Thursday, August 22, 2013

P30world : دانلود Internet Download Manager 6.17 - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Internet Download Manager 6.17 - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Internet Download Manager 6.17 - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود

Posted: 22 Aug 2013 01:03 AM PDT

دانلود Internet Download Manager

Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

سایر امکانات نرم افزار Internet Download Manager :
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر.
- قابلیت ادامه دانلود (در دانلود فایل های حجیم).
- بررسی خودکار توسط آنتی ویروس.
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.
- پیش نمایش فایل های ZIP.
- دسته بندی برای دانلودها.
- زمان بندی حرفه ای دانلودها.
- افکت های صوتی برای امکانات مختلف.
- پشتیبانی HTTPS.
- امکان صف بندی دانلودها.
- شتاب دهنده داخلی سرعت دانلود.
- پنل دانلود مخصوص سایت های ویدئویی برای دانلود ویدئوهای فلش از سایت هایی مانند YouTube, MySpaceTV, Google Videos.
- پشتیبانی کامل از ویندوزهای Vista و Win7.
- Youtube Grabber.
- پشتیبانی از پروتوکل MMS.
- یکپارچگی کامل با IE و مرورگرهایی که برپایه IE ساخته شده اند.
- موتور توسعه یافته و قدرتمند دانلود.
- یکپارچگی کامل با تمامی مرورگرهای محبوب.
- تولبار بهینه شده.
- دانلود ساده تنها با یک کلیک.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها
خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا ( نسخه Expansion )

دانلود GridinSoft Trojan Killer 2.1.8.1 - نرم افزار قدرتمند ضد تروجان

Posted: 22 Aug 2013 01:00 AM PDT

دانلود GridinSoft Trojan Killer

 GridinSoft Trojan Killer یک نرم افزار امنیتی حرفه ای می باشد که برای حذف و متوقف کردن بدافزارها ، تروجان ها و ابزار های جاسوسی طراحی شده است. کاربران با استفاده از این آنتی تروجان می توانند بدون ویرایش دستی فایل های سیستمی یا رجیستری ، سیستم خود را از تمامی بدافزارها پاک کنند. این نرم افزار همچنین تغییراتی که برخی بدافزارها در سیستم ایجاد می کنند را حذف می کند ، این تغییرات اغلب توسط آنتی ویروس های محبوب نیز نادیده گرفته می شود. GridinSoft Trojan Killer تمامی فایل های بارگذاری شده در زمان Boot سیستم را برای تشخیص نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ، کرم های اینترنتی و دیگر بدافزارها بررسی خواهد کرد. این برنامه قدرتمند با کارکرد در پس زمینه ویندوز ، تداخلی در کارکردهای سیستم ایجاد نکرده و نهایت امنیت را برای شما فراهم می کند.

برخی از امکانات نرم افزار GridinSoft Trojan Killer :
- بازنشانی تنظیمات Internet Explorer: برخی بدافزارها ، در بخش های Home ،Start و Search مرورگر اینترنت اکسپلورر ، تغییراتی اعمال می کنند تا کامپیوتر شما اطلاعات را برای سایت به خصوصی ارسال کند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این تنظیمات را به حالت اولیه خود برگردانده و امنیت کامل را برای شما فراهم می کند.
- بازنشانی فایل های HOST: فایل های HOST ویندوز ، فایل هایی متنی هستند که آدرس های اینترنتی را ذخیره می کنند. این فایل ها می توانند برای افزایش سرعت دسترسی به سایت های پربازدید استفاده شوند. برخی بدافزارها باعث تغییراتی در فایل های HOST می شوند تا شما را به سایت مورد نظر خودشان راهنمایی کنند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این فایل ها را پاک سازی خواهد کرد.
- بازنشانی قوانین آپدیت ویندوز: برخی بدافزارها تلاش می کنند که جلوی آپدیت شدن ویندوز را بگیرند و با خالی گذاشتن بخش آپدیت ویندوز در تنظیمات آن ، اجازه نمی دهند که ویندوز آپدیت شود.
GridinSoft Trojan Killer تنظمیات آپدیت ویندوز را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تصحیح می کند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Wondershare Dr.Fone for iOS 3.1.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل آیفون

Posted: 22 Aug 2013 12:44 AM PDT

دانلود Wondershare Dr.Fone for iOS

Wondershare Dr.Fone نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 6 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در 3 مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید.
امکانات نرم افزار Wondershare Dr.Fone :
- اسکن و بازیابی اطلاعات به صورت مستقیم از روی iPhone 4 GSM/3GS ، iPad 1 و iPod Touch 4. شما می توانید اطلاعات خود را از روی دستگاه های دارای سیستم عامل iOS به صورت مستقیم اسکن و بازیابی کنید. حتی وقتی که صفحه لوگوی سفید Apple نیز بالا نیاید ، سیستم غیر قابل دسترس باشد ، دستگاه شکسته باشد یا رمز عبور گوشی را نیز فراموش کرده باشید ، این نرم افزار می تواند اطلاعات را بازیابی کند.
- بازیابی اطلاعات از iPhone 4 و iPhone 3GS ، iPad 1 و iPod Touch 4.
- استخراج نسخه پشتیبان برای تمامی دستگاه های دارای سیستم عامل iOS شامل iPhone 5/4S.
- بازیابی سیستم به حالت تنظیمات کارخانه در صورت گم شدن اطلاعات پس از آپگرید یا JailBreak کردن سیستم عامل iOS.
- استفاده از نرم افزار برای بازگرداندن 12 نوع فرمت فایل مختلف .
- بازیابی محتوای رسانه ای شامل عکس ها و ویدئوهای Camera Roll ، Photo Stream و ضمیمه های پیام کوتاه و صداهای یادداشت های صوتی.
- بازیابی محتوای متنی مانند کانتکت ها ، اس ام اس ها ، تاریخچه تماس ها ، تقویم ، یادداشت ها ، یادآورها و بوکمارک های Safari.
- پیش نمایش فایل های گم شده قبل از بازیابی با کیفیت اصلی و به صورت دسته بندی شده.
- پیش نمایش کانتکت ها با جزئیات شامل آدرس ، عنوان شغل و...
- خواندن محتوای SMS ها شامل iMessage ها ، عکس ها ، ویدئوها و...
- ذخیره و بررسی لیست فایل های گم شده در فرمت HTML.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v10.0.8 - نرم افزار حرفه ای طراحی وب سایت

Posted: 22 Aug 2013 12:35 AM PDT

دانلود WebSite X5 Evolution

WebSite X5 مجموعه ای کامل برای طراحی ، ساخت و انتشار سایت ، فروشگاه های آنلاین و وبلاگ تنها در 5 مرحله ساده می باشد. امکانات ویژه آن برای طراحی ساده سایت مانند انواع Wizard ها و راهنمای های تصویری ، به کاربران در مراحل ساخت و انتشار وبسایت های حرفه ای کمک شایانی می کند. برای استفاده از آن به هیچ گونه مهارت و تخصص برنامه نویسی نیازی ندارید و می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود برای انواع سایت های شخصی ، تجاری و حتی فروشگاه های اینترنتی را به راحتی خلق کنید. برای اینکار کافیست تمامی عناصر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و وارد صفحه نرم افزار کنید! کدهای مورد نظر خود به خود نوشته خواهند شد. WebSite X5 عناصر مختلفی برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد مانند گالری های عکس ، ویدئو با پشتیبانی از ویدئوهای سایت یوتیوب ، ابزار تجارت الکترونیک مانند Paypal ، پادکست و محتوای RSS. علاوه بر اینها با پشتیبانی کامل از انیمیشن ها فلش می توانید سایتی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای خود خلق کنید. اگر می خواهید سایتی مدرن و شکیل را کاملا به سلیقه خودتان طراحی کنید ولی تخصصی در کدنویسی ندارید این نرم افزار تمام مشکل شما را حل می کند. علاوه بر کاربران مبتدی ، کاربران حرفه ای نیز می توانند به خوبی از آن برای کارهای خود استفاده کنند و طرح های مورد نظر خود را ایجاد نمایند.
برخی از امکانات نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution :
- پشتیبانی از HTML5 و ساخت گالری های فلش.
- بهبود وضعیت SEO با کنترل بیشتر بر پارامترهایی چون عنوان، توضیحات و متون جایگزین.
- کنترل بهتر وبسایت از طریق خدمات یکپارچه سازی از طریق سرویس های Google Webmaster Central و Google Analytics.
- ساخت فروشگاه اینترنتی و امکان پرداخت با کارت اعتباری.
- ساخت وبلاگ ، پادکست و ویدئوکست.
- جستجوی داخلی وبسایت.
- فرم ایمیل با فیلتر ضد اسپم.
- RSS خوان برای ارایه اخبار.
- پشتیبانی از ویدئو ، صدا و انیمیشن های فلش.
- ساخت صفحه ورود به سایت با رمز عبور.
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment