Tuesday, October 23, 2012

P30world : دانلود Total Recorder Pro v8.4 Build 4930 - نرم افزار حرفه ای ضبط صدا در کامپیوتر +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Total Recorder Pro v8.4 Build 4930 - نرم افزار حرفه ای ضبط صدا در کامپیوتر +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Total Recorder Pro v8.4 Build 4930 - نرم افزار حرفه ای ضبط صدا در کامپیوتر

Posted: 23 Oct 2012 06:50 AM PDT

دانلود Total Recorder Pro v8.4 Build 4930 - نرم افزار حرفه ای ضبط صدا در کامپیوتر

Total Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط صدا ، تبدیل فرمت ، ویرایش و پردازش صدا می باشد. شما توسط این نسخه از نرم افزار می توانید صدا را از هر منبع صوتی و تصویری ضبط کنید. ضبط صدا به صورت مستقیم در فرمت های PCM, MP3, WMA, Ogg Vorbis, FLAC, APE و دیگر فرمت هایی که توسط نرم افزار Total Recorder پشتیبانی می شوند امکان پذیر می باشد. البته این نرم افزار در ویندوز 7 ، فرمت های صوتی AAC ، MOV ، MPEG 4 و 3GP را نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار ضبط صدا می توانید به صورت مستقیم از فایل های صوتی که توسط پلیرهای مختلف مانند RealPlayer, Windows Media Player, iTunes, Musicmatch Jukebox, WinAmp اجرا می شوند ، صدا را ضبط کنید. این گونه ضبط صدا بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی انجام می پذیرد و شما هیچ گونه کاهش کیفیتی را به سبب تبدیل فرمت صدا در آن مشاهده نخواهید کرد. امکانات مختلفی در این راه برای شما وجود دارد. برای مثال شما می توانید از روش ضبط پرشتاب برای افزایش سرعت ضبط استفاده کنید یا می توانید فاصله های موجود در فایل های صوتی که در اینترنت گوش می کنید را از بین ببرید. ضبط هر نوع صدا از طریق Line-in کارت صدای کامپیوتر با قابلیت گوش دادن به صدای ذخیره شده از امکانات مهم Total Recorder می باشد. برای مثال شما می توانید صدای یک برنامه خارجی یا صدا را از یک میکروفون ، LP خارجی ، نوار کاست ، پلیر سی دی و دی وی دی ، رادیو AM/FM و... به خوبی ضبط کنید.

Total Recorder

شما می توانید از Total Recorder به عنوان یک ضبط کننده VoIP برای ضبط قطعات یک VoIP یا Voice Over IP استفاده کنید. این تکنولوژی برای ضبط صدای نرم افزارهایی مانند Skype, Google Talk, Yahoo voice, MSN کاربرد دارد. ضبط صدای پس زمینه یک صفحه اینترنتی در فرمت های MP3 ، WMA ، Ogg نیز توسط نرم افزار Total Recorder امکان پذیر است.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - پاییز ۹۱ (Gerdoo 12) مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - پاییز ۹۱ (Gerdoo 12)
مجموعه‌ای که در پیش رو دارید، دومین ویرایش گردو ۲۰۱۳ و دوازدهمین پک نرم‌افزاری گردو است. این محصول که همزمان با پاییز ۹۱ به بازار عرضه شده مجموعه‌ای بی عیب و نقص را در اختیار شما قرار میدهد. همانند همیشه در این مجموعه نیز صدها نرم‌افزار مورد نیاز کاربران را ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری
- مجموعه آموزش حرفه ای فتوشاپ CS6 شرکت کلبی - Photoshop CS6 Kelby Training

دانلود Audio Transcoder v2.8.14.1310 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل صوتی

Posted: 23 Oct 2012 01:24 AM PDT

دانلود Audio Transcoder v2.8.14.1310 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل صوتی

Audio Transcoder نرم افزاری همه کاره برای تبدیل فرمت موزیک می باشد که دارای امکانات متعددی مانند Rip کردن سی دی های صوتی ، تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویرایش برچسب آنها می باشد. این نرم افزار تبدیل فرمت دارای رابط کاربری بسیار ساده و ابتکاری می باشد و از قابلیت های مختلفی مانند Drag & Drop، پیش تنظیمات کیفیت خروجی صوت و برچسب های ID3v1,ID3v2,Ogg/FLAC و APE می باشد. تبدیل فرمت تعدادی موزیک به صورت همزمان و آپلود آنها در دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، MP3 Player، PSP یا Nintendo Wii از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
برخی از امکانات نرم افزار Audio Transcoder v2.8.14.1310 :
- Rip کردن سی دی صوتی به فایل Flac.
- Rip کردن و تغییر فرمت سی دی موزیک به Wav.
- Rip کردن سی دی صوتی به MP3.
- تبدیل فرمت CD به MP4.
- Rip کردن سی دی صوتی به WMA.
- تبدیل فرمت CDA به WAV.
- Rip کردن CDA به AAC.
- تبدیل فرمت CDA به OGG/FLAC/APE.
- بدست آوردن اطلاعات دیسک از پایگاه داده های CD اینترنت به صورت رایگان.
- - پشتیبانی از برچسب های رسانه ای برای فرمت های صوتی مختلف شامل AAC, M4A, M4B, M4R, MP4, MP3, MP2, Ogg, WMA, FLAC, APE و...
- اجرای فایل های صوتی با استفاده از پلیر سی دی داخلی نرم افزار.
- پشتیبانی کامل از لیست های اجرای رسانه ای شامل m3u و m3u8.

Audio Transcoder

- تبدیل فرمت فایل ها با استفاده از پیش تنظیمات کیفیت مختلف.
- تبدیل فرمت از 20 نوع فایل شامل .aac, .ac3, .aiff, .ape, .cue, .flac, alac, .m4a, .mp+, .mp1, .mp2, .mp3, .mp4, .mpc, .mpp, .ofr, .ofs, .ogg, .spx, .tta, .wav, .wma, .wv, .xm, .it, .s3m, .mod, mtm, .umx, .mo3, .3gp, .3g2.
- تبدیل فرمت به بیش تاز 15 فرمت صوتی aac (.aac, m4a (iPod aac and Apple Lossless), .m4b, alac, .mp4), .mp3, MusePack (.mpc), .ogg, .wma, .flac, .ape, .wav, Speex (.spx), .aiff, mp2,.ac3.
- تبدیل فرمت فایل ها به صورت دسته ای.
- تبدیل فرمت های صوتی مختلف به یکدیگر.
- محفوظ نگه داشتن اطلاعات برچسب ID3v1, ID3v2, Ogg/FLAC, WMA, APE در طول تبدیل فرمت.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Alcohol 52% Percent Professional v2.0.1.2033 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

Posted: 23 Oct 2012 12:29 AM PDT

دانلود Alcohol 52% Percent Professional v2.0.1.2033 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

Alcohol 52% Percent Professional نرم افزاری برای نمونه سازی CD و DVD است که کاربران توسط آن می توانید درایوهای مجازی CD و DVD را بسازند و آنها را بدون نیاز وجود دیسک های فیزیکی ، به صورت مجازی اجرا کنند.
امکانات نرم افزار Alcohol 52% Percent Professional v2.0.1.2033 :
- این نرم افزار به شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از دیسک بازی ها ، نرم افزارها ، DVD ها به صورت یک ایمیج را می دهد که می توانید آن را از طریق درایوهای مجازی Alchohol فراخوانی و اجرا کنید.
- دیگر نرم افزارهای مشابه به شما امکان ساخت 31 درایو مجازی نمی دهند ، اما با استفاده از Alcohol 52% Percent Professional می توانید این تعداد درایو را ساخته و بدین ترتیب دیسک های خود را 200 برابر سریعتر از CD-ROM ها اجرا کنید.
- بدین ترتیب دیگر دیسک های اورجینال شما در خطر خط و خش ، گم شدن یا سرقت قرار نمی گیرند و شما می توانید تمامی رسانه های گران قیمت خود را تنها با استفاده از ایمیج هایی که در هارد درایو کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ، تنها با یک کلیک اجرا کنید.
- وجود امکان ساخت 31 درایو مجازی بدین معنی است که شما می توانید به صورت همزمان به 31 درایو روی کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.
- شما می توانید ایمیج های ساخته شده را روی سروری قرار دهید تا همکاران شما بدون نیاز به داشتن دیسک فیزیکی ، از آنها استفاده کنند. بدین ترتیب دیگر آنها نیازی به استفاده از درایو CD-ROM نخواهند داشت.

Alcohol 52% Percent Professional

- این نرم افزار از موتور قدرتمند برای کپی دیسک ها استفاده می کند. همچنین شما می توانید توسط آن ، کپی های تهیه شده را روی دیسک های خالی خود رایت کنید.
- برای تمامی افراد مانند معلمان ، فروشنده ها ، مدیران IT ، دانش آموزان و حتی افرادی که در زمینه بازی های کامپیوتری کار می کنند ، کاربرد دارد.
- Alcohol 52% Percent Professional دارای تمامی امکانات Alcohol 120% Percent Professional بوده و برای استفاده در لپ تاپ بسیار مناسب است.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Adobe Muse v2.2 Portable - نرم افزار طراحی سایت

Posted: 22 Oct 2012 11:45 PM PDT

دانلود Adobe Muse v2.2 Portable - نرم افزار طراحی سایت

نرم افزار Adobe Muse به طراحان امکان ساخت وبسایت های HTML بدون نیاز به کد نویسی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایت های استاندارد وب را مانند طرح های صفحه بندی برای پرینت ، بسازید. شما با استفاده از امکانات محبوب این نرم افزار ، صدها فونت وب و ابزارهای داخلی آن می توانید به وبسایت خود شکل زیبایی ببخشید. سپس می توانید توسط سرویس Adobe Business Catalyst یا هاستینگ های مختلف ، وبسایت خود را منتشر کنید.
امکانات نرم افزار Adobe Muse v2.2 :
- نقشه سایت: مدیریت صفحات با سایت مپ به شما امکان ساخت و تغییر ساختار سریع سایت را می دهد.
- صفحات اصلی: تعیین و کنترل عناصری که در صفحات مختلف جز بخش های اصلی محسوب می شوند. مانند هدر ، فوتر ، لوگو ها و عناصر ناوبری.
- ابزارهای آشنای Adobe: ساخت طرح های ابتکاری صفحه بندی توسط راهنمای های هوشمند و...
- فونت های وب مختلف: شما می توانید 400 فونت وب که توسط سرویس Adobe Typekit در رابط کاربری Adobe Muse ارائه می شوند را در سایت خود بکار ببرید.
- تغییر سایز داینامیک طول صفحات به صورت خودکار.
- بهینه سازی عکس ها برای بارگذاری سریعتر و ظاهر بهتر آنها در سایت شما.
- ویرایش عکس ها توسط Adobe Photoshop یا نرم افزار Fireworks.
- استایل های متن و پاراگراف: ساخت و شکل دهی متن ها ، ذخیره استایل ها دقیقا مانند کاری که در Adobe InDesign انجام می دهید.
- پنل ردیف کردن و پخش کردن عناصر به نسبت صفحه و ابزارک ها.

Adobe Muse

- پس زمینه ها: امکان پر کردن بک گراند با یک عکس ، تکرار یک عکس یا رنگ های ثابت.
- هدر و فوتر: تعیین نواحی هدر و فوتر که روی تمامی صفحات سایت تکرار می شوند.
- خط کش راهنما: کشیدن خطوط راهنما روی صفحه از طریق خط کش افقی و عمودی.
- استفاده از کنترل کامل روی ظاهر صفحه بندی و پهنای آن.
- HTML تعبیه شده: اضافه کردن نقشه از Google Maps، ویدئو از یوتیوب ، خوراک Facebook و...
- اسلایدشو: کشیدن و قرار دادن اسلایدشوهای زیبا به صورت ابزارک در سایت.
- لینک کردن انواع فایل شامل PDF، ZIP، DMP، EXE برای بازدیدکنندگان.
- سازگار با مرورگرهای مختلف اینترنت.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment