Sunday, August 4, 2013

P30world : دانلود WinRAR 5.00 Beta 7 - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا +1 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود WinRAR 5.00 Beta 7 - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا +1 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود WinRAR 5.00 Beta 7 - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا

Posted: 04 Aug 2013 12:51 PM PDT

دانلود WinRAR

WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد. به عنوان مثال می توان یک فایل 100 مگابایتی را به 10 قسمت 10مگابایتی تبدیل نمود که این عمل در زمان هایی مختلفی به کاربر در انجام امور کمک خواهد کرد که به عنوان مثال می توان به ارسال این فایل بر روی یک سایت اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت RARLab می باشد. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می توان به ایجاد تغییرات در الگوریتم های فشرده سازی WinRAR برای بهره گیری بهتر از پردازنده های چند هسته ای ، افزایش سرعت بسته به نوع داده ها و حجم فایل، کاهش استفاده از رم کامپیوتر و استفاده از فرمان "یافتن فایل" برای جستجوی فایل های ذخیره شده با پسوند7Zip اشاره کرد.


چند ویژگی برتر نرم افزار WinRAR :
- مدیریت ، ساخت و باز کردن فایل های فشرده Rar و دیگر فرمت های فشرده سازی دنیا.
- پشتیبانی از فایلهای حجیم تا حجم 9000 پتا بایت ! که بیشترین حجم در میان فشرده سازهای دنیاست !
- منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی برای افزایش چشمگیر کارایی.
- پشتیبانی از فایل های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z و...
- سیستم پیشرفته SFX سازی در نسخه جدید !
- امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل ها.
-محاظت امنیتی به مراتب بالاتر.
- تهیه فایل های آرشیوی از فایل های مختلف.
- قابلیت رمز گذاری بر روی یک فایل به منظور جلوگیری از دسترس دیگران.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Island Paradise - بازی سیمز 3 نسخه جزیره بهشتی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Ace Combat : Assault Horizon - بازی هواپیمایی ایس کمبت نسخه حمله به افق خرید اینترنتی بازی Walking dead 400 Days - بازی مردگان متحرک نسخه 400 روز
خرید اینترنتی بازی Dusty Revenge - بازی گرد و خاک انتقام خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 70S, 80S and 90S Stuff - بازی سمیز 3 نسخه وسایل ولوازم زندگی سه دهه گذشته ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Bioshock Infinite - بازی بایوشاک : نامحدود

دانلود NetLimiter 3.0.0.11 - ابزاری برای مدیریت و کنترل شبکه

Posted: 04 Aug 2013 12:42 PM PDT

دانلود NetLimiter

امروزه در شبکه های کامپیوتری در صورتی که مدیر شبکه قصد داشته باشد تا شبکه را به اینترنت متصل نماید ، به گونه ای که همه سیستم ها نیز قابلیت استفاده از اینترنت را داشته باشند ، تنها کافیست تا سیستم سرور اتصال خود را با اینترنت برقرار کند و سپس اتصال به اینترنت خود را بر روی شبکه به اشتراک گذارد . بدین شکل تمامی سیستم های موجود در شبکه که به سرور متصل می باشند قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات به اینترنت را دارا می باشند. از بارزترین مثال ها در این مورد می توان به کافی نت ها اشاره نمود. در ادارات و سازمان های مختلف که اینترنت به صورت پر سرعت بر روی شبکه به اشتراک گذاشته می شود ، مدیران شبکه به منظور جلوگیری کاربران از سو استفاده ابزاری اقدام به محدود نمودن سرعت بر روی سیستم های شبکه می نمایند. یعنی سرعت سرور مقدار پیش فرض و ثابتی می باشد اما سیستم های شبکه از سرعت محدود شده ای که تنها به منظور رفع نیازهای مربوطه می باشد استفاده می کنند. برای اینجام این امر از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود .در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.
NetLimiter نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن مدیران شبکه قادر خواهند بود تا محدودیت سرعت و پهنای باند شبکه را اعمال و کنترل نمایند. در این نرم افزار می توان بر کلیه پهنای باند مورد استفاده کاربران نظارت نمود و میزان حجم پهنای باند و سرعت هر سیستم را افزایش و یا کاهش داد. بدین شکل دیگر کاربران نیز نمی توانند تا از سرعت بالای شبکه سو استفاده نموده و زمان خود را صرف امور شخصی در اینترنت نمایند. همچنین مدیر شبکه با نظارت و کنترل کامل می تواند از سرعت و پهنای باند کلی خود استفاده بهینه نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Locktime Software می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment