Friday, December 13, 2013

P30world : دانلود System Mechanic 12.5.0.79 - نرم افزار قدرتمند نگهداری و بهینه سازی سیستم +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود System Mechanic 12.5.0.79 - نرم افزار قدرتمند نگهداری و بهینه سازی سیستم +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود System Mechanic 12.5.0.79 - نرم افزار قدرتمند نگهداری و بهینه سازی سیستم

Posted: 12 Dec 2013 10:44 PM PST

دانلود System Mechanic

 System Mechanic یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی سیستم می باشد که با استفاده از ابزار پاک سازی و رفع خطای آن ، سیستمی با نهایت سرعت را در اختیار خواهید داشت. 40 ابزار قدرتمند این نرم افزار مانند ابزار بهینه سازی اینترنت و سرعت دانلود ، افزایش امنیت حریم شخصی و بهینه سازی خودکار کارآیی کامپیوتر در نوع خود بی نظیر می باشند. بیش از 98% مشکلات معمول کامپیوترها در نتیجه استفاده روزانه از آن ایجاد می شود که System Mechanic می تواند به صورت خودکار تمامی آنها را پاک سازی کرده و سرعت کامپیوتر را تا 300% افزایش دهد (3 برابر). با استفاده از این نرم افزار می توانید کارآیی کامپیوتر خود را در رابطه با اجرای بازی ها به صورت چشمگیری افزایش دهید و همینطور سرعت دانلود و مرور اینترنت را تا حد زیادی افزایش دهید.
ابزار حرفه ای امنیت در برابر ویروس ها ، حذف غیر قابل بازگشت فایل ها و بازیابی فایل های حذف شده از دیگر امکانات آن می باشد.

دیگر ابزارهای System Mechanic عبارتند از :

- iolo AntiVirus که امنیتی کامل در برابر ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و دیگر خطرات اینترنتی ایجاد می کند.
- iolo Personal Firewall که تمامی ارتباطات ناخواسته و خطرآفرین را قطع کرده تا اطلاعات شخصی شما از دسترس هکرها و سارقان هویت در امان باشد.
- جستجو و بازیابی فایل هایی که به صورت اتفاقی از روی سیستم شما حذف شده اند. بدین ترتیب می توانید عکس ها ، ویدئوها ، ایمیل ها ، اسناد ، صفحات گسترده ، فایل های سیستمی و دیگر فایل ها و پوشه ها را از درایوها ؛ پلیرهای موزیک ، دوربین های دیجیتال ، کارت های حافظه و دیگر ابزار به راحتی بازیابی کنید.
- DriveScrubber برای پاک کردن ایمن اطلاعاتی که می خواهد به صورت کامل حذف شوند.
- ابزار شتاب دهنده به نرم افزارهای در حال اجرا.
- حذف کننده CRUDD که نرم افزارهای زائد را شناسایی کرده و می تواند آنها را حذف کند.
- DriveAccelerator ابزاری برای یکپارچه سازی درایوها و افزایش سرعت آنها می باشد.
- PC TotalCare برای پاک سازی ، تعمیر و بهینه سازی کلی سیستم.
- شتاب دهنده به کامپیوتر با عملکردهای تشخیصی و بهینه سازی مدرن.
- PC Repair برای تعمیر هزاران مشکل عمومی کامپیوترها.
- ActiveCare برای تشخیص بسیار قدرتمند مشکل های سیستم ها.
- System Guard ابزار خودکار برای افزایش ایمنی و کاملا سازگار با سیستم های 64bit.
- رابط کاربری مدرن و در عین حال ساده.
- سازگاری با سیستم عامل های ویندوز 8و 7 ویستا و ایکس پی
و..

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit 1.07.0.1008 - نرم افزار ضد هک و جاسوسی

Posted: 12 Dec 2013 10:39 PM PST

دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit

Malwarebytes Anti-Rootkit ابزاری کاربردی به منظور شناسایی و حذف فرم جدیدی از مالور به نام Rootkit می باشد. Rootkit ها قالبی از مالورها بوده که به صورت مخفی عمل می کنند که اکثر نرم افزار های ضد جاسوسی مالور قادر به شناسایی و حذف آن نیستند. این نرم افزار با دارا بودن سیستم اسکن وسیع خود قادر به اسکن و شناسایی و حذف آخرین و جدیدترین نوع  rootkit ها بوده و حتی می تواند آسیب های وارد شده توسط آنها را نیز تعمیر کند.

ویژگی های نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit 1.07.0.1008 :
- قابلیت شناسایی و حذف انواع مالورها، تروجان ، ویروس
- امکان به روزرسانی آنلاین
- استفاده آسان
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ACD Systems Canvas GIS 15.0.1764 - نرم افزار طراحی صنعتی

Posted: 12 Dec 2013 10:36 PM PST

دانلود ACD Systems Canvas

ACDSee Canvas نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی صنعتی میباشد . از این نرم افزار می توان به منظور طراحی و ویرایش تصاویر صنعتی ، علمی ، مهندسی ، GIS ، CAD ، معماری و ... استفاهد نمود .
همچنین می توان از این نرم افزار برای طراحی و ارائه مطالب فنی و تکنیکی به صورت تصویری و گرافیکی استفاده نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از 100 فرمت مختلف فایل ( PDF , DFX , DWG و ... ) اقدام به وارد نمودن تصاویر به برنامه و ویرایش آن ها نمود. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا اطلاعات فنی خود را بر روی عکس های تکنیکال و طراحی شده توسط خودتان ارائه کنید ! این نرم افزار محصولی از شرکت ACD Systems می باشد.
 

ویژگی های نرم افزار ACD Systems Canvas GIS 15.0.1764 :
- متد های جدید و پشرفته به منظور رندر کردن تصاویر
- امکان ایجاد workflow های شخصی جهت سفارشی کردن
- ابزار Attribute Dropper برای کپی کردن از یک الگوی خاص
- پشتیبانی از فرمت های نرم افزار
AutoCAD (  DWG و DXF)
- امکان پشتیبانی از وارد کردن و یا خروجی گرفتن از قالب
Webpage
- امکان ایجاد و طراحی PDF
- سازگاری با سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Advanced SystemCare Ultimate 7.0.1.589 Final - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی ویندوز

Posted: 12 Dec 2013 10:32 PM PST

دانلود Advanced SystemCare Pro

نسخه حرفه ای Advanced SystemCare یکی از برترین نرم افزارهای دنیا برای حفظ سلامت کامپیوترهای شخصی می باشد. این نرم افزار با داشتن بخش های مختلفی شامل بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی ، حفظ امنیت شخصی ، افزایش کارآیی سیستم و قابلیت های پاک سازی مختلف ، به بهینه سازی سیستم و سلامت آن کمک شایانی می کند. ابزار دقیق آن برای رفع خطاها و عیوب،پاک سازی پارازیت ها،بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود،امنیت کامل اطلاعات شخصی و برقراری بالاترین کارایی کامپیوتر در نوع خود بی نظیر می باشند.
این نرم افزار با ترکیب بخش های مختلف مانند پاک سازی رجیستری،یکپارچه سازی هارد دیسک،افزایش کارآیی سیستم،تعمیر میانبرها،پاک سازی فایل های اضافی،تعمیر دیسک ها و بهینه سازی آنها می تواند کارآیی اولیه کامپیوتر شما را بازیابی کند. جستجو و تشخیص مشکلات نهان امنیتی از دیگر امکانات مهم نرم افزار Advanced SystemCare به شمار می رود. برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که تخصص خاصی در زمینه کامپیوتر داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب نرم افزار با چند کلیک ساده و اجرای آن می باشد.
Advanced SystemCare دارای بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Advanced SystemCare Ultimate 7.0.1.589 Final :
- طراحی شده برای جدیدترین نسخه های ویندوز برای افزایش سرعت و پایداری سیستم.
- قابلیت Internet Booster برای افزایش سرعت اینترنت
- امکان  Active Optimize به منظور بهینه سازی به صورت Real-time
- یکپارچه سازی قدرتمند هارد دیسک و بهینه سازی کامل آن.
- پاک سازی عمیق رجیستری و بهینه سازی آن با استفاده از نسل جدید تکنولوژی های پاک سازی.
- فعالیت خودکار و دائمی در پس زمینه و عدم تداخل با کارهای روزانه شما.
- ایجاد لایه امنیتی بسیار قدرتمند برای حفاظت از حریم شخصی شما.
- پاک سازی بسیار سریع و گسترده هارد دیسک.
- فراهم کردن بالاترین کارآیی برای سیستم.
- رفع عیوب و خطاهای سیستم.
- اضافه شدن حالت Slient.
- بروز رسانی پایگاه داده درایورها.
- بروز رسانی پادزهرهای تروجان.
- پشتیبانی از Windows 8 Consumer Preview.
- پیشرفته شدن ابزار Disk Cleaner و Cloned Files Scanner.
- برطرف شدن باگهای عمومی.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود IObit Driver Booster Pro 1.1.0.551 Final - نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم

Posted: 12 Dec 2013 10:30 PM PST

دانلود IObit Driver Booster Pro 1.1.0.551 Final

IObit Driver Booster Pro افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی درایوهای سیستم خود را اسکن کرده و در صورت نیاز ، اقدام به به بروزرسانی درایور مربوطه کنید.
این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند.
یکی از قابلیت های نرم افزار امکان بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها می باشد.

برخی از قابلیت های نرم افزار IObit Driver Booster Pro 1.1.0.551 Final :
- شناسایی خودکار درایورهای قدیمی
- افرایش کارایی سیستم تنها با یک کلیک
- بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها
- استفاده سریع ، امن و آسان
- امکان بکاپ گیری از درایوها در صورت بازگردانی آن
- امکان نصب بروی اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و....

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment