Wednesday, August 7, 2013

P30world : دانلود HitmanPro 3.7.7 - نرم افزار آنتی ویروس و ضد بد افزار ها +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود HitmanPro 3.7.7 - نرم افزار آنتی ویروس و ضد بد افزار ها +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود HitmanPro 3.7.7 - نرم افزار آنتی ویروس و ضد بد افزار ها

Posted: 07 Aug 2013 06:28 AM PDT

دانلود HitmanPro

Hitman Pro سریعترین راه حل برای نجات کامپیوترهای آلوده به ویروس می باشد. این نرم افزار قابل حمل می تواند از یک درایو فلش USB، سی دی یا دی وی دی و یا هارد درایوهای ضمیمه شبکه یا لوکال اجرا شود. Hitman Pro با سرعت بالا می تواند تمامی ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و دیگر بد افزارها را روی سیستم شما شناسایی کرده و حذف کند. اگر سیستم شما توسط بدافزاری آلوده شده باشد، Hitman Pro به سرعت به شما اخطار می دهد.
تحقیقات نشان داده که اکثر کامپیوترها حتی اگر جدیدترین مجموعه های امنیتی روی آنها نصب باشد، باز هم آلوده هستند. برای جلوگیری از آلودگی کامپیوتر نیاز به ترکیبی از چندین نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از ورود بدافزارها می باشد. Hitman Pro 3 با استفاده از تکنولوژی محاسباتی خود می تواند تمامی خطرات که حتی دارای کمترین تاثیر روی کارآیی کامپیوتر شما هستند را حذف کند.
امکانات نرم افزار Hitman Pro :
- اسکن رفتاری : Hitman Pro با اسکن کامپیوتر ، فعالیت ویروس ها و فایل های مشکوک که دارای مشخصات رفتاری بدافزارها هستند را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند.
- حذف بدافزار : وقتی فایلی توسط اسکن ابری، در دسته بندی خطرآفرین قرار می گیرد ، کاربر Hitman Pro خود را در برابر آن ایمن کرده است. روش های مختلفی برای اطمینان از اینکه تمامی آلودگی ها از سیستم پاک شده اند در این نرم افزار وجود دارد.
- تشخیص و حذف ویروسها، تروجان ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارها.
- ساخت Restore Point قبل از حذف بدافزارها.
- کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Grid 2 - بازی در جستجوی سرعت 2 خرید اینترنتی بازی Sid Meier's Civilization V : Brave New World - بازی تمدن 5 نسخه شجاعان دنیای جدید ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی The Night of The Rabbit - بازی شبی با خرگوش
خرید اینترنتی بازی Anomaly 2 - بازی خلاف قاعده 2 خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Island Paradise - بازی سیمز 3 نسخه جزیره بهشتی ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Ace Combat : Assault Horizon - بازی هواپیمایی ایس کمبت نسخه حمله به افق

دانلود Panda Cloud Antivirus 2.2.01 - آنتی ویروس پاندا

Posted: 07 Aug 2013 06:23 AM PDT

دانلود Panda Cloud Antivirus

Panda Cloud Antivirus نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با انواع ویروس ها و بد افزارهاست . آنتی ویروس قدرتمند Panda Cloud Antivirus دارای یک دیتابیس به روز است.شرکت تولید کننده این محصول یا همان شرکت پاندا یکی از شرکتهای پیشرو در امور امنیتی رایانه می باشد و معمولا در امر شناسایی ویروسهای جدید و ارائه وصله های امنیتی جهت مقابله با آنها در شمار بهترین شرکت ها قرار دارد.نسخه جدید این محصول که به تازگی توسط این شرکت ارائه شده است کاملا رایگان بوده و به ساده ترین شکل ممکن نصب خواهد شد.

ویژگی های نرم افزار  Panda Cloud Antivirus :
- به طور کامل رایگان بوده و نیاز به ثبت و ریجستر ندارد
- از ویندوز XP و Vista 32 بیتی پشتیبانی می نماید
- دیتابیس قدرتمندی دارد در جهت مقابله با عنوان ویروس ها
- فرایند سادهنصب و راه اندازی

ادامه مطلب / دانلود


دانلود The Cleaner 9.0.0.1121 - نرم افزار آنتی ویروس و ضد جاسوسی

Posted: 07 Aug 2013 06:12 AM PDT

دانلود The Cleaner

The Cleaner نرم افزاری است جهت محافظت سیستم شما در برابر حملات مخرب اینترنتی و جاسوسی هکرها. به کمک این نرم افزار شما می توانید سطح امنیتی بالایی را برای سیستم خود فراهم کنید تا از دسترس نرم افزارهای مخرب و هکر های اینترنتی در امان باشید. این نرم افزار به خوبی می تواند شما را از دست تروجان ها،کی لاگرها و کرم های اینترنتی نجات دهد.
امکانات نرم افزار The Cleaner :
- به اشتراک گذاری اطلاعات ویروس های سیستم شما برای بازرسی بهتر دیگر سرویس دهندگان.
- اسکن بسیار پرسرعت و قوی.
- حالت های حرفه ای و ساده برای کاربران مختلف.
- تنظیمات بسیار راحت، آسان و ساده.
- ظاهری تازه در ورژن جدید.
- قابلیت استفاده از Command Line جعبه دستور.
- دارای فایل های Help و کمک.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Movie Label 2014 Professional 9.0.2 - نرم افزاری برای تهیه آرشیو و دسته بندی کامل فیلم ها

Posted: 07 Aug 2013 02:45 AM PDT

دانلود Movie Label 2014

Movie Labe نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد که نسخه جدید آن برای سال 2010 به تازگی برای کاربران ارائه شده است. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ،  درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و ... را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد.  از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.


برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:
- دسته بندی و منظم سازی به صورت عنوان و یا بارکد
- قابلیت قرار دادن پوستر و کاتالوگ ها
- پشتیبانی از DVD, Blu-ray, VHS, LD, Divx
- قابلیت اسکن نمودن هارد برای پیدا نمودن فیلم و اضافه کردن به مجموعه به صورت خودکار
- قابلیت جستجو بر اساس فیلترهای مختلف جستجو
- قابلیت sort نمودن
 و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Imagenomic Noiseware 5.0.2 - پلاگین کاهش نویز تصاویر در فتوشاپ

Posted: 07 Aug 2013 02:33 AM PDT

دانلود Imagenomic Noiseware

Imagenomic Noiseware نام پلاگینی برای فتوشاپ می باشد که با داشتن 3 روش کنترلی جدید می تواند بهترین کیفیت عکس را برای شما فراهم کند. شما با استفاده از این پلاگین می توانید نویز ، خط و خش را در سطوح مختلف تشخیص داده و بوسیله محدوده رنگ تعین شده اقدام به حذف نویز از عکس کنید. تکنولوژی جدید این نسخه از نرم افزار قادر است که تمامی جزئیات عکس را بر اساس درجه انتخاب برای پردازش و محدوده هماهنگی ، محفوظ نگه داشته و بهترین نتیجه را ایجاد کند.
کارآیی بی نظیر این نسخه با 25% افزایش سرعت نسبت به نسخه قبلی یکی از فواید جدید آن می باشد.علاوه بر این با پشتیبانی کامل از پردازنده های دو هسته ای ، روند پردازش تصاویر بسیار سریعتر از گذشته خواهد شد. هم اکنون شما می توانید فایل های 8 مگاپیکسلی را در حالت 16bit ، زیر 4 ثانیه پردازش کنید.
جریان کاری پلاگین Noiseware بسیار روان ، هوشمند و ابتکاری می باشد و نیازی به وجود پروفایل دوبین عکاسی ندارد. تنها یک کلیک برای اجرای مراحل کافیست. الگوریتم های پیشرفته و هوشمند Imagenomic Noiseware با استفاده از مکانیزم های قدرتمند می تواند به صورت خودکار مقدار نویز را تشخیص داده و بهترین تنظیمات برای برای هر عکس منحصر به فرد انتخاب کند. روش نمونه برداری دستی نیز در این نرم افزار تعبیه شده تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment