Thursday, September 5, 2013

P30world : دانلود WinRAR 5.00 Final - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود WinRAR 5.00 Final - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود WinRAR 5.00 Final - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا

Posted: 05 Sep 2013 05:40 AM PDT

دانلود WinRAR

WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد. به عنوان مثال می توان یک فایل 100 مگابایتی را به 10 قسمت 10مگابایتی تبدیل نمود که این عمل در زمان هایی مختلفی به کاربر در انجام امور کمک خواهد کرد که به عنوان مثال می توان به ارسال این فایل بر روی یک سایت اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت RARLab می باشد. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می توان به ایجاد تغییرات در الگوریتم های فشرده سازی WinRAR برای بهره گیری بهتر از پردازنده های چند هسته ای ، افزایش سرعت بسته به نوع داده ها و حجم فایل، کاهش استفاده از رم کامپیوتر و استفاده از فرمان "یافتن فایل" برای جستجوی فایل های ذخیره شده با پسوند7Zip اشاره کرد.

چند ویژگی برتر نرم افزار WinRAR :
- مدیریت ، ساخت و باز کردن فایل های فشرده Rar و دیگر فرمت های فشرده سازی دنیا.
- پشتیبانی از فایلهای حجیم تا حجم 9000 پتا بایت ! که بیشترین حجم در میان فشرده سازهای دنیاست !
- منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی برای افزایش چشمگیر کارایی.
- پشتیبانی از فایل های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z و...
- سیستم پیشرفته SFX سازی در نسخه جدید !
- امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل ها.
-محاظت امنیتی به مراتب بالاتر.
- تهیه فایل های آرشیوی از فایل های مختلف.
- قابلیت رمز گذاری بر روی یک فایل به منظور جلوگیری از دسترس دیگران.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist اسپلینتر سل : لیست سیاه خرید اینترنتی بازی Saints Row IV - بازی ساینت رو نسخه 4 خرید اینترنتی بازی The Bureau XCOM Declassified - بازی اداره محرمانه ایکس کام
خرید اینترنتی بازی Divinity Dragon Commander - خداوندگار اژدهای فرمانده خرید اینترنتی بازی Payday 2 - روز تلافی 2 خرید اینترنتی بازی The Raven Legacy of a Master Thief - بازی میراث کلاغ سیاه از یک دزد حرفه ای

دانلود Google Chrome 29.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

Posted: 05 Sep 2013 02:36 AM PDT

دانلود Google Chrome

Google Chrome گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است. نرم افزار گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید. اگر از این نرم افزار استفاده می کنید ، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش omnibox نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و... از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار ، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است.

ويژگي هاي كليدي نرم افزار Google Chrome :
سرعت بالا در بارگزاري صفحات
داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
زيبايي در طراحي
داراي پوسته هاي مختلف
پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز
و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود K-Lite Codec Pack Update 10.0 - مجموعه کدک ها جهت اجرای فایل های صوتی و تصویری

Posted: 05 Sep 2013 02:30 AM PDT

دانلود K-Lite Codec

K-Lite Codec Pack نرم افزاری منحصر به فرد شامل مجموعه ای از تمامی کدک های صوتی و تصویری برای اجرای انواع ویدیو و فیلم و فایل های صوتی در کامپیوتر می باشد. اگر در اجرا و پخش انواع مختلفی از فرمت های فیلم و موسیقی در کامپیوتر خود مشکل دارید حتما این مجموعه را نصب کنید . این بسته مجموعه ای از فیلترهای DirectShow، کدک های VFW/ACM و امکاناتی مختلف می باشد. کدک ها و فیلترهای DirectShow برای کدگذاری و کدبرداری فرمت های صوتی و تصویری کاربرد دارند. این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی کاربر پسند بوده و توسط آن تمامی فایل های چند رسانه ای به سادگی و بدون نرم افزار جانبی اجرا خواهند شد. به عبارت دیگر، این مجموعه تمامی چیزیست که شما برای اجرای فایل های صوتی و تصویری مختلف بدان نیاز دارید. در کنار این امکانات، کدک های Quicktime و Real Player به همراه نرم افزار قدرتمند Windows Media Player Classic نیز در این مجموعه وجود دارند. Windows Media Player Classic خود نرم افزاری قدرتمند برای اجرای اکثر فرمت های ویدئویی می باشد. با انتخاب نصب این پلیر می توانید فایل های صوتی و تصویری که می خواهید توسط آن اجرا شوند را نیز انتخاب کنید.
تغییرات نسخه جدید K-Lite Codec Pack :
- فیلترهای LAV به روز شده به نسخه 0.58.2-38
- Codec Tweak Tool به روز شده به نسخه 5.7.2

ادامه مطلب / دانلود


Save2pc Ultimate 5.3.3 - نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین با کیفیت بالا

Posted: 31 Aug 2013 02:47 AM PDT

دانلود Save2pc Ultimate

Save2Pc نرم افزار قدرتمندی است جهت دانلود ویدئو های آنلاین اینترنتی و ذخیره سازی آنها با پسوند هایی مانند Avi, MPEG و یا FLV .نرم افزار Save2Pc به کاربران این اجازه را خواهد داد تا به سادگی ویدئوی مورد نظرشان را از اینترنت دریافت نمایند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است واستفاده از آن نیازمند تخصص خاصی نیست ، همچنین نیازی به استفاده از اسکریپت ها برای مرورگرهای وب نخواهید داشت. save2pc نرم افزاری کوچک،سریع،مفید،عملی و قدرتمند است.
برای کار با نرم افزار save2pc لازم است تنها URL مربوط به ویدئو را در برنامه وارد نمایید و دکمه start را فشار دهید.فایل های دریافت شده به سادگی در مدیا پلیر پیش فرض داخل سیستم شما اجرا خواهد شد.نسخه ultimate این نرم افزار بهترین نمونه موجود است که به کاربران این اجازه را می دهد تا ویدئو های HD و HQ را دانلود کنند.نرم افزار save2pc از بیش از 30 سایت تاپ به اشتراک گذارنده ویدئوها پشتیبانی می نماید.
با کمک گرفتن از این نرم افزار سرعت دانلود تا 200% افزایش خواهد یافت.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Save2Pc Ultimate :
- توانایی دانلود از سایت هایی مانند Youtube, GodTube, Google Video, Myspace Video, Megavideo.com, Break.com, DailyMotion.com, TeacherTube.com , RedTube, P.ornoTube, YouP.orn, Megarotic, yuvutu
- امکان تفکیک و دانلود همزان از چندین سرور
- قابلیت کانورت فایل های دانلود شده به فرمت های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone
- امکان ذخیره کردن فایل های دانلود شده به فرمت های AVI ، MPEG ، FLV ، WMV
- امکان تبدیل فایل ویدئویی دریافتی به فرمت های دستگاههای پخش کننده تلفن همراه همچون
MOV ، MP4 ، 3GP ، 3G2 ، MP3 ، WAV

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment