Wednesday, October 24, 2012

P30world : دانلود NETGATE Registry Cleaner v4.0.605 - نرم افزار پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود NETGATE Registry Cleaner v4.0.605 - نرم افزار پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود NETGATE Registry Cleaner v4.0.605 - نرم افزار پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری

Posted: 24 Oct 2012 07:05 AM PDT

دانلود NETGATE Registry Cleaner v4.0.605 - نرم افزار پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری

NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری قدرتمند برای پاک سازی و یکپارچه کردن رجیستری ویندوز می باشد که در این راه می تواند فایل های غیر ضروری و همچنین رد پای فعالیت های شما را از روی دیسک ها پاک کند و بدین ترتیب سرعت کامپیوتر شما را به صورت چشم گیری افزایش دهد. این نرم افزار از بخش های مختلفی مانند بخش مدیریت Startup ویندوز برای انتخاب نرم افزارهایی که در حین راه اندازی ویندوز اجرا می شوند و بخش مدیریت حذف نرم افزارها تشکیل شده است. قابلیت های دیگری مانند پشتیبانی از زمان بندی برای اسکن و تهیه نسخه پشتیبان برای امنیت بالاتر از دیگر امکانات آن می باشد. امنیت کامل رجیستری ، یکپارچه سازی رجیستری ویندوز برای افزایش سرعت آن ، تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری و امکان بازیابی آن از ویژگی های نرم افزار Netgate Registry Cleaner می باشد.
سایر ویژگی های نرم افزار NETGATE Registry Cleaner v4.0.605 :
- مدیریت Startup ویندوز: شما می توانید بدین طریق تمامی نرم افزارهایی که در حین راه اندازی ویندوز اجرا می شوند را به خوبی مدیریت کنید.
- مدیریت حذف نرم افزارها که ابزاری کاربردی برای حذف سریع و کامل برنامه ها از روی سیستم شما می باشد.
- تهیه نسخه پشتیبان: تمامی آیتم های حذف شده تا زمان حذف دائمی روی یک Backup ذخیره می شوند تا در هر زمانی بتوانید آنها را بازگردانید.
- پاک سازی رجیستری از کلیدهای معیوب و ناقص مانند پسوند فایل های بلا استفاده ، ActiveX/COM های معیوب ، مسیر نرم افزارها، فایل های Help گم شده ، ورودی های حذف ، نصب نرم افزارها و ...
- حذف رد پای فعالیت های شما.

NETGATE Registry Cleaner

- پاک سازی دیسک ها از آیکون های معیوب دسکتاپ، آیتم های منوی Start معیوب ، Cache مرورگر IE ، Cache مرورگرهای Opera,Firefox و Google Chrome ، فایل های موقت ویندوز ، Recycle Bin ، Cache جاوا و...
- پشتیبانی از زمان بندی برای پاک سازی در زمان های معین.
- دارای سپر حفاظت از رجیستری ویندوز.
- پشتیبانی از تکنیک های پریمیوم.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها
آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها بیش از 10 ساعت مطالب آموزشی آموزش به شیوه مالتی مدیا آموزش به وسیله مثالهای کاربردی بدون محدودیت در دفعات نصب و اجرا به همراه فایل پروژه های تمرینی به همراه نرم افزار Photoshop CS5 ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی نوکیا 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- آموزش جامع نرم افزارهای مهندسی معماری
- آموزش جامع نرم افزارهای مهندسی عمران
- مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - پاییز ۹۱ (Gerdoo 12)

دانلود Driver Reviver v4.0.1.30 - نرم افزار به روز رسانی درایور سخت افزارها

Posted: 24 Oct 2012 01:58 AM PDT

دانلود Driver Reviver v4.0.1.30 - نرم افزار به روز رسانی درایور سخت افزارها

Driver Reviver دارای یکی از بزرگترین پایگاه داده ها در دنیا برای بررسی سریع تمامی سخت افزارها و تشخیص تاریخ درایور آنها می باشد. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی و سرعت اقدام به دانلود و نصب آخرین درایورها کنید تا کارآیی کامپیوتر و سخت افزارهای آن افزایش یابد.
ویژگی های نرم افزار Driver Reviver v4.0.1.30 :
- Driver Reviver تضمین می کند که تمامی دستگاه های سخت افزاری و نرم افزارهای شما در بالاترین سطح کارآیی قرار دارند: از دست دادن نسخه جدید منتشر شده درایورها به معنی از دست دادن تعمیر باگ ها ، بهینه سازی کارآیی و امکانات جدید شرکت سازنده قطعه می باشد.
- صرفه جویی در زمان: با استفاده از Driver Reviver دیگر زمان زیادی برای جستجوی تک تک درایورهای سیستم خود و قطعات مربوط به آن ، صرف نخواهید کرد. سیستم شما در طول زمان کارآیی خود نیازمند صدها آپدیت می باشد. Driver Reviver تمامی آنها را صرف چند دقیقه برای شما جمع آوری می کند.
- جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه: درایورها به مشخصات سیستم عامل و سخت افزارها وابسته هستند. این بدین معنی است که اولا باید تمامی درایورها با سیستم عامل شما سازگار باشند و دوما با مدل و نوع سخت افزار شما کاملا هماهنگ باشند. Driver Reviver به صورت خودکار بر این اساس کار می کند و شما از اینکه درایورها کاملا با نوع سخت افزار و سیستم شما هماهنگ هستند ، مطمئن خواهید بود.
- بدون نیاز به تخصص خاص و تنها با استفاده از اطلاعات اولیه کامیپوتری برای اسکن درایوها، دانلود و نصب درست آنها ، می توانید بالاترین کارآیی کامپیوتر را برای خود به ارمغان بیاورید.

Driver Reviver

- جستجوی درایور صحیح از شرکت مربوطه به صورت مستقیم: دیگر نیازی به پیدا کردن سی دی های نصب اوریجینال یا صرف زمان برای جستجو در وب نخواهید داشت.
- کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی: درایور اشتباه یا بدافزار می تواند باعث صدمه به سیستم و حتی سرقت اطلاعات شما شود.
- تنظیم نقطه بازیابی به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت برخورد به مشکل در حین آپدیت ، به سادگی تمامی تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.
- پایگاه داده های عظیم که به صورت مستقیم از شرکت اصلی متصل است و دارای بیش از 10 میلیون درایور و نرم افزار برای بیش از 56000 شرکت سخت افزاری و نرم افزار است.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری و کاربر پسند: کاربران مبتدی نیز می توانند به خوبی از نرم افزار استفاده کنند.
- نداشتن هیچ گونه تاثیر منفی بر روی کارآیی کامپیوتر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ImTOO Video Converter Ultimate v7.5.0.20121016 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم های ویدیویی

Posted: 24 Oct 2012 12:51 AM PDT

دانلود ImTOO Video Converter Ultimate v7.5.0.20121016 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم های ویدیویی

ImTOO Video Converter نرم افزاری قدرتمند در عین حال ساده برای ویرایش و تبدیل فرمت انواع ویدئو، فایل صوتی و تصاویر انیمیشن می باشد. این نرم افزار دارای عملکردهای متعددی بوده که از مهمترین آنها می توان به ساخت ویدئوی 3 بعدی از ویدئوهای عادی دو بعدی نام برد.
امکانات نرم افزار ImTOO Video Converter Ultimate v7.5.0.20121016 :
- تبدیل فرمت فیلم های HD: تبدیل فرمت ویدئوهای HD در فرمت های HD AVI, HD MPEG2, HD MPEG2 TS, HD MPEG4, HD WMV, HD VOB, HD ASF, H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD (.m2ts,.mts), MKV, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 TS HD از قابلیت های مهم نرم افزار است.
- تبدیل فرمت ویدئوهای معمولی: تبدیل بین فرمت های VI, MPEG, WMV, H.264/AVC, DivX, MP4, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV و دیگر فرمت های ویدئو ، تبدیل MP4 به AVI و تبدیل WMV به MP4.
- ساخت ویدئو 3 بعدی: شما می توانید فیلم های 2 بعدی خود را به سادگی به ویدئوهای 3 بعدی در فرمت های مختلف تبدیل کنید. همچنین می توانید فرمت یک ویدئو 3 بعدی را نیز تغییر دهید.
- استخراج صوت و تبدیل فایل های صوتی: با تبدیل ویدئو به فایل صوتی می توانید صدای آن را استخراج کنید و همچنین می توانید انواع فایل های صوتی شامل MP3, WMA, WAV, RA, M4A و... را به یکدیگر تبدیل کرده و سی دی موسیقی را نیز Rip کنید.
- استخراج عکس ها در فرمت های JPG، GIF ، PNG و BMP از ویدئو و تبدیل عکس ها به فایل های ویدئویی با فرمت SD یا HD از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
- تبدیل فایل های صوتی و تصویری برای اجرای آنها روی دستگاه هایی مانند iPod, iPad, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Zune, Xbox, NDS, Wii, PMP، گوشی های موبایل ، گوشی های اندروید گوگل و حتی آپلود آنها روی یوتیوب از قابلیت های مهم نرم افزار است.
- ترکیب ویدئوها و ساخت کلیپ از چندین ویدئو یا چسباندن آنها.

ImTOO Video Converter Ultimate

- پشتیبانی از گوشی های جدید شامل Nexus One, HTC Hero, HTC G2 Magic, HTC Tattoo, Motorola Droid, Motorola CLIQ, Samsung i7500.
- پشتیبانی از فرمت ویدئوهای تهیه شده از تمامی انواع DV ها.
- ویرایشگر ویدئو برای برش ، تقسیم و ترکیب ویدئوها و امکان انتقال مستقیم آنها به iPod, iPhone 4/iPhone 4S, iPad یا PSP بعد از تبدیل فرمت.
- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای برای افزایش سرعت تبدیل فرمت.
- اضافه کردن چندین زیرنویس (ASS،SSA و SRT) و ترک های صوتی روی ویدئوی خروجی.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MakeMKV v1.7.8 Beta - نرم افزاری برای تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت MKV

Posted: 24 Oct 2012 12:10 AM PDT

MakeMKV نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل فرمت کلیپ های ویدئویی از دیسک های اختصاصی و معمولا رمزگذاری شده به فایل های MKV با حفظ تمامی اطلاعات آنها و عدم تغییر در آنها می باشد. فرمت MKV می تواند به صورت ترک های صوتی و تصویری به همراه تمامی اطلاعات Meta و فصل ها ذخیره شود. پلیرهای متعددی وجود دارند که می توانند فایل های MKV را روی تمامی پلتفورم ها اجرا کنند. همچنین ابزارهای برای تبدیل فرمت فایل های MKV به فرمت های مختلف شامل دیسک های DVD و Blu-ray نیز وجود دارد. علاوه بر این ، MakeMKV می تواند به صورت لحظه ای ، ویدئوهای رمز گذاری شده را بدون تبدیل فرمت واسطه ، روی پلیرهای مختلف پخش کند ، تا شما بتوانید دیسک های DVD یا Blu-ray را روی پلیر و سیستم عامل دلخواه خود مشاهده کنید.
امکانات نرم افزار MakeMKV v1.7.8 Beta :
- خواندن دیسک های DVD و Blu-ray.
- خواندن دیسک های رمزگذاری شده Blu-ray توسط جدیدترین نسخه های AACS و BD+.
- حفظ تمامی ترک های صوتی و تصویری شامل صوت HD.
- حفظ اطلاعات تمامی فصل ها.

MakeMKV

- حفظ تمامی اطلاعات Meta شامل زبان و نوع صوت.
- تبدیل فرمت سریع تا سرحد قدرت درایو شما در خواندن اطلاعات.
- عدم نیاز به نرم افزارهای جانبی برای تبدیل فرمت یا رمزگشایی.
- پشتیبانی از ویندوز، Mac OS X و Linux.
- وجود عملکردهای کاملا رایگان شامل رمزگشایی دیسک های Blu-ray و پردازش آنها.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment