Tuesday, August 20, 2013

P30world : دانلود LastPass Password Manager 2.5 - نرم افزار مدیریت پسوردهای اینترنتی +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود LastPass Password Manager 2.5 - نرم افزار مدیریت پسوردهای اینترنتی +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود LastPass Password Manager 2.5 - نرم افزار مدیریت پسوردهای اینترنتی

Posted: 20 Aug 2013 01:59 AM PDT

دانلود LastPass Password Manager

LastPass Password Manager نام نرم افزاریست قدرتمند در زمینه مدیریت پسورد های اینترنتی که با استفاده و کمک گرفتن ازآن دیگر نگرانی کاربران از فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلف که در سایت های متفاوت از آنها استفاده می کنند از میان خواهد رفت. نرم افزار LastPass Password Manager از مرورگرهای پرکاربردی مانند Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما این امکان را دارید تا در استفاده کردن از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار وارد نمودن آن کافی باشد و این نرم افزار است که آن را به خاطر میاورد و در زمان مناسب استفاده می نماید.با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید و نگران فراموش کردن آنها نباشید، LastPass Password Manager این رمز ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مواردی که شما مجددا به سایت های مورد نظر مراجعه می کنید، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور شما را به صورت خود کار برای شما پر می نماید.
توانایی های کلیدی نرم افزار LastPass Password Manager :
- از بین رفتن مشکل از یاد بردن پسوردهای مختلف و سخت
- توانایی به خاطر سپردن و پر کردن فرم ها و فیلد های مربوط به مشخصات شخصی شما به شکل خودکار
- حفاظت از پسوردها
- وجود محیط کاربری ساده و راحت
- استفاده از یک دیتابیس آنلاین و قابل در دسترس
- امکان دسترسی داشتن و مدیریت اطلاعات این نرم افزار از چندین کامپیوتر مختلف
- توانایی پشتیبانی از مرورگر های پر کاربردی مانند : Internet Explorer ، Firefox ، Safari ، Google Chrome و Opera
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها
خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا ( نسخه Expansion )

دانلود aTube Catcher 3.8.2 - نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین

Posted: 20 Aug 2013 01:45 AM PDT

دانلود aTube Catcher

aTube Catcher نرم افزاری کاربردی است که به شما امکان دانلود و تبدیل فرمت ویدئوها را می دهد تا شما با دانلود ویدئوهای آنلاین، بتوانید آنها را ذخیره کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. این نرم افزار از سایت هایی مانند MySpace, Dailymotion,Google, Yahoo!, Metacafe و بیش از 100 سایت به اشتراک گذاری ویدئوی دیگر کاملا پشتیبانی می کند.
امکانات نرم افزار aTube Catcher :
- سرعت دانلود بالا تا 600 برابر سریعتر.
- ذخیره ویدئوها، فلش های SWF و MP3 از تمامی وبسایت هایی که از Streamcatcher استفاده می کنند.
- فیلم برداری از صفحه دسکتاپ شما و کنفرانس های ویدئویی یاهو تنها با چند کلیک حتی از سایت هایی مانند Hulu, CBS و ... به صورت مستقیم از روی صفحه شما.
- تبدیل فرمت ویدئوها تنها با یک کلیک.
- پروفایل های جدید برای کدگذاری ویدئو و صوت در فرمت های مختلف مانند MP4, MP3, MPG, 3GP, 3G2, WMV, AVI, MOV و ...
- ویرایشگر پروفایل داخلی، ساخت، ویرایش و به اشتراک گذاری پروفایل های خود با دیگران.
- ساخت DVD تنها با Drag کردن فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف در روی پنجره و تبدیل فرمت آنها به صورت خودکار و ذخیره روی DVD.
- مرور فایل های Cache مرورگر اینترنت اکسپلورر برای پیدا کردن فایل های ویدئویی و SWF.
- بررسی URL برای ذخیره آنها حتی زمانی که Address Bar مخفی باشد.
- دانلود و ترکیب چندین فایل ویدئو در یک فایل جدید بدون محدودیت زمان.
- دانلود مستقیم از سایت هایی مانند Megavideo, DailyMotion, FaceBook, Tweetvid و ...
- ابزار جستجوی ویدئو برای پیدا کردن هزاران ویدئو در چند ثانیه و نمایش نتایح روی صفحه نمایش یا کمترین استفاده از منابع سیستم.
- بررسی Clipboard به شما کمک می کند که تاریخچه لینک های کپی شده در آن را بررسی کنید.
- پشتیبانی از CPU های چند هسته ای برای تبدیل فرمت چندین ویدئو به صورت همزمان.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود YouTubeGet 6.0 - نرم افزار دانلود ویدیو از YouTube

Posted: 20 Aug 2013 01:37 AM PDT

دانلود YouTubeGet

YoutubeGet نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره سازی تصاویر موجود در وب سایت Youtube می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا به راحتی تصاویر و کلیپ های مورد نظر خود را بر روی کامپیوترهای شخصی خود ذخیره سازی نمایند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های مختلفی برای انجام عملیات ذخیره سازی کلیپ ها برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به قابلیت Resume برای دانلود کلیپ های نیمه کاره ، قابلیت ذخیره سازی کلیپ ها بر روی گوشی های تلفن همراه ، قابلیت انتقال مستقیم کلیپ ها بر روی CD/DVD ، دارای ابزار نظارت بر حافظه ClipBoard به منظور شناسایی لینک های کپی شده در این حافظه و ... اشاره نمود. این نرم افزار توسط YoutubeGet Developer Team تهیه شده است.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Actual Multiple Monitors 8.0 Final - نرم افزار استفاده از چند مانیتور در ویندوز

Posted: 20 Aug 2013 01:20 AM PDT

دانلود Actual Multiple Monitors

 Actual Multiple Monitors نام نرم افزاریست که کارکرد اصلی آن استفاده از چند مانیتور توسط یک سیستم و یا یک ورودی میباشد. به این معنی که شما قادرید تا تصویر زمینه و محافظ صفحه را در حالت چندین مانیتوری به نمایش در بیاورید.
برای مثال اگر محیطی توسط چند دوربین مدار بسته زبر نظر گرفته شده باشد به کمک این نرم افزار شما قادرید تا تصاویر را بر روی بیشتر از یک نمایشگر به نمایش درآورید.از ویژگی های این نرم افزار سادگی استفاده و توانایی بالا آن در جهت عبور از مشکلات انجام این کار است.این نرم افزار همچنین قادر است تا دکمه شروع ویندوز را بر روی تمامی مانیتور های شما ارائه داده تا اشتفاده از آن هرچه آسان تر شود.
اما شاید بتوان بهترین ویژگی این نرم افزار را قابلیت گسترش تسک بار آن دانست.امروز نسخه های جدید ویندوز نیز تنها قابلیت های پایه را برای کار با چند مانیتور را در اختیار شما کاربران قرار میدهد.ولی به کمک این نرم افزار شما ازین کاستی ها عبور میکنید.نرم افزار Actual Multiple Monitors  تمامی ویژگی های نوار وظیف ویندوز 7 را که این ویندوز را نسبت به سایر نسخه ها منحصر به فرد کرده به حالت نمایش در چچند مانیتور در میاورد که این توانایی در هیچ کدام از سایر نرم افزارها موجود در زمینه چند نرم افزاری وجود ندارد.

سایر توانایی های نرم افزار Actual Multiple Monitors :
- توانایی کپی برداری از Start button ، Notification area و ابزار های دیگر در نوار وظبفه در همه مانیتور ها به صورت جداگانه
- توانایی استفاده از پس زمینه و محافظ صفحه به طور مجزا برای هر مانیتور یا همه مانیتور ها
- توانایی انتقال دادن موس بین مانیتورها
- توانایی استفاده از یک موس فقط تنها در یک مانیتور

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ashampoo Home Designer Pro 2 v2.0 -نرم افزار طراحی 3 بعدی ساختمان

Posted: 20 Aug 2013 01:05 AM PDT

دانلود Home Designer Pro

Home Designer نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و نقشه کشی ساختمان های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و ... نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از Ashampoo Software می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment