Wednesday, October 17, 2012

P30world : دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.6.1952 - نرم افزار حرفه ای و آسان طراحی وب سایت +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.6.1952 - نرم افزار حرفه ای و آسان طراحی وب سایت +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.6.1952 - نرم افزار حرفه ای و آسان طراحی وب سایت

Posted: 17 Oct 2012 08:40 AM PDT

دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.6.1952 - نرم افزار حرفه ای و آسان طراحی وب سایت

WebSite X5 مجموعه ای کامل برای طراحی ، ساخت و انتشار سایت ، فروشگاه های آنلاین و وبلاگ تنها در 5 مرحله ساده می باشد. امکانات ویژه آن برای طراحی ساده سایت مانند انواع Wizard ها و راهنمای های تصویری ، به کاربران در مراحل ساخت و انتشار وبسایت های حرفه ای کمک شایانی می کند. برای استفاده از آن به هیچ گونه مهارت و تخصص برنامه نویسی نیازی ندارید و می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود برای انواع سایت های شخصی ، تجاری و حتی فروشگاه های اینترنتی را به راحتی خلق کنید. برای اینکار کافیست تمامی عناصر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و وارد صفحه نرم افزار کنید! کدهای مورد نظر خود به خود نوشته خواهند شد. WebSite X5 عناصر مختلفی برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد مانند گالری های عکس ، ویدئو با پشتیبانی از ویدئوهای سایت یوتیوب ، ابزار تجارت الکترونیک مانند Paypal ، پادکست و محتوای RSS. علاوه بر اینها با پشتیبانی کامل از انیمیشن ها فلش می توانید سایتی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای خود خلق کنید. اگر می خواهید سایتی مدرن و شکیل را کاملا به سلیقه خودتان طراحی کنید ولی تخصصی در کدنویسی ندارید این نرم افزار تمام مشکل شما را حل می کند. علاوه بر کاربران مبتدی ، کاربران حرفه ای نیز می توانند به خوبی از آن برای کارهای خود استفاده کنند و طرح های مورد نظر خود را ایجاد نمایند.
برخی از امکانات نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.6.1952 :
- پشتیبانی از HTML5 و ساخت گالری های فلش.
- بهبود وضعیت SEO با کنترل بیشتر بر پارامترهایی چون عنوان، توضیحات و متون جایگزین.
- کنترل بهتر وبسایت از طریق خدمات یکپارچه سازی از طریق سرویس های Google Webmaster Central و Google Analytics.
- ساخت فروشگاه اینترنتی و امکان پرداخت با کارت اعتباری.
- ساخت وبلاگ ، پادکست و ویدئوکست.
- جستجوی داخلی وبسایت.

Incomedia WebSite X5 Evolution

- فرم ایمیل با فیلتر ضد اسپم.
- RSS خوان برای ارایه اخبار.
- پشتیبانی از ویدئو ، صدا و انیمیشن های فلش.
- ساخت صفحه ورود به سایت با رمز عبور.
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
 گروه های تشکیل دهنده بسته جادویی بازیهای موبایل (ویرایش ششم) بازیهای مخصوص برای گوشیهای موبایل و انواع تبلت، سازگار با سیستم عامل های مختلف و دسته بندی شده در گروه های استاندارد بین المللی، دارای تصویر پیش نمایش جهت دیدن محیط بازی قبل از نصب و بازیهای جاوا در ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیپد و تبلت 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری

دانلود Audiozilla v1.1 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی

Posted: 17 Oct 2012 07:49 AM PDT

دانلود Audiozilla v1.1 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی

Audiozilla نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که درون لیست کلیک راست نیز نمایش داده می شود. بدین ترتیب شما تنها با کلیک راست روی فایل های صوتی در مرورگر ویندوز و انتخاب Audiozilla می توانید فرمت های مختلف صوتی شامل MP3, WAV, AC3, OGG, WMA, FLAC, AAC, M4A, APE, VOX, VOC, AIFF و... را به سادگی به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. گزینه های برای نقطه آغاز و پایان یک فایل صوتی ، فرمت خروجی و کیفیت آن مانند Bitrate ، کانال ها ، سایز و نگه داشتن یا حذف کردن برچسب اطلاعات فایل صوتی را نیز توسط این نرم افزار در اختیار خواهید داشت. Audiozilla به شما امکان استخراج صوت به صورت مستقیم از فایل های ویدئویی در فرمت های MP4, WMV, ASF, M4V را می دهد. تبدیل فرمت یک سی دی صوتی به صورت مستقیم به همراه ذخیره اطلاعات آلبوم ، توسط این نرم افزار امکان پذیر است.
امکانات نرم افزار Audiozilla v1.1 :
- تبدیل فرمت فایل های صوتی مشهور مانند MP3, M4A, AAC, OGG, WMA, FLAC, AU, WAV, AIFF, MP2, AC3, AU, APE, MPC, MOD, VOC, CAF, RAW, PCM, GSM, VOX, WV.
- استخراج صوت از ویدئو و تبدیل فرمت آن به صورت MP4, M4V, WMV, ASF.
- انتخاب و تبدیل فرمت موسیقی از ترک های سی دی صوتی و امکان جستجوی خودکار بین اطلاعات و نام ترک های تبدیل فرمت شده.

- تبدیل فرمت فایل های صوتی برای دستگاه های مختلف مانند iPhone, iPad, iPod, Mobile, PSP.
- تبدیل فرمت توسط گزینه موجود در لیست راست کلیک در مرورگر ویندوز.
- پشتیبانی از فرمت ها صوتی خروجی: MP3 / WAV / AAC / WMA / MPEG-4 / OGG / FLAC / AIFF / AU.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Acronis Backup & Recovery v11.5.32266 - نرم افزار بک آپ و ریکاوری

Posted: 17 Oct 2012 06:58 AM PDT

دانلود Acronis Backup & Recovery v11.5.32266 - نرم افزار بک آپ و ریکاوری

با استفاده از Acronis Backup & Recovery می توانید از اطلاعات خود محافظت کنید و Uptime (دوره زمانى که در طول آن يک سيستم کامپيوتر فعال است يا صحيح عمل مى کند) ایستگاه کاری خود را افزایش دهید. وسعت فضای تجاری شما هر چقدر که باشد ، Acronis Backup & Recovery 11 امکاناتی که برای محافظت از سیستم و اطلاعات خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار برای بازیابی سیستم در موارد برخورد با مشکل و محافظت از اطلاعات در محیط های فیزیکی ، مجازی و ابری کاربرد دارد.
امکانات نرم افزار Acronis Backup & Recovery v11.5.32266 :

- بازیابی کلی سیستم: تکنولوژی های Best-of-breed برای تهیه ایمیج از دیسک و Bare-Metal برای بازیابی ، امکان بازیابی سریع کل سیستم بدون نصب دوباره سیستم عامل و نرم افزارهای آن را برای شما فراهم می کند.
- امنیت اطلاعات: ابزار محافظت اطلاعات تعبیه شده در این نرم افزار به شما امکان مشاهده اطلاعات مرکزی برای دسترسی به اطلاعات خاص درون نسخه پشتیبان را می دهد. در نتیجه ، شما از فواید تکنولوژی بازیابی bare-metal استفاده خواهید کرد.

- پشتیبانی از محیط های مجازی: تهیه نسخه پشتیبان با سرعت بالا ، به صورت همزمان و بدون نیاز به عامل ، بر پایه ایمیج و بازیابی برای ماشین های مجازی از کنسول مشابه مدیریت خواهند شد.

Acronis Backup & Recovery

- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی در فضاهای ذخیره سازی مجازی: با استفاده از Acronis Backup & Recover Online می توانید امنیت تجارت خود را در برابر سارقان و مشکلات طبیعی ، بدون خرید سخت افزارهای گران قیمت تامین کنید.
- نرم افزاری واحد: این نرم افزار همه کاره و قدرتمند به شما امکاناتی مانند بازیابی سیستم بر پایه ایمیج برای محیط های مجازی و فیزیکی ، تهیه نسخه پشتیبانی برای فایل ها و نرم افزارها ، جستجو و لیست کردن دیسک ها و فضاهای مجازی را می دهد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود XLN Audio Addictive Drums v1.5.3 - نرم افزار درام

Posted: 17 Oct 2012 01:14 AM PDT

دانلود XLN Audio Addictive Drums v1.5.3 - نرم افزار درام

Addictive Drums یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای درام در دنیا می باشد که شما می توانید صدای آن را در تعداد بیشماری از آهنگ و آلبوم های موسیقی بشنوید. شما می توانید از بین هزاران بیت موجود در نرم افزار تعدادی را انتخاب کنید و این آهنگ های نواخت درام که توسط حرفه ای های این دستگاه موسیقی اجرا شده است را روی ترک موسیقی خود قرار دهید.
امکانات نرم افزار XLN Audio Addictive Drums v1.5.3 :
- کیفیت بالای نمونه ها: این نرم افزار دارای درام ها و سیمبال های با کیفیت از مارک های معروف دنیا و ضبط شده در استودیوهای حرفه ای با استفاده از میکروفون ها و Preamp ها کاملا حرفه ای و کلاسیک می باشد. شما می توانید صداها را در میکسر داخلی ویرایش کنید و افکت های مختلفی روی آنها قرار دهید.
- تثبیت موقعیت میکروفون: برای بخش های طبل و Snare درام شما می توانید تعادل میکروفون را تنظیم کنید. طبل ، یک میکروفون جلوی صورت و یکی روی طبل دارد. Snare نیز دارای یک میکروفون زیر خود و یکی روی خود دارد.
- تنظیمات نوای Snare: با ضربه روی طبل یا Tom ها ، صدایی وز وز مانند ایجاد می شود. با اضافه کردن مقدار دیگری وز وز روی موسیقی برای داشتن صدای خشن تر یا کاهش آن ، می توانید نوای Snare را کنترل کنید.

XLN Audio Addictive Drums

- فاصله میکروفون اتاق: میکروفون های اتاف برای ضبط انعکاس طبیعی در استودیوهای ضبط صدا استفاده می شوند. با تنظیم مسافت می توانید تاخیر بین میکروفون را تعیین کنید و میکروفون های واحد روی Kit را ببندید.
- خروجی های متعدد: آیا می خواهید درام را با دستگاه های خود پردازش کنید؟ با استفاده از خروجی های مختلف ، می توانید کنترل بیشتری روی صدای تولید شده داشته باشید. هر کانال در Addictive Drums می تواند به صورت مستقیم در یک کانال در نرم افزار ساخت موسیقی دیگر خود نیز مسیریابی شود. بدین ترتیب شما می توانید از کمپرسور دلخواه خود روی درام دلخواه خود استفاده کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Tracker Software PDF Tools v4.0.0206 - نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF

Posted: 17 Oct 2012 12:33 AM PDT

دانلود Tracker Software PDF Tools v4.0.0206 - نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF

PDF-Tools نرم افزاری کارآمد برای ساخت (از فرمت فایل های ایمیج ، اسکنرهای ایمیج/وبکم و فایل های متنی و...) و دستکاری فایل های PDF سازگار با Adobe می باشد. PDF-Tools نرم افزار کمکی ایده آلی برای نرم افزارهای PDF شما بوده و یا می توانید از آن به عنوان یک نرم افزار مستقل به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار نیازی به پلاگین های اضافی یا نرم افزارهای دیگر مانند Adobe Acrobat یا Distiller ندارد.
برخی از امکانات نرم افزار Tracker Software PDF Tools 4.0.0206 :
- اسکن/وارد کردن عکس ها از انواع دستگاه های Twain یا WIA روی PDF.
- تبدیل فایل های متنی به PDF.
- تبدیل فرمت دسته ای فرمت فایل های ایمیج به PDF ( امکان فراخوانی چندین عکس به صورت عمودی/ افقی روی هر صفحه).
- ترکیب و/یا روی هم قرار دادن صفحات PDF و فایل ها.
- حذف یا استخراج صفحات از فایل های PDF.
- استخراج متن های فرمت شده و عکس ها روی .RTF و .DOC و باز کردن نرم افزار پردازش لغات برای ویرایش و فرمت بندی دوباره.
- ساخت و ویرایش بوکمارک ها.
- ساخت پیش نمایش بند انگشتی.
- اضافه کردن متن واترمارک روی سربرگ و پاصفحه.
- شماره گذاری دوباره صفحات (به عنوان مثال بعد از ترکیب چندین فایل ) شامل ماکروهای هوشمند برای خودکار سازی و رونویسی در مکان صفحه یا صفحات مورد نیاز.

Tracker Software PDF Tools

- ترکیب یا روی هم قرار دادن صفحات PDF به عنوان فرم ها درون متن یا دیگر صفحات PDF در حالت پس زمینه یا پیش زمینه.
- ارسال عملکردها: انتخاب تمامی انواع فایل ها همراه فایل PDF.
- ارسال ایمیل از طریق MAPI یا SMTP.
- ارسال فایل های روی یک سرور FTP یا HTTP.
- بهینه سازی فونت های تعبیه شده در فایل های PDF موجود.
- اضافه کردن/ویرایش رمزهای امنیتی 40bit یا 128bit و AES.
- اضافه کردن متن یا عکس به صورت واترمارک روی صفحات یا تمامی فایل ها.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment