Wednesday, August 21, 2013

P30world : دانلود کتاب آموزش رایت انواع دیسک توسط نرم افزار های مختلف

P30world : دانلود کتاب آموزش رایت انواع دیسک توسط نرم افزار های مختلف

Link to P30world

دانلود کتاب آموزش رایت انواع دیسک توسط نرم افزار های مختلف

Posted: 21 Aug 2013 07:06 AM PDT

دانلود Burn DVD Utility Education

این کتاب آموزشی چگونگی رایت صحیح در نرم افزارهای مختلف و استفاده کامل از تمام توانایی های نرم افزارهای رایت را به شما می آموزد .آشنایی با تمامی ابعاد این نرم افزارها سبب بالابردن سرعت فرایند کار و توانایی شما در استفاده از این محصولات خواهد شد.اکنون و برای اولین بار کتابچه کاملی در همین موضوع در اختیار شما کاربران قرار گرفته می شود.

کتابچه موجود به بررسی کامل چگونگی رایت با نرم افزار های زیر خواهد پرداخت :
- Nero Burning Rom
- Nero Express
- Nero Cover Designer
- Nero Recode
- Nero Video
- Nero Sound Trax
- Nero Wave Editor
- Alcohol 120%
-Clone CD
- Power ISO
- و چگونگی رایت با ویندوز

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی SIMS 3 Hidden Springs - بازی سیمز 3 نسخه چشمه مخفی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Legends of Dawn - بازی افسانه سپیده دم خرید اینترنتی بازی Farcry 3 : Blood Dragon - بازی فریاد سهمگین 3 : خون اژدها
خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 University Life - بازی سیمز 3 نسخه زندگی دانشگاهی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Deadpool - بازی شریک مرگ خرید اینترنتی بازی The SIMS 3 Monte Vista - بازی سیمز 3 نسخه مونته ویستا ( نسخه Expansion )

No comments:

Post a Comment