Saturday, October 20, 2012

P30world : دانلود GridinSoft Trojan Killer v2.1.3.3 - نرم افزارضد تروجان قدرتمند +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود GridinSoft Trojan Killer v2.1.3.3 - نرم افزارضد تروجان قدرتمند +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود GridinSoft Trojan Killer v2.1.3.3 - نرم افزارضد تروجان قدرتمند

Posted: 20 Oct 2012 08:37 AM PDT

دانلود GridinSoft Trojan Killer v2.1.3.3 - نرم افزارضد تروجان قدرتمند

GridinSoft Trojan Killer یک نرم افزار امنیتی حرفه ای می باشد که برای حذف و متوقف کردن بدافزارها طراحی شده است. کاربران با استفاده از آن می توانند بدون ویرایش دستی فایل های سیستمی یا رجیستری ، سیستم خود را از تمامی بدافزارها پاک کنند. این نرم افزار همچنین تغییراتی که برخی بدافزارها در سیستم ایجاد می کنند را حذف می کند ، این تغییرات اغلب توسط آنتی ویروس های محبوب نیز نادیده گرفته می شود. GridinSoft Trojan Killer تمامی فایل های بارگذاری شده در زمان Boot سیستم را برای تشخیص نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ، کرم های اینترنتی و دیگر بدافزارها بررسی خواهد کرد. این برنامه قدرتمند با کارکرد در پس زمینه ویندوز ، تداخلی در کارکردهای سیستم ایجاد نکرده و نهایت امنیت را برای شما فراهم می کند.
برخی از امکانات نرم افزار GridinSoft Trojan Killer v2.1.3.3 :
- بازنشانی تنظیمات Internet Explorer: برخی بدافزارها ، در بخش های Home ،Start و Search مرورگر اینترنت اکسپلورر ، تغییراتی اعمال می کنند تا کامپیوتر شما اطلاعات را برای سایت به خصوصی ارسال کند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این تنظیمات را به حالت اولیه خود برگردانده و امنیت کامل را برای شما فراهم می کند.
- بازنشانی فایل های HOST: فایل های HOST ویندوز ، فایل هایی متنی هستند که آدرس های اینترنتی را ذخیره می کنند. این فایل ها می توانند برای افزایش سرعت دسترسی به سایت های پربازدید استفاده شوند. برخی بدافزارها باعث تغییراتی در فایل های HOST می شوند تا شما را به سایت مورد نظر خودشان راهنمایی کنند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این فایل ها را پاک سازی خواهد کرد.

GridinSoft Trojan Killer

- بازنشانی قوانین آپدیت ویندوز: برخی بدافزارها تلاش می کنند که جلوی آپدیت شدن ویندوز را بگیرند و با خالی گذاشتن بخش آپدیت ویندوز در تنظیمات آن ، اجازه نمی دهند که ویندوز آپدیت شود. GridinSoft Trojan Killer تنظمیات آپدیت ویندوز را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تصحیح می کند.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی بازیهای موبایل 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
 گروه های تشکیل دهنده بسته جادویی بازیهای موبایل (ویرایش ششم) بازیهای مخصوص برای گوشیهای موبایل و انواع تبلت، سازگار با سیستم عامل های مختلف و دسته بندی شده در گروه های استاندارد بین المللی، دارای تصویر پیش نمایش جهت دیدن محیط بازی قبل از نصب و بازیهای جاوا در ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیپد و تبلت 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری

دانلود Emurasoft EmEditor Professional v12.0.2 (x86/x64) + Portable - ویراستار و ادیتور حرفه ای متن و کدهای برنامه نویسی

Posted: 20 Oct 2012 07:41 AM PDT

دانلود Emurasoft EmEditor Professional v12.0.2 (x86/x64) + Portable - ویراستار و ادیتور حرفه ای متن و کدهای برنامه نویسی

EmEditor Professional یک ویرایش گر متن قدرتمند برای برنامه نویسان  ، سازندگان وب سایت و کاربران عادی می باشد که با پشتیبانی از Unicode توانسته خود را به یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش گر متن تبدیل کند. شما امکاناتی مانند جستجو ، جایگزینی ، کدنویسی با امکان تشخیص خودکار ، سایه روشن کردن لینک ها و آدرس های ایمیل ، دکمه های قابل تنظیم مختلف برای فونت ، رنگ ، منو و... را با این نرم افزار در اختیار خواهید داشت. همچنین  برای هر زبان می توانید تنظیمات مختلف و مجزایی را تهیه کنید. EmEditor Professional برای ویرایش فایل های HTML ، PHP ، JSP و XML بسیار مفید است. وقتی شما از یک مرورگر وب به عنوان نرم افزار خارجی استفاده می کنید می توانید فایل های HTML را در حین ویرایش مشاهده کنید.
سایه روشن کردن گرامرهای ASP, C #, C, CSS, HTML, Java, javascript, JSP, Pascal (Delphi), Perl, Python, PHP, SQL, VBScript و دیگر زبان های برنامه نویسی ، عملکردهای مانند Drag & Drop ، باز کردن فایل هایی با حجم بالاتر از 248 گیگابایت ، قابلیت اتصال به نرم افزارهای خارجی و... از ویژگی های مهم نرم افزار EmEditor Professional می باشند.
سایر ویژگی های نرم افزار Emurasoft EmEditor Professional v12.0.2 :
- باز کردن فایل هایی تا حجم 248 گیگابایت.
- ویرایش فایل های دوتایی.
- بهینه سازی جستجو و جایگزینی.
- پلاگین های طراحی بهینه شده.
- قابلیت نمایش پنل عملکردها.
- بهینه سازی سرعت.

Emurasoft EmEditor Professiona

- حرکت افقی داده های گرافیکی با چرخ موس.
- پشتیبانی از Drag & Drop.
- تخصیص یک پوشه در تنظیمات نرم افزار.
- وارد کردن فایل های INI در رجیستری.
- Unicode.
- سایه روشن کردن زبان های ASP, C, CSS, HTML, javascript, JSP, Pascal, Perl, Python, PHP, SQL.VBScript و...
- رابط کاربری زیبا.
- تولبار با قابلیت دستکاری.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SmartDraw 2013 Enterprise Edition - نرم افزار طراحی چارت سازمانی و انواع نمودار

Posted: 19 Oct 2012 11:54 PM PDT

دانلود SmartDraw 2013 Enterprise Edition - نرم افزار طراحی چارت سازمانی و انواع نمودار

SmartDraw 2013 Enterprise کاملترین نسخه از این نرم افزار است که امکان رسم نمودار ها جداول و چارت های گرافیکی را در کمترین زمان برای شما میسر میکند. رسم نمودار ها و چارت ها در کارخانه بوسیله مهندسان نیازمند زمان بسیاری است و معمولا نتایج حاصله دارای کیفیت مطلوب نمی باشند. SmartDraw با دارا بودن ابزارهای ویرایشی و ویژگی های متعدد رسم چارت ها و دیاگرام ها را بصورت حرفه ای در کمترین زمان برای شما امکان پذیر می کند. وجود اشکال آماده گرافیکی و 50 حالت گرافیکی آماده برای رسم چارت,نقشه,نمودار و... می تواند نیاز طراحی شما را برطرف کند. این نرم افزار تا 26 حالت طراحی را پشتیبانی میکند که بدون شک میتواند نظر شما را جلب کند. فضای کاری نرم افزار SmartDraw بسیار گسترده است , رسم مدارهای الکتریکی با استفاده از تمامی قطعات در این نرم افزار و پشتیبانی از بسته های نرم افزاری آفیس و پاورپوینت برای رسم نمودار از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.
ویژگی های نرم افزار SmartDraw 2013 Enterprise Edition :
- سازگاری کامل با مایکروسافت آفیس.
- امکان رسم نمودار و چارت بصورت گرافیکی.
- امکان رسم 26 طرح نمودار,چارت و دیاگرام و...
- رابط کاربری جذاب و ساده.
- قرار دادن اشکال و تصاویر در پروژه ها.
- قابلیت پرینت مستقیم برای چاپ.
- قابلیت سازماندهی پروژه ها.

SmartDraw

- پشتیبانی از زبان ویژوال.
- ذخیره سازی با فرمت های مختلف.
- قابلیت اشتراک گذاری اسناد.
- دارای ابزارهای ویرایشی متعدد.
- تغییر اندازه تصاویر.
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment