Friday, July 19, 2013

P30world : دانلود Tenorshare Android Data Recovery 2.0.0.1 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آندروید +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Tenorshare Android Data Recovery 2.0.0.1 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آندروید +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Tenorshare Android Data Recovery 2.0.0.1 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آندروید

Posted: 19 Jul 2013 02:28 AM PDT

دانلود Tenorshare Android Data Recovery

Tenorshare Android Data Recovery نرم افزاری بسیار مفید برای ریکاوری ( بازیابی ) اطلاعات آندروید است ، با کمک گرفتن از این نرم افزار شما به راحتی و تنها با متصل کردن گوشی به کامپیوتر قادر خواهید بود تا گوشی خودتان را اسکن کرده و تمامی اطلاعات از دست رفته از قبیل فیلم ها , موزیک ها , تصاویر , بازی ها , اسناد و... را بازیابی نمایید.تمامی این فرایند ها بدون آنکه کوچکترین نقص و ایرادی در فایلهای شما بوجود آید انجام می پذیرد.نرم افزار Tenorshare Android Data Recovery از موتور جستجوگر قدرتمندی بهره گیری می نماید و با سرعت بسیار بالایی گوشی شما را اسکن می کند و فایلهای حذف شده از روی حافظه موبایل و یا کارت های SD برای شما بازیابی کند. از دیگر توانایی های این نرم افزار بازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آندروید , توانایی پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های اندروید , تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره , پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی , بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده , اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی و ... است .

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Cities XL Platinum- بازی شهرسازی در دنیای مجازی خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - بازی فضای مرده 3 خرید اینترنتی بازی Sonic and all Stars Racing Transformed - بازی سونیک و ستاره های مسابقات ترانسفورم
خرید اینترنتی بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 - بازی هواپیمای جنگی هاواکس 2 خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک

دانلود IDM UltraFinder 13.10.26 - نرم افزار جستجو وحذف فایل های تکراری ویندوز

Posted: 19 Jul 2013 02:18 AM PDT

دانلود IDM UltraFinder

اگر میخواهید با سرعت بالا به جستجو در کامپوتر خود بپردازید و یا اطلاعات و فایل های مشابه را شناسایی و حذف نمایید پیشنهاد ما به شما نرم افزار محبوب و قدرتمند IDM Ultra Finder است. جستجوگر موجود در ویندوز همواره دارای محدودیت هایی می باشد که فرایند جستجو را کند و یا کم اثر می نماید.ولی نرم افزار IDM Ultra Finder با بهره گیری از موتور جستجوی قدرتمند و حرفه ای بدون اعمال هیچ محدودیتی فرایند جستجو در ویندوز ، شبکه ها و ریموت ها را انجام می دهد.به کمک این محصوب فرایند یافتن متن ها ، اطلاعات ، فایل ها و یا هر چیز تکراری در سیستم به چند ثانیه کاهش می یابد.اطلاعات در هر نقطه از کامپوتر که باشند یافته خواهند شد. از ویژگی های مهم نرم افزار IDM Ultra Finder این است که به کاربر این توانایی را میدهد تا در صورت وجود فایل های تکراری در سیستم به راحتی اقدام به حذف آنها نماید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود High-Logic FontCreator Professional 7.0.1.4 - نرم افزار ساخت و ویرایش فونت

Posted: 19 Jul 2013 02:06 AM PDT

دانلود High-Logic FontCreator Professional

FontCreator نرم افزاریست که به شما این توانایی را خواهد داد تا به کمک آن اقدام به ساخت و ویرایش فونت های TrueType و OpenType نمایید. این نرم افزار که به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای گرافیست ها و متخصصین تایپوگرافی شناخته می شود دارای رابط کاربری ساده ای است که باعث شده تا نرم افزار FontCreator حتی کاربران مبتدی را قادر به ساخت و ویرایش فونت نماید. در جدیدترن نسخه نرم افزار FontCreator ویژگی هایی برای فونت ها به وجود آمده تا شما کاربران قادر باشید به راحتی کیفیت فونت های خود را بهبود ببخشید .همینطور ابزارهایی در جهت ساده کردن فرایند کار و افزایش سرعت در فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار اضافه گردیده.فرایند ایجاد تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما این اجازه را می دهد تا هزاران کاراکتر را طی چند ثانیه ایجاد کنید .
قابلیت های کلیدی نرم افزار High-Logic FontCreator:
- تولید و توانایی ویرایش فونت های TrueType و OpenType
- امکان دوباره سازی کاراکترهای موجود
- توانایی افزودن کاراکترهای از دست رفته
- امکان تبدیل تصاویرلوگویی به طرحی برای کاراکترها
- امکان ویرایش فونت هایی که به درستی به نمایش گذاشته نمی شوند
- وجود قابلیت هایی جت وارد نمودن، تولید، اصلاح و پاک سازی kerning pairs
- توانایی افزودن و یا اصلاح بیش از دو هزار composite glyphs
- امکان تغییر ظاهری glyphs یا تغییر شکل کامل فونت (مانند ساختن نسخه bold یک فونت)
- توانایی جدا سازی فونت های TrueType از مجموعه های TrueType
- نمایش دادن فونت ها پیش از نصب
- امکان نصب فونت های ساخته شده در ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery - نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون

Posted: 19 Jul 2013 01:53 AM PDT

دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery

Tenorshare iPhone Data Recovery نرم افزاری بسیار مفید در برای بازیابی اطلاعات گوشی های آیفون است ، با کمک گرفتن از این نرم افزار شما به راحتی و تنها با متصل کردن گوشی آیفون خود به کامپیوتر قادر خواهید بود تا گوشی خودتان را اسکن کرده و تمامی اطلاعات از دست رفته از قبیل فیلم ها , موزیک ها , تصاویر , بازی ها , اسناد و... را بازیابی نمایید.تمامی این فرایند ها بدون آنکه کوچکترین نقص و ایرادی در فایلهای شما بوجود آید انجام می پذیرد.نرم افزار Tenorshare iPhone Data Recovery از موتور جستجوگر قدرتمندی بهره گیری می نماید و با سرعت بسیار بالایی گوشی شما را اسکن می کند و فایلهای حذف شده از روی حافظه موبایل و یا کارت های SD برای شما بازیابی کند. از دیگر توانایی های این نرم افزار بازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آیفون , توانایی پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های آیفون , تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره , پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی , بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده , اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی و ... است .

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment