Thursday, September 26, 2013

P30world : دانلود Adobe Photoshop CC 14.1.1 Final - جدیدترین نسخه از نرم افزار فتوشاپ سی سی +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Adobe Photoshop CC 14.1.1 Final - جدیدترین نسخه از نرم افزار فتوشاپ سی سی +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Adobe Photoshop CC 14.1.1 Final - جدیدترین نسخه از نرم افزار فتوشاپ سی سی

Posted: 26 Sep 2013 05:04 AM PDT

دانلود Adobe Photoshop CC

Adobe Photoshop CC 14.1 : بار دیگر شرکت ادوبی نسخه جدیدی از محصولات فتوشاپ خود را با نام CC منتشر نموده است. فتوشاپ سی سی یا در واقع همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، تفوت های بسیار مهمی با نسخه های گذشته فتوشاپ دارد . علاوه بر این تفاوت های اعمال شده توانایی فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی باعث شده تا نسخه موجود بسیار کاربردی تر و بهتر از نسخه های گذشته باشد. در Adobe Photoshop CC توانایی های جدیدی مانند بهبود نقاشی سه بعدی، وجود ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصاویر، بهره گیری از ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، توانایی بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، توانایی کاهش تاری حاصل از لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CC:
- توانایی شارپ هوشمند نرم افزار
- قابلیت بزرگنمایی تصاویر با افت کیفیت بسیار کم
- بهتر شدن فرایند کار بر ویدئوها و فایل های سه بعدی
- وجود camera row 8 با امکان پشتیبانی از لایه ها
- افزودن ویرایشگر گرد مستطیل که با درخواست کاربران افزوده شده
- افزودن ابزاری بسیار کاربردی جهت کاهش لرزش دوربین
- بهینه شدن پشتیبانی هوشمند سوژه
- بهتر شدن فرایند نقاشی سه بعدی
- بهبود بهره وری در فرایند استفاده از محیط کار و ابزارها
- امکان انجام عملیات مشروط
- امکان تبدیل عکس از 2 بعدی به 3 بعدی طی یک فرایند ساده
- افزایش گزینه هایی برای چاپ عکس
- خرجی با کیفیت بالاتری نسبت به نسخه های گذشته
- تغییرات کلی در ابزار تصحیح رنگ
- بهینه شدن اثر سه بعدی
- افزودن سیستم جدید anti-aliasing
- امکان وارد رنگ رنگ از وب
- توانایی تولید ویدئو بصری
- استفاده از موتور گرافیکی mercury
- پنل Mask جدید جهت بهینه شدن فرایند کار با ماسک ها
- بهینه سازی فرایند ساخت تصاویر پانوراما
- سازگاری با نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014 بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014

پس از ماهها انتظار بازی کامپیوتری FiFa 2014 - فوتبال فیفا 2014 زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد. باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2014 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد. FiFa 2014 که به اختصار FIFA14 نیز نامیده میشود، جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 20 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است. فیفا 2014 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی، 40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند.

اطلاعاتی در مورد بازی FiFa 2014 :
شرکت سازنده : EA Sports
شرکت منتشر کننده : Electronic Arts
تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2013
ژانر بازی : ورزشی - فوتبال

پلتفرم : کامپیوتر - PC
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه


* همچنین این بازی نسخه ی XBOX نیز دارد، برای خرید اینترنتی FIFA 14 نسخه ایکس باکس 360 - Xbox 360 به لینک زیر مراجعه کنید :
http://xboxbazar.com/wp-content/uploads/2013/09/XBOX360.jpg


تصاویری از محیط بازی FIFA14 - FIFA 2014 :

http://shop.p30world.com/images/1392/Games/FIFA2014/FIFA14-5.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 5000 تومان
پکیج 2 دی وی دی - نسخه مخصوص کامپیوتر
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014 خرید اینترنتی بازی Pro Evolution Soccer 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014 خرید اینترنتی بازی Arma III - بازی آرما 3
خرید اینترنتی بازی Total War ROME II - بازی توتال وار روم دو خرید اینترنتی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition - بازی کسلوانیا ارباب سایه ها خرید اینترنتی بازی Lost Planet 3 - بازی سرزمین گم شده 3

دانلود Sony Vegas Pro 12 - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

Posted: 26 Sep 2013 05:00 AM PDT

دانلود Sony Vegas Pro

Vegas Pro 12 نرم افزاری قدرتمند دارای امکانات فراوان برای ویرایش و تدوین ویدئوها می باشد. این نرم افزار هم اکنون با استفاده از تکنولوژی افزایش شتاب GPU دارای کارآیی بسیار بالاتری بوده و پردازش ویدئوها و رندرینگ آنها بسیار ساده تر انجام می شود. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی ، پشتیبانی از فرمت های مختلف ، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریعتر افکت ها ، Vegas Pro 12 را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است.
امکانات نرم افزار Sony Vegas Pro v12 :
- ابزار ویرایشی دقیق : ویرایش ویدئوهای SD،HD یا 3D با استفاده از عملکرد Drag & Drop به همراه ابزار ویرایشگر قدرتمند و افکت های ویدئویی منحصر به فرد از امکانات نسخه جدید نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویدئوهای 3 بعدی ، ویرایش multicamera، پردازش نقطه ای ویدئو، حذف حرکت دوربین در ویدئو، دستکاری صفحه بندی پنجره ها، پشتیبانی از ویدئوهای HDV/ AVCHD/ RED/ SDI/ XDCAM/ HDCAM SR و همگام سازی صوت و تصویر از نمونه امکانات Vegas Pro 12 می باشند.
- کارآیی بالاتر با استفاده از افزایش شتاب GPU : استفاده از دستگاه های AMD و NVIDIA که از OpenCL پشتیبانی می کنند می تواند سرعت و کارآیی نرم افزار را افزایش دهد.
- ویرایش ویدئوهای 3D : قابلیت وارد کردن، تنظیم کردن، ویرایش، پیش نمایش و ذخیره رسانه های 3 بعدی از امکانات جدید Vegas Pro 12 می باشد.
- کنترل فوق العاده روی صوت : دسترسی به تعداد بی نهایت ترک های صوتی، میکس فراگیر 5.1، خودکارسازی افکت ها و فشرده سازی یا بسط دادن زمان از امکانات این بخش می باشد.
- ویرایش قدرتمند دیسک های Blu-Ray : تبدیل فیلم های Blu-ray DiscsBurn به دیسک Blu-ray به صورت مستقیم از Timeline نرم افزار.
- پشتیبانی از جدیدترین فرمت های دوربین های دیجیتال حرفه ای شامل XDCAM, NXCAM, AVCHD, RED.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود DivX Plus 10 Build 1.10.1 - نرم افزار پخش فیلم های DivX

Posted: 26 Sep 2013 04:56 AM PDT

دانلود DivX Plus

DivX Plus نسل جدید نرم افزار پخش DivX می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 را با نهایت کیفیت اجرا کنید. بعد از نصب این نرم افزار مشاهده این فرمت ها از طریق Windows Media Player نیز ممکن خواهد بود. DivX یک فرمت برای فایل های ویدئویی است که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. بیش از 100 میلیون دستگاه از فایل های ویدئویی DivX پشتیبانی می کنند و این دستگاه ها هم اکنون توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند. انواع پلیرهای DVD ، کنسول های بازی ، گوشی های موبایل و... از این فرمت کاملا پشتیبانی می کنند. DivX Plus Pro امکان مشاهده این فرمت را در کامپیوتر برای شما فراهم می کند. اجرای فرمت های .divx, .avi .mkv و فرمت های صوتی AAC و MP3 به همراه DFX Audio Enhancer ، ساخت فرمت MKV با نهایت کیفیت و پشتیبانی از رزولوشن 1080p و صدای فراگیر5.1 تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار DivX Plus Pro می باشند.

امکانات نرم افزار DivX Plus 10 :
- تبدیل ویدئو شامل تبدیل فرمت فایل های HD به ویدئو DivX.
- ارسال ویدئو DivX روی سایت مخصوص نرم افزار.
- مشاهده ویدئوها حتی ویدئوهای HD از اینترنت.
- رایت ویدئو روی یک دیسک برای اجرا در دستگاه های خانگی.
- کپی یک ویدئو روی درایو USB یا کارت SD.
- تبدیل فرمت ویدئو DivX در یک مرحله.
- خروجی در فرمت های .divx ,.avi, .mkv.
- پروفایل کدگذاری DivX Plus™ HD.
- مشاهده فرمت های ویدئویی DivX, AVI, MKV, MP4 در پلیرهای رایج.
- انتقال ویدئوها به دستگاه های مختلف از طریق نرم افزار.
- اجرای چندین ترک صوتی و زیرنویس.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود CyberLink Power2Go Platinum 9.0 - نرم افزار رایت انواع دیسک

Posted: 26 Sep 2013 04:49 AM PDT

دانلود CyberLink Power2Go Platinum

 CyberLink Power2Go Platinum از بهترین محصولات کمپانی Cyberlink است که برای رایت انواع دیسك ‌ها با هر فرمتی که باشد ساخته و عرضه شده است. کار با نرم افزار Power2Go بسیار ساده و بی دردسر است و نیازی به صرف زمان جهت یادگیری کار با این محصول نیست. شما کاربران قادرید تا از دیسک های اطلاعات، موزیک و فیلم به سادگی نسخه پشتیبان تهیه نمایید.نرم افزار Power2Go از تمامی فرمت های انواع دیسک موجود پشتیبانی می کند.انجام کارهایی مانند رایت مدیا بر روی انواع دیسک، امنیت داده ها، مشاهده ایمیج دیسک، تبدیل و ویرایش و ضبط صداهای شما، ساخت اسلایدشواز تصاویر و فیلم ها، پشتیبانی از قرار دادن متن و لینک اینترنت و ... از توانایی های این نرم افزار است.
ویژگی های اصلی نرم افزار CyberLink Power2Go Platinum :
- توانایی Drag & Drap جهت ساده‌تر شدن فرایند رایت
- امکان تبدیل دیسك‌های Audio به انواع فرمت‌های صوتی
- استفاده ساده نرم افزار و هماهنگی کامل Power2Go با ویندوز ویستا
- توانایی رایت بر روی انواع دیسك‌های موجود از جمله Blu Ray ،HD DVD ،DVD و انواع CD ها
- توانایی تهیه SlideShow از تصاویر و فیلم‌ها
- امکان جستجوی موزیك در اینترنت و دانلود و رایت همزمان آن بر روی انواع دیسك
- توانایی ساخت CD با Autorun
- امکان ساخت CD های Bootable
- توانایی قرار دادن Password و رمز گذاری بر روی اطلاعات درون دیسك‌های Blu Ray و HD DVD به صورت 128 بیتی به نحوی كه حتی نام فایل‌های درون دیسك نیز قابل خواندن نباشد
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Advanced System Optimizer 3.5.1 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز

Posted: 26 Sep 2013 04:34 AM PDT

دانلود Advanced System Optimizer

Advanced System Optimizer یک نرم افزار مخصوص برای بهینه سازی سیستم با بیش از 30 ابزار حرفه ای برای افزایش کارآیی کامپیوتر شما می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کارآیی کامپیوتر خود را سرعت بخشیده ، اجرای آن را روان تر کرده و تمامی خطاها و عیوب را از آن برطرف کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و تمامی عملیات به صورت دسته بندی شده و با مختصات گرافیکی مناسب در دسترس شما خواهند بود. ابزار بهینه سازی آن شامل پاک کننده فایل های اضافه از روی سیستم ، بهینه سازی حافظه ، نمایش اطلاعات سیستم ، تهیه نسخه پشتیبان از فایل های سیستم ، رمز گذاری و مخفی کردن فایل ها ، حذف کامل و ایمن نرم افزارها ، جستجو کننده و یابنده فایل های مضاعف یا دو نسخه ای ، مدیریت ویندوز و ... می باشد. Advanced System Optimizer همچنین دارای یک سرور کوچک SMTP برای ارسال مستقیم ایمیل ، یک ابزار پاک کننده ردپا از اینترنت ، ابزار مدیریت کوکی ها و حذف ایمن آنها و حتی نرم افزار نوشتن یادداشت روی دسکتاپ می باشد. این مجموعه ابزار قدرتمند به شما در بهینه سازی کامپیوتر و رسیدن به بالاترین کارآیی آن کمک خواهد کرد.
ویژگی های نرم افزار Advanced System Optimizer :
- مجموعه ای کامل با عملکردهای مختلف برای بهینه سازی و افزایش کارآیی سیستم.
- محافظت ، آپدیت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک.
- امکانات قدرتمند به همراه رابط کاربری گرافیکی و زیبا.
- مورد اعتماد میلیون ها کاربر در سراسر دنیا.
- محافظت هوشمند از کامپیوتر.
- بهینه سازی اجرای بازی های کامپیوتری.
- آپدیت درایورها.
- محافظت کامل از سیستم.
- بهینه سازی دیسک های سخت.
- بازیابی فایل های حذف شده.
- تعمیر عیوب و خطاهای سیستم.
- پاک سازی رجیستری.
- بهینه سازی رجیستری.
- مدیریت حذف کامل نرم افزارها.
- بررسی کامل دیسک های سخت.
- مدیریت StartUP.
- بهینه سازی حافظه سیستم.
- مدیریت حریم شخصی و حافظت از آن.
- حذف ایمن فایل ها.
- حذف فایل های دو نسخه ای.
- سازگار با ویندوزهای Windows XP, Vista و Windows 7 نسخه های 32bit و 64bit.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Adobe Dreamweaver CC 13.0 build - نرم افزار طراحی صفحات وب

Posted: 26 Sep 2013 04:30 AM PDT

دانلود Adobe Dreamweaver

Adobe Dreamweaver نرم افزار حرفه ای طراحی وب به همراه رابط کاربری تصویری و کاملا خلاقانه می باشد . استفاده از صفحه بندی شبکه ای روان برای سازگاری و صفحه بندی سایت با انواع پلتفورم ها از نمونه فواید نسخه جدید این نرم افزار است. بازبینی طرح ها توسط پیش نمایش چند صفحه ای قبل از انتشار مطالب در وب از امکانات مفید Adobe Dreamweaver می باشد.
امکانات جدید نرم افزار Adobe Dreamweaver :
- صفحه بندی شبکه ای روان : ساخت طرح های وبسایت سازگار با انواع مرورگرها و پلتفورم ها با استفاده از سیستم صفحه بندی شبکه ای روان بر پایه CSS3 .
- کارآیی بهتر FTP : با استفاده از ابزار جا به جایی فایل های FTP موجود در این نسخه از نرم افزار که بهینه سازی شده است، می توانید در آپلود فایل های حجیم به مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید. بدین ترتیب آپلود فایل های سایت با سرعت زیادتری نسبت به سابق انجام خواهد شد.
- یکپارچگی با Adobe Business Catalyst : استفاده از پنل یکپارچه نرم افزار Adobe Business Catalyst درون Dreamweaver برای اتصال و ویرایش سایتی که توسط Adobe Business Catalyst ساخته اید ممکن است (Adobe Business Catalyst به صورت مجزا موجود است).
- پشتیبانی بهتر از jQuery Mobile : با استفاده از این قابلیت به روز شده می توانید نرم افزارهای موبایل را برای پلتفورم های iOS و اندروید طراحی کنید.
- پشتیبانی بهتر از PhoneGap : پشتیبانی بهتر از Adobe PhoneGap ، ساخت بسته های نرم افزاری برای اندروید و iOS را ساده تر می کند.
- افکت های CSS3 : با استفاده از کنترل های بهتر روی طراحی وبسایت و روی تمامی عناصر آن می توانید افکت های زیبایی خلق کنید.
- نمایش زنده توسعه یافته : تست صفحات قبل از انتشار سایت روی وب با استفاده از این قابلیت امکان پذیر است.
- پنل پیش نمایش چند صفحه ای به روز شده : بررسی نمایش پروژه های ساخته شده برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر با استفاده از این پنل ممکن است.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود PowerArchiver 2013 14.0 - نرم افزار آرشیو و اجرای فایل های فشرده

Posted: 26 Sep 2013 04:19 AM PDT

دانلود PowerArchiver

PowerArchiver دارای تمامی امکانات مربوط به آرشیو فایل ها به عنوان یک نرم افزار فشرده سازی می باشد.
شما با استفاده از آن می توانید بسیاری از فرمت های فایل های فشرده را اجرا کرده و فایل ها را از آنها استخراج کنید.
همچنین می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلف مانند 7-Zip که یکی از بهترین فرمت های فشرده سازی است ، آرشیو کنید.
چیزی که این نرم افزار را از دیگر ابزارهای هم خانواده اش متفاوت می کند ، امکانات بی نظیر آن است.
پشتیبانی داخلی کامل شامل ساخت فایل فشرده و اضافه کردن فایل در فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 و فایل های BH و پشتیبانی داخلی کامل برای اجرا و استخراج دیگر فرمت های فشرده مانند RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و BZIP2 بخشی از ویژگی های نرم افزار PowerArchiver می باشد.


سایر ویژگی های نرم افزار PowerArchiver :
- آپلود فایل های فشرده به طور مستقیم به FTP یا SFTP.
- قابلیت تعمیر File های صدمه دیده Zip.
- امكان نصب پلاگين براي بالابردن كارايي هاي برنامه.
- پشتیبانی داخلی از کد فایل های XXE و UUE.
- عملکردهای فشرده سازی قدرتمند شامل تغییر نام ، تست فایل فشرده ، مشاهده و نوشتن نظرات ، نصب آرشیو و بررسی آرشیو برای وجود ویروس.
- مشاهده گر داخلی با پشتیبانی از فرمت های TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF,JPG (JPEG).
- تولبار با قابلیت تغییر پوسته.
- پوسته هاي متفاوت و جذاب.
- پشتیبانی از Drag & Drop از/به مرورگر ویندوز و دسکتاپ.
- 2 روش مشاهده آرشیوها.
- ساخت فایل هایی که خودکار استخراج می شوند شامل ZIP, RAR, ARJ, LHA و BH.
- یکپارچکی کامل با ویندوز.
- مشاهده فایل ها به روش های مختلف شامل "مشاهده به عنوان یک صفحه وب".
- تبدیل فرمت های Zip به CAB یا LHA به ZIP.
- ابزار استخراج چندین فایل فشرده به صورت همزمان.
- ابزار ساخت اسکریپت بک آپ و اجرای بک آپ های خودکار.
- آپدیت خودکار و دانلود و نصب جدیدترین نسخه نرم افزار.
- ساخت فایل های ZIP به صورت دسته ای و همزمان.
- لیست فایل های پرینت شده توسط پرینتر یا ذخیره لیست فایل ها در یک فایل HTML یا TXT.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Download Master 5.16 Final - نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود

Posted: 26 Sep 2013 04:13 AM PDT

دانلود Download Master

دانلود منیجرها نرم افزارهایی قدرتمند و در عین حال ساده ای هستند که وظیفه مدیریت دانلود های شما را عهده دار خواهند بود . این نرم افزارها به شما اجازه میدهد یک فایل و یا حتی لیستی از فایل ها را با بالاترین سرعت دانلود کنید.امروزه دانلود منیجر ها به اساسی ترین بخش از فرایند دانلود تبدیل شده اند.به نحوی که بدون استفاده از دانلود منیجرها امکان دانلود فایل ها به سختی امکان پذیر می باشد.دانلود منیجر ها با بحره گیری از الگوریتم های هوشمند فرایند دانلود را سرعت میبخشند و این روند را بهینه سازی می کنند،.نرم افزار Download Master یکی از همین دانلود منیجرهاست که امروزه طرفداران بسیاری میان کاربران اینترنت پیدا کرده است. Download Master با تقسیم فایل هاب مورد نظر شما برای دانلود به قسمت های کوچکتر،به شکل بسیار تعجب برانگیزی سرعت دانلود را افزایش می دهد.
نرم افزار Download Master با اکثر مرورگر های معتبر اینترنتی مانند Internet Explorer, Firefox Mozilla, Google Chrome, Opera, Netscape و Communicator سازگاری کامل دارد و توانایی دانلود و آپلود ویدئو از سایت های YouTube ، Google Video ، RuTube را در اختیار کاربران قرار میدهد.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment