Thursday, July 25, 2013

P30world : دانلود Winamp PRO 5.70 - نرم افزار پخش موسیقی

P30world : دانلود Winamp PRO 5.70 - نرم افزار پخش موسیقی

Link to P30world

دانلود Winamp PRO 5.70 - نرم افزار پخش موسیقی

Posted: 25 Jul 2013 01:13 AM PDT

دانلود Winamp PRO

Winamp Pro قدرتمند ترین نرم افزار پخش آهنگ و موسیقی میباشد . این نرم افزار یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش موسیقی می باشد که در نسخه های جدید آن قابلیت پخش فایل های تصویری با فرمت های مختلف نیز به آن افزوده شده است.
Winamp با سابقه چندین ساله ای که دارد به علت امکانات کاربردی و حرفه ای خود در پخش موسیقی یکی از محبوترین ها در میان کاربران می باشد.
در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی به آن اضافه شدن است که از این میان می توان به دریافت آهنگ های شما از دیگر سیستم ها با ابزار Winamp Remote اشاره نمود.
ویژگی های نرم افزار Winamp Pro :
- پشتیبانی از فرمت ویدیویی H.264 در نسخه جدید.
- امکان جستجوی متن آهنگ های در حال پخش (lyrics).
- پشتیبانی از 16 زبان زنده دنیا.
- امکان Rip کردن سی دی های صوتی به پسوند های MP3،aacPlus, AAC, WMA و HE-AAC.
- امکان رایت سی دی.
- توانایی پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل جدید.
- افزایش سرعت در انجام عملیات Rip.
- بهبود در انکودر های AAC و aacPlus.
- پشتیبانی از ReplayGain.
- پشتیبانی از iTune و انکودر M4A.
- توانایی پخش فایل های صوتی در فرمت های مختلف.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Crysis 3 - بازی کرایسس 3 خرید اینترنتی بازی DmC Devil May Cry - بازی فرشته ی مرگ خرید اینترنتی بازی Aliens : colonial marines - بازی بیگانگان : استعمار تفنگدران دریایی
خرید اینترنتی بازی Mortal Kombat Komplete Edition - بازی مورتال کمبات خرید اینترنتی بازی Call of Juarez Gunslinger - بازی ندای خوارز دزد های مسلح خرید اینترنتی بازی Remember me - بازی مرا به یاد بیاور

No comments:

Post a Comment