Wednesday, October 10, 2012

P30world : دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم

Posted: 10 Oct 2012 07:58 AM PDT

دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم

با استفاده از نرم افزار MAGIX Music Maker Soundtrack Edition می توانید به راحتی موسیقی فیلم (Soundtrack) کاملاً حرفه ای تولید کنید. این نرم افزار با داشتن امکاناتی مانند Drag & Drop صداها و لوپ ها روی یکدیگر ، ضبط مجازی و سازهای موسیقی واقعی ، افکت های حرفه ای صوتی و میکس پروژه ها با کیفیت استودیو بدون نیاز به مهارت های تدوین موسیقی ، از کاربردی ترین نرم افزار ساخت موزیک فیلم می باشد.
امکانات نرم افزار MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 :
- Vita String Ensemble: این ابزار برای اضافه کردن سبک و استایل کلاسیک به موسیقی بسیار کارآمد است. این مجموعه کامل می تواند به صورت یکپارچه ای درون تولیدات مختلف قرار گیرد. مجموعه ای گسترده از انواع صداهای سازهای زهی طبیعی و کلاسیک در این مجموعه وجود دارد که برای انواع سبک های موسیقی کاربرد دارند.
- BeatBox 2 : ماشین درجه 1 درام BeatBox 2 دارای قابلیت های منحصر به فرد ساخت ریتم بوده و هزاران عملکرد را برای ساخت ضرب آهنگ و خطوط پایه را به شما ارائه می کند. کیت درام داینامیک ، قابلیت های نامحدود برای تغییر شکل صدا ، افکت های با کیفیت و... از ویژگی های این ابزار می باشند.
- مجموعه افکت های قدیمی و کلاسیک: مجموعه افکت های قدیمی برای زیباسازی صدای موسیقی سازها و تنظیم صدای خواننده کاربرد دارند. اضافه کردن این افکت ها روی هر توالی بسیار ساده می باشد.
- Song Maker 2: با انتخاب سبک موسیقی ، تنظیم زمان موسیقی و ضرب آهنگ ترک صوتی ، موسیقی به صورت خودکار ساخته می شود. این قابلیت برای ساخت موسیقی پس زمینه ویدئوها و اسلایدشوها بسیار کاربردی می باشد.

MAGIX Music Maker Soundtrack Edition

- موتور جستجو: شما تنها با نوشتن یک حرف و با استفاده از قابلیت جستجوی زنده ، می توانید بین تمامی لوپ ها ، نمونه و فایل هایی که دارای حرف مشابه می باشند جستجو کنید.
- انتشار موسیقی و به اشتراک گذاری آن با دوستان: با استفاده از MAGIX Music Maker Soundtrack Edition می توانید موسیقی های ساخته شده را در فرمت های مختلف مانندMP3 ، WAV، OGG و غیره ذخیره و آن را به صورت مستقیم روی دیسک رایت کنید و یا به دستگاه های مختلف منتقل کنید.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
 گروه های تشکیل دهنده بسته جادویی بازیهای موبایل (ویرایش ششم) بازیهای مخصوص برای گوشیهای موبایل و انواع تبلت، سازگار با سیستم عامل های مختلف و دسته بندی شده در گروه های استاندارد بین المللی، دارای تصویر پیش نمایش جهت دیدن محیط بازی قبل از نصب و بازیهای جاوا در ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیپد و تبلت 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری

دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129 Incl Patch & Alternative Crack - نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

Posted: 10 Oct 2012 07:09 AM PDT

دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129 Incl Patch & Alternative Crack - نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

 MAGIX Samplitude Pro X Suiteنرم افزار قدرتمندی برای تولید موسیقی می باشد که کارهای مختلف از آرایش و ضبط تا ویرایش و میکس را به صورت کاملاً حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. تالیف حرفه ای DVD و CD از دیگر امکانات نرم افزار است. رابط کاربری نرم افزار کاملاً قابل دستکاری می باشد و شما می توانید براساس نیاز خود آن را تغییر دهید.
برخی از امکانات نرم افزار MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129 :
- پشتیبانی از سیستم های 64bit: برای اولین بار Samplitude Pro X Suite به شما امکان استفاده از قدرت سیستم های 64bit و همچنین پلاگین های 64bit را می دهد.
- طراحی جدید سیستم Docking: این سیستم جدید برای تنظیمات رابط کاربری طراحی شده است، بدین معنی که نرم افزار می تواند برای نیازهای استودیویی بهینه سازی شود. مکان اجزای مرکزی نرم افزار امکان تغییر داشته و یا می توانید آنها را با استفاده از Drag & Drop بزرگ کنید. همچنین می توانید آنالیز کننده ، مرورگر فایل و دیگر اجرای نرم افزار را نیز به خوبی مدیریت کنید.
ویرایش طیفی در سطح ترک: حذف صداها ناخواسته مانند سرفه یا صداهای ناگهانی ، بدون تاثیر در رسایی صدای اصلی از دیگر امکانات نرم افزار است.
- پشتیبانی از AAF / OMF : تبادل اطلاعات بین DAW های مختلف و ذخیره برای رابط های کاربری گوناگون می تواند برای هر کسی هزینه بر باشد. اما هم اکنون این نرم افزار با پشتیبانی از AAF / OMF این مشکل را برطرف کرده است.

MAGIX Samplitude Pro X Suite

- میکس با صدای فراگیر 5.1: Samplitude Pro X Suite دارای امکانات مختلفی برای میکس عناصر صوتی با صدای فراگیر 5.1 است. هر تعداد از دستگاه های اجرا را می توانید به تمامی کانال های صداهای اصلی تخصیص دهید و عنصر صوتی می تواند بین گذرگاه های موجود تقسیم شود.
- تمپو: با کمک ابزار تمپو کدید می توانید سرعت اجرای هر قسمت از ترتیب MIDI را تغییر دهید. بدین ترتیب می توانید تمپوهای ابتکاری مختلف را خلق کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ImTOO Video Editor v2.2.0.20120901 Portable - نرم افزار ویرایش ویدئو

Posted: 10 Oct 2012 02:40 AM PDT

دانلود ImTOO Video Editor v2.2.0.20120901 Portable - نرم افزار ویرایش ویدئو

ImTOO Video Editor یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش ویدیو می باشد که دارای امکانات مختلفی مانند ابزار چسباندن ویدیوها ، تقسیم ویدیوها و ابزار برش ویدیو می باشد. این نرم افزار هوشمند ویرایش ویدیو به شما در ترکیب چندین فایل ویدیویی در یک فایل ، تقسیم یک فایل به بخش های مختلف و یا ترکیب ویدیوهای مختلف جدا شده از فیلم کمک می کند.
امکانات اصلی نرم افزار ImTOO Video Editor v2.2.0.20120901 :
- ابزار ترکیب ویدیو : ترکیب چندین کلیک ویدیویی به یک ویدیو در فرمت های AVI, MP4/MPEG-4, H.264, 3GP, MOV, SWF, WMV, ASF, VOB.
- ابزار تقسیم ویدیوها : تقسیم یک ویدیو به بخش های مختلف به صورت خودکار یا دستی برای فرمت های AVI و MPEG.
- ابزار برش ویدیو : این ابزار برای برش یک فایل ویدیو در فرمت های AVI, MP4/MPEG-4, H.264, 3GP, MOV, SWF, WMV, ASF یا VOB به بخش های کوچک تر.
- امکان ترکیب چندین ویدیو در فرمت های مختلف در یک زمان که در این صورت فرمت فایل خروجی یکی از فایل های ورودی خواهد بود.
- تقسیم دستی بوسیله کشیدن لغزنده برای تعیین مکان نقطه برش ویدیو یا تقسیم ویدیو به صورت خودکار با تنظیم زمان تقسیم یا سایز فایل مورد نظر و یا میانگین آن دو.
- برش هر نوع کلیپ ویدیو و نمایش آنها در لیست و همینطور امکان حذف کردن آنها به صورت مستقیم در لیست موجود و ذخیره کلیپ های دلخواه.
- ویرایشگر ویدیو به همراه پنجره بزرگ پیش نمایش برای نمایش ویدیو اصلی و ویدیوی خروجی.

- امکان تنظیم نسبت فریم ها ، Bit Rate و رزولوشن ویدیو برای ایجاد بهترین کیفیت ویدیو.
- پشتیبانی از ساخت کلیپ از چندین بخش ویدیو از یک فایل و ذخیره آنها به ترتیب.
- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف برای ذخیره و امکان اجرای آنها روی دستگاه های مختلف.
- اضافه کردن افکت های Fade In و Fade Out بین ویدیوها برای ساخت افکت های طبیعی.
- پشتیبانی از عملکردهای بعد از اتمام کار مانند خاموش شدن سیستم ، خاموش شدن نرم افزار ، رفتن سیستم در حالت Stand By یا Hibernate.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment