Monday, September 9, 2013

P30world : دانلود OnOne Perfect Photo Suite Premium ED 7.5.1 - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی و ویرایش تصاویر +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود OnOne Perfect Photo Suite Premium ED 7.5.1 - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی و ویرایش تصاویر +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود OnOne Perfect Photo Suite Premium ED 7.5.1 - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی و ویرایش تصاویر

Posted: 09 Sep 2013 05:20 AM PDT

دانلود OnOne Perfect Photo Suite

Perfect Photo Suite Premium Edition برای Adobe Photoshop و Adobe Lightroom شامل 6 نرم افزار مختلف و 4 محصول جدید می باشد. عکاسان با استفاده از این مجموعه کامل می توانند توسط یک پنل واحد به ابزار مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. این بسته نرم افزار که توسط حرفه ای ترین برنامه نویسان طراحی شده است قابل استفاده برای عکاسان مبتدی و حرفه ای می باشد تا از ابزار ابتکاری آن برای ساخت افکت روی عکس ، روتوش تصاویر، ساخت و ترکیب چندین عکس، جایگزینی پس زمینه های ناخواسته ، تغییر سایز عکس ، تغییر عمق رنگ ، تغییر تندی رنگ ، اضافه کردن حاشیه و... استفاده کنند.


نرم افزارهای مجموعه Perfect Photo Suite عبارتند از :
- Perfect Portrait
- Perfect Layers
- Perfect Effects
- Perfect Mask
- Perfect Resize
- FocalPoint
- PhotoFrame


معرفی محصولات مجموعه onOne Perfect Photo Suite Premium Edition :
- Perfect Effects : کتابخانه ای کامل از افکت های حرفه ای عکاسی با امکان پردازش دسته ای تصاویر ، اضافه کردن واترمارک ، اضافه کردن چندین افکت به صورت همزمان و...
- Perfect Portrait : ابزاری جدید برای روتوش تصاویر پرتره که عکاسان می توانند با صرف وقت کمتر بهترین نتایج را توسط آن بدست آورند.
- Perfect Layers : برای ساخت و ویرایش فایل های چند لایه و PSD به صورت مستقیم در Lighroom یا به صورت مستقل.
- Perfect Mask : ابزار قدرتمندی برای جایگزینی پس زمینه با استفاده از ابزار ابتکاری ساخت ماسک.
- Perfect Resize : ابزار کاملا استاندارد برای تغییر سایز عکس بدون کاهش کیفیت با استفاده از روش های جدید در حفظ شفافیت لبه ها.
- PhotoFrame : ابزاری حرفه ای برای ساخت مجازی هر نوع فریم و قاب با استفاده از امکانات مختلفی مانند تکسچر ، سایه گذاری و...
- FocalPoint : نرم افزار برای سایه روشن کردن عناصر اصلی در عکس با مات کردن نواحی دیگر و اضافه کردن عمق به عکس ، قرار دادن افکت بوکه ، روشن یا تیره کردن نواحی مختلف و...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition - بازی کسلوانیا ارباب سایه ها خرید اینترنتی بازی Lost Planet 3 - بازی سرزمین گم شده 3 خرید اینترنتی بازی Rayman Legends - بازی افسانه های ریمن
خرید اینترنتی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows - بازی لاک پشت های نینجا خروج سایه ها خرید اینترنتی بازی Tomb Raider 2013 - بازی تام ریدر 2013 خرید اینترنتی بازی Wargame AirLand Battle - بازی جنگی نبرد هوایی

دانلود AVG PC TuneUp 2014 14.0 - نرم افزاری بهینه سازی کامپیوتر

Posted: 09 Sep 2013 05:14 AM PDT

دانلود AVG PC Tuneup

نرم افزار AVG PC Tuneup یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بهینه سازی سیستم می باشد. این نرم افزار شامل بیش از 18 ابزار مختلف برای افزایش کارآیی سیستم می باشد. اسکن کامپیوتر برای تشخیص مشکلاتی که سیستم شما را کند می کنند و حذف رد پای فعالیت های آنلاین شما از مهمترین امکانات این نرم افزار به شمار می روند. تعمییر مشکلاتی که بر کارآیی سیستم شما تاثیر منفی می گذارند با قدرت بسیار بالا توسط AVG PC Tuneup انجام می شود تا به حداکثر سرعت کامپیوتر خود برسید.

قابلیت های نرم افزار AVG PC Tuneup :
- بهینه سازی اتصال های اینترنتی بوسیله Internet optimizer . این ابزار به صورت خودکار تنظیمات اتصال اینترنتی شما را بهینه سازی و تعمیر می کند تا به بالاترین سرعت اینترنت خود دست پیدا کنید. این ابزار با تغییر تنظیماتی مانند Max ، MTU و RWIN سرعت اینترنت شما را به صورت محسوسی افزایش می دهد. البته قبل از انتخاب هر نوع تنظیمات می توانید آن را امتحان سپس اقدام به اعمال تغییرات کنید.
- بازیابی فایل هایی که به صورت اتفاقی پاک شده اند توسط File recovery . ابزار بازیابی اطلاعات قدرتمندی در این نرم افزار قرار داده شده است که می تواند فایل های صدمه دیده یا حذف شده را به صورت کامل بازیابی کند.بدین ترتیب می توانید عکس ، سند متنی و دیگر انواع فایل را به راحتی با حالت اول خود برگردانید.
- حذف دائمی و غیر قابل بازگشت تمامی اطلاعات با استفاده از ابزار File shredder و disk wiper
- محافظت از حریم شخصی شما با پاک سازی کامل ردپای تمامی فعالیت های کامپیوتری و آنلاین شما و همینطور حذف تمامی اطلاعات شخصی که ذخیره شده اند
- افزایش مقدار فضای خالی هارد دیسک و پایدارتر کردن کل سیستم با استفاده از ابزار Disk and registry cleaner. پاک سازی فایل های دو نسخه ای و رجیستری های معیوب در افزایش سرعت سیستم شما نقش چشمگیری خواهد داشت. همینطور با پاک کردن فایل های حجیم اضافی می توانید سرعت کلی سیستم را افزایش دهید.
- افزایش سرعت دیسک با استفاده از ابزار یکپارچه سازی فایل های چند پاره و تکه تکه شده. این ابزار قدرتمند فایل های سیستم شما را در هارد دیسک منظم کرده بدین ترتیب دسترسی به آنها سریعتر از گذشته امکان پذیر خواهد بود.
- بررسی وضعیت هارد دیسک و بهینه سازی آن توسط Disk doctor و disk explorer
تمامی ابزارهای این مجموعه عبارتند از :
Disk Cleaner/Disk Defrag/Registry Cleaner/Registry Defrag/Disk Doctor/Internet Optimizer/Track Eraser/Disk Wiper/File Shredder/File Recover/Duplicate File Finder/Services Manager/Startup Manager/Uninstall Manage/Tweak Manager/Task Manager/Disk Explorer/System Information

ادامه مطلب / دانلود


دانلود TSR Watermark Image Software 2.4.2 - نرم افزار واترمارک تصاویر

Posted: 09 Sep 2013 05:09 AM PDT

دانلود Watermark Image Software

نرم افزار TSR Watermark Image یک برنامه کاربردی و مفید برای قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر است. کاربران با بهره گیری از این نرم افزار می توانند تصاویر را بصورت دسته ای و یا بصورت تک به تک در برنامه بارگذاری نمایند و پس از آن متن , لوگو , لینک و یا تصاویر مختلفی که مد نظر دارند به عنوان واترمارک بر روی عکس ها قرار دهند. مدیران وبلاگ ها و وب سایت ها از این نرم افزار بسیار استقبال کرده اند زیرا این نرم افزار جایگزین بسیار ساده تر و سریعتری نسبت به فتوشاپ و نرم افزار های گرافیکی حرفه ای میباشد . این برنامه با توجه به حجم کمی که دارد می تواند با دقت بالایی کارهای مربوط به واترمارک را برای کاربران انجام دهد. همچنین شما قادرید تا با کمک این برنامه قبل از ذخیره کردن تصاویر آنها را تغییر اندازه دهید و پس از آن تصاویر مربوطه را ذخیره نمایید. از دیگر قابلیت های این برنامه میتوان به امکان برجسته کردن و یا سایه دار کردن واترمارک , توانایی نوشتتن متون بصورت رنگی بر روی تصاویر , قابلیت قرار دادن واترمارک بر روی فایلهای Word , اکسل و فایلهای پی دی اف و... اشاره نمود.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ultimate Boot CD 5.2.6 Final - دیسک بوت بازیابی اطلاعات ، عیب یابی و تشخیص مشکلات سیستم

Posted: 09 Sep 2013 05:03 AM PDT

دانلود Ultimate Boot CD

نرم افزار Ultimate Boot CD ، نرم افزاری برای تهیه CD بوت است که دارای نرم افزار هایی برای بازیابی ، تعمیر و عیب یابی مشکلات و خرابی های کامپیوتر میباشد .از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که به شما این توانایی را می دهد تا سی دی های بوت را به نحوی تهیه کنید تا در هنگام اجرا نیازی به هارد دیسک نداشته باشد.


توانایی های کلیدی نرم افزار Ultimate Boot CD :
- توانایی ریکاوری با امکان بوت
- امکان اجرا از روی سی دی و همچنین قابلیت اجرا از روی USB ها
- توانایی رفع عیوب و همچنین عیب یابی مشکلات در کامپوتر
- توانایی پشتیبان گیری از سیستم
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Dr.Web LiveCD v6.0.2 - دیسک نجات ( بوت ) آنتی ویروس دکتر وب

Posted: 09 Sep 2013 04:50 AM PDT

دانلود Dr.Web LiveCD

نرم افزار Dr.Web LiveCD فایلی به صورت ایمیج بوده که هدف آن کمک به شما در مواقع آلودگی سیستم و بازیابی اطلاعات سیستم شما در زمان اضطراری می باشد.
اگر سیستم عامل ویندوز یا لینوکس شما توسط نرم افزارهای مخرب دچار مشکل شده و دیگر بوت نمی شود شما می توانید اکثر این مشکلات را به آسانی توسط نرم افزار Dr.Web LiveCD برطرف کنید.
نرم افزار Dr.Web LiveCD می تواند کامپیوتر شما را از فایل های آلوده و مشکوک پاک کرده ، به شما در کپی کردن اطلاعات مهم و انتقال آن ها به یک دستگاه قابل حمل و یا کامپیوتری دیگر کمک نموده تا شما بتوانید در هنگام بروز اینگونه مشکلات اطلاعات کامپیوتر خود را حفظ کنید.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment