Tuesday, September 24, 2013

P30world : دانلود Partition Wizard Professional 8.1 - نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Partition Wizard Professional 8.1 - نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Partition Wizard Professional 8.1 - نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک

Posted: 24 Sep 2013 01:18 AM PDT

دانلود Partition Wizard Professional

MiniTool Partition Wizard یک نرم افزار مدیریت پارتیشن بر پایه ویندوز است. این نرم افزار از هر دو نوع پارتیشن MBR و GUID در سیستم عامل های 32bit و 64bit مانند ویندوزهای XP ، Vista ، 2000 و ویندوز 7 کاملا پشتیبانی می کند. همچنین با پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسک ها می توان گفت از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت پارتیشن به حساب می آید.


MiniTool Partition Wizard به عنوان یک نرم افزار برای مدیریت پارتیشن ، دارای عملکردهای قدرتمند و کاملا حرفه ای می باشد که عبارتند از :
- تغییر و جا به جایی مقدار حجم دیسک ها به صورت داینامیک و بدون از دست دادن اطلاعات.
- تغییر سایز کلاستر برای حجم دیسک های داینامیک بدون از دست دادن اطلاعات.
- ساخت، حذف و فرمت حجم های داینامیک.
- پاک سازی حجم های داینامیک به دلایل امنیت اطلاعات.
- بررسی و تعمیر خطاهای سیستم های پرونده .
- ترکیب پارتیشن های هم جوار بدون از دست دادن اطلاعات.
- گسترش پارتیشن NTFS ویندوز بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر.
- پشتیبانی از سیستم های پرونده ویندوز و لینوکس شامل FAT12/FAT16/FAT32, NTFS در ویندوز و Ext2, Ext3, در لینوکس.
- تغییر مکان و تغییر اندازه پارتیشن ها بدون از دست دادن اطلاعات.
- بازیابی پارتیشن بعد از حذف تصادفی یا آسیب دیدن.
- تبدیل دیسک های داینامیک به دیسک های اولیه بدون از دست دادن اطلاعات.
- کپی پارتیشن و دیسک.
- پشتیبانی از حافظه های قابل حمل برای مثال کارت های حافظه و فلش درایوها.
- تبدیل فرمت سیستم پرونده، مخفی و آشکار کردن پارتیشن ها و مرور آنها.
- پشتیبانی از پارتیشن های 2 ترابایت FAT32.
  مهمترین ویژگی این نسخه ، قابلیت تغییر سایز پارتیشن ها بدون از دست دادن اطلاعات یا نصب دوباره سیستم می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014 بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014

پس از ماهها انتظار بازی کامپیوتری FiFa 2014 - فوتبال فیفا 2014 زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد. باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2014 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد. FiFa 2014 که به اختصار FIFA14 نیز نامیده میشود، جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 20 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است. فیفا 2014 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی، 40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند.

اطلاعاتی در مورد بازی FiFa 2014 :
شرکت سازنده : EA Sports
شرکت منتشر کننده : Electronic Arts
تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2013
ژانر بازی : ورزشی - فوتبال

پلتفرم : کامپیوتر - PC
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه

تصاویری از محیط بازی FIFA14 - FIFA 2014 :

http://shop.p30world.com/images/1392/Games/FIFA2014/FIFA14-5.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 5000 تومان
پکیج 2 دی وی دی - نسخه مخصوص کامپیوتر
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014 خرید اینترنتی بازی Pro Evolution Soccer 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014 خرید اینترنتی بازی Arma III - بازی آرما 3
خرید اینترنتی بازی Total War ROME II - بازی توتال وار روم دو خرید اینترنتی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition - بازی کسلوانیا ارباب سایه ها خرید اینترنتی بازی Lost Planet 3 - بازی سرزمین گم شده 3

دانلود AVG Anti-Virus Pro 2014 14.0 - نرم افزار آنتی ویروس

Posted: 24 Sep 2013 01:10 AM PDT

دانلود AVG Anti-Virus Pro

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند. در این مطلب نسخه جدید یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس مشهور را به شما معرفی می کنیم.
AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادرند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.
برخی از امکانات نرم افزار AVG Anti-Virus Pro 2014 :
- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی.
- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها.
- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها.
- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف.
- توانایی حفاظت از Email های کاربران.
- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Zemana AntiLogger 1.9.3 - نرم افزار مقابله با انواع بدافزار و KeyLogger

Posted: 24 Sep 2013 01:03 AM PDT

دانلود Zemana AntiLogger

Zemana AntiLogger نرم افزار امنیتی قدرتمندی برای مقابله با انواع مختلف بدافزارها و کی لاگر ها بوده و از رمزهای بانکی، ایمیل ها و گفتگوهای شخصی شما در برابر جاسوس های اینترنتی محافظت می کند. این نرم افزار کاربردی جلوی تمامی شکل های شناخته شده بدافزارها که قصد سرقت اطلاعات شما را دارند را می گیرد. Zemana AntiLogger به عنوان راهی حرفه ای و منحصر به فرد برای تشخیص نرم افزارهای مضر که توسط آنتی ویروس های عادی قابل شناسایی و تشخیص نیستند، کاربرد داشته تا بدین ترتیب از اطلاعات شما در برابر خطرات مختلف محافظت کند.
ماژول های این نرم افزار عبارتند از :
- Anti-SSL Logger.
- Anti-WebCam Logger.
- Anti-ClipBoard Logger.
- Anti-Screen Logger.
- Anti-KeyLogger.
این ماژول ها اولین راه حل های امنیتی حرفه ای در برابر Logger ها می باشند که تا کنون ساخته شده اند. با نصب نرم افزار و در مدت کوتاهی شما متوجه خواهید شد که این ماژول ها دارای بهترین امکانات نسبت به نرم افزارهای مشابه می باشند. ماژول Anti-KeyLogger یک ابزار امنیتی قدرتمند و جدید در برابر Keylogger هایی است که نرم افزارهای امنیتی محبوب نیز در شناسایی آنها ناتوانند.
امکانات نرم افزار Zemana AntiLogger :
- ماژول Anti-SSL Logger که امنیتی کامل در برابر SSL Logger ها برای شما فراهم می کند.
- ماژول Anti-WebCam Logger که برای امنیت در برابر WebCam Logger کاربرد دارد.
- ماژول Anti-Key Logger ابزاری برای مقابله با Key Logger های حرفه ای.
- ماژول Anti-Screen Logger برای امنیت در مقابل Screen Logger ها .
- Anti-Clipboard Logger برای محافظت از کامپیوتر در برابر Clipboard Logger ها.
- ماژول دفاع از خود نرم افزار برای محافظت از سیستم شما.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Leawo PowerPoint to DVD Pro 4.5 - نرم افزار تبدیل فایل های پاور پوینت به دیسک های DVD

Posted: 24 Sep 2013 12:55 AM PDT

دانلود Leawo PowerPoint to DVD Pro

نرم افزار پر کاربرد پاورپونت که یکی از قسمت های تشکیل دهنده مجموعه مایکروسافت آفیس به حساب می رود در زمینه های مختلفی از جمله طراحی مجموعه های ترکیبی عکس ، متن و غیره استفاده می شود.کاربران قادر هستند تا با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز در یک مجموعه ، پکیجی جهت ارائه اطلاعات در مراسم و کنفرانس ها تهیه نمایند.حال در مواقعی این امکان وجود دارد که نرم افزار پاور پوینت دچار مشکل شود و یا موجود نباشد.در این مواقع میتوان از نرم افزاری استفاده کرد که قادر است تا PowerPoint را به یک DVD قابل پخش در نرم افزارهای پخش معتبر تبدیل نماید.
Leawo PowerPoint to DVD Pro نرم افزاری هوشمند برای تبدیل فرمت فایل PowerPoint به DVD و Blu-ray می باشد که بدین ترتیب شما می توانید فایل های PowerPoint راه به صورت فیلم دی وی دی رایت کنید یا در فرمت های مختلف ویدئویی مانند AVI, WMV, MPEG, MP4, FLVm, 3GP ذخیره کنید. تنها با چند کلیک می توانید یک فیلم یا یک اسلایدشو ویدئویی تهیه کنید ، یا یک آلبوم عکس با نهایت کیفیت با امکانات مختلفی مانند انیمیشن های زیبا ، افکت های حرکتی ، صدا ، محاورات و کلیپ های ویدئویی خلق کنید.نرم افزار Leawo PowerPoint to DVD Pro قادر است تا فرمت PowerPoint را به 23 فرمت ویدئویی مختلف تبدیل نماید. فرمت هایی سازگار با سایت ها و دستگاه های مختلف پخش مانند یوتیوب،iPod، iPhone وiPad که امروزه جزو پرکاربردترین ها هستند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود EASEUS Data Recovery Wizard Professional Edition 6.1 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده

Posted: 24 Sep 2013 12:48 AM PDT

دانلود EASEUS Data Recovery Wizard

از دست دادن اطلاعات در بسیاری از مواقع ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی برای یک شرکت و یا یک فرد شود. به عنوان مثال اگر اطلاعات تجاری مربوط به یک شرکت بر اثر آلوده شدن هارد سیستم به یک ویروس مخرب از بین رود ، مشکلات مالی و تجاری زیادی برای شرکت مورد نظر به وجود خواهد آمد. حتی ممکن است اطلاعات موجود بر روی سیستم توسط یک کارمند ناراضی از سیستم حذف شود. در چنین مواقعی مدیران سیسستم ها می توانند در صورت وجود فایل های پشتیبان از آن ها برای بازگردانی اطلاعات استفاده نمایند و در صورت نبود فایل های پشتیبان ، تنها یک گزینه باقی خواهد مان و آن بازیابی اطلاعات است !
در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.
EASEUS Data Recovery Wizard Professional نام نرم افزاری است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment