Monday, December 16, 2013

P30world : دانلود EASEUS Partition Master 9.3 Professional - نرم افزار پارتیشن بندی یا تغییر سایز پارتیشن های هارد دیسک +6 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود EASEUS Partition Master 9.3 Professional - نرم افزار پارتیشن بندی یا تغییر سایز پارتیشن های هارد دیسک +6 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود EASEUS Partition Master 9.3 Professional - نرم افزار پارتیشن بندی یا تغییر سایز پارتیشن های هارد دیسک

Posted: 15 Dec 2013 11:53 PM PST

دانلود EASEUS Partition Master

 EASEUS Partition Manager نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد.به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد، اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم نمایند. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی نسخه های Server سیستم عامل ویندوز را نیز دارا می باشد . این برنامه محصولی از شرکت CHENGDU YIWO می باشد.

ویژگی های نرم افزار EASEUS Partition Master 9.3 Professional :
- قابلیت جدید! تغییر سایز و جابجا کردن پارتیشن ها به منظور جلوگیری از دست رفتن اطلاعات
- قابلیت جدید! Upgrade disk برای آزاد سازی فضای بیشتر هارد
- توانایی پارتیشن بندی هارد دیسک
- امکان پنهان کردن و نمایش دوباره پارتیشن ها
- قابلیت تغییر حجم ظرفیت یک درایو بدون صدمه زدن به اطلاعات و محتوای آن درایو
- قابلیت دسترسی به نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی در بوت سیستم
- قابلیت ادغام دو درایو از هارد دیسک با یکدیگر
- امکان ایجاد CD / DVD بوتیبل
- پشتیبانی از RAID
- سازگاری کامل از ویندوز 8
و..
 

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود Wondershare Photo Recovery 3.1.0.6 - نرم افزار بازیابی عکس های پاک شده

Posted: 15 Dec 2013 11:49 PM PST

دانلود Wondershare Photo Recovery

Wondershare Photo Recovery نرم افزار بازیابی عکس های پاک شده ، فرمت شده و یا معیوب می باشد. این نرم افزار برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید تمامی فایل های تصویر ، ویدیویی و صوتی را از انواع رسانه ذخیره سازی مانند هاردیسک ، مموری کارت ، درایو USB و... تنها با چند کلیک بازیابی کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار Wondershare Photo Recovery 3.1.0.6 :
- کیفیت و امنیت بالا
- اسکن عمیق اطلاعات
- پشتیبانی از اکثر فایل های چندرسانه ای تصاویر ، ویدیویی و صوتی
- قابلیت پیش نمایش فایل های بازیابی شده
- کلاسبندی خودکار فایل های بازیابی شده
- استفاده ساده و آسان
- سازگاری از سیستم عامل های Windows 7/Vista/2000/XP
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود WinCatalog 2014 v5.0 - نرم افزار ساخت کاتالوگ از فایل ها ، دیسک ها و اطلاعات شما

Posted: 15 Dec 2013 11:42 PM PST

دانلود WinCatalog

WinCatalog این نرم افزار لیستی از فایل های شما در فولدرهای هارد ، دیسک ها ، فلش ها و منابع خارجی درست می کند و شما دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل ، تمامی سی دی های خود را جستجو کنید! فقط کافیست این نرم افزار را باز کنید و اسم فایل خود را جستجو کنید و ببینید که آن فایل در کدام فولدر و یا سی دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار ذخیره نامحدود اطلاعات است و شما لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید. همچنین این نرم افزار قادر است تا یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل نمایید.

امکانات نرم افزار WinCatalog 2014 v5.0  :
- قابلیت جدید! نمایش تصویر کوچک Thumbnail برای فایل های ویدیویی
- ذخیره نامحدود اطلاعات در دیتابیس های SQL.
- امکان ایجاد وقفه در حین انجام پردازش و ذخیره آنها
- ذخیره تصاویر بند انگشتی Thumbnail از فایل های تصویری.
- پشتیبانی کامل از Unicode و UTF-8 برای زبان هایی مانند زبان فارسی.
- دارای امکان ذخیره سازی نام جایی که فایل در آنجاست توسط خود شما.
- ظاهری حرفه ای برای کاربران حرفه ای.
و....
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Hotel Management System Full Board 5.19 - نرم افزار مدیریت هتل و رزرواسیون

Posted: 15 Dec 2013 11:36 PM PST

دانلود Hotel Management System

Hotel Management System Full نرم افزاری کامل به منظور مدیریت هتل می باشد. در این نرم افزار امکان ذخیره سازی اطلاعات مشتری ، اتاق های هتل ، محاسبه هزینه و نمایش کلی از کارکرد های سیستم تعبیه شده است و دیگر نیازی به بایگانی اطلاعات مربوط به مشتریان بروی کاغذ نمی باشد.

ویژگی های نرم افزار Hotel Management System Full Board 5.19 :
- مدیریت رزرو ، سرویس ها ، اتاق ها و مهمان ها
- استفاده ساده و آسان
- امکان محاسبه خودکار لیست هزینه ها
- مدیریت مشتریان
- گزارش کاملی از میزان کارکرد هتل
- امکان استفاده چندین کاربر و مدیریت مجوزها
- پشتیبانی از زبان های English, Spanish, French, Czech, Dutch
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Kaspersky Internet Security و Antivirus 2014 14.0.0.4651 - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپر اسکای

Posted: 15 Dec 2013 11:31 PM PST

دانلود Kaspersky Anti Virus

Kaspersky Internet Security 2014 و 2014 Kaspersky AntiVirus نام دو محصول جدید گروه کسپراسکای کشور روسیه، یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس دنیا می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند امنیت نسبتا بالایی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود اعمال کنند.
در این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است و تمرکز این نرم افزار بر روی فعالیت های اینترنتی کاربران می باشد. ابزارهایی همچون ابزارهای حفاظتی Email ها و ابزارهای نظارتی بر سیستم به صورت Real-Time ، ابزارهای حفاظتی در مقابل ویروس ها ، کرم ها تروجان ها ، ابزارهای شناسایی انواع Rootkit ها و... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشند.

امکانات نرم افزار Kaspersky Internet Security & Antivirus 2014 14.0.0.4651:
- محافظت در مقابل ویروس و نرم افزار های جاسوسی به صورت Real-time.
- بازبینی وب سایت ها و کد های نرم افزاری.
- جلوگیری ورود به سایت های ویروسی.
- محیط امن و مناسب برای اجرای نرم افزار ها و وب سایت ها.
- امکان تنظیمات پیشرفته برای ایجاد محیط امن برای کودکان.
- تنظیمات پیش فرض درست شده برای نرم افزار.
- مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها.
- محافظت از مسنجر ها و مقابله با ایمیل های اسپم و هرزنامه ها.
- فایروال شخصی 2 طرفه.
- ارتباط امن توسط شبکه های داخلی و WIFI ها.
- دارای سیستم بسیار هوشمند برای مقابله با حملات.
- مقابله با نرم افزار های بیگانه برای دسترسی به اطلاعات کاربر.
- اسکن اتوماتیک نرم افزار های نصب شده.
- امنیت بسیار بالا در اینترنت توسط این نرم افزار و مقابله کردن آن با سایت های مخرب.
- دارای ظاهری ساده و کاربر پسند با امکانات فوق پر قدرت و امنیت بسیار بالا.
- سازگاری با ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود XnView 2.13 - نرم افزار نمایش ، تبدیل و ویرایش تصاویر

Posted: 15 Dec 2013 11:27 PM PST

دانلود XnView 2.13

XnView نرم افزاری برای نمایش ، تبدیل عکس های دیجیتالی و تصاویر به یکدیگر است. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از 500 نوع فرمت تصویری را دارا می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر به تبدیل فایل های خود به بیش از 70 نوع فرمت تصویری میباشید.
یکی از قابلیت های منحصربفرد این نرم افزار امکان ساخت Slidshow , web page , Contact Sheets و.. می باشد.

برخی از قابلیت های نرم افزار XnView 2.13 :
- امکان نمایش تصاویر به صورت Thumbnail
- امکان ویرایش تصاویر ( تغییر سایز ، بریدن ، چرخواندن و.. )
- امکان ساخت  web page , Contact Sheets و...
- پشتیبانی بیش از 500 نوع فرمت تصویری
- قابلیت تغییر نام فایل ها بصورت دسته ای
- قابلیت پیدا کردن فایل های تکراری
- امکان استخراج فایل به بیش از 70 نوع فایل تصویری
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Leawo iTransfer 1.6.0.1 - نرم افزار انتقال فایل به آیفون ، آیپد و دستگاه های IOS

Posted: 15 Dec 2013 11:24 PM PST

دانلود Leawo iTransfer 1.6.0.1

Leawo iTransfer  نرم افزاری به منظور انتقال فایل بین دستگاه های  iPod, iPhone, iPad, iTunes و رایانه شخصی می باشد.این نرم افزار ترکیب قدرتمندی از تبادل بین  iPod, iPhone, iPad بوده که قادر به انتفال فایل بین تمامی دستگاه های iOS  ، پشتیبان گیری از فایل های رایانه شخصی و iTunes و حتی مدیریت بروی انواع فایل های چندرسانه ای بدون iTunes میباشد.
نرم افزار
Leawo iTransfer قادر است از تمامی فایل های چند رسانه ای مانند : موزیک ، ویدیو ، عکس ، رینگتون گوشی و .... پشتیبانی کند.
یکی از قابلیت های جدید این نرم افزار امکان drag-and-drop بوده که عمل انتقال ، بکاپ و کپی کردن فایل ها برای کاربران ساده کرده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار Leawo iTransfer 1.6.0.1 :
- انتقال فایل بین تمامی دستگاههای iOS , iTunes و PCs
- امکان انتقال انواع مختلف فایل های چندرسانه ای
- قابلیت انتقال فایل بودن نیاز به
Sync  با iTunes
- امکان بکاپ گیری از  iPhone, iPad and iPod
- امکان انتقال فایل با حجم بالا
- پشتیبانی از دستگاه های  iOS 7 مانندiPhone 5s, iPhone 5c, iPad Air
- سازگاری کامل با سیستم عامل های  Windows XP/Vista/7/8

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment