Sunday, December 8, 2013

P30world : دانلود EASEUS Data Recovery Wizard Professional Edition 7.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود EASEUS Data Recovery Wizard Professional Edition 7.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود EASEUS Data Recovery Wizard Professional Edition 7.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده

Posted: 08 Dec 2013 04:34 AM PST

دانلود EASEUS Data Recovery Wizard

از دست دادن اطلاعات در بسیاری از مواقع ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی برای یک شرکت و یا یک فرد شود. به عنوان مثال اگر اطلاعات تجاری مربوط به یک شرکت بر اثر آلوده شدن هارد سیستم به یک ویروس مخرب از بین رود ، مشکلات مالی و تجاری زیادی برای شرکت مورد نظر به وجود خواهد آمد. حتی ممکن است اطلاعات موجود بر روی سیستم توسط یک کارمند ناراضی از سیستم حذف شود. در چنین مواقعی مدیران سیسستم ها می توانند در صورت وجود فایل های پشتیبان از آن ها برای بازگردانی اطلاعات استفاده نمایند و در صورت نبود فایل های پشتیبان ، تنها یک گزینه باقی خواهد مان و آن بازیابی اطلاعات است !
در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.
EASEUS Data Recovery Wizard Professional نام نرم افزاری است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard 7.0 Pro:
- پشتیبنی از دیسک های پویا
- امکان بازگردانی ایل های لینوکس از ویندوز
- بازگردانی فایل های رمزگذاری و فشرده شده
- بازگردانی اطلاعات از iPod
-
امکان ایجاد پروفایل در نرم افزار
- امکان Stop و Resume پردازش های در حال انجام
- پشتیبانی از فایل های سیستمی FAT12, FAT16, VFAT, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2 و EXT3
- پشتیبانی از هارد دیسک های IDE / ATA, SATA, SCSI, USB, IEEE1394
- پشتیبانی از فایل ها با نام های طولانی
و...

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود WinRAR 5.01 Final - قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا

Posted: 08 Dec 2013 04:31 AM PST

دانلود WinRAR

WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد. به عنوان مثال می توان یک فایل 100 مگابایتی را به 10 قسمت 10مگابایتی تبدیل نمود که این عمل در زمان هایی مختلفی به کاربر در انجام امور کمک خواهد کرد که به عنوان مثال می توان به ارسال این فایل بر روی یک سایت اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت RARLab می باشد. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می توان به ایجاد تغییرات در الگوریتم های فشرده سازی WinRAR برای بهره گیری بهتر از پردازنده های چند هسته ای ، افزایش سرعت بسته به نوع داده ها و حجم فایل، کاهش استفاده از رم کامپیوتر و استفاده از فرمان "یافتن فایل" برای جستجوی فایل های ذخیره شده با پسوند7Zip اشاره کرد.

چند ویژگی برتر نرم افزار WinRAR 5.01 Final:
- مدیریت ، ساخت و باز کردن فایل های فشرده Rar و دیگر فرمت های فشرده سازی دنیا.
- پشتیبانی از فایلهای حجیم تا حجم 9000 پتا بایت ! که بیشترین حجم در میان فشرده سازهای دنیاست !
- منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی برای افزایش چشمگیر کارایی.
- پشتیبانی از فایل های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z و...
- سیستم پیشرفته SFX سازی در نسخه جدید !
- امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل ها.
-محاظت امنیتی به مراتب بالاتر.
- تهیه فایل های آرشیوی از فایل های مختلف.
- قابلیت رمز گذاری بر روی یک فایل به منظور جلوگیری از دسترس دیگران.
- پوسته جدید ویندوز 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.136 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

Posted: 08 Dec 2013 04:28 AM PST

دانلود Hard Disk Manager Professional

Hard Disk Manager Professional نرم افزاری کامل و قدرتمند برای مدیریت هارد دیسک می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ابزار قدرتمندی است که به صورت ویژه برای حل مشکلات احتمالی هارد دیسک در حین استفاده از ویندوز می باشد. موتور بسیار قدرتمند پارتیشن بندی این نرم افزار به صورت جامعی با تمامی تکنولوژی های مدرن هارد درایوها کارآیی دارد.

این مجموعه شامل نرم افزارهای کاربردی زیر می باشد:
- Hard Disk Manager 14
- Boot Media Builder
- Recovery Media Builder
- WinPE ISO


امکانات نرم افزار Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.136 :
- رابط کاربری جدید
- قابلیت جدید! موتور بسیار قدرتمند برای انجام کارهای مربوط به پارتیشن بندی
- امکان پشتیبانی گیری از
VD Wizard
- امکان جدید پشتیبانی از فضاهای ذخیره سازی ویندوز
- ساخت، فرمت، حذف، Undelete، مخفی کردن و آشکار کردن هارد درایوها، فعال یا غیر فعال کردن پارتیشن ها، تغییر یا حذف نام درایو، تغییر برچسب پارتیشن هارد دیسک، تبدیل سیستم های پرونده بدون فرمت کردن، بررسی یکپارچگی سیستم های پرونده و غیره.
- مجزا کردن سیستم عامل و اطلاعات با تجزیه یک پارتیشن به دو پارتیشن مختلف از یک نوع مشابه .
- یکی کردن فضای خالی دیسک از دو پارتیشن هم جوار (NTSF، FAT16/FAT32) در یک پارتیشن بزرگتر.
- توزیع مجدد فضای خالی.
- تبدیل دیسک های عادی MBR به دیسک های GPT.
- یکپارچه سازی NTFS و FAT.
- تصحیح و مدیریت بوت برای مدیریت چندین سیستم عامل روی کامپیوتر.
- تهیه نسخه پشتیبان از سکتورها یا فایل ها به همراه آپدیت های افزایشی یا تفاضلی.
- تهیه نسخه پشتیبان در پارتیشن های فراخوانی شده یا فراخوانی نشده، دستگاه های حافظه خارجی، دیسک های CD/DVD/Blu-ray ، شبکه های به اشتراک گذاشته شده، سرورهای FTP/SFTP و پارتیشن های ایمن و مخفی شده.
- Wizard تهیه بک آپ هوشمند.
- استخراج ساده فایل ها و پوشه ها از ایمیج های نسخه پشتیبان از طریق Wizard بازیابی بدون نیاز به بازیابی کل ایمیج.
- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی به/از سرورهای FTP/SFTP.
- رمزگذاری و قرار دادن پسورد روی بک آپ ها.
- کپی یک هارد دیسک کامل یا پارتیشن های مجزا و امکان تغییر سایز یک پارتیشن در حین کپی برداری.
- انتقال سیستم های موجود و Bootable کردن آنها در یک محیط سخت افزاری جدید.
- پشتیبانی از ماشین های مجازی مختلف مانند MS Virtual PC, VMware Workstation, VMware Fusion, Oracle VirtualBox 4.
- پشتیبانی از ویندوز 7.
- پشتیبانی از Apple HFS+.
- پشتیبانی از جدیدترین استانداردهای HDD.
- پشتیبانی از USB3.0.
- پشتیبانی از ویندوز 8.1
و....

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BinaryNow PDF Impress 2014.31.06.115 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و تبدیل فایل های PDF

Posted: 08 Dec 2013 04:24 AM PST

دانلود PDF Impress

PDF Impress نام نرم افزار حرفه ای و قدرتمندیست که جهت ساخت ، ویرایش وتبدیل فرمت فایل های PDF طراحی و ساخته شده است.این نرم افزار قادر به انجام فعالیت هایی مانند نوشتن واترمارک ، خارج کردن یا وارد نمودن صفحات ، امضاهای دیجیتال، بهینه سازی، تبدیل به فرمت های تصویری مختلف، و غیره نیز هست .پشتیبانی از اندازه های کاغذ تا 129 اینچ، افقی یا عمودی و پشتیبانی از وضوح تصویر تا 2400 DPI از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار به حساب می آید.
این نرم افزار همچنین قادر است تا پوشه هایی برای استفاده افراد خاص از فایل های خاصی تولید نماید.
پروفایل های سفارشی PDF و نصب MSI توانایی است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا به طور کامل ایجاد فرمت PDF در سازمان خود را کنترل نمایند.
به کمک این نرم افزار و قابلیت رمز گذاری دیجیتالی آن شما کاربران میتوانید تا از دسترسی افراد غیر مرتبت به مباحث خاصی که مد نظر دارید جلوگیری کنید که این امکان تنها با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود.
به کمک نرم افزار PDF Impress همه افراد قادرند تا کنترل کاملی بر روی فایل های PDF خود داشته و به بیشترین بازدهی ممکن در زمینه استفاده از این فایل ها دست پیدا نمایند.

برخی از ویژگی های نرم افزار BinaryNow PDF Impress 2014.31.06.115 :
- رابط کاربری به سبک ویندوز 8
- پشتیبانی و سازگاری کامل با فایل های پی دی اف
Adobe
- امکان واد کردن چندین فایل بطور همزمان
- پشتیبانی از سیستم عامل های Windows 8 and Windows Server 2012
- امکان ایجاد پروفایل شخصی
- رمزگذاری و محافظت از اسناد
PDF
- امکان انتخاب کردن کیفیت اسناد PDF در زمان چاپ
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود PHPMaker 10.0.3 - نرم افزار ساخت صفحات دینامیک PHP متصل به بانک Mysql

Posted: 08 Dec 2013 04:15 AM PST

دانلود PHPMaker

PHPMaker نرم افزاری خودکار و قدرتمند برای ساخت یک مجموعه کامل PHP هماهنگ باMySQL, PostgreSQL, Microsoft Access, Microsoft SQL Server و پایگاه داده های Oracle می باشد. با استفاده از PHPMaker می توانید به سرعت یک سایت را خلق کنید زیرا امکان مشاهده ، ویرایش ، جستجو ، اضافه کردن و حذف رکوردها از روی وب را با استفاده از آن در اختیار خواهید داشت. نرم افزار PHPMaker دارای انعطاف بالایی بوده و گزینه های متعدد آن برای ساخت نرم افزارهای PHP مورد نیاز شما طراحی شده اند. کدهای ساخته شده کاملا استاندارد و قابل دستکاری خواهند بود. استفاده از PHPMaker برای کاربران مبتدی تا حرفه ای مناسب بوده و باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

از امکانات نرم افزار PHPMaker می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- پنل جستجوی حالت Collapse
- اضافه شدن گزینه های
Option Dialog , Export to Email Dialog
- اضافه شدن منوی عمودی به صورت Dropdown
- تمام اسکریپت ها استاندارد خواهند بود.
- مشاهده ، ویرایش ، حذف ، جستجوی صفحات برای هر جدول ، اضافه کردن و کپی لیست PHP.
- گزینه های اختباری Inline-Add, Inline-Copy, Inline-Delete, Inline-Edit.
- ترکیب بندی صفحات قبل از وارد کردن یا آپدیت رکوردها.
- فراخوان ها در لیست صفحه.
- نمایش با قابلیت دستکاری و ویرایش فرمت در هر زمینه.
- معتبرسازی جاوا اسکریپت در سمت کاربر.
- گزینه های انتخابی جستجو (سریع ، سریع و گسترده ، حرفه ای ) به همراه نمایش متن جستجو شده به صورت سایه روشن.
- ID اختیار کاربرد و امنتیت حرفه ای در سطح کاربر برای محافظت از اطلاعات در مقابل دسترسی های غیر مجاز.
- سیستم کامل ثبت نام کاربر به همراه گزینه فعال سازی کاربر به صورت اختیاری.
- تنظیمات HTML شامل فونت ، CSS ، رنگ ، جداول HTML به همراه پیش نمایش.
- گزینه های PHP متعدد.
- ذخیره و بازیابی پروژه ها از فایل پروژه.
- همگام سازی تنظیمات پروژه به همراه تغییرات در پایگاه داده ها.
- ساخت دایرکتوری مجازی در IIS به صورت خودکار.
- نمایش قابل تنظیم به همراه سازنده تصویری Query به صورت داخلی.
- گزارش دهی پایه.
- خروجی به صورت HTML/Word/Excel/CSV/XM.
- دسته بندی چند ستونی.
- انتخاب سایز صفحه.
- آپلود فایل در پوشه و پایگاه داده ها.
- بارگذاری داینامیک جداول.
- انتخاب رنگ ردیف ها و سایه روشن ها.
- پیشنهاد و پر کردن خودکار متن.
- Login و Redirect خودکار.
- اطلاع در مورد ایمیل ها .
- سیستم CAPTCHA اختیاری.
- مخزن کدها.
- قالب ها و افزونه های قابل تنظیم.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment