Sunday, July 14, 2013

P30world : دانلود Trend Micro Titanium Maximum Security 2014 7.0.1127 - نرم افزار آنتی ویروس +1 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Trend Micro Titanium Maximum Security 2014 7.0.1127 - نرم افزار آنتی ویروس +1 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Trend Micro Titanium Maximum Security 2014 7.0.1127 - نرم افزار آنتی ویروس

Posted: 14 Jul 2013 07:57 AM PDT

دانلود Titanium Maximum Security 2014

Trend Micro Titanium Maximum Security نام نرم افزاری است که از سیستم شما در مقابل تمامی حملات اینترنتی مقابله خواهد کرد. این نرم افزار از سیستم شما در مقابل Virus ها و Spyware ها و Trojan های اینترنتی دفاع میکند و حملات اینترنتی را بلاک کرده و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های این نرم افزار بلاک کردن Spam ها می باشد. آپدیت های به موقع از ویژگی های دیگر آن است که به شما این اطمینان را میدهد که همیشه سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد. این نرم افزار قادر است تا با تمامی حملات اینترنتی هکرها مقابله کرده و از دزدیده شدن پسورد و ایمیل و رمز عبور کارت های بانکی شما جلوگیری کند. گزارش های دقیق و کامل این نرم افزار به شما خواهد گفت که اشکال کار و یا سیستم شما از کجاست.
امکانات نرم افزار Trend Micro Titanium Maximum Security 2014 :
- دارای بلاکر اسپم.
- آپدیت های اتوماتیک همزمان با اضافه شدن امکانات جدید.
- سیستم مدیریت خانواده و کودکان.
- سیستم جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات شخصی.
- مصرف کم از سی پی یو و رم.
- گزارش های دقیق و کامل.
- دارای نرم افزار های رایگان برای حفظ حریم شخصی.
 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 - بازی هواپیمای جنگی هاواکس 2 خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک
خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش

دانلود Benvista PhotoZoom Pro 5.1 - نرم افزار بزرگ کردن تصاویر دیجیتالی بدون کاهش کیفیت

Posted: 14 Jul 2013 07:43 AM PDT

دانلود Benvista PhotoZoom Pro

مشكل بسياري از گرافيست ها و افرادي كه با تصاوير و پروژه هاي گرافيكي سر و كار دارند , اين است كه تصاوير با كيفيت پايين هنگام بزرگ نمايي و به اصطلاح Zoom , كيفيت خود را تا حد بالايي از دست مي دهند و تصوير حاصل استفاده چندان مفيدي براي طراح و كاربر نخواهد داشت . تكنولوژي جديد S-Spline به تازگي به كمك اين مشكل آمده و باعث شده كه روي تصاوير هنگام بزرگنمايي به طور خود به خود تنظيمات لازم را صورت گيرد تا تغييرات محسوسي از لحاظ كيفيتي پس از بزرگنمايي احساس نشود !

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزار قدرتمندی از شرکت BenVista است که با سودبری از الگوریتم قدرتمند S-Spline به کمک گرافیست ها و متخصصان می آید و به شما در بزرگنمایی و بالابردن کیفیت تصاویرتان , انجام چاپ های با کیفیت بالا و بزرگنمایی بسیار, طراحی وب و طراحی صنعتی و بسیاری صنایع مرتبط با تصویر برداری دیگر .
ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند و مفید Benvista PhotoZoom Pro :
بزرگنمایی تصاویر با تکنولوژی S-Spline , فن آوری برتر تغییر سایز تصاویر که در این نسخه بهبود قابل توجهی داشته است .
قابلیت بسیار مفید Batch Conversion که به کاربر امکان تغییر سایز و بزرگنمایی همزمان تعداد بسیاری تصویر را با چند کلیک ساده می دهد !
پشتیبانی برای تصاویر 64 و 48 بیتی .
نرم افزار می تواند هم به صورت خوداجرا و مستقل برای سیستم شما نصب شود و هم به عنوان پلاگینی قدرتمند برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ که از داخل این ابزار مطرح طراحی دنیا به بزرگنمایی با کیفیت تصاویر بپردازید .
مجهز به صفحه ی Preview یا پیش نمایش قدرتمند که با جزییات کامل تصویر شما را قبل از ساخت برای شما نمایش می دهد .
و ... .

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment