Thursday, July 4, 2013

P30world : دانلود RedCrab Calculator v4.33 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود RedCrab Calculator v4.33 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود RedCrab Calculator v4.33 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی

Posted: 04 Jul 2013 01:49 AM PDT

دانلود RedCrab Calculator

RedCrab یک ماشین حساب بسیار قدرتمند است که دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی که با محاسبات سنگین ریاضی سروکار دارند را در فرایند رسیدن به پاسخ بسیار کمک می نماید. این نرم افزار با حالت تمام صفحه قابل استفاده است و به کمک پنجره ویرایشگر آن کاربران قادر خواهند بود تا در این پنجره ی فرایند هایی مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را مشاهده نمایند.
کار با این ماشین حساب بسیار ساده و راحت است. RedCrab با استفاده از سیستم های پیشرفته و هوشمند قادر به حل بسیاری از معادلات شماست .
به کمک این ماشین حساب قادر خواهید بود تا معادلات جبری که شامل کسرها، جذر، توان و ... هستند و از پیچیده ترین معادلات ریاضی محسوب میشود را حل نمایید . RedCrab از چهر قسمت مختلف تشکیل شده . قسمت اول NUMBERS که محلی برای وارد نمودن اعداد به حساب میرود، قسمت دوم SCIENTIFIC نامیده میشود که فرایند های کلیدی مانند عملیات های مثلثاتی و لگاریتم ها را انجلام خواهد داد، قسمت سوم SYMBOLS می باشد که اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال را شامل می شود و قسمت چهارم که اعمال منطقی را شامل می باشد.
REDCRAB قادر است تا از توابع شما پرینت تهیه نماید و همچنین قابلیت نمایش به دو حالت ساده و GRID را داراست.

ویژگی های کلیدی نرم افزار RedCrab :
- توانایی وارد کرد چندین فرمول ریاضی در یک صفحه
- امکان ذخیره سازی فرمول ها
- توانایی ساخت کتابخانه ای از توابع و فرمول ها
- امکان ویرایش فرمول ها
- ذخیره کردن فرمول ها
- قابلیت پرینت گرفتن از فرایند های انجام شده در نرم افزار
- و ...
 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Outertech Linkman Lite v8.8.0 - نرم افزار مدیریت بوکمارک

Posted: 04 Jul 2013 01:34 AM PDT

دانلود Outertech Linkman Lite

 Outertech Linkman Lite نرم افزاریست که جهت مدیریت بوکمارک‌ها و در راستای رسیدن به اهدافی مانند ذخیره سازی ، ترتیب دهی ، حاشیه نویسی و بررسی صفحات اینترنتی محبوب شما ارائه شده و در اختیارتان قرار گرفته است. با بهره گیری از این نرم افزار قادرید تا هزاران URL را با استفاده از یک پایگاه داده‌ها ذخیره نمایید. از Linkman همچنین به عنوان یک جایگزین در مقابل ابزار اصلی مدیریت مرورگر استفاده میشود و به دلیل امکانات بالا بسیار مورد اقبال کاربران قرار گرفته است. اضافه کردن آدرس صفحات اینترنتی در Linkman یک فرایند ساده و از امکانات این نرم افزار است. این نرم افزار امکان وارد کردن و همگام سازی بوکمارک‌های موجود و ذخیره آنها در فرمت‌های گوناگون را در اختیارتان قرار می دهد و همیچنین دارایچندین قالب نمونه جهت ساخت قالب‌های خروجی مانند XML و HTML در Linkman در نرم افزار قرار داده شده.

ویژگی‌های نرم افزار Outertech Linkman Lite :
- سازگاری آن با تمامی مرورگرهای محبوب ویندوز مانند IE, Firefox, Opera, Chrome, Seamonkey, Maxthon و ...
- استفاده از تمامی بومارک های موجود درمرورگرهای مختلف.
- توانایی پشتیبانی از کلمات کلیدی ، امتیازدهی ، نظردهی ، توضیحات و اطلاعات کاربر.
- امکان اضافه کردن هزاران لینک و ذخیره کردن سازی آنها
-امکان نصب داخلی در مرورگرهای اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس
- رابط کاربری ساده و با امکان تنظیم.
- قابلیت شناخت لینک‌های تکراری حتی در صورت وجود زیردامنه‌های مختلف.
- توانایی نمایش دادن نتایج در گروه‌های مختلف
- وجو سیستم امتیازدهی.
- امکان همگام سازی بوکمارک‌ها.
- قابلیت حفاظت از رمز عبور.
- توانایی ساختن لینک‌های HTML .
- توانایی ارائه پرینت.
- ارائه تاریخچه اجرای URL‌ها.
- پشتیبانی از Drag & Drop.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Avanquest PowerDesk 9.0.1.10 - نرم افزار مدیریت فایل ها ، عکس ها و آهنگ ها

Posted: 04 Jul 2013 01:22 AM PDT

دانلود Avanquest PowerDesk

PowerDesk Pro نرم افزاری ساده، سریع و حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی فایل ها، عکس های دیجیتال، MP3 ها و عکس های اینترنتی روی کامپیوتر شما می باشد. امکانات و عملکردهای فراوان این نرم افزار چیزی برتر از بخش مدیریت فایل ویندوز یا دیگر نرم افزارهای مدیریتی می باشد. PowerDesk Pro به شما ابزارهای جستجو، ویرایش، مسیریابی، حذف، کپی، انتقال، رده بندی، Zip، برچسب گذاری، مشاهده، تبدیل فرمت و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.
امکانات نرم افزار PowerDesk Pro :
- FTP : دسترسی به FTP با رابط کاربری ساده و امکان Drag & Drop و مشاهده سایت های FTP از طریق پوشه ها از دیگر امکانات PowerDesk Pro می باشد. زمانی که شما سایت FTP خود را راه اندازی کردید، می توانید تنها با یک کلیک به آن متصل شوید. PowerDesk Pro 8.5 هم اکنون از FTP ایمن نیز پشتیبانی می کند.
- مدیریت همگام سازی : مقایسه و همگام سازی محتوای 2 پوشه از امکانات مفید نرم افزار می باشد. این روش به خصوص برای کار بر روی فایل هایی که بین 2 کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده اند بسیار مفید است.همچنین برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.
- مدیریت حجم : ابزار قدرتمند PowerDesk Pro به شما مکان و چگونگی فضاهای هر درایو را نشان می دهد. استفاده از این بخش کار مدیریت فضای ذخیره سازی درایوها را ساده می کند.
- بخش کمکی : بخش کمکی توسعه یافته این نرم افزار جعبه ای است که با اضافه کردن لیست انتخاب از فایل ها و پوشه هایی که قبلا باز شده اند، ساخته می شود. این بخش از نمایشگر 150 نوع فرمت فایل نیز پشتیبانی می کند.
- مدیریت آرشیوها : فشرده سازی ساده و استخراج فایل هایی با بیش از 30 فرمت مختلف فشرده سازی از دیگر امکانات PowerDesk Pro است. شما با استفاده از آن می توانید محتویات کل فایل های لیست شده را مشاهده کنید. همچنین به صورت انتخاب می توانید محتویات فایل های مورد نظر را ببینید و آنها را تنها با Drag & Drop استخراج کنید.
- جستجوی فایل : پیدا کردن مکان فایل هایی که گم کرده اید با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند این نرم افزار با سرعت تمام امکان پذیر است. جستجو بر اساس کلمه کلیدی،نوع فایل، حجم یا تاریخ ساخت آن از امکانات این بخش است. جستجو بین فایل های Zip، آرشیوها، ایمیل ها و حتی ضمیمه ها نیز ممکن است.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود NSAuditor Product Key Explorer 3.4.2 - بازیابی شماره سریال فعال سازی نرم افزار

Posted: 04 Jul 2013 01:09 AM PDT

دانلود NSAuditor Product Key Explorer

با استفاده از نرم افزار Product Key Explorer می توانید کلید های فعال سازی بیش از 3000 نرم افزار را از روی سیستم خود یا از روی کامپیوترهای شبکه ، به سرعت پیدا کنید.
این نرم افزار می تواند به سرعت کلید نرم افزارهای مختلف مانند Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Microsoft Office, Adobe Photoshop, Adobe CS5, CS4, CS3, SQL Server ، انواع بازی های شرکت Electronic Arts و بیش از 3000 نرم افزار دیگر را از روی سیستم شما بازیابی کرده و نمایش دهد. برای نصب اولیه یا نصب دوباره ویندوز یا مجموعه Office یا دیگر محصولات تجاری ، شما باید به شماره سریال آنها که معمولا روی سی دی اصلی نرم افزارها نوشته شده است دسترسی داشته باشید. Product Key Explorer این شماره سریال ها را از روی کامپیوترهای شبکه دریافت می کند و بدین طریق شما می توانید از نصب نرم افزار سرقت شده روی کامپیوترهای شرکت خود جلوگیری کند.
بررسی شماره سریال نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوترهای محل کار، جستجو و بازیابی کلید های گم شده یا فراموش شده، ذخیره و به روز نگه داشتن نسخه پشتیبان از تمامی شماره سریال های نرم افزارهای شما در یک مکان مرکزی از امکانات اصلی Product Key Explorer می باشند. این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای مدیران شبکه یا شرکت های تجاری است.
شما می توانید کلید های بدست آمده را روی فایل های TXT ، فایل های Excel در فرمت XLS، فرمت CSV ، به صورت پایگاه داده های MDB ، پایگاه داده های SQLLite3 ، ضفحه اینترنتی HTML یا فایل اطلاعاتی XML ، ذخیره، پرینت و یا کپی کنید.


از نمونه بازی هایی که با استفاده از Product Key Explorer می توانید به کلیدهایشان دسترسی داشته باشید می توان به عناوین زیر اشاره کرد :
Dungeon Siege 2, Age of Empires 3, Halo ( Halo 2), Flight Simulator, Rise Of Nations, Age of Mythology, MechWarrior Mercenaries, Sims 2, Battlefield, FIFA, NHL, Black and White, Battlefield Vietnam, Shogun Total War - Warlord Edition, Medal of Honor, Nascar Racing, Global Operations, Freedom Force, SimCity 4 Deluxe, James Bond 007 Nightfire, Dangerous, Dawn of War - Dark Crusade, Medieval II Total War, Call of Duty 2, Company of Heroes, Splinter Cell - Chaos Theory, Eugen Systems The Gladiators, Tiberian, Red Alert, Counter-Strike, Gunman Chronicles, Half-Life, Hidden & Dangerous 2, Industry Giant 2, Legends of Might and Magic, Soldiers Of Anarchy, Covert Strike, Rainbow Six III RavenShield, Pro Evolution Soccer 6, Stalker, Stardock Galactic Civilizations II,Ubisoft Prince of Persia, Silent Hunter II, Splinter Cell Pandora Tomorrow,Splinter Cell Chaos Theory, Empire Earth II, TimeShift, Sid Meier's Pirates, Star Wars Battlefront, Star Wars Empire, Star Wars Republic Commando
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود G Data InternetSecurity 2014 Build 24.0.2.1 - نرم افزارآنتی ویروس ، دیوار آتش و ضد جاسوسی قدرتمند

Posted: 04 Jul 2013 12:52 AM PDT

دانلود G Data InternetSecurity

نرم افزار امنیتی G Data Internet Security برنامه ای حرفه ای برای حفاظت کامپیوتر در برابر ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ها ، هکر ها ، حملات فیشینگ و دیگر عوامل خطر آفرین می باشد که به یک دیوار آتشین مخفی و سبک مجهز شده است. طراحی کاربردی ، رابط کاربری جدید و عدم تداخل در بازی های کامپیوتری را می توان از ویژگی های جدید و مهم آن دانست. نرم افزار G Data Internet Security طی چند ثانیه با استفاده از تکنولوژی های مدرن هر نوع ویروس را شناسایی و متوقف می کند و می توان گفت در این عملیات سریعترین نرم افزار در نوع خود می باشد.
در واقع شما با داشتن این محصول از دو نوع آنتی ویروس در یک محصول و همچنین از قابلیت آپدیت های رایگان پایگاه داده های ویروس و پشتیبانی گروه G Data نیز  بهره مند می شوید. اگر شما از شبکه های سازمانی استفاده می کنید G Data می تواند جلوی تمامی انوع کدهای خطرآفرین و فایل های خطرناکی که خود به خود اجرا می شوند را بگیرد و امنیت واقعی را برای شبکه شما فراهم کند. استفاده از تکنولوژی های جدید DoubleScan یا 2 بار اسکن فایل ها باعث می شود هیچ گونه حفره امنیتی در سیستم شما باقی نماند.
نرم افزارG Data Internet Security شامل بخش های زیر است :
- آنتی ویروس.
- ضد جاسوسی.
- ضد حملات فیشینگ.
- ضد روت کیت ها.
- کنترل کودکان.
- دیوار آتشین.
قابلیت ها :
- ردیابی مداوم ویروس ها.
- یکی از سریعترین آنتی ویروس ها در پاسخ به انواع جدید ویروس.
- استفاده از روش های جدید برای تشخیص ویروس ها مانند بررسی رفتار ، بررسی غیرمستدل یا اکتشافی و تکنولوژی محافظت ابری.
- رابط کاربری جدید بر پایه یک کلیک که تمامی عملیات را به صورت خودکار انجام می دهد.
- اجرای نرم افزار در پس زمینه بدون تاثیر در کارآیی سیستم.
- دیوار آتشین حرفه ای بدون باگ های آزاردهنده.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment