Tuesday, November 12, 2013

P30world : دانلود Xara Page & Layout Designer 9.2.3 - نرم افزار طراحی پوستر و بروشور +5 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Xara Page & Layout Designer 9.2.3 - نرم افزار طراحی پوستر و بروشور +5 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Xara Page & Layout Designer 9.2.3 - نرم افزار طراحی پوستر و بروشور

Posted: 11 Nov 2013 10:02 PM PST

دانلود Xara Page & Layout Designer

Xara Page & Layout Designer نام نرم افزاریست قدرتمند در زمینه طراحی پوستر ، بروشور ، و تصاویر تجاری و گرافیکی.این نرم افزار به کاربران این توانایی را خواهد داد تا بتوانند کارهایی مانند طراحی لوگو شرکت ، کارت ویزیت و پوستر های تبلیغاتی و بازاریابی را شخصا انجام دهند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به راحتی اقدام به ساخت و طراحی آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... نمایید و از این طریق محصولات و توانمندی های خود را به دیگران معرفی کنید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Xara Page & Layout Designer :
- استفاده از مجموعه کاملی از قالب های پیش فرض
- امکان قالب بندی متن ها و سایر اطلاعات نوشتاری
- استفاده از Magic Snap جهت تنظیم پرسرعت گرافیک کار
- توانایی چاپ مستقیم اطلاعات خروجی
- پشتیبانی از نسخه های گوناگون ویندوز
 

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 - نرم افزار مونیتورینگ سیستم

Posted: 11 Nov 2013 10:00 PM PST

دانلود HomeGuard Activity Monitor

HomeGuard Activity Monitor نرم افزاریست در زمینه مونیتورینگ و کنترل فعالیت های کاربران یک سیستم مشخص.با کمک این نرم افزار تمامی فعالیت هایی که در حالت آنلاین یا آفلاین در سیستم صورت میگیرد ثبت خواهد شد و در اختیارتان قرار خواهد گرفت.این نرم افزار قادر به ایجاد یک کی لاگر مشخص است که این توانایی را به شما خواهد داد تا از تمامی چت هایی که کاربران دیگر بر روی سیستم شما انجام می دهند عکسبرداری نموده و در قالب فایل های عکس در اختیارتان قرار دهد.به طور کلی این نرم افزار که اهداف کنترلی و جاسوسی دارد کمک بسیاری در زمینه مدیریت شرایط موجود به شما خواهد نمود.
ویژگی های نرم افزار HomeGuard Activity Monitor :
- مونیتورینگ تمام وقت سیستم بدون دخالت کاربران
- ثبت تمامی رفتارها و اتفاق های آفلاین و آنلاین سیستم
- ساخت کی لاگر و عکس برداری از سیستم در زمان های مشخص
- کنترل کامل چت ها انجام شده توسط سیستم شما
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

ادامه مطلب / دانلود


دانلود AllMyNotes Organizer 2.76 - نرم افزار نگهداری ، مدیریت و حفاظت از یادداشت های مهم

Posted: 11 Nov 2013 09:52 PM PST

دانلود AllMyNotes Organizer

AllMyNotes Organizer نرم افزاریست قدرتمند در زمینه دسته بندی و مدیریت اسناد و مدارک که به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی از دست انبوه کاغذها خلاص شوید و تمامی مدارک خود را بایگانی نمایید.این نرم افزار به شما این توانایی را خواهد داد تا به سادگی تمامی اطلاعات موجود را در دسته بندی های گوناگون ذخیره کنید.شما می توانید هر پوشه را با نام و رنگ و متن مشخصی علامت گذاری کنید که این کار به شما در یافتن سریع اطلاعات کمک بسیاری خواهد نمود.این نرم افزار امکان رمزگذاری بر روی اطلاعات را به شما خواهد داد.همچنین شما می توانید خروجی های خود را در فرمت های RTF, HTML , TXT دریافت کنید.
ویژگی های نرم افزار AllMyNotes Organizer :
- دسته بندی و مدیریت اسناد بدون حفظ کاغذ های بسیار
- توانایی رنگ بندی و علامت گذاری اطلاعات جهت دسرسی پر سرعت به آنها
- توانایی رمزگذاری بر اطلاعات موجود
- امکان دریافت خروجی در فرمت های مختلفی مانند RTF, HTML , TXT
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MOBILedit 7.1 - نرم افزار مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر

Posted: 11 Nov 2013 09:47 PM PST

دانلود MOBILedit

MOBILedit نرم افزاری برای کنترل گوشی موبایل از طریق کامپیوتر می باشد. بعد از نصب این نرم افزار می توانید از طریق یک کابل ، بلوتوث یا IrDA ، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. بدین ترتیب می توانید تمامی محتوای گوشی خود را مشاهده کنید و به امکاناتی مانند همگام سازی ، ویرایش یا حذف کردن اطلاعات مختلف نیز دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می تواند به جستجوی تمامی اس ام اس ها ، شماره گیری ها و ارسال پیام های کوتاه و MMS اشاره کرد. شما تنها با یک کلیک می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ، آنها را به گوشی های دیگر منتقل کرده و کانتکت های خود را نیز ویرایش کنید و برای این اعمال حتی نیاز به لمس گوشی نیز نخواهید داشت. وقتی اس ام اسی دریافت می کنید ، این پیام کوتاه به روشی مشابه ایمیل ، وارد کامپیوتر شما می شود و شما می توانید به سادگی به آن پاسخ داده یا آن را آرشیو کنید.
برخی از امکانات نرم افزار MOBILedit :
- تنها نرم افزار جامع کامپیوتر که از هزاران گوشی موبایل پشتیبانی می کند.
- مدیریت ، توسعه و پرینت دفترچه های شماره تلفن از طریق کامپیوتر به روشی ساده.
- کپی دفترچه شماره تلفن از هر نوع گوشی به گوشی دیگر بدون ارتباط به شرکت سازنده آن گوشی.
- تهه نسخه پشتیبان از تمامی محتوای گوشی روی کامپیوتر یا فضای ذخیره سازی آنلاین.
- ویرایشگر قدرتمند و کامل زنگ گوشی.
- ویرایشگر داخلی ویدئو نرم افزار.

- نمایش زنده گوشی ، کارت حافظه ، باطری ، سیگنال ، IMEI و...
- بهینه سازی کانتکت ها و شماره تلفن ها.
- کپی عکس ها و ویدئوها بین گوشی و کامپیوتر.
- دانلود ، خواندن ، ذخیره سازی و پرینت پیام های کوتاه.
- ارسال اس ام اس با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر.
- نصب نرم افزار روی گوشی از طریق کامپیوتر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Newsoftwares Copy Protect 1.6 - نرم افزار محافظت از فایل های مدیا

Posted: 11 Nov 2013 09:40 PM PST

دانلود Newsoftwares Copy Protect

Newsoftwares Copy Protect نرم افزاری است جهت درجه بندی ارزش فایل ها و حفظ امنیت و ایمنی اطلاعات شما.این نرم افزار به کاربران این قدرت را میدهد تا به راحتی بر روی فایلهای مدیای خود که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند قفل گذاری نموده تا از انتشار آنها توسط افراد بیگانه جلوگیری شود.
این نرم افزار فایل های مدیای شما را به یک فایل اجرایی با پسوند EXE تبدیل میکند و به سادگی با اجرای فرمان قفل گذاری امنیت را به فایل های بازمیگرداند.
ویژگی های نرم افزار Newsoftwares Copy Protect :
- توانایی بالای نرم افزار در ایمن سازی اطلاعات
- پشتیبانی از تمامی اسناد رایج جهان
- تبدیل فایل ها به یک فایل با پسوند EXE و جلوگیری از انتشار آنها
- غیر ممکن بودن کپی فایل های رمز گذاری شده
- عدم امکان ویرایش فایل های حفاظت شده
- سادگی فرایند کار با نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Newsoftwares USB Block 1.5.5 - نرم افزار غیر فعال کردن درایو USB

Posted: 11 Nov 2013 09:36 PM PST

دانلود Newsoftwares USB Block

USB Block نرم افزاری جهت جلوگیری از کپی اطلاعات حساس و حیاتی روی هر نوع دستگاه قابل حمل مانند درایوهای USB ، هارد های اکسترنال ، کارت های حفظه، دوربین های دیجیتال ، iPod ، سی دی و دی وی دی ها ، کامپیوترهای شبکه و غیره می کند. این نرم افزار که بر اساس "تعیین اجازه دسترسی" کار می کند ، بعد از نصب تنها به کاربرانی که رمز عبور صحیح را وارد کرده باشند اجازه دسترسی به درایوهای USB و درایوهای خارجی را می دهد و شما به این ترتیب میتوانید از دزدیده شدن اطلاعات خود محافظت کنید .
شما می توانید هنگامی که روی تمام درایوهای خارجی و USB ها ، پارامترهای حفاظتی قرار داده اید و همگی آنها در حالت قفل هستند ، لیست تمامی درایوهای خود را که به طور معمول از آنها استفاده می کنید را بسازید و از آنها به راحتی استفاده کنید. USB Block تمامی دستگاه ها و کاربرانی که تلاش می کنند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشند را نمایش داده و لیست تمامی آنها را ذخیره می کند. جلوگیری از انتشار اطلاعات ، کپی های غیر مجاز و کپی برداری از اطلاعات طبقه بندی شدی از اهداف طراحان این نرم افزار است.
علاوه بر تمامی این امکانات ، USB Block می تواند تمامی وقایع مانند تلاش غیر مجاز برای نصب یا حذف نرم افزار را بررسی کرده و یک لیست از آن وقایع ثبت کند. این نرم افزار همچنین می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات بد افزارها و هک های خطر آفرین توسط درایوهای USB و درایوهای خارجی یا شبکه های کامپیوتری و درایوهای بدون سیستم ، محافظت کند.

برای کامل کردن حریم شخصی خود، می توانید حالت Stealth را فعال کنید تا کسی نتواند حضور نرم افزار USB Block را کشف کند. USB Block با نسخه های 32bit و 64bit تمامی ویندوزها شامل Windows 7, Windows Vista, Windows 2008 Server, Windows XP, Windows 2000 , Window 2003 Serve به خوبی کار می کند.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment