Friday, September 13, 2013

P30world : دانلود RealPlayer 16.0.3 - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود RealPlayer 16.0.3 - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود RealPlayer 16.0.3 - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی

Posted: 13 Sep 2013 01:25 AM PDT

دانلود Real Player

RealPlayer پلیر قدرتمند و مشهوری می باشد که سال های سال است که در بین برترین پلیرهای موسیقی دنیا قرار دارد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید برای بیش از 100 نوع دستگاه قابل حمل پخش موسیقی مانند آیفون و آیپاد، موزیک را خریداری و دانلود کنید. RealPlayer تنها پلیری است که شما برای جستجو و دانلود موزیک های جدید، مدیریت و اجرای فایل های صوتی و کلیپ های تصویری می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار رابط کاربری بسیار زیبا و مدرنی دارد که به شما امکان نگه داری آرشیو موزیک به شیوه ای بسیار زیبا را می دهد. بدین ترتیب می توانید تمام رسانه های صوتی و تصویری دیجیتال خود را در یک بخش نگه داری کنید. قابلیت هایی مانند ذخیره Trackهای سی دی صوتی با یک کلیک ، Pause و به عقب برگرشتن در مورد موزیک های آنلاین ، انتقال موزیک به سی دی و دستگاه های پخش موزیک قابل حمل ، کیفیت صدای بالا و فراگیر و اجرای با کیفیت و روان فایل های ویدئویی از نمونه ویژگی های RealPlayer می باشند. این نرم افزار با قدرت بالای خود امکان جستجو و اجرای هر نوع فایل رسانه ای را برای شما فراهم می کند. کنترل های فراوانی برای اجرای ویدئو در این پلیر محبوب تعبیه شده تا بتوانید با سهولت ، اجرای ویدئو را کنترل کنید. همینطور با استفاده از آن به بیش از 3200 ایستگاه رادیویی نیز دسترسی خواهید داشت که در نوع خود بی نظیر می باشد.

سایر ویژگی های نرم افزار Real Player :
- امکان به اشتراک گذاری رسانه ها با دستگاه های موبایل و شبکه های اجتماعی.
- اجرای تمامی فرمت های اصلی شامل Flash, QuickTime MPEG-4, Windows Media , DVD , CD.
- سازگار با iTunes.
- مرورگر داخلی رسانه ها.
- کیفیت بالا در اجرای ویدئو.
- رایت حرفه ای CD.
- Crossfade بین موزیک ها.
- 10 نوع اکولایزر برای پخش صدا.
- اجرای با کیفیت تمامی فرمت های صوتی محبوب شامل audio CD, MP3, WMA, AAC, RealAudio و ...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Total War ROME II - بازی توتال وار روم دو خرید اینترنتی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition - بازی کسلوانیا ارباب سایه ها خرید اینترنتی بازی Lost Planet 3 - بازی سرزمین گم شده 3
خرید اینترنتی بازی Rayman Legends - بازی افسانه های ریمن خرید اینترنتی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows - بازی لاک پشت های نینجا خروج سایه ها خرید اینترنتی بازی Tomb Raider 2013 - بازی تام ریدر 2013

دانلود Sony DVD Architect Studio 5.0 - نرم افزار طراحی منوی DVD

Posted: 13 Sep 2013 01:15 AM PDT

دانلود DVD Architect PRO

Sony DVD Architect Studio نرم افزاری است کامل با توانایی و قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را برای شما با وجود افکت ها و منوهای پیش ساخته ساده و حرفه ای ممکن نموده است.شما به سادگی و تنها با چند کلیک ساده می توانید برای هریک از فیلم های DVD خود زیباترین منوهای شخصی را فراهم کنید.از مهمترین ویژگی های نرم افزار Sony DVD Architect استفاده فوق العاده ساده آن در کنار محیط کاربردی و جذاب آن است.وجود تعداد بسیار بالای افکت ها برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی به وجود آورده است. بیش از 128 پوسته زیبا که هریک افکت ها و پس زمینه خاص خود را دارا می باشد و منوهای خاص خود را خواهند ساخت در ساخت یک طرح زیبا به شما کمک بسیار زیادی خواهد نمود.می توان گفت که این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می نماید.به سادگی و تنها با یک Drag & Drop شما قادر خواهید بود تا انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمایید.تمامی فعالیت هایی که انجام داده اید پس از ذخیره سازی اطلاعات قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی به وجود آمده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش به تصحیح آن پرداخت. سرعت بالای انتقال اطلاعات و رایت پس از انجام کار با این نرم افزار نیز از دیگر ویژگی های مهم این محصول به حساب میرود.
ویژگی های نرم افزار Sony DVD Architect :
- امکان پشتیبانی از اکثر فرمت های متفاوت ویدیویی، صوتی و تصویری
- وجود 44 منو آماده زیبا به عنوان پیش ساخته در نرم افزار
- توانایی ویرایش منوهای ساخته شده
- وجود امکان افزودن زیرنویس به فیلم
- توانایی رایت فیلم
- توانایی ساخت اسلاید شو
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Sony moviEZ HD 1.0 - نرم افزار ساخت فیلم های HD

Posted: 13 Sep 2013 12:59 AM PDT

دانلود Sony moviEZ HD

نرم افزار Sony moviEZ HD برای تبدیل خودکار فیلم ها ، عکس ها و موزیک ها به فیلم های حرفه ای بدون نیاز به مهارت های ویرایش ویدئو می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از رسانه های Full HD و امکانات قدرتمند خود به شما امکان ساخت فیلم های زیبا از تصاویر و ویدئوهای خانگی را می دهد تا بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
امکانات نرم افزار Sony moviEZ HD :
- ساخت خودکار فیلم های جالب: با انتقال فایل های خود از دوربین های فیلم برداری ، گوشی های موبایل یا دوربین های عکاس می توانید کلیپ ها را بنا به دلخواه خود مرتب کرده و ویدئو Full HD تهیه کنید. شما می توانید موزیک دلخواه را به فیلم اضافه کرده و آن را براساس ضرب آهنگ و زمانش با فیلم به صورت خودکار هماهنگ سازی کنید.
- امکان دستکاری و ویرایش ویدئو و اسلایدشوها به همراه موزیک ، زیرنویس یا گفتگو روی فیلم.
- انتخاب استایل ها و امکان دستکاری آنها برای ساخت پروژه های زیبا. هر استایل دارای افکت ها ، انیمیشن ها و افکت های حرکتی خاص خود می باشد.
- انتقال ساده فایل ها: کاربران می توانند به سادگی فایل های رسانه ای خود را از انواع دستگاه ها مانند دوربین های فیلم برداری ، گوشی ها و حتی دوربین های عکاسی دیجیتال وارد نرم افزار کنند.
- ویرایش ویدئو تاکنون اینقدر ساده نبوده است! با استفاده از Sony moviEZ HD می توانید تصاویر خود را تدوین کنید ، روی جزئیات مختلف زوم کنید و تصاویر را به راحتی بچرخانید. کنترل کاملی در این بخش برای شما فراهم شده است.
- پیش نمایش لحظه ای و تمام صفحه: کاربران می توانند فیلم های خود را به صورت آنی و با کیفیت DVD در پنجره پیش نمایش نرم افزار مشاهده کنید. نه تنها سایز این پنجره استاندارد می باشد بلکه شما می توانید در حالت پیش نمایش تمام صفحه نیز از آن استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید اتفاقات را قبل و بعد از ویرایش ویدئو مشاهده کنید.
- به اشتراک گذاری پروژه ها: Sony moviEZ HD فیلم ها را با کیفیت HD برای دستگاه های مختلف ذخیره می کند. شما می توانید ویدئوهای HD را روی Facebook و Youtube به راحتی منتشر کنید. رایت ویدئو و استفاده از تم های زیبا یا ذخیره برای اجرا روی دستگاه های iPad ، iPhone و اندروید از دیگر امکانات نرم افزار هستند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Hanso Recorder 2.6 Final - نرم افزار تبدیل سی دی , نوار و DVD

Posted: 13 Sep 2013 12:40 AM PDT

دانلود Hanso Recorder

Hanso Recorder یک برنامه ساده و مفید است که می تواند فایل های صوتی را از موبایل ، تلویزیون و یا رادیوهای اینترنتی استخراج نموده و ضبط نماید. کار با نرم افزار Hanso Recorder بسیار ساده است وکاربران غیر حرفه ای نیز قادرند تا به سادگی از این محصول استفاده نمایند. پس از انجام مراحل تنظیمات منبع صدا، کیفیت ضبط، و حجم صدا، شما می توانید با فشار دادن دکمه رکورد و انتخاب فرمت خروجی کار به فایل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید . تبدیل فرمت فایل مورد نیاز به صورت خودکار و با استفاده از ذخیره هوشمند برای جلوگیری از تبدیل تکراری انجام می شود. فرمت های صوتی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارتند از: MP3، WMA، OGG، VOX، AU، AIFF . علاوه بر این ، نرم افزار Hanso Recorder مدت زمان ضبط نامحدود را به شما ارائه می دهد .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Topaz ReStyle 1.0 - پلاگین اعمال فیلترهای رنگی بر روی تصاویر

Posted: 13 Sep 2013 12:30 AM PDT

دانلود Topaz ReStyle

پلاگین های مختلف فتوشاپ برای اعمال تغییرات ظاهری در لایه ها یا نقاط انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود.کارکرد پلاگین ها در فتوشاپ مانند اضافه کردن جلوه های ویژه در فیلم سازی است، کارکرد با این پلاگین ها آسان است ولی جایگاه ویژه خود را در طراحی ها و فتوشاپ دارا میباشد.شرکت سازنده Topaz Labs یکی از معتبرترین کمپانی های تولید نرم افزار های گرافیکی است. Topaz ReStyle نیز یکی از پلاگین های ساخته شده توسط این شرکت است که با استفاده از آن قادرید تا با اعمال فیلترهای رنگی ظاهر تصاویر را تغییر دهید.با بهره گیری از پلاگین Topaz ReStyle می توانید به تنظیم حالت های رنگ عکس های خود، تنظیم روشنایی، اشباع و کنتراست، و همچنین اعمال ماسک، تسلط پیدا نمایید. همچنین پلاگین Topaz ReStyle قادر است تا با چندید برنامه از جمله: Adobe Photoshop CS4-CS6 (32-bit and 64-bit), Adobe Photoshop Elements 6-11, Irfanview, PaintShop Pro,Photo Impact و ... نیز هماهنگ شود.

ویژگی های کلیدی پلاگین Topaz ReStyle :
- اعمال تغییر در ظاهر عکس ها با کمک فیلترهای رنگی
- امکان تنظیم روشنایی
- تنظیم اشباع و کنتراست
- امکان تنظیم ماسک در تصاویر
- سازگاری با نسخه های متفاوت ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment