Monday, July 1, 2013

P30world : دانلود 8StartButton 1.2.5 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8 +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود 8StartButton 1.2.5 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8 +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود 8StartButton 1.2.5 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8

Posted: 30 Jul 2013 01:43 AM PDT

دانلود 8StartButton

آخرین نسخه ارائه شده از ویندوز که ویندوز 8 نامیده می شود با تغییرات بسیاری نسبت به نمونه های قبلی مواجه شده .تغییراتی که هم ساختار کاربردی هم ظاهر این ویندوز را در برمیگیرد.کاربران ویندوز 8 به خوبی میدانند یکی از بزرگترین تغییراتی که در این نسخه به وجود آمده و بسیاری از افراد از آن اعلام نارضایتی می نمایند نبود منوی استارت در این نسخه از ویندوز می باشد .منوی استارت نقطه قوتی بود برای کاربران ویندوز چون به کمک آن به سادگی قادر بودند تا از کوتاه ترین به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کنند. به همین منظور شرکت های مختلف سعی در حل این مشکل برای کاربران ویندوز 8 نموده اند. یکی از نرم افزارهایی این مشکل را برای شما هموار می نماید 8startbutton نام دارد.به کمک این نرم افزار منوی استارت به ویندوز 8 شما باز میگردد و مشکلات نداشتن آن برطرف خواهد شد.با نصب کردن نرم افزار 8startbutton شما قادر خواهید بود تا تنها با استفاده یک کلیک و به شادگی به خاموش کردن، راه اندازی مجدد و قفل کردن کامپیوتر خود بپردازیدو یا رجیستری و Device Manager ویندوز خود را مجدد در دسترس داشته باشید.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Mp3tag 2.56 - نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی

Posted: 01 Jul 2013 01:26 AM PDT

دانلود Mp3tag

Mp3tag نام نرم افزاری قدرتمند و کاربردیست که جهت ویرایش اطلاعات و برچسب های فایل های صوتی به کار می رود . این نرم افزار با پشتیبانی از ID3v1, ID3v2.3, ID3v2.4, iTunes MP4, WMA, Vorbis Comments و APE Tags انجام مراحل ویرایش را برای همه کاربران ممکن نموده.محیط ساده این نرم افزار از دیگر ویژگی های آن به حساب می رود.
نرم افزار Mp3tag این توانایی را دارد تا فایل ها را بر اساس اطلاعات تگ، جایگزینی کاراکترها یا کلمات موجود در برچسب ها و نام فایل ها ویرایش نموده و همچنین از اطلاعات موجود در تگ ورودی و خروجی ذخیره نماید، قادر است تا لیست پخش ایجاد کند و به بسیاری از کارهای مرتبط دیگر با فایل های صوتی بپردازد.
Mp3tag با بهره گیری از پایگاه های داده آنلاین مانند آمازون، discogs یا freedb به شما کاربران این قابلیت را می افزاید تا به صورت اتوماتیک برچسب ها و کاور آهنگ های مورد نظر خودتان را برای آرشیو موسیقی خود جمع آوری کنید. نرم افزار Mp3tag از فرمت های صوتی aac، flac، ape، mp3، mp4، m4a، m4b، iTunes compatible، mpc، ogg، ofr، ofs، spx، tak، tta، wma، wv پشتیبانی می نماید.
توانایی های نرم افزار Mp3tag :
- توانایی ویرایش گروهی تگ های ID3v1.1, ID3v2.3, ID3v2.4, MP4, WMA, APEv2 و Vorbis Comments
- امکان دانلود و اضافه کردن کاور برای کاورهای آلبوم شما
- پشتیبانی از دیتابیس های آنلاین سایت هایی مانند Amazon, discogs, freedb, MusicBrainz و ... جهت وارد کردن و ذخیره نمودن تگ ها
- توانایی جایگزین کردن کاراکترها یا کلمات در برچسب ها و نام فایل
- توانایی مدیریت خودکار لیست پخش فایل ها
- امکان تغییر نام فایل ها بر اساس اطلاعات تگ ها
- دریافت خروجی تگ ها از نام فایل ها
- پشتیبانی از یونیکد

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Radmin Viewer v3.5 - نرم افزار مدیریت از راه دور سیستم ها و سرورها ( ریموت دسکتاپ )

Posted: 01 Jul 2013 01:05 AM PDT

دانلود Radmin Viewer

نرم افزارهای کنترل از راه دور سیستم ها و شبکه ها از متداول ترین راه برای کنترل سرورها می باشد.Radmin یا همان Remote Administrator به نرم افزاری گفته می شود که در همین زمینه روانه بازار گردیده و به کمک این نرم افزارمدیر یک سرور این توانایی را دارد تا از راه دور به سرور متصل شده و فعالیت های لازم را بر روی سرور انجام دهد. شما کاربران نیز قادرید تا از طریق این نرم افزار رایانه خود را از هر جای جهان و از طریق اینترنت کنترل کنید.
Radmin نرم افزاریست برای كنترل سیستم های یک شبكه و نظارت و كنترل کامل آنها به کمک یک سیستم مركزی . نحوه کار با نرم افزار Radmin به شیوه ای است که می توان سرور را همانند سیستم مقابل خود قرار داده و زمانی که به کار با برنامه ها مشغول هستید در واقع شما بر پشت سیستم سرور خواهید بود.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Radmin:
- قابلیت کنترل کامل از راه دور
- توانایی نظارت بر فعالیت ها از راه دور
- توانایی جابه جایی فایل
- توانایی کار بر روی اینترنت و شبکه های محلی ( Lan )
- توانایی Chat کردن به صورت متنی و صوتی به کمک سیستمی کاملا تحت کنترل
- ت.انایی نصب و تنظیم از راه دور

 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Dropbox 2.2.3 - نرم افزار ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل

Posted: 01 Jul 2013 12:51 AM PDT

دانلود Dropbox

Dropbox  نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید جهت اشتراک گذاری فایلها و اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنهاست که بصورت آنلاین قابل استفاده می باشد. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی نموده و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن استفاده کنید.برای استفاده از این قابلیت کافیست تا وارد سایت برنامه شده و یک اکانت برای خود ثبت نمایید و از 2 گیگابایت فضای رایگان به وحود آمده بهره مند شوید . پس از آن برنامه را بر روی سیستم نصب نمایید.
نرم افزار Dropbox یک پوشه روی سیستم شما ایجاد می نماید و هرزمان که شما محتویات داخل پوشه را تغییر دهید ، تغییراتی مانند اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، این نرم افزار به صورت خودکار ، همه این جابجایی ها و تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری شما وجود دارد بر روی سرور خود اعمال می کند.
همچنین هر کامپیوتری که وارد حساب کاربری شما شود نیز همان پوشه ای که توسط شما ساخته شده در سرورهای نرم افزار Dropbox را مشاهده مینماید .
توانایی دیگر این نرم افزار معرفی اعضای جدید است که در ازای معرفی هر عضو ۲۵۰مگابایت فضا به شما اضافه خواهد شد. همچنین اگر نیاز به فضای بیشتری دارید میتوانید با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰دلار ۵۰ گیگابایت فضای کار برای خود خریداری نمایید.

ویژگی های نرم افزار Dropbox  :
- توانایی پشتیبان گیری آنلاین  و اتوماتیک از فایل ها
- توانایی دسترسی به اطلاعات در سریعترین زمان
- قابلیت قرار دادن هرگونه فایل رئی هاست (صوتی , تصویری  , متون و ... )
- توانایی استفاده از Undelete فایل ها و پوشه ها
- وارد نمودن تصاویر از دوربین های دیجیتال , موبایل و مموری کارت های SD
- قابلیت هماهنگ سازی ویندوز , مکینتاش و لینوکس
- قابلیت درک و همگام سازی فایلهای تغییر داده شده بصورت اتوماتیک
- امکان ریکاوری فایلها و فولدرها

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment