Thursday, August 15, 2013

P30world : دانلود AnyDVD & AnyDVD HD 7.3.0 - نرم افزار کپی فیلم های قفل دار و محافظت شده +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود AnyDVD & AnyDVD HD 7.3.0 - نرم افزار کپی فیلم های قفل دار و محافظت شده +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود AnyDVD & AnyDVD HD 7.3.0 - نرم افزار کپی فیلم های قفل دار و محافظت شده

Posted: 15 Aug 2013 09:17 AM PDT

دانلود AnyDVD & AnyDVD HD

AnyDVD در پس زمینه ویندوز شما فعالیت می کند تا به صورت خودکار تمامی Copy Protection ها ( قفل ها - محدودیت های منطقه ای و ... ) را از روی فیلم های DVD ، به محض وارد کردن در درایو مربوطه، از میان بردارد و به شما اجازه دهد تا با استفاده از ابزارهای تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ( مانند CloneDVD و CloneDVD Mobile ) از فیلم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما همچنین می توانید کدهای ناحیه RPC را حذف کنید و در نتیجه بتوانید فیلم را روی تمامی پلیرهای DVD و توسط هر نوع نرم افزار اجرای DVD مشاهده کنید.
AnyDVD می تواند قسمت های ناخواسته یک فیلم مانند زیرنویس ها و پیام های کپی رایت و اخطارهای FBI را از روی فیلم به راحتی حذف کند. AnyDVD به شما این امکان را می دهد تا هر وقت یک دیسک را وارد دستگاه یا آن را خارج کردید ، یک نرم افزار خارجی را اجرا کنید و یا از اجرای خودکار نرم افزارها بعد از وارد کردن ویدئوی DVD جلوگیری کنید.
به علاوه تمامی امکانات ذکر شده ، شما قادر خواهید بود تا سرعت درایو دی وی دی خود را نیز کنترل کنید تا بدین طریق مقدار سر و صدای آن را در حین تماشای فیلم کاهش دهید. تنظیم فرکانس مانیتور برای نمایش در سیستم PAL یا NTSC از دیگر امکانات این نرم افزار است.
AnyDVD HD کارکردی شبیه به نرم افزار AnyDVD دارد اما امکانات اضافی برای پشتیبانی از HD DVD و Blu-Ray را نیز شامل می شود. این نرم افزار به شما امکان مشاهده فیلم ها از طریق یک اتصال نمایش دیجیتال ، بدون نیاز به کارت گرافیک های HDCP-compliant و بدون صفحه نمایش HDCP-compliant ، را می دهد. بدین طریق دیگر نیازی نیست که مانیتورهای گران قیمت تهیه کنید!
AnyDVD HD یک نرم افزار ضروری برای مشتاقان سیستم های سینمای خانگی است که از یک Media Center / Home Theater PC استفاده می کند.
ویژگی شگفت انگیز دیگر این نرم افزار افزار magic file replacement می باشد که با استفاده از اسکریپت های ساده XML ، می تواند تمامی دیسک های فیلم تجاری را دوباره بسازد. این اسپکریپت به صورت جادویی ، فایل ها را روی دیسک فیزیکی جایگزین می کند تا شما بتوانید بدون ساخت یک کپی از دیسک، فیلم ها را دستکاری کنید.

ویژگی های نرم افزار Any DVD :
- کارکرد خودکار در پس زمینه.
- حذف محدودیت ها و کدهای Region از دی وی دی ها.
- حذف قسمت هایی مانند زیرنویس ها و اخطارها.
- کارآیی بالا بدون نیاز به ذخیره اطلاعات روی هارد دیسک.
- جلوگیری از اجرای خودکار نرم افزارهای اجرای دی وی دی.
- تنظیم کردن نسبت Refresh مانیتور(refresh rate) برای فیلم های PAL وNTSC.
- سازگار با تمامی انواع DVD.
- کنترل سرعت درایو DVD.
- کارکرد با تمامی نرم افزاری تهیه نسخه پشتیبان از DVD مانند CloneDVD و تمامی نرم افزارهای اجرای DVD.
- سازگاری با سیستم عامل و قابلیت به اشتراک گذاری از طریق شبکه.
- اجرای دیسک های معیوب که توسط ویندوز اجرا نمی شود.


امکانات Blu-Ray :
- تمامی امکانات AnyDVD.
- حذف محدودیت ها از Blu-Ray.
- ساخت دیسک های Blu-Ray با قابلیت اجرا روی تمامی نرم افزارها.
- حذف کدهای Region.
- مشاهده فیلم از طریق اتصال دیجیتالی.
امکانات HD DVD :
- تمامی امکانات AnyDVD.
- حذف محدودیت ها از HD DVD ها.
- مشاهده فیلم های HD DVD با نهایت کیفیت از طریق اتصال دیجیتالی.
- حذف بخش هایی مانند زیر نویس و زبان های دیگر بدون تداخل با منوی فیلم.
- حذف لوگوی شرکت ها و پیام های اخطار.
- بازسازی دیسک های تجاری فیلم با استفاده از تکنولوژی magic file replacement.
- کپی دیسک های که به صورت عادی توسط ویندوز اجرا نمی شوند.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا
خرید اینترنتی بازی Grid 2 - بازی در جستجوی سرعت 2 خرید اینترنتی بازی Sid Meier's Civilization V : Brave New World - بازی تمدن 5 نسخه شجاعان دنیای جدید ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی The Night of The Rabbit - بازی شبی با خرگوش

دانلود DVDStyler 2.5.1 Final -نرم افزار ساخت منوی DVD

Posted: 15 Aug 2013 09:01 AM PDT

دانلود DVDStyler

DVDStyler یکی از نرم افزارهای رایگان موجود در فضای مجازی است که می توان از آن برای ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوی فیلم از آن بهره برد.نرم افزار DVDStyler مجموعه ابزاری ساده و کم حجم است که با وجود سادگی آن از امکانات بسیار بالایی برای ساخت یک دی وی دی حرفه ای برخوردار است. کار کردن با این ابزار به سبب ساده بودن فرایند کار با گزینه ها فوق العاده آسان است اما پس از گذشت مدت زمان کمی از کار با این نرم افزار شما قادرید تا با توجه به موضوع فیلم ها منوهایی را هم در کنار آن ها قرار دهید تا خروجی نهایی به صورت یک دی وی دی فیلم مورد قبول شود.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به رایت بدون واسطه از خود نرم افزار ، پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج ، توانایی Customize کردن تمامی بخش های فایل برای بدست آوردن خروجی دلخواه کاربران ، وجود منوهای از پیش ساخته شده و توانایی استفاده از منوهای گرافیکی در نرم افزار ، امکان ویرایش فونت ها ، توانایی تغییر سایز دادن منوها و ... .


قابلیت های کلیدی نرم افزار DVDStyler :
- سادگی استفاده از نرم افزار
- توانایی پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- امکان رایت مستقیم برروی دی وی دی از داخل نرم افزار
- توانایی تغییر سایز در منوها
- وجود امکان انتخاب فونت برای منو ها
- توانایی ساخت و طراحی منوهای گرافیکی مختلف برای دی وی دی فیلم
- قابلیت قرار دادن چندین زیرنویس به صورت جداگانه به همراه منو به فیلم
- امکان افزودن و ساخت اسلایدشو برای تصاویر
- توانایی افزودن اسکریپت به منوها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Virtual DJ Studio 6.9.0 - نرم افزار ساخت و میکس آهنگ

Posted: 15 Aug 2013 08:50 AM PDT

دانلود Virtual DJ Studio

Virtual DJ Studio یک محصول بی نظیر و موفق در زمینه آهنگسازی و میکس آهنگ ها است.با بهره گیری از این نرم افزار قادر خواهید بود تا به شکلی کاملا حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار در نرم افزار Virtual DJ Studio به شکلی است که هر شخصی بدون در نظر گرفتن سطح توانایی و شناخت از کار میکس و آهنگسازی قادر خواهد بود تا به سادگی از آن استفاده کند. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ادیت حرفه ای و توانمند ، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز کاربران برای کار و ادیت فایل های صوتی و آهنگ ها ، بسیار مناسب و آسان است.
ویژگی های نرم افزار Virtual DJ Studio:
- توانایی آهنگ سازی و میکس حرفه ای آهنگ ها
- امکان ویرایش فایل ها صوتی به صورت حرفه ای و قدرتمند
- توانایی کار با نرم افزار برای همه افراد، جدا از سطح تجربه و آشنایی با فرایند آهنگ سازی
- وجود فیلتر های مختلف جهت بدست آوردن بهترین خروجی ها
- سازگاری نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GuitarTab Maestro 7.845 - نرم افزار نت نویسی و آموزش گیتار

Posted: 15 Aug 2013 12:13 AM PDT

دانلود GuitarTab Maestro

 نرم افزار GuitarTab Maestro به عنوان یک استاد در خدمت شماست تا همه چیز را در زمینه نوازندگی و یا آهنگسازی به شما بیاموزد. فرقی ندارد که شما یک نوازنده حرفه ای و یا یک مبتدی هستید، GuitarTab Maestro به عنوان یک استاد با تجربه شما را در ادامه مسیر یادگیری و نوازندگی راهنمایی می نماید.با بهره گیری از این نرم افزار شما علائم نت نویسی و چگونگی اجرای آنها را می آموزید.تمرین هایی در این نرم افزار برای افراد مبتدی قرار داده شده تا چگونگی اجرای نت ها و علائم را به مرور یاد بگیرند.


از ویژگی های نرم افزار GuitarTab Maestro می توان به این موارد اشاره نمود :
- آهنگسازی قطعات برای گیتار
- همگام سازی علائم و اشاره ها
- دریافت صدای ایده آل
- امکان ورود ودریافت خروجی از نرم افزار
- استفاده از این نرم افزار برای کل اعضای یک گروه
- توسعه دادن خلاقیت شما به عنوان یک نوازنده و یا آهنگساز
- کمک های تعاملی جهت یادگیری به مرور ساز گیتار

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Topaz Photoshop Plugins Bundle - نرم افزار مجموعه پلاگین های فتوشاپ توپاز

Posted: 15 Aug 2013 12:06 AM PDT

دانلود Topaz Photoshop Plugins Bundle

Topaz Photoshop Plugins Bundle مجموعه کاملی از پلاگین های ارائه شده توسط شرکت نامدار Topaz Labs برای نرم افزار فتوشاپ در نسخه های مختلفی مانند CS3، CS4، CS5 ، CS5.1 و همچنین Photoshop Elements 6 و بالاتر است که روانه بازار گردیده.این مجموعه پلاگین ها در زمینه هایی مانند کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... ساخته شده اند و شما را در رسیدن به تصاویر مورد نظرتان کمک خواهد کرد.

پلاگین های این مجموعه تشکیل شده از نرم افزارهای زیر :
- Topaz B & W Effects :

نرم افزار تبدیل عکس ها به سبک کلاسیک سیاه و سفید
- Topaz Lens Effects :
شبیه سازی افکت های واقعی که با وجود لنزهای مخصوص تنها امکانپذیر است
- Topaz DeJPEG :
پلاگین افزایش وضوح تصاویر
- Topaz Adjust HDR :
پلاگین فتوشاپ تصحیح تصاویر
- Topaz Clean :
پلاگین حذف نویز از تصاویر
- Topaz Detail :
پلاگین افزایش وضوح و بهبود جزئیات تصاویر در فتوشاپ
- Topaz DeNoise :
نرم افزار حذف نویز و بازیابی جزئیات عکس
- Topaz ReMask :
پلاگینی  در زمینه ماسک کردن، تجزیه کردن عکس ها و جداسازی آسان اجسام از تصویر پس زمینه و ...
- Topaz Simplify :
پلاگین تبدیل عکس به تصاویر هنری
- Topaz InFocus :
پلاگینی برای به بهترین نحو انجام دادن فرایند sharpen و deblurring تصاویر

ویژگی های نرم افزار Topaz Photoshop Plugins Bundle :
- سرعت بالا در استقاده از پلاگین ها و تبدیل عکس ها به تصاویر هنری
- امکان کنترل کامل جزئیات در فرایند ادیت عکس
- سادگی فرایند کار با این پلاگین ها
- وجود گزینه های از پیش تعیین شده جهت سرعت بخشیدن و بهبود فرایند کار
- امکان ذخیره سازی چگونگی ادیت دلخواه
- وجود قابلیت multiple processors جهت پردازش سریعتر
- توانایی از بین بردن نویز و امکان بازیابی جزئیات تصاویر
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Kaspersky Rescue Disk 10.0.32 - دیسک نجات مخصوص سیستم عامل های آلوده

Posted: 14 Aug 2013 11:56 PM PDT

دانلود Kaspersky Rescue Disk

Kaspersky Rescue Disk نرم افزار رایگان و ایمن برای حذف ویروس ها از کامپیوتر بدون خطر آلوده شده می باشد. این نرم افزار می توانید کامپیوترهای X64 و X86 که آلوده به ویروس شده اند را اسکن کرده و آنها را از آلودگی پاک کند. Kaspersky Rescue Disk باید در زمانی استفاده شود که آلودگی ویروس در حال بالایی بوده و پاک سازی کامپیوتر از ویروس از طریق آنتی ویروس های عادی کامپیوترها یا ابزارهای حذف بدافزار مانند Kaspersky Virus Removal Tool که تحت سیستم عامل اجرا می شوند ممکن نباشد. در این موارد ، پاک سازی و رفع آلودگی بسیار مهم است زیرا بدافزارها کنترل کامل را به سیستم عامل برای اجرا شدن نمی دهد. در حالت تعمیر اضطراری ، شما تنها می توانید آبجکت ها را اسکن کرده ، پایگاه های داده را آپدیت و وضعیت ها را مشاهده کنید. با بوت کردن از طریق Kaspersky Rescue Disk می توانید تمامی آلودگی ها را از روی کامپیوتر خود توسط اسکن قدرتمند نرم افزار ، حذف کنید. این فایل ایمیج ISO روی CD رایت کنید و آن را در درایو CD ROM سیستم آلوده به ویروس وارد کرده ، سپس وارد BIOS کامپیوتر شوید و گزینه Boot From The CD را انتخاب و مجددا کامپیوتر را راه اندازی کنید.


امکانات نرم افزار Kaspersky Rescue Disk :
تنظیم کردن اسکن آبجکت ها :
- تنظیم سطح امنیتی.
- تغییر عملکردها برای آبجکت های شناسایی شده.
- ساخت یک محدوده برای اسکن.
- تغییر انواع آبجکت هایی که می خواهید اسکن شوند.
- محدود کردن زمان اسکن.
- تنظیمات اسکن فایل های ترکیبی.
- انتخاب کردن تنظیمات پیش فرض برای نرم افزار.


تنظیم کردن تنظیمات آپدیت پایگاه داده های نرم افزار :
- انتخاب تنظیمات پروکسی سرور.
- انتخاب یک منبع آپدیت.
- تخصیص تنظیمات منطقه ای و ناحیه ای.
- بازگرداندن پایگاه داده های قبلی.


تنظیمات اضافه نرم افزار :
- انتخاب تشخیص انواع خاص خطرات.
- ساخت یک منطقه مورد اطمینان.
- تنظیم کردن مشخصات هشدارها.
- تعیین زمان برای ذخیره کردن گزارشات ، قرنطینه ها و آبجکت های نسخه پشتیبان.
- ساخت گزارش اسکت و آپدیت.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود WinUtilities Pro 10.62 - نرم افزار بهینه سازی ، افزایش کارآیی و سرعت کامپیوتر

Posted: 14 Aug 2013 11:48 PM PDT

دانلود WinUtilities Pro

مجموعه ابزاری برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارآیی کامپیوتر شما می باشد. این مجموعه شامل ابزار پاک سازی رجیستری ، حذف فایل های موقت از هارد دیسک ، پاک سازی نرم افزارها و تاریخچه مرورگر اینترنت و حذف کننده Cache و کوکی ها می باشد. این نرم افزار همچنین دارای بخش قدرتمند برای یکپارچه سازی هارد دیسک برای بهینه سازی کارآیی سیستم و پایداری آن می باشد. ابزار داخلی برای پاک سازی Startup ویندوز به شما در کنترل برنامه هایی که در هنگام راه اندازی ویندوز اجرا می شوند کمک شایانی می کند. پیدا کردن فایل های تکراری ، تعمیر میانبرهای معیوب و حذف نرم افزارهای غیر لازم از دیگر امکانات WinUtilities می باشد. دیگر ویژگی های آن شامل حذف ایمن و همیشگی فایل ها ، برنامه ریزی امور برای افزایش پایداری سیستم و بازیابی فایل های حذف می باشند. WinUtilities یکی از برترین نرم افزارهای بهینه ساز برای ویندوز مایکروسافت می باشد که با امکانات بی نظیر خود می تواند امنیت کامل و کارآیی بالاتر را برای سیستم شما فراهم کند. امکانات مختلف شخصی سازی و دستکاری ویندوز یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار WinUtilities Professional Edition :
- بهینه سازی ، پاک سازی و افزایش سرعت ویندوز.
- محافظت از اطلاعات شخصی.
- بلاک نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ها ، تبلیغات جاسوسی و...
- تعمیر خطای نرم افزارهای خاص.
- رابط کاربری ساده ، زیبا و کارا.
- ماژول قدرتمند برای محافظت از EXE.
- ماژول قدرتمندتر برای تقسیم کردن فایل.
- ماژول قدرتمند برای پیدا کردن فایل های چند نسخه ای.
- اضافه شدن زبان های جدید.
- پایگاه داده های امنیت پردازش های آپدیت شده.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود idoo Video Editor Pro 2.4.0 - نرم افزار ویرایش فایلهای ویدئویی

Posted: 14 Aug 2013 11:30 PM PDT

دانلود idoo Video Editor Pro

idoo Video Editor Pro نرم افزاریست حرفه ای جهت استفاده افرادی که فرایند تدوین و ادیت فیلم ها را انجام می دهند.این نرم افزار دارای محیط بسیار کاربردی و کامل و با توانمندی بسیار بالا ، خروجی را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.از نکات مثبت این نرم افزار کیفیت بسیار بالای خروجی فایل های صوتی است که به همراه فیلم تدوین خواهد کرد.نرم افزار idoo Video Editor Pro از تمامی فورمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می نمایند از قابلیت های دیگر این نرم افزار تبدیل فرمت ها به یکدیگر می باشد.یا کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان به مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.با بهره گیری از نرم افزار idoo Video Editor Pro عملکرد افکت گذاری به فیلمهای توسط شما شفافیت و وضوح بیشتری را بدست خواهد آورد.از توانمندی های این نرم افزار این است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا عملیاتی همچون افک گذاری،قرار دادن زیرنویس،برش فیلم،تبدیل،تدوین و ترکیب فیلم را به راحتی انجام دهید.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment