Monday, July 8, 2013

P30world : دانلود TaskUnifier 4.0 - نرم افزار مدیریت و یادآوری وظایف شخصی +1 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود TaskUnifier 4.0 - نرم افزار مدیریت و یادآوری وظایف شخصی +1 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود TaskUnifier 4.0 - نرم افزار مدیریت و یادآوری وظایف شخصی

Posted: 07 Jul 2013 11:23 PM PDT

دانلود TaskUnifier

TaskUnifier یک نرم افزار برای مدیریت کارها بر پایه متد مشهور GTD می باشد. این نرم افزار به شما در مدیریت امور و کارها کمک کرده و شما با استفاده از آن در زمان صرفه جویی خواهید کرد. TaskUnifier به صورت رایگان و کد باز طراحی و منتشر شده است، همچنین قابلیت اجرا روی تمامی پلتفورم های سیستم عامل را نیز دارد.
TaskUnifier با زبان جاوا نوشته شده است و برای استفاده از آن ، سیستم عامل شما باید از جاوا پشتیبانی کند. نسخه ویندوز نرم افزار دارای بخش نصب کننده بسیار ساده می باشد و نسخه های لینوکس و مکینتاش دارای نصب ساده تری نیز می باشند. تنها کافیست فایل را Unzip کنید !
امکانات نرم افزار TaskUnifier :
همگام سازی اطلاعات : TaskUnifier از پلاگین ها پشتیبانی می کند تا شما بتوانید اطلاعات خود مانند Task ها ، یادداشت ها، پوشه ها و ... را همگام سازی کنید. بدین ترتیب می توانید کارهای خود را از هر جایی مدیریت کنید
دستکاری ظاهر : انتخاب یکی از تم های موجود برای تغییر چهره کل نرم افزار . تغییر رنگ ، پوشه ها، اهداف و ...
- پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، لهستانی، روسی، اسپانیایی و چینی و قابلیت دستکاری زمان و تاریخ
سازگار با پروکسی ها
- مدیریت امور، پوشه ها، زیر امور ، برچسب ها ، اهداف ، مکان ها و ... شما می توانید بر اساس مکان یا پروژه کنونی خود، امور مربوطه را جستجو کنید.
- تقسیم امور عظیم به زیر امور برای مشاهده بهتر آنها.
- مدیریت یادداشت ها و پوشه بندی آنها.
- نمایش امور و کارها در نقویم برای مرور سریع شما در مورد کارهای روزانه و هفتگی.
- قالب های ساخت سریع کارهای جدید : TaskUnifier به شما امکان ساخت قالب را می دهد. هر قالب دارای ارزش های معمول برای کارها می باشد. بدین ترتیب می توانید کارهای جدید خود را بدون پرکردن اطلاعات فراوان، ایجاد کنید.
- رده بندی و فیلتر کارها و جستجوی دستی با استفاده از موتور قدرتمند.
- ساخت و تکرار کارها و یادآوری آنها در زمان سررسید.
 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود MAGIX Video Pro X5 12.0.12.4 - نرم افزار میکس و ادیت حرفه ای فیلم های ویدیویی

Posted: 07 Jul 2013 11:02 PM PDT

دانلود MAGIX Video Pro X5

MAGIX یکی از برترین شرکت های نرم افزاری دنیا می باشد که نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه محصولات چند رسانه ای تولید می کند. از سال 1993 ، MAGIX توانست برترین تکنولوژی ها برای ساخت، ویرایش، مدیریت و نمایش عکس، گرافیک، ویدئو و موزیک را بیافریند. هم اکنون این شرکت در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد. بر طبق ارقام فروش می توان گفت MAGIX در زمینه نرم افزارهای چند رسانه ای از برترین فروشگاه های اروپا و یکی از موفق ترین شرکت ها در آمریکا می باشد.در طول 15 سال فعالیت ، این شرکت توانسته صدها جایزه جهانی را از آن خود کند.


نرم افزار MAGIX Video Pro X5 :
MAGIX Video Pro یکی از کاملترین نرم افزارها برای خلق ویدئوهای ابتکاری و قدرتمند می باشد. این نرم افزار ویرایش ویدئو که کاملا حرفه ای می باشد، تمامی احتیاجات خاص کاربران حرفه ای و متخصص را فراهم کرده و مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر برای پس از ساخت (فیلم برداری) را نیز در خود جای داده است.
کارآیی این نسخه از نرم افزار بهبود یافته و گزینه های ویرایشی آن بهینه سازی شده اند. سال ها تجربه شرکت MAGIX در زمینه ساخت نرم افزارهای حرفه ای ، ایجاد نتیجه ای زیبا و قدرتمند در مورد صدا و تصویر را برای کاربران تضمین می کند.جریان کاری نرم افزار بسیار کارآمد است و توانسته محیطی ساده برای استفاده از تننظیمات حرفه ای ویرایش ویدئو را فراهم کند.


امکانات مهم نرم افزار MAGIX Video Pro X5:
- TimeLine ابتکاری و باز به همراه قابلیت بهینه شده جا به جایی عناصر.
- موتور هایبرید( ترکیبی) ویدئو با پشتیبانی از همگام سازی سریع ویدئو، CUDA و OpenCL.
- پشتیبانی از فرمت های حرفه ای شامل XDCAM, AVC-Intra, DVCPRO50/HD و ...
- تصحیح رنگ اولیه و ثانویه با 3 روش مختلف.
- ویرایش از چندین دوربین تا بیش از 9 ترک.
- پشتیبانی کامل از سیستم Stereo3D.
- ویرایش 3 نقطه ای و 4 نقطه ای.
- ویرایش دقیق صدای فراگیر با کیفیت بالا برای انتشار.
- تألیف دیسک برای DVD ، SVCHD و دیسک های Blu-Ray.
- خروجی فایل با کیفیت برای انتشار.
- پشتیبانی از پردازش دسته ای فایل ها به صورت همزمان

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment