Friday, December 6, 2013

P30world : دانلود Nero BackItUp 15.0.01700 Final - نرم افزار پشتیبان گیری ( بک آپ ) نرو +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Nero BackItUp 15.0.01700 Final - نرم افزار پشتیبان گیری ( بک آپ ) نرو +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Nero BackItUp 15.0.01700 Final - نرم افزار پشتیبان گیری ( بک آپ ) نرو

Posted: 06 Dec 2013 03:59 AM PST

دانلود Nero BackItUp

Nero BackItUp نرم افزاریست جهت ایجاد نسخه پشتیبان و نگهداری از اطلاعات مهمی مانند عکس های به یاد ماندنی خانوادگی، اسناد مالی مهم، فایل های موسیقی ، فایل های پروژه های کاری و ... که به دلایل متفاوتی ممکن است از سیستم شما حذف شده یا آسیب ببیند . اطلاعاتی که معمولا برای افراد غیر قابل جایگزین خواهند بود و بهترین راه ممکن نگهداری نسخه پشیبان از آنها میباشد .این نرم افزار به نحوی طراحی شده تا کاربران بتوانند کنترل کاملی در رابطه با حفظ اطلاعات خود داشته باشند.به کمک ابزارهای کاربردی و توانایی بالای این نرم افزار شما قادرید تا از فایل ها مهم خود بر روی هارد درایو و یا ذخیره سازی های آنلاین (online storage) یک پشتیبان تهیه کنید.همچنین نرم افزار Nero BackItUp قادر است تا از اطلاعات شما به صورت خودکار پشتیبان گیری کرده شما را با ارسال ایمیل از این فعالیت آگاه نماید.

برخی از توانایی های نرم افزار Nero BackItUp 15.0.01700 Final :
- پشتیبان گیری از موزیک ها، ویدیو ها، تصاویر و فایل های دیتا کاربران در قالبی بسیار مطمئن
- وجود قابلیت رایت از فایل بک آپ شما
- توانایی تکثیر دیسک ها با امنیت فوق العاده بالا
- توانایی رایت به صورت Blu-ray و ذخیره سازی اطلاعات بیشتر
- سرعت بالا و سهولت مراحل بازیابی اطلاعات شما
- بازگرداندن فایل ها شما حتی بعد از ویروسی شدن یا خراب شدن سیستم
- صرفه جویی در هزینه و زمان برای بازیابی اطلاعات
- پشتیبان گیری خودکار
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود The Bat! Professional Edition 6.0.8 Final - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Posted: 06 Dec 2013 03:57 AM PST

دانلود The Bat! Professional

 The Bat! نرم افزار کاربردی در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد.نرم افزار The Bat! با بکارگیری از متدهای مختلف رمز گذاری از پیام های شما محافظت می کند. کاربران توسط این نرم افزار می توانند تمامی ایمیل های ارسالی و دریافتی را به سادگی مدیریت کنند. یکی از قابلیت های بلقوه نرم افزار امکان دسترسی و لاگین بر تعداد نامحدودی از اکانت ها می باشد.

برخی از قابلیت های نرم افزار The Bat! Professional Edition 6.0.8 Final :
- پشتیبانی از اکانت به تعداد نا محدود
- امکان کامل شخصی سازی قالب پیام ها
- ابزار قدرتمند فیلتر بندی برای مدیریت بهتر پیام ها
- پشتیبانی از 15 زبان دنیا
- امکان وارد کردن پیام ها از تمام برنامه های ایمیل اصلی
- دارا بودن بخش spell checker
-
کدگذاری پشرفته بروی پیام ها
- امکان Synchronization یا هماهنگ سازی ایمیل
- امکان اجرا بروی هر سیستم عامل بخصوص ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GIMP 2.8.10 Final - نرم افزار ویرایشگر تصاویر

Posted: 06 Dec 2013 03:50 AM PST

دانلود GIMP 2.8.10 Final

GIMP نرم افزاری open-source (متن باز ) بوده که به منظور ویرایش تصاویر طراحی شده است. کاربر توسط این نرم افزار قادر به انجام رتوش عکس، ترکیب تصاویر و خلق تصویر خواهد بود. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مشابه نرم افزار Photoshop می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.
برنامه GIMP با اکثر سیستم عامل ها سازگاری دارد و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی می کند.

برخی از ویژگی های نرم افزار GIMP 2.8.10 Final :
- دارا بودن ابزار طراحی مانند brush , pencil , airbrush , cloning و..
- امکان لایه بندی
- پشتیبانی از فرمت های تصاویر GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP
- ابزار انتخاب ناحیه ای از عکس  بصورت مستطیل، بیضی و..
- پلاگین های متفاوت نرم افزار
- فیلتر های فراوان با افکت های متفاوت
- ابزار تغییر شکل تصاویر بصورت چرخش، مقیاس، برش و فلیپ
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود VirtualBox 4.3.4.91027 - نرم افزار نصب و اجرای مجازی لینوکس ، مکینتاش ، ویندوز در یکدیگر

Posted: 06 Dec 2013 03:46 AM PST

دانلود VirtualBox

VirtualBox نام یک نرم افزار شبیه ساز مجازی سیستم می باشد که برای اجرای همزمان چندین سیستم عامل به صورت مجازی بر روی یک سیستم کاربرد دارد. این نرم فزار کاربردی می تواند راه مناسبی برای تست یک سیستم عامل جدید باشد. نرم افزارهای فراوانی در این زمینه منتشر شده است به طور مثال VMware , Virtual PC که این نرم افزار در برابر دو نرم افزار نام برده از ویژگی هایی مانند حجم کم ، امکان کار با پورت USB ، سرعت بالای بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی و... برخوردار است.
نرم افزار VirtualBox محصولی از کمپانی اوراکل میباشد.

ویژگی های نرم افزار VirtualBox 4.3.4.91027 :
- نصب و اجرای مجازی لینوکس ، ویندوز ، مکینتاش در یکدیگر
- قابلیت انتقال فایل بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
- قابلیت کار با پورت USB در سیستم عامل نصب شده
- امکان استفاده از فایل ISO و درایو CD و DVD برای نصب سیستم عامل
- امکان تعیین اندازه رم و هارد برای هر کامپیوتر مجازی
- قابلیت نصب انواع ویندوز و لینوکس سرور
- برطرف شدن باگ های نرم افزار
- امکان نصب سیستم عامل داس (DOS)
- پشتیبانی از تمامی سیستم عامل  بخصوص ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ACDSee Pro 7.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

Posted: 06 Dec 2013 03:43 AM PST

دانلود ACDSee Pro

ACDSee نرم افزاری نام آشنا و حرفه ای برای مدیریت عکس ها بوده که قدرتمندترین پلتفورم را برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، مدیریت و انتشار عکس ها دارا می باشد. عکاسان بسیاری برای مدیریت و ویرایش عکس های خود از این نرم افزار استفاده می کنند. با استفاده از انعطاف بالا و کنترل قدرتمند ACDSee شما می توانید به بهترین شکل ممکن عکس های خود را مدیریت و دسته بندی کنید. ACDSee Pro در تمامی مراحل اصلی کارهای شما باعث صرفه جویی در زمان می شود. مشاهده عکس های RAW به همراه پیش نمایش قدرتمند و پشتیبانی از اکثر فرمت های RAW مربوط به دوربین های DSLR از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. ساخت تصاویر HDR خیره کننده از امکانات مهم ACDSee Pro می باشد. با ابزار نورپردازی ویژه ای که در آن قرار داده شده و الگوریتم های قدرتمند HDR ، شما می توانید با دقت و انعطاف بالا کیفیت عکس های خود را بهبود بخشید. ویرایش سایه ها ، سایه روشن ها و رنگ های حد واسط برای روشن یا تاریک کردن عکس از طریق ابزار Dodge و Brun امکان پذیر خواهد بود. اگر شما تعداد بسیار زیادی عکس روی کامپیوتر خود دارید با نصب ACDSee Pro می توانید مجموعه های بسیار حرفه ای از آنها ایجاد کرده تا بتوانید به راحتی و سرعت بالاتر آنها را مدیریت کنید. اما چرا برای وارد کردن عکس ها از پوشه های مختلف زمان زیادی صرف کنید؟ این نرم افزار به صورت مستقیم و زنده به پوشه های مورد نظر در کامپیوتر شما دسترسی خواهد داشت و می تواند بدون معطلی فایل های شما را مرور کرده و ویرایش کند. وارد کردن عکس ها از دوربین های مختلف یا حافظه های مختلف از دیگر امکانات ACDSee Pro می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد است. با استفاده از ابزار جدید آن می تواند در فرمت ها ، رنگ ، سایز و اسم تعداد زیادی فایل تغییر ایجاد کنید و آنها را روی کامپیوتر خود منتقل کنید.

سایر امکانات نرم افزار ACDSee Pro  :
- جستجوی عکس ها با قدرت بالا.
- دادن امتیاز به هر عکس.
- محافظت از حریم شخصی با ابزار حذف اطلاعات عکس.
- به اشتراک گذاری عکس ها از طریق سرویس های ایمیل ای مانند Gmail™ ، Yahoo! Mail Plus و آپلود تصاویر در flickr™, SmugMug و Zenfolio.
- ابزار شفاف سازی جدید با امکان تشخیص لبه ها.
- ابزار نقاشی.
- افکت های ویژه شامل Lomo ، Collage ، Orton و غیره.
- ابزار ذخیره دسته ای فایل ها.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود 1CLICK DVD Copy Pro 4.3.1.7 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

Posted: 06 Dec 2013 03:39 AM PST

دانلود 1CLICK DVD Copy Pro

1CLICK DVD Copy Pro نرم افزاری سریع، ساده و با امکانات فراوان برای کپی فیلم های DVD بر روی دیسک های DVD است. جدیدترین نسخه این نرم افزار هم اکنون از تکنولوژی CPRx بهره می برد تا بالاترین سطح موفقیت در کپی جدیدترین نسل فیلم های DVD را فراهم آورد.
با استفاده از 1CLICK DVD Copy Pro شما کنترل کاملی روی روند کپی فیلم ها خواهید داشت. می توانید از پیش تنظیمات کپی استفاده کنید و یا از تنظیمات پیشرفته تر برای انتخاب محتوایی که باید کپی شود و چگونگی فشرده سازی ویدئوها، بهره ببرید. توسط این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک، یک کپی کامل از فیلم دی وی دی تهیه کنید.

امکانات کلیدی نرم افزار1CLICK DVD Copy Pro 4.3.1.7 :
- سازگار با ویندوز 7.
- تکنولوژی CPRx برای کپی نسل جدید فیلم های دی وی دی.
- پیش تنظیمات کپی - ساخت پیش تنظیمات با یک کلیک برای هر نوع کپی دی وی دی.
- پیش نمایش فیلم، بخش های اضافه فیلم و منوها.
- وارد کردن یا خارج کردن فیلم ها و منوها بر پایه پیش نمایش.
- انتخاب صوت، ویدئو و زیرنویس های منفرد.
- کنترل مقدار فشرده سازی ویدئو.
- تهیه نسخه پشتیبان اضافی بدون کپی دوباره دی وی دی.
- کپی فیلم های DVD دارای اپیزود، سریال ها و غیره.
- کپی یک فیلم روی هارد درایو که برای لپ تاپ ها بسیار مناسب است.
- پشتیبانی از کپی صوت های چند کاناله (Dolby Digital 5.1, DTS).
- پشتیبانی از فیلم های دی وی دی NTSC و PAL.
- پشتیبانی از رسانه های 2 لایه ای.
- آپدیت های رایگان نرم افزار برای یک سال.
- پشتیبانی از سیستم عامل های Windows 8, 7, Windows Vista, or Windows XP
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ACDSee 17.0.42 - نرم افزار مدیریت حرفه ای تصاویر

Posted: 06 Dec 2013 03:35 AM PST

دانلود ACDSee

نرم افزار ACDSee به شما در مدیریت ، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی عکس های خود را در یک مکان مدیریت کنید. آنها را ویرایش کرده و افکت های زیبا روی آنها قرار دهید و سپس از طریق شبکه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter و ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
امکانات نرم افزار ACDSee  :
- مرور سریع عکس ها: دیگر نیازی به وارد کردن عکس ها در کتابخانه های جداگانه ندارید. کافی است که مجموعه عکس های خود را در نرم افزار باز کنید تا همگی بر اساس تاریخ ، مکان ، زمان ویرایش یا دیگر اطلاعات موجود دسته بندی شوند.
- ساخت دسته بندی ، کلمات کلیدی یا امتیاز دادن به عکس ها از دیگر ویژگی های نرم افزار است. برچسب گذاری به شما در مدیریت و پیدا کردن عکس ها کمک می کند.
- دسته بندی عکس ها بر اساس مکان: با پشتیبانی ACDSee  از Geo Tagging و نمایش نقشه ، می توانید عکس های خود را بر اساس مکانی که تهیه شده اند ، دسته بندی و در صورت نیاز پیدا کنید.
- همگام سازی پوشه ها با هارد درایوهای خارجی یا درایوهای شبکه و یا مستقیما درون سیستم آنلاین و ابری ACDsee.
- پیدا کردن سریع عکس ها بین هزاران عکس.
- مشاهده ، مدیریت و ویرایش فرمت های مختلف عکس ، ویدئو و صوت شامل BMP, GIF, JPG, PNG, PSD, MP3, MPEG, TIFF, WAV و...
- وجود حالت تمام صفحه برای مشاهده تمامی جزئیات عکس.
- مشاهده فایل های RAW از تمامی شرکت های ساخت دوربین دیجیتال.
- ساخت سریع اسلایدشو برای نمایش یک گروه از عکس یا تمامی عکس های یک پوشه.

- براش ویرایشی برای ویرایش افکت ها روی بخش خاصی از عکس.
- کاهش نویز عکس برای حذف برفک روی تصاویر.
- ابزار کاهش قرمزی چشم توسعه یافته و قدرتمند.
- بیش از 20 فیلتر جلوه های ویژه شامل افکت کلاژ عکس ها ، افکت لومو و...
- استفاده از فیلتر مات کردن هوشمند و مات کردن جزئی برخی نواحی عکس.
- وجود کادرهای زیبا برای عکس ها ، دستکاری رنگ ، متن ، تکسچر و دیگر جزئیات آنها.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Panorama Maker 6.0.0.94 - نرم افزار ایجاد تصاویر پانوراما و 360 درجه

Posted: 06 Dec 2013 03:26 AM PST

دانلود Panorama Maker

Panorama Maker 6.0.0.94 نرم افزار قدرتمند برای چسباندن تصاویر به یکدیگر و ایجاد تصاویر پانوراما می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید تصاویر پاناروما و فیلم های واقعی مجازی ایجاد و اقدام به اشتراک گذاری آن کنید.
چسباندن خودکار تصاویر در نرم افزار امکان ساخت را برای شما ساده کرده طوری که توسط دو ابزار
Media Managment و  Photo Editing حتی کسانی که تا بحال این کار راانجام نداده باشند نیز قادر به طراحی خواهند بود.

برخی از ویژگی های نرم افزار 
Panorama Maker 6.0.0.94 :
- امکان تبدیل تصاویر و ویدیوها
2D  به 3D
- تنظیم خودکار افکت رنگ ها
- ویرایش میزان روشنایی تصاویر پاناروما
- امکان بازسازی دستی تصاویر
- شخصی سازی اندازه و نوع کاغذ برای پرینت تصاویر
- پشتیبانی از فایل های ویدیویی MPG, MPEG, AVI, MOV, MP4, M2TS, MTS برای پسباندن انها
- پشتیبانی از فرمت های تصویری مانند JPEG, TIF, RAW و..
- امکان وارد کردن کلیپ های ویدویی مانند AVI, MOV, MP4
و....
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment