Sunday, August 18, 2013

P30world : دانلود Mozilla Firefox 23.0.1 Final - نرم افزار مرورگر فایر فاکس +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Mozilla Firefox 23.0.1 Final - نرم افزار مرورگر فایر فاکس +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Mozilla Firefox 23.0.1 Final - نرم افزار مرورگر فایر فاکس

Posted: 18 Aug 2013 05:40 AM PDT

دانلود Firefox

 Mozilla Firefox 23.0.1 Final آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.

ویژگی های اصلی مرورگر Mozilla Firefox 23.0.1 Final :
- سازگاری اغلب افزودنی ها (Add-Ons) با نسخه جدید.
- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.
- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.
- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.
- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.
- امکان پشتیبانی از CSS های انیمیشن.
- افزایش سرعت گرافیکی.
- ارتقاء سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- پشتیبانی کامل از HTML5.
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها
خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا ( نسخه Expansion )

دانلود WinISO Standard 6.3.0 - نرم افزار مدیریت و پردازش فایل های ایمیج

Posted: 18 Aug 2013 05:25 AM PDT

دانلود WinISO Standard

WinISO Standard نرم افزاری است که به شما در پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO و BIN کمک خواهد کرد. به عبارتی دیگر این نرم افزار نه تنها می تواند فرمت های ایمیج ISO و BIN را تغییر دهد بلکه می تواند به صورت مستقیم فایل های ISO را استخراج ، ویرایش و ایجاد کند. ساخت ایمیج های قابل بوت CD/DVD ، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت ، تبدیل فرمت آنها ، استخراج و ویرایش ایمیج ها از امکانات اصلی نرم افزار WinISO Standard می باشد. قابلیت اضافه کردن ، حذف ، تغییر نام و استخراج فایل های یک ایمیج و تبدیل ایمیج ها به فرمت استاندارد ISO ،  قابلیت ساخت فایل های ایمیج ISO از CD-ROM ، تبدیل تمامی فرمت های ایمیج شامل BIN و ذخیره آنها در فرمت استاندارد ISO ، استخراج فایل های ISO و ایمیج دیسک های CD/DVD/Blu-ray و رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه ای تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار WinIso Standard می باشد.


سایر ویژگی های نرم افزار WinISO Standard :
- اولین نرم افزار برای ویرایش فایل های BIN-ISO به صورت مستقیم.
- پشتیبانی از تمامی فایل های ایمیج رایج شامل فایل های CD-ROM مجازی.
- انتخاب فایل ها و دایرکتوری ها و ساخت ISO از این فایل ها.
- قابلیت باز کردن یک فایل ایمیج ، نمایش آن به صورت فهرست درختی و در نهایت اجرای آن.
- باز کردن و مشاهده فایل های ISO با دو بار کلیک بر روی آنها.
- بازکردن و ویرایش فایل های ISO.
- تبدیل فرمت بین فایل های ISO و BIN.
- فراخوانی فایل های ایمیج ISO.
- رایت ایمیج ISO از دیسک های CD/DVD/Blu-ray.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 8.4.5.0 - نرم افزار کنترل دسکتاپ از راه دور ( ریموت دسکتاپ )

Posted: 18 Aug 2013 05:16 AM PDT

دانلود Remote Desktop Manager Enterprise

Remote Desktop Manager نرم افزاری کامل برای مدیریت از راه دور تمامی اتصالات و دستگاه های مجازی است. این نرم افزار به شما اجازه اضافه کردن ، ویرایش ، حذف ، به اشتراک گذاری ، مدیریت و جستجوی اتصالات از راه دور با سرعت بالا را می دهد.
امکانات نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise :
- پشتیبانی از انواع مختلف اتصالات ، ابزار و پروتوکل ها مانند Microsoft Remote Desktop/Microsoft Remote Assistance/pcAnywhere/TeamViewer/Radmin/VNC/Dameware/Putty (SSH, Telnet, rLogin...)/HP RGS/Logmein/Citrix (ICA / HDX).
- استفاده از امکان اتصال سریع برای دسترسی سریعتر به دستگاه مجازی با استفاده از یک صفحه وب ، VNC و یا Microsoft Remote Desktop و تنها با وارد کردن نام هاست و آدرس IP.
- یکپارچگی با نمایشگر گزارش اطلاعات تا دیگر نگران گم شدن گزارش ها یا هدر رفتن زمان برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده های خود نباشید.
- اضافه کردن ، ویرایش یا به اشتراک گذاری سریع اطلاعات از طریق تکنولوژی ابری و پشتیبانی از Amazon S3/DropBox/Microsoft Azure Storage.
- امکان استفاده از منبع اطلاعات Remote Desktop Manager به عنوان انبار مرکزی اطلاعات برای ذخیره و مدیریت آنها.
- پشتیبانی از نرم افزارهای Boztech VNCScan / Filezilla (via add-on) / Microsoft Remote Desktop Connection Manager / mRemote / Terminals / VisionApp Remote Desktop / Keepass / WinSCP (via add-on).
- پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف حفظ رمز عبور شامل 1Password / DataVault / KeePass / LastPass / Passpack / Password Agent.
- پشتیبانی از منبع اطلاعات حرفه ای شامل Amazon S3 hosting / Dropbox / FTP / Remote Desktop Manager Online (RDMO) / Remote Desktop Manager Server (RDMS) / SQL Server / Web / Password Depot / RoboForm / SpashID.
- رمزگذاری مورد تایید دولت آمریکا.
- دسترسی سریع از طریق منوی آیکون Tray.
- پشتیبانی از Intel AMT.
- گروه بندی Session ها در پوشه ها.
- به اشتراک گذاری تنظیمات بین کاربران مختلف.
- دستکاری سرویس های نصب کننده.
- مرور آنی اتصالات.
- حالت مدیریت از راه دور دسکتاپ به صورت آفلاین.
- سرویس تهیه نسخه پشتیبان آنلاین.
- ویرایش دسته ای.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BurnInTest Pro 7.1 - نرم افزار عیب یابی و تست سخت افزار

Posted: 18 Aug 2013 05:06 AM PDT

دانلود BurnInTest Pro

BurnInTest Pro نرم افزاری است که تمامی سخت افزارهای کامپیوتر را به صورت همزمان برای تعیین پایداری، قابليت اطمينان و دوام بررسی می کند. این نرم افزار بخش های مختلف یک کامپویتر شامل CPU، هارد درایوها، رم ، CD-ROM ها، رایتر CD، DVD ها، کارت صدا، گرافیک های 2 بعدی، گرافیک های 3 بعدی، اتصالات شبکه، پرینترها و کارت گرافیک ویدئو را تست می کند. اگر شما سخت افزار خاصی دارید که BurnInTest نمی تواند آن را بررسی کند، شما می توانید آن را به صورت دستی در داخل نرم افزار برای بررسی قرار دهید. نسخه حرفه ای این نرم افزار دارای امکاناتی اضافی برای تست پورت USB و تست پورت های موازی را نیز دارد.
امکانات نرم افزار BurnInTest Pro :
- پشتیبانی از سخت افزارها و سیستم عامل 64bit.
- واقعه نگاری نتایج دیسک در سطح جزئیاتی که کاربر انتخاب کرده است در فرمت ASCII و HTML.
- تست های زمان بندی شده که به صورت خودکار در زمان های انقضای انتخاب شده یا بعد از تعداد دوره های تست، متوقف می شوند.
- قابلیت ذخیره نتایج روی دیسک در فایل رونوشت.
- بخش "یادداشت ها" و " Machine ID" برای ذخیره سازی اطلاعات بازبینی
- پشتیبانی از کپی نتایج در دیگر نرم افزارها مانند Word از طریق انواع فرمت های عکس مانند BMP / GIF / EMF.
- شمارنده هایی که تعداد کل عملیات اجرا شده را می شمارند.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری.
- قابلیت اجرا از روی درایو USB یا CD تحت ویندوز
- نمایش جمع بندی اطلاعات سیستم شما نوع CPU، سرعت آن و شماره سریال.
- بررسی دمای قطعات و نمایش آن در رابط کاربری.
- بررسی UPS و باطری لپ تاپ ها ( به علاوه نرم افزار BatteryMon ).
- تست پرینتر با استفاده از فایل های RAW یا استاندارد سیاه و سفید یا رنگی.
- اجرای فایل های MP3, MIDI, Wave برای تست کارت صدا.
- تست 20 هارد و فلاپی دیسک به صورت همزمان.
- تست 20 درایو نوری به صورت همزمان.
- تست CD / DVD / Blu-Ray.
- تست راه اندازی مجدد و خاموش شدن کامپیوتر.
- تست حافظه کارت گرافیک.
- تست اجرای ویدئوها.
- پشتیبانی از بررسی پارامترهای هارد دیسک هوشمند.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment