Tuesday, August 27, 2013

P30world : دانلود EMCO Malware Destroyer 7.1.15 - نرم افزار شناسایی و حذف بد افزار ها و برنامه های جاسوسی مخرب +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود EMCO Malware Destroyer 7.1.15 - نرم افزار شناسایی و حذف بد افزار ها و برنامه های جاسوسی مخرب +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود EMCO Malware Destroyer 7.1.15 - نرم افزار شناسایی و حذف بد افزار ها و برنامه های جاسوسی مخرب

Posted: 27 Aug 2013 01:37 AM PDT

دانلود EMCO Malware Destroyer

EMCO Malware Destroyer نام یکی از برترین و موفق ترین نرم افزارهایی محافظت و ایمن برای کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب و نرم افزارهایی است که همه روز سیستم شما را تهدید می نماید. امروزه هزاران هزار ویروس، تروجان، نرم افزارهای تبلیغاتی و مسائلی از این دست ساخته و طراحی می شوند تا سیستم های مختلف را تهدید و آسیب پذیر نمایند. تهدید هایی که حتی پیشرفته ترین و گران ترین سیستمهای امنیتی نیز در جهان از دست آنها در امان نبوده و نیستند. از مهمترین راه های فرار از مشکلاتی این چنین و کاهش آسیب های احتمالی این است که شما به شکل مداوم و همه روزه ویروسها را بررسی نمایید و از آخرین دیتابیسهای های کامل نرم افزار های مخرب جهان بهره ببرید. EMCO Malware Destroyer هم یک ابزار ضد ویروس استکه به شما کاربران امکان سازماندهی و آماده سازی اسکنهای سریع و منظم جهت شناسایی نرم افزارهای مخرب و حذف تهدید های احتمالی را خواهد داد.
برخی از توانایی های نرم افزار EMCO Malware Destroyer :
- امکان اسکن فوق العاده سریع نرم افزارهای مخرب
- قرار دادن بیش از 10 هزار نمونه از تهدیدات شناخته شده جهان در دیتابیس این برنامه
- بروز رسانی های مداوم برنامه
- پرتابل بودن نرم افزار

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی NASCAR The Game 2013 - بازی اتومبیل رانی جام نسکار خرید اینترنتی بازی Sims 3 Master Suite Stuff - بازی سیمز 3 نسخه زندگی استادانه در انواع سوئیت ها ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Pro Cycling Manager 2013 - بازی دوچرخه سواری
خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها

دانلود Actual Virtual Desktops 8.0 - نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی

Posted: 27 Aug 2013 01:27 AM PDT

دانلود Actual Virtual Desktops

به کمک نرم افزار Actual Virtual Desktops میتوان چندین دسکتاپ مجازی در ویندوز ایجاد کرد و کلیه پنجره ها ، فایل ها ، آیکن ها و اطلاعات را در بین این دسکتاپ ها دسته بندی و سازماندهی کرد . بدین ترتیب و بر اساس نیاز میتوان بین دسکتاپ های ساخته شده سوییج کرد و به اطلاعات آنها دسترسی راحتری داشت . حتی این امکان وجود دارد که تصاویر دسکتاپ های مختلف را بین چندین مانیتور مختلف به نمایش بگذاریم و همزمان از قابلیت چند مانیتوری بصورت دسکتاپ مجازی استفاه کنیم . به کمک این نرم افزار میتوانید چندین دسکتاپ مختلف برای کارهای روزانه ، امور اداری ، سرگمی فیلم و تصاویر ، کارهای حرفه هی و ... ایجاد کنید و از دسکتاپی منظم تر لذت ببرید .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود 4Videosoft DVD Slideshow Builder 2.1 - نرم افزار ساخت اسلاید شو و آلبوم دیجیتالی

Posted: 27 Aug 2013 01:09 AM PDT

دانلود DVD Slideshow Builder

 امروزه ساخت اسلاید شوها جهت نمایش تصاویر در مجالس ، سمینارها و بسیاری از مکان های دیگر امری لازم و متداول شده است.به همین منظور شرکت های مختلفی اقدام به ساخت نرم افزار های مشابهی در این زمینه کرده اند.از بهترین ها و به نوعی محبوترین در این میان میتوان به نرم افزار4Videosoft DVD Slideshow Builder اشاره نمود.نرم افزاری کامل که به جهت ساخت نسل جدیدی از آلبوم های دیجیتالی(اسلاید شو) که توانایی پخش شدن توسط انواع گوناگون دی وی دی پلیرهای خانگی را دارد. با کمک گرفتن از این نرم افزار قدرتمند شما کاربران قادرید تا آلبوم های دیجیتالی جذابی را با کنار هم قرار دادن عکس ها و همچنین افزودن افکت های جذاب گوناگون تهیه نمایید.می توانید تا به مجموعه خود موسیقی بیافزایید. خروجی های ماندگاری از این نرم افزار در انتظار شماست و برای دسترسی به آنها نیازی به این ندارید تا آموزشی خاص جهت استفاده از این نرم افزار دیده باشید.میتوانید دی وی دی خاص خودتان را تهیه کنید همراه با طراحی مستقیم منوها که از قابلیت های مهم این نرم افزار محسوب می شود.توانایی سازگار شدن با TV Card و وب کم ها از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار محسوب میشود
ویژگی های نرم افزار 4Videosoft DVD Slideshow Builder :
- وجود واسط کاربری ساده و زیبا در نرم افزار
- سادگی در چگونگی استفاده از این نرم افزار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- توانایی سازگار شدن با انواع کارت TV و وب کم ها
- وجود بیش از 100 طرح پیش فرض جهت طراحی منوی دی وی دی
- وجود صدها افکت دو بعدی و سه بعدی پیش فرض در نرم افزار
- توانایی رایت مستقیم خروجی بر روی دی وی دی
- توانایی هماهنگ کردن زمان حرکت تصاویر با موزیک پس زمینه
- قابلیت پیش نمایش دائمی از کار در حال طراحی
- بالاترین کیفیت خروجی ممکن
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Abex Document Converter Pro 3.5 - نرم افزار تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر

Posted: 27 Aug 2013 12:43 AM PDT

دانلود Abex Document Converter Pro

Abex Document Converter Pro نرم افزار قدرتمندی است در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی و فرمت های عکس به یکدیگر .توانایی بالای این نرم افزار و سرعت بالای آن در تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر باعث شده تا به میزان محبوبیت این نرم افزار افزوده شود.از توانایی های ویژه این نرم افزار این است که در زمینه کار با نرم افزار Mircosoft office قادر به پشتیبانی از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار بوده و مشکل ناسازگاری با نسخه های گذشته آفیس در این نرم افزار به طور کامل از بین رفته است و وجود ندارد. تبدیل کردن فایل های نوشتاری و اسناد به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از توانایی های مهم و ویژه نرم افزار Abex Document Converter Pro به شمار می رود.با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا در زمان تبدیل فرمت صفحات را به دلخواه انتخاب نمایید و همچنین این امکان در اختیارتان قرار گرفته شده است تا چنید فایل را به یک فایل واحد تبدیل کنید.توانایی تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf در اختیار شما کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار قادر است تا برای فایل هایی که به عنوان خروجی در اختیارتان قرار داده محدودیت هایی اعمال نماید و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.


توانایی نرم افزار در چگونگی ورود و خروج فایل ها :
فایل های ورودی :
PDF
MS-Word 97-2003 2007 2010 2013 ( DOC, DOCX, DOCM)
MS-Excel 97-2003 2007 2010 2013 (XLS, XLSX, XLSM)
MS-PowerPoint 97-2003 2007 2010 2013 (PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM)
RTF
TXT
HTML, HTM
Image (JPEG, JPG, BMP, PNG, TIFF, TIF, GIF, EMF, WMF, PSD, PCX, JP2, J2K)
فایل های خروجی :
PDF
MS-Word 97-2003 2007 2010 2013 ( DOC, DOCX, DOCM)
MS-Excel 97-2003 2007 2010 2013 (XLS, XLSX, XLSM)
MS-PowerPoint 97-2003 2007 2010 2013 (PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM)
RTF
TXT
HTM
SWF
Image (JPEG, JPG, BMP, PNG, TIF, GIF, EMF, WMF, PSD, PCX, DCX, JP2, J2K, ICO)

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment