Wednesday, December 11, 2013

P30world : دانلود IObit Malware Fighter Pro 2.2.0.20 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود IObit Malware Fighter Pro 2.2.0.20 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود IObit Malware Fighter Pro 2.2.0.20 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها

Posted: 10 Dec 2013 11:40 PM PST

دانلود IObit Malware Fighter

IObit Malware Fighter یک نرم افزار حرفه ای برای حذف بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی می باشد که می تواند عمیق ترین آلودگی ها به انواع نرم افزار جاسوسی ، تبلیغات جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگر ها، بات ها، کرم های اینترنتی و هایجکر ها را تشخیص داده و از سیستم پاک کند. موتور دو هسته ای به همراه قابلیت تشخیص قدرتمند بدافزارها ، IObit Malware Fighter را قادر می سازد تا بتواند پیچیده ترین و خطرناک ترین نرم افزارهای جاسوسی را با سرعت بالا از روی سیستم حذف کند. بدیت ترتیب شما به امنیت کاملی در این زمینه دست خواهید یافت.
این نرم افزار امنیتی می تواند با سرعت بالا ، عمیق ترین آلودگی ها را جستجو کرده و آنها را قرنطینه یا در صورت لزوم حذف کند. بخش های مختلف آن مانند anti-malware, anti-spyware, anti-adware, anti-trojan, anti-bots و ... باعث برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های هم خانواده اش شده است. اگر شما از یک آنتی ویروس استفاده می کنید ، می توانید با نصب IObit Malware Fighter برای کشف خطرات پیچیده و جدید ، به آن کمک کنید.
در نسخه جدید این نرم افزار به کاربران تکنولوژی ابر نیز امکان بررسی و تجزیه و تحلیل فضای ابری برای شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، کی لاگرها، کرم ها و... در حالتی کاملا مطمئن فراهم گردیده.
همچنین رابط کاربری جدید و زیبا به کاربر این امکان را می دهد تا در چهار بخش "بازنگری"،"اسکن"،"محافظت"و"ابر" به فعالیت مورد نظر خود بپردازد.

ویژگی های نرم افزار IObit Malware Fighter Pro 2.2.0.20 Final :
- تشخیص 100% تمامی ویروس ها و بدافزارها.
- امنیت کامل با سرعت بسیار بالا شامل امینیت Startup ویندوز ، امنیت مرورگر ، امنیت شبکه ، امنیت فایل ، امنیت کوکی ها ، امنیت پردازش ها ، امنیت دیسک USB و ...
- سرعت بسیار بالا و حجم کم.
- سهولت در استفاده تنها با یک کلیک.
- سازگار با انواع آنتی ویروس های موجود.
- فعالیت خودکار در پس زمینه بدون تداخل در کارهای روزانه شما.
- آپدیت های خودکار و منظم در طول روز برای به روز رسانی پایگاه داده های نرم افزار و تشخیص خطرات جدید
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و....

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود Future Decks Pro v3.6.2 - نرم افزار ترکیب و میکس حرفه ای صدا

Posted: 10 Dec 2013 11:38 PM PST

دانلود Future Decks Pro

Future Decks Pro v3.6.2 نرم افزار حرفه ای برای میکس موسیقی می باشد. توسط این برنامه کاربر بدون نیاز داشتن به ابزار خاصی می تواند به راحتی موسیقی خود را میکس کند. افکت های گوناگون و امکان Beat-matching  نرم افزار باعث شده که به عنوان یک نرم افزار حرفه ای در این زمینه شناخته شود. یکی از قابلیت های منحصر بفرد نرم افزار دارا بودن 2 تا 4 جایگاه جهت میکس و لیست اجرا موسیقی می باشد.
 
برخی از ویژگی های نرم افزار
Future Decks Pro v3.6.2 :
- دارا بودن 7 نوع قالب نمایشی
- میکس کاملا دستی و اتوماتیک
- امکان میکس ویدیو ( برش ، معکوس کردن و.. ویدیو)
- شناسایی خودکار دکمه ها به منظور میکس هارمونیک
- خروجی جداگانه هدفون
- پشتیبانی از فرمت افکت های
VST  
- امکان اتصال 8 دستگاه
MIDI , HID به طور همزمان
- پشتیبانی پیشرفته از میکسرهای بیرونی
- بارگزاری تمام فایل صوتی بروی
RAM به منظور دسترسی سریعتر
- امکان خواندن فایل های mp3, m4a, wav, aiff, ogg, cda, mpeg, avi, mov, mkv, wmv, flac  و..
- امکان نصب بروی اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0 - نرم افزار بازیابی عکس و انواع فایل های چندرسانه ای

Posted: 10 Dec 2013 11:33 PM PST

دانلود Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0

Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی عکس ، فایل های تصویری ، صوتی ، ویدیویی پاک شده ، از دست رفته و فرمت شده می باشد. برنامه Stellar Phoenix Photo Recovery که بر پایه ویندوزطراحی شده است، کاربران را قادر کرده تا عمل بازیابی هرگونه فایل چندرسانه ای از انواع رسانه های ذخیره سازی مانند : هارد دیسک ، کارت های sd ، هارد اکسترنال ، سی دی ، دی وی دی و... را انجام دهند.
این نرم افزاراز فرمت های چندرسانه ای MP4, 3GP, AVI, MPEG, Matroska Video File (MKV)
, BMP, JPEG, GIF, TIFF , MP3, AU, WAV, MIDI, OGG و بسیاری دیگر به منظور شناسایی و بازیابی انها پشتیبانی می کند.

برخی از قابلیت های نرم افزار Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0 :
- امکان بازیابی فایل های حذف ، پاک یا خراب شده
- امکان بازیابی فایل از انواع رسانه های ذخیره سازی مانند : هارد دیسک ، کارت های
sd ، هارد اکسترنال ، سی دی ، دی وی دی و...
- امکان ایجاد ایمیج  از ورودی دستگاه های  ذخیره سازی
- امکان بروزرسانی آنلاین
- قابلیت پیش نمایش فایل های قابل بازیابی
- پشتیبانی از فایل های چندرسانه ای MP4, 3GP, AVI, MPEG, Matroska Video File (MKV)
, BMP, JPEG, GIF, TIFF , MP3, AU, WAV, MIDI, OGG و...
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BlueStacks 0.8.3.3026 - نرم افزار شبیه سازی و اجرای اندروید روی کامپیوتر

Posted: 10 Dec 2013 11:27 PM PST

دانلود BlueStacks

 نرم افزار BlueStacks این توانایی را به کاربران خود میدهد تا قبل از نصب برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی ها ،بتوانند این بازی ها یا اپلیکیشن ها را بر روی کامپیوتر با سرعت بالا اجرا کرده و تست نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت BlueStacks است. به کمک این نرم افزار می توانید نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و ... را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال داده و اقدام به فعالیت های مورد نیازتان کنید. در واقع به کمک این محصول پرکاربرد قادرید تا به سادگی فضای ویندوز تان را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار BlueStacks 0.8.3.3026 :
- امکان اجرای نرم افزارها بروی ویندوز
- قابلیت انتقال نرم افزار از دستگاه آندروید بروی کامپیوتر
- امکان تمام صفحه کردن نرم افزار یا بازی ها
- قابلیت اجرای بازی های 3 بعدی
- امکان تنظیمات سیستمی دستگاه آندورید
- قابلیت
Sync شدن با دستگاه آندروید جهت ارسال پیامک ، عکس گرفتن ، تماس گرفتن و...
- امکان نصب نرم افزار و بازی به تعداد نا محدود
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Corel Roxio Creator NXT 2 v15.0 - نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های ویدیویی

Posted: 10 Dec 2013 11:22 PM PST

دانلود Corel Roxio Creator NXT

Corel Roxio Creator نرم افزار قدرتمند به منظور ویرایش فایل های ویدیویی که این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت حرفه ای توسط ابزار های موجود در نرم افزار فایل های ویدیویی را ویرایش نمایند.
ابزار های مختلف و برنامه های مجتمع صوتی و گرافیکی این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا زیباترین و حرفه ای ترین فیلم های 2بعدی و یا 3 بعدی خلق کنید.
مراحل ساخت و یا ویرایش فیلم در این برنامه به صورت خیلی آسان با وارد کردن فایل مورد نظر و سپس ویرایش و سر آخر خروجی آنها بروی پلتفرم های از قبیل
DVD , Blu-ray و دستگاه های جانبی دیگر انجام می گیرد.

برخی از قابلیت های نرم افزارCorel Roxio Creator NXT 2 v15.0 :
-
کارایی سریع نرم افزار تا 10 برار
- پشتیبانی از دستگاه های جانبی برای اشتراک گذاری بروی آنها
- تنظیمات پیشرفته موسیقی
- ویرایش و خلق فایل های ویدویی به صورت 2 بعدی یا 3 بعدی
- امکان
Rip  فایل های صوتی
- امکان رایت  و کپی سی دی ، دی وی دی ، بلوری
- اضافه شدن 14 افکت پیشرفته جدید در نرم افزار
و...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment