Saturday, August 24, 2013

P30world : دانلود BroadGun pdfMachine Ultimate 14.61 - نرم افزار ویرایش و ساخت فایلهای PDF +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود BroadGun pdfMachine Ultimate 14.61 - نرم افزار ویرایش و ساخت فایلهای PDF +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود BroadGun pdfMachine Ultimate 14.61 - نرم افزار ویرایش و ساخت فایلهای PDF

Posted: 24 Aug 2013 12:35 AM PDT

دانلود pdfMachine Ultimate

Broadgun pdfMachine Ultimate نرم افزاریست توانمند و پرکاربرد در زمینه ساخت , ویرایش و تبدیل فایلهای PDF که با توجه به توانایی های بالای این نرم افزار در فعالیت های مختلف از بهترین ها در زمینه کار روی فایل های PDF است. شما کاربران با کمک گرفتن از این نرم افزار قادرید تا تمامی مطالبی را که در برنامه هایی مانند آفیس و ادیتور های گوناگون ذخیره کرده اید به سادگی هر چه تمام تر به فایلهای پی دی اف تبدیل نمایید. نرم افزار Broadgun pdfMachine Ultimate بعد از اینکه بر روی سیستم شما نصب می شود برای شما یک پرینتر مجازی ایجاد می نماید و به شما این توانایی را خواهد داد تا هر زمان که در حال استفاده از این برنامه هستید تنها با یک کلیک متن های موجود را به پی دی اف تبدیل نمایید. از بهترین فعالیت هایی که از این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید امکان تبدیل متون تایپ شده در محیط نرم افزار میرعماد می باشد و شما براحتی می توانید متن های نوشته شده را به فایلهای پی دی اف تبدیل کنید و پس از آن در محیط های گرافیکی مشغول ویرایش بر روی آنها باشید. امکان رمزگذاری و افزودن واتر مارک به فایل های شما از دیگر توانایی های این محصول می باشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار Broadgun pdfMachine Ultimate :
- توانایی تبدیل بی واسطه تصاویر اسکن شده به پی دی اف
- قابلیت تبدیل فایلهای نوشتاری که توسط برنامه های Outlook، PowerPoint، Excel و Word ایجاد شده اند به فرمت PDF
- توانایی ساخت فایل پی دی اف از صفحات وب و ایمیل ها با حفظ تمامی لینک های موجود
- امکان رمزگذاری بر روی فایلهای پی دی اف
- پشتیبانی و سازگاری این نرم افزار با دیگر برنامه های ارسال ایمیل مانند Netscape، Outlook Express، Outlook 
و...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها
خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا ( نسخه Expansion )

دانلود AVG Rescue CD v120.130801 - دیسک نجات آنتی ویروس AVG

Posted: 24 Aug 2013 12:28 AM PDT

دانلود AVG Rescue CD

AVG Rescue CD یکی از نرم افزارهای کاربردی برای کاربرانیست که سیستمی آلوده به ویروس دارند. از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار بوتیبل بودن آن است. بوتیبل بودن به این معنی است که شما برای اجرای ویروس کش نیازی به ویندوز ندارید. گاهی اوقات سیستم های شخصی ویروسی میشوند و این ویروس ها اجازه دسترسی به ویندوز را نمیدهند. و کاربر ناچار است ویندوز خود را عوض کند. با این نرم افزار شما میتوانید به راحتی روی یک سی دی و یا یک فلش ، آنتی ویروسی بوتیبل و تحت DOS داشته باشید و زمانی که سیستم شما آلود به ویروس شد از آن به راحتی استفاده کنید. این نرم افزار با توجه به اینکه محیط گرافیکی ندارد ولی از جهت قدرت پاکسازی بسیار عالی است. شما به راحتی با اجرای آن در DOS میتوانید ویندوز خود را از هر گونه بد افزار و ویروس و تروجان و... پاک کنید.
امکانات نرم افزار AVG Rescue CD :
- محافظت از سیستم شما در مقابل Malware ها ( ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، روتکیت ها و... )
- دارای قابلیت های زیاد در زمینه Administration و بازیابی سیستم.
- دارای Midnight Commander ، یک پنل دو طرفه برای دیدن عملیات هایی که انجام میدهید به طور زنده.
- دارای ویرایشگر رجیستری ویندوز.
- دارای امکان بازیابی درایورهای هارد و اطلاعات پاک شده آنها.
- دارای امکانات گرفتن Ping از شبکه.
- رایگان و بدون نیاز به کرک و پچ.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود webcam 7 PRO 1.0 - نرم افزار مدیریت وبکم و دوربین های تحت شبکه

Posted: 24 Aug 2013 12:15 AM PDT

دانلود Webcam 7

Webcam 7 Pro نرم افزاری قدرتمند برای بررسی وب کم ها و دوربین های تحت شبکه، ضبط و پخش آن ها می باشد. این نرم افزار دارای امکانات منحصر به فرد و کاربردی برای مدیریت چندین منبع ویدئویی روی یک کامپیوتر می باشد. Webcam 7 Pro ابزاری ایده آل برای تامین امنیت محصولات و مراقبت از آنها از راه دور از طریق گوشی یا اینترنت می باشد.
Webcam 7 Pro محصولی جدید بر پایه WebcamXP می باشد. رابط کاربری این دو نرم افزار شبیه هم بوده اما Webcam 7 Pro دارای قابلیت های بیشتری مانند پخش فایل های صوتی و تصویری FLV و ضبط به صورت MJPEG به همراه پشتیبانی از صدا می باشد. این نسخه از نرم افزار برای قرار دادن تصاویر زنده وبکم روی صفحات وب بسیار مناسب می باشد.
Webcam 7 Pro حرفه ای ترین نسخه این نرم افزار می باشد که تا کنون ساخته شده. پشتیبانی از تشخیص حرکت به صورت تشخیص نور همراه با حسگرهای صوت و مدیریت بهتر زنگ های هشدار دهنده از امکانات جدید آن می باشند.
امکانات نرم افزار Webcam 7 Pro :
- کنترل محلی یا از راه دور دوربین های pan & tilt (Logitech Orbit, Creative LiveMotion! و دوربین های IP).
- پشتیبانی از ارسال از طریق FTP/FTPS و HTTP/HTTPS.
- تشخیص حرکت (نوری یا صدایی) به همراه روش های مختلف هشدار ( ضبط، پست FTP یا HTTP، اجرای نرم افزارهای دیگر).
- مدیریت حرفه ای کاربران برای ایجاد دسترسی محدود یا نامحدود.
- DVT ( ضبط مداوم و حذف بعد از X ساعت).
دستگاه های پشتیبانی شده :
- وبکم های USB (نیازمندی درایور WDM).
- تلویزیون، کارت های ضبط آنالوگ یا دارای چند ورودی (نیازمندی درایور WDM).
- دوربین های IP (JPEG/MJPEG/MPEG4).
- پخش اینترنتی Windows Media (ASF).
- فایل های ویدئویی مختلف مانند AVI/WMV/MP4/MOV و ...
حالت های پخش پشتیبانی شده :
- تصاویر jpeg برای دستگاه های قدیمی.
- فلش (سازگار با اکثر سیستم عامل ها و دستگاه ها).
- جاوا اسکریپت (MJPEG یا JPG PUSH).
- پخش اینترنتی Windows Media.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود DVDFab 9.0.5.8 Beta - نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری

Posted: 24 Aug 2013 12:13 AM PDT

دانلود DVDFab

DVDFab یکی از قدرتمند ترین و منعطف ترین نرم افزارهای رایت و کپی DVD می باشد. با داشتن 8 حالت مختلف برای کپی ، شما می توانید از تمامی انواع DVD تنها با چند کلیک ، کپی تهیه کنید. این نسخه از نرم افزار کاملاً بازنویسی شده است و بر پایه 8 سال توسعه نرم افزار کپی دی وی دی می باشد.
تنها کافیست که فیلم DVD خود را وارد دستگاه کنید سپس دکمه Start را کلیک کنید. بدین ترتیب کل فیلم شامل منوها، تریلرها و امکانات ویژه دی وی دی ، روی یک دی وی دی کپی خواهند شد و اینکار تنها با یک کلیک و به صورت کاملاً خودکار انجام می شود. تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است.
این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.
امکانات نرم افزار DVDFab :
- حالت DVD به DVD : یکی از منعطف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار کپی و رایت دی وی دی است. 8 حالت کپی مختلف در آن به شما امکان تهیه کپی از فیلم های DVD روی هارد دیسک یا روی DVDR را به شما می دهد.
- Blu-ray به Blu-Ray : کاملترین نرم افزار کپی و رایت دیسک های blu-Ray می باشد که دارای 4 حالت کپی برای تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های Blu-Ray روی هارد دیسک یا BD-R می باشد.
- DVD به موبایل : این بخش می تواند فیلم دی وی دی را به فایل های AVI/MP4/WMV/MKV تبدیل کند تا بتوانید آنها را روی دستگاه های مختلف مانند iPod, PSP, ZUNE و گوشی های موبایل اجرا کنید.
- File به موبایل : این بخش برای تبدیل فایل های ویدئویی منبع روی کامپیوتر به کنسول های جدید مانند PS3 ، Xbox 360 یا دستگاه های قابل حمل مانند iPod، PSP ، Zune و دیگر گوشی های موبایل تبدیل می کند.
- جا به جا کننده فایل : این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.
- قابلیت تکثیر 1 به 5 در رایانه. با انواع دیسک های بزرگ ، مینی dvd و...
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک.
- جدا کننده دیسک ، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا.
- سفارشی کردن، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما.
- تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری محصول ، گزینش صدای ویژه و زیر نویس.
- شما می توایند بدون دستکاری در منوها و دیسک مورد نظر، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید.
- سرعت عمل، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، و تحویل داده می شود. برنامه حدود 10 الی 20 دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد.
- سازگاری با دیسک ها، برنامه قابلیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد.
- DVD+R/RW, DVD R/RW, DVD+R DL, DVD R DL .

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment