Sunday, October 7, 2012

P30world : دانلود Nero 12 Platinum 12.0.02000 Multilingual + ContentPack - نرم افزار جامع چند رسانه ای نرو +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Nero 12 Platinum 12.0.02000 Multilingual + ContentPack - نرم افزار جامع چند رسانه ای نرو +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Nero 12 Platinum 12.0.02000 Multilingual + ContentPack - نرم افزار جامع چند رسانه ای نرو

Posted: 07 Oct 2012 07:31 AM PDT

دانلود Nero 12 Platinum 12.0.02000 Multilingual + ContentPack - نرم افزار جامع چند رسانه ای نرو

Nero 12 Platinum یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. این مجموعه نرم افزاری از ویندوز 8 و اجرای دیسک های Blu-Ray نیز کاملا پشتیبانی می کند. Nero 12 Platinum از جدیدترین فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و تمامی امکاناتی که شما برای تبدیل فرمت ، ویرایش ، رایت ، پخش و لذت بردن از فیلم ها ، موزیک و عکس ها با کیفیت HD نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.
امکانات نرم افزار Nero 12 Platinum v12.0.02000 :
- پخش اسلاید شو عکس و فیلم و لیست اجرای موزیک : با استفاده از Nero 12 Platinum می توانید انواع آلبوم عکس ، اسلایدشو و پلی لیست موزیک را برای اجرا در دستگاه های مانند XBOX 360™, PS3™, iPad، تبلت اندروید، کامپیوترهای خانگی، آداپتورهای رسانه ای دیجیتال، تلویزیون های مدرن یا دیگر دستگاه هایی که از DLNA و UpnP پشتیبانی می کنند، بسازید.
- یک پلیر برای تمامی انواع موزیک و ویدئو : با استفاده از این نرم افزار دیگر نیاز به نرم افزارهای مختلف برای اجرای دیسک ها و فایل های موزیک و ویدئویی ندارید.
- پشتیبانی کامل از فرمت فشرده AVCHD با کیفیت HD : وارد کردن ، ویرایش و ذخیره در فرمت ACHD فشرده از دیگر امکانات نرم افزار است. Nero 12 Platinum به شما امکان کار با تمامی انواع ویدئوهای HD برای اجرای آنها روی دستگاه های مختلف را می دهد.
- استفاده از جدیدترین فرمت های ویدئویی با کیفیت برای تبدیل ، ویرایش و رایت فیلم های در فرمت AVC/264, MKV, MP4, 3GP, AVI و... به ندرت یک فرمت ویدئویی پیدا می شود که Nero 12 Platinum از آن پشتیبانی نکند.

Nero 12 Platinum

- وجود بیش از 800 افکت ویدئویی ، قالب تم و منوی دیسک برای قرار دادن روی فیلم های خانگی و همچنین امکان حذف حرکت دست در فیلم هایی که دچار لرزش دست هستند. اضافه کردن افکت های سینمایی روی فیلم و ساخت دیسک های DVD و Blu-ray با کیفیت با منو و گرافیک های زیبا از دیگر امکانات نرم افزار است.
- تبدیل تمامی فیلم های آنالوگ به دیسک های Blu-ray ، DVD یا ذخیره آنها به صورت مجازی.
- ابزار ساخت کاور دیسک و لیب های زیبا ، ابزار میکس ترک های صوتی و ویرایش آنها و...
- بالاترین کارآیی و استفاده ساده تر از نرم افزار برای تبدیل فرمت و جستجوی تصاویر ، موزیک و کلیپ های ویدئویی.
- پشتیبانی از ویندوزهای XP، Vista، 7 و ویندوز 8.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
 گروه های تشکیل دهنده بسته جادویی بازیهای موبایل (ویرایش ششم) بازیهای مخصوص برای گوشیهای موبایل و انواع تبلت، سازگار با سیستم عامل های مختلف و دسته بندی شده در گروه های استاندارد بین المللی، دارای تصویر پیش نمایش جهت دیدن محیط بازی قبل از نصب و بازیهای جاوا در ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیپد و تبلت 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری

دانلود DVDFab Passkey v8.0.7.5 - نرم افزار شکستن قفل DVD و Blu-ray

Posted: 07 Oct 2012 07:25 AM PDT

دانلود DVDFab Passkey v8.0.7.5 - نرم افزار شکستن قفل DVD و Blu-ray

نرم افزار DVDFab Passkey یک درایو برای ویندوز می باشد که برای برداشتن قفل های محافظتی دیسک های DVD و Blu-ray رمزگذاری شده کاربرد دارد. این نرم افزار تمامی محدودیت های شناخته شده که روی دیسک های DVD و Blu-ray قرار می گیرند و همچنین کدهای منطقه ای را تنها در چند ثانیه حذف می کند تا شما بتوانید آنها را بدون محدودیت تماشا کنید. DVDFab Passkey همچنین امکان Rip کردن DVD ها و Blu-ray ها را روی هارد دیسک نیز به شما می دهد.
امکانات اصلی نرم افزار DVDFab Passkey v8.0.7.5 :
- برداشتن محدودیت های هر نوع DVD و Blu-ray: این نرم افزار به کاربران برای رمزگشایی تمامی قفل های امنیتی DVD ها و Blu-ray ها کمک می کند. از نمونه این قفل ها می توان به این موارد اشاره کرد : CSS, CPRM, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard, FluxDVD, CORE X2.
- مشاهده آزادنه DVD ها و Blu-ray ها بدون محدودیت: بعد از حذف کدهای منطقه ای و رمزهای محافظت از کپی DVD و Blu-ray می توانید آنها را روی نرم افزارهای مختلف به راحتی اجرا کنید.
- کارکرد با محدوده وسیعی از نرم افزارهای کپی ، رایت و... شامل DVDFab DVD Copy / DVDFab DVD Ripper / PowerDVD 7/8/9/10 / TotalMedia theatra 3 / WinDVD 8/9/2010 / Roxio 2010 / ImgBurn (Read Mode) / CloneDVD / 1 Click DVD Copy Pro / Nero Recode / AVS Copy / DVD neXt COPY V3/4  / DVD Shrink / DVDSubEdit  / VLC  / Roxio Creator 9  / DVDRanger  / XBMC Dharma Beta 2.

DVDFab Passkey

- Rip  کردن DVD و Blu-ray روی هارد دیسک: DVDFab Passkey می تواند هر نوع DVD و Blu-ray را به صورت پوشه DVD یا فایل های ایمیج روی هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره کند. شما می توانید یک فایل Rip شده بدون محدودیت و رمز را انتخاب کنید یا روشی را برای Rip برگزینید تا تمامی محدودیت ها همچنان روی پوشه DVD و ایمیج باقی بمانند.
- آپدیت منظم و همیشگی نرم افزار و اعمال آخرین تغییرات و اضافه شدن امکانات جدید به آن.
- تغییر نحوه اجرای DVD ، حذف PGC های مزاحم از فیلم خروجی و...
- سازگار با ویندوزهای 7، Vista و XP نسخه های 32bit و 64bit.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SONY ACID Music Studio v9.0 Build 32 Multilingual - نرم افزار آهنگ سازی و ضبط موسیقی

Posted: 07 Oct 2012 02:20 AM PDT

دانلود SONY ACID Music Studio v9.0 Build 32 Multilingual - نرم افزار آهنگ سازی و ضبط موسیقی

SONY ACID Music Studio یک استودیوی خانگی کامل برای ساخت و ضبط موزیک می باشد. SONY ACID Music Studio نرم افزاری کامل برای ساخت موسیقی بر پایه Loop ، ضبط صدا ، ساخت MIDI ، پردازش افکت ها و میکس با کیفیت استودیویی است. بعد از ساختن موزیک می توانید آن را به اشتراک گذاشته یا روی CD رایت کنید ، روی اینترنت آپلود ویا در فرمت MP3 ذخیره کنید تا بتوانید در آینده آن را گوش کنید. با استفاده از خودآموزهای داخلی نرم افزار که به شما در تنظیم ، ویرایش و میکس کمک می کنند ، حتی کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی به دنیای موسیقی وارد شوند.
امکانات نرم افزار SONY ACID Music Studio v9.0 :

- ضبط و ذخیره ساده: ورودی صوتی کامپیوتر شما به صورت مستقیم به SONY ACID Music Studio منتهی می شود. تنها کافیست که میکروفون یا ساز موسیقی خود را متصل کنید و روی Record کلیک کنید. وارد کردن موزیک و MP3 برای میکس و استفاده از Beatmapper برای ساخت رمیکس ها و مجموعه های DJ حرفه ای کاربرد فراوانی دارد.
- افکت های صوتی با کیفیت استودیو : شما می توانید افکت های کاملا حرفه ای مانند EQ ، برعکس کردن ، تاخیر ، گروه کر ، Flanging ، تغییر فاز و Distorion را روی موزیک خود انتخاب کنید.
- ساخت موزیک جدید با ابزار قدرتمند ویرایش MIDI و ساخت توالی.
- کتابخانه کامل Loop های سری Sony Sound به صورت رایگان (قیمت این مجموعه به صورت عادی 99$ دلار است ).

SONY ACID Music Studio

- استفاده از خودآموزهای کامل برای یادگیری روش استفاده از نرم افزار در طول کل پردازش های آن.
- شما می توانید موزیک ساخته شده را روی CD رایت کرده و یا آن را در فرمت محبوب MP3 روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. سپس می توانید آن را در وبسایت های مخلتف آپلود کنید و یا روی تمامی دستگاه های پخش موسیقی قابل حمل اجرا کنید.
- سازگار با ویندوز 7.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.2 Final Multilingual - نرم افزار حرفه ای ویرایش و نورپردازی تصاویر

Posted: 07 Oct 2012 01:33 AM PDT

دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.2 Final Multilingual - نرم افزار حرفه ای ویرایش و نورپردازی تصاویر

Adobe Photoshop Lightroom امروزه یکی از نرم افزارهای مهم و حیاتی برای عکاسان می باشد. به صورت کلی ، Adobe Photoshop Lightroom یک نرم افزار حرفه ای برای پردازش و مدیریت تصاویر دیجیتالی میباشد.عملکردهای این نرم افزار تنها به مبدل فایل های RAW و پردازش عکس ها محدود نمی شود. سیستم قدرتمند برای ساخت کاتالوگ از عکس ها ، ساخت اسلایدشو و صفحات وب از دیگر امکانات مفید آن می باشد. شما می توانید در آن به سرعت عملیاتی مانند وارد کردن عکس ، پردازش ، نورپردازی ، افزودن افکت های خاص و نمایش وهمچنین مدیریت گالری های عکس را انجام دهید. امکانات قدرتمند و تنظیمات منعطف Adobe Photoshop Lightroom برای پرینت ، به شما در تسریع جریان کاریتان کمک خواهد کرد. Adobe Photoshop Lightroom یک نرم افزار شبیه سازی کامل از جمع آوری عکس ها با قابلیت جستجوی بسیار سریع بین آنها می باشد. این نرم افزار اطلاعات کلیدی یک عکس را در آن ذخیره کرده و قابلیت هایی مانند پیش نمایش عکس و پایگاه داده های متمرکز شده را در خود دارد. این پایگاه داده ها می تواند به عکس ها دسترسی داشته و امکان مدیریت را برای شما فراهم کند.
از ویژگی های نسخه 4.2 این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- بهبود های لایت ها و سایه های موجود در عکس.
- دسته بندی و یافتن عکس ها براساس مکانی که عکس گرفته شده ( از طریق جی پی اس دوربین یا تلفن همراه ).
- ساخت کتاب عکس از طریق آپلود تصاویر.
- توسعه امکان پشتیبانی از فایل های ویدیویی.
سایر امکانات نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v4.2 :
- دانلود ، ساخت کاتالوگ و جستجو در گالری های عکس.
- تصحیح رنگ ، نوردهی و پارامترهای مختلف عکس.
- ساخت اسلایدشوهای زیبا از عکس ها.
- پرینت.

Adobe Photoshop Lightroom

- ساخت صفحات وب از عکس ها و انتشار آنها روی وب.
- براش های تنظیماتی مختلف.
- ابزار توسعه یافته برای مدیریت عکس ها.
- ساختار بسیار منعطف.
- پشتیبانی از چندین مانیتور.
- سازگاری کامل با Adobe Photoshop CS.
- افزایش تندی رنگ عکس.
- پشتیبانی از ویندوزهای 64bit و Mac OS.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MOBILedit! v6.9.0.2831 - نرم افزار مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر

Posted: 07 Oct 2012 12:37 AM PDT

دانلود MOBILedit! v6.9.0.2831 - نرم افزار مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر

MOBILedit نرم افزاری برای کنترل گوشی موبایل از طریق کامپیوتر می باشد. بعد از نصب این نرم افزار می توانید از طریق یک کابل ، بلوتوث یا IrDA ، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. بدین ترتیب می توانید تمامی محتوای گوشی خود را مشاهده کنید و به امکاناتی مانند همگام سازی ، ویرایش یا حذف کردن اطلاعات مختلف نیز دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می تواند به جستجوی تمامی اس ام اس ها ، شماره گیری ها و ارسال پیام های کوتاه و MMS اشاره کرد. شما تنها با یک کلیک می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ، آنها را به گوشی های دیگر منتقل کرده و کانتکت های خود را نیز ویرایش کنید و برای این اعمال حتی نیاز به لمس گوشی نیز نخواهید داشت. وقتی اس ام اسی دریافت می کنید ، این پیام کوتاه به روشی مشابه ایمیل ، وارد کامپیوتر شما می شود و شما می توانید به سادگی به آن پاسخ داده یا آن را آرشیو کنید.
برخی از امکانات نرم افزار MOBILedit! v6.9.0.2831 :
- تنها نرم افزار جامع کامپیوتر که از هزاران گوشی موبایل پشتیبانی می کند.
- مدیریت ، توسعه و پرینت دفترچه های شماره تلفن از طریق کامپیوتر به روشی ساده.
- کپی دفترچه شماره تلفن از هر نوع گوشی به گوشی دیگر بدون ارتباط به شرکت سازنده آن گوشی.
- تهه نسخه پشتیبان از تمامی محتوای گوشی روی کامپیوتر یا فضای ذخیره سازی آنلاین.
- ویرایشگر قدرتمند و کامل زنگ گوشی.
- ویرایشگر داخلی ویدئو نرم افزار.

MOBILedit

- نمایش زنده گوشی ، کارت حافظه ، باطری ، سیگنال ، IMEI و...
- بهینه سازی کانتکت ها و شماره تلفن ها.
- کپی عکس ها و ویدئوها بین گوشی و کامپیوتر.
- دانلود ، خواندن ، ذخیره سازی و پرینت پیام های کوتاه.
- ارسال اس ام اس با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر.
- نصب نرم افزار روی گوشی از طریق کامپیوتر.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment