Wednesday, September 11, 2013

P30world : دانلود Tipard HD Video Converter 6.1.6 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Tipard HD Video Converter 6.1.6 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Tipard HD Video Converter 6.1.6 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی

Posted: 11 Sep 2013 12:50 AM PDT

دانلود Tipard HD Video Converter

می توان گفت Tipard Video Converter یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند تمامی فرمت های ویدئویی را تغییر دهد. استفاده از آن بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی فرمت ویدئوهای معمولی و HD را توسط آن تغییر دهید. فرمت های ویدئویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارتند از MPG, MPEG, MPEG2, SWF, FLV, VOB, MOD, MP4, H.264, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV و ...
علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای تبدیل فرمت های صوتی مانند M4A, MP3, AC3, AAC, WMA, WAV, OGG, AU, Nut, AIFF, FLAC, AMR باشد. شما می توانید با استفاده از Tipard Video Converter صوت را از ویدئو استخراج کرده و بدون کاهش کیفیت ، در فرمت های مختلف ذخیره کنید.می توانید فایل های تبدیل شده را روی دستگاه های مختلف مانند iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox, Sony Walkman, Sony XPERIA, Google Phone, BlackBerry و تمامی گوشی های موبایل اجرا کرده و از آنها لذت ببرید.

امکانات اصلی نرم افزار Tipard Video Converter :
- عکس برداری از ویدئوها : شما می توانید در حال اجرای ویدئو، از صحنه های محبوب خود عکس برداری کنید و آن را در فرمت های JPEG ، GIF و BMP ذخیره کنید. با تخصیص پوشه ای برای ذخیره فایل ها ، تعیین خواهید کرد تا عکس ها به صورت خودکار در آن پوشه ذخیره شوند.
- پروفایل های آماده ی Tipard Video Converter بر اساس انواع دستگاه ها، ویدئوهای عادی، فرمت های صوتی عادی، ویدئوهای HD و ... دسته بندی شده اند تا شما به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
- پشتیبانی از پیش نمایش افکت های ویدئویی ورودی و خروجی از دیگر امکانات Tipard Video Converter می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش نمایش ویدئوی اصلی و ویدئوی خروجی خود را به صورت همزمان مشاهده کنید.
- سرعت تبدیل فرمت بسیار بالا : Tipard Video Converter سریعترین مبدل فایل های رسانه ای می باشد که از پردازنده های دو هسته ای نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition - بازی کسلوانیا ارباب سایه ها خرید اینترنتی بازی Lost Planet 3 - بازی سرزمین گم شده 3 خرید اینترنتی بازی Rayman Legends - بازی افسانه های ریمن
خرید اینترنتی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows - بازی لاک پشت های نینجا خروج سایه ها خرید اینترنتی بازی Tomb Raider 2013 - بازی تام ریدر 2013 خرید اینترنتی بازی Wargame AirLand Battle - بازی جنگی نبرد هوایی

دانلود Sony Vegas Movie Studio Production Suite 12.0 - نرم افزار قدرتمند ویرایش و تدوین فیلم های HD

Posted: 11 Sep 2013 12:37 AM PDT

دانلود Vegas Movie Studio

Vegas Movie Studio نرم افزاریست که تمامی امکانات مورد نیاز شما برای تولید فیلم های HD منحصر به فرد را در اختیارتان قرار می دهد.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی شامل HDV و AVCHD را ویرایش کنید. ابزار ابتکاری stereoscopic 3D ، امکانات قدرتمند برای آرایش ویدئوها، تصحیح رنگ و ساخت موزیک پس زمینه و دیگر ویژگی های این نرم افزار برای بدست آوردن نتایج حرفه ای در استودیوی خانگی شما طراحی شده اند. با استفاده از ابزار میکس صدای فراگیر می توانید موزیک پس زمینه با صدای فراگیر 5.1 بسازید. شما می توانید صدها افکت فیلم 2 بعدی و 3 بعدی ، عنوان و فیلترهای زیبا را برای ویدئوهای خود انتخاب کنید. آپلود فیلم ها روی یوتیوب، رایت روی دیسک های بلو - ری یا ساخت DVD با استفاده از تم های طراحی شده یا ساخت منو و گرافیک ، از دیگر امکانات Vegas Movie Studio می باشند.

امکانات نرم افزار Vegas Movie Studio HD Platinum :
- کیفیت استاندارد یا HD : شما می توانید انواع فرمت های ویدئویی مانند HDV وAVCHD را توسط Vegas Movie Studio ویرایش کنید و در این راه به صورت همزمان روی یک پروژه از کیفیت های HD و استاندارد استفاده کنید.
- ویرایش 3 بعدی : ساخت پروژه های 3 بعدی در Vegas Movie Studio به سادگی پروژه های 2 بعدی می باشد. این نرم افزار می تواند پروژه آناگلیف را نیز برای شما نشان دهد تا دیگر به خرید مانیتورهای گران قیمت نیاز نداشته باشید. قابلیت ساخت پروژه های سه بعدی تنها با استفاده از یک جفت عینک ارزان قیمت قرمز/آبی ممکن خواهد بود.
- پلاگین های عنوان و متن : شما می توانید متن ها و عنواین را با استفاده از افکت های انیمیشن و زیبایی پلاگین ها ، تزئین کنید.
- پیش نمایش ویدئو و امکان کنترل کامل و ابتکاری بر روی ویرایش فیلم.
- صدها افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی کاملا حرفه ای ، عنوان بندی ها و فیلترهای زیبا و ابزار خودکار تصحیح رنگ.
- حذف لرزش از ویدئوها با کارکردی سریع.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Wise Care 365 Pro 2.75 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Posted: 11 Sep 2013 12:33 AM PDT

دانلود Wise Care 365

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند. همچنین دفراگ کردن هارد دیسک برای یکپارچه سازی فضای آزاد هارد از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای بخش امنیتی و حریم شخصی خوبی است که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی و یا حذف History های گذشته مرورگرها میشود تا اطلاعات و سایت های مرور شده شما محرمانه باقی بماند. همچنین بازیابی فایل های از دست رفته و مخفی کردن فایل ها و پوشه های مهم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.لازم به ذکر است که تمامی عملیات بهینه سازی این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار Wise Care 365 Pro :
- پاک کردن، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز.
- عمل یکپارچه سازی (دفراگ) و آزاد کردن فضای هارد دیسک شما.
- محافظت از حریم خصوصی با حذف History ها.
- بازیابی فایل های از دست رفته.
- اجرای سریع نرم افزار.
- مخفی کردن فایل ها یا پوشه های مهم.
- جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی.
- خاموش کردن خودکار سیستم.
- بهینه سازی و آزاد کردن فضای رم برای افزایش عملکرد نرم افزار, بازی و ...
- بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک.
- پیشتیبانی از چندین زبان.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود LibreOffice 4.1.1 Stable - مجموعه نرم افزارهای آفیس

Posted: 11 Sep 2013 12:22 AM PDT

دانلود LibreOffice

LibreOffice مجموعه نرم افزاری رایگان برای کار با اسناد متنی در محیط های ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux می باشد که دارای 6 نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد.
- Writer یک پردازشگر لغات است که درون بسته نرم افزاری LibreOffice وجود دارد. با استفاده از امکانات آن می توانید کارهای مختلف مانند نوشتن یک کتاب به همراه جدول محتوا ، طرح های گرافیکی موجود در آن ، جدول ها و فهرست کتاب را به راحتی تهیه کنید.
- Calc نرم افزاری برای محاسبه اعداد است که به شما در آنالیز اطلاعات و نمایش آنها کمک می کند. جدول ها و ابزار آنالیز این نرم افزار می توانند نتایج حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورند.
- Impress سریعترین و ساده ترین راه برای ساخت پرزنتیشن های مولتی مدیای مختلف می باشد.
- Draw به شما امکان ساخت دیاگرام و طرح های زیبا از طرح های اولیه را می دهد.
- Base یک پایگاه داده برای LibreOffice suite می باشد.
- Math یک ویرایشگر معادلات خطی می باشد که به شما امکان نمایش عبارات ریاضی ، شیمی ، الکتریکی یا تعادل های علمی را به صورت استاندارد می دهد.
امکانات و فواید نرم افزار LibreOffice :
- کاملا رایگان بدون نیاز به لایسنس.
- پشتیبانی از تعداد زیادی زبان زنده دنیا .
- بدلیل باز بودن سورس نرم افزار ، LibreOffice suite توسط بسیاری از متخصصان امنیتی تست شده است.
- رابط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پسند طراحی شده و دستکاری و شخصی سازی آن کاری بسیار ساده است. کاربران Microsoft Office می توانند به دلیل شباهت این دو به هم به راحتی از نرم افزار استفاده کنند.
- سازگار با تمامی فرمت فایل های مهم. شما می توانید فایل های خود را به سادگی از نرم افزارهای Microsft Office، Excel و Powerpoint و دیگر فرمت ها وارد LibreOffice کنید و همچنین می توانید آنها را در فرمت Microsft Office و دیگر فرمت های مورد نیاز خود نیز ذخیره کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود UnLock Root Pro 4.1.1 - نرم افزار روت کردن گوشی های اندروید

Posted: 11 Sep 2013 12:12 AM PDT

دانلود UnLock Root Pro

Unlock Root Pro از معروفترین و بهترین نرم افزار های مرتبط با گوشی اندروید در زمینه روت کردن، می باشد.نرم افزار Unlock Root Pro دارای عملکردی قدرتمند و سازگاری بسیار بالا ومراحل استفاده بسیار آسان است که به شما این امکان را میدهد تا به سادگی هر چه تمام تر و تنها با یک کلیک، گوشی یا تبلت اندروید خود را روت نمایید. نرم افزار Unlock Root Pro توانایی پشتیبانی از بسیاری از مارک ها و مدل ها از جمله Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, HUAWEI, ZTE و ... را دارد.


مهمترین دلایلی که کاربران این نرم افزار جهت روت کردن (Rooting) گوشی ها یا تبلت هایشان به دنبال آن هستندعبارت است از :
- امکان استفاده آزاد و کنترل و دسترسی کامل به گوشی و تبلت
- اعمال سلایق شخصی و تغییرات به صورت دلخواه خودشان
- بهبود عملکرد سیستم عامل
- توانایی تغییر در فایل های سیستم
- استفاده از گزینه هایی بیشتر از شرایط موجود
- توانایی اتصال برنامه به کارت SD
- امکان اشتراک گذاری بلوتوث و وای فای
و ...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment