Wednesday, November 6, 2013

P30world : دانلود KeePass Password Safe v2.24 - نرم افزار مدیریت پسورد +14 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود KeePass Password Safe v2.24 - نرم افزار مدیریت پسورد +14 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود KeePass Password Safe v2.24 - نرم افزار مدیریت پسورد

Posted: 06 Nov 2013 03:25 AM PST

دانلود KeePass Password Safe

KeePass Password Safe یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی جهت ساخت ، مدیریت و دسته بندی رمز های عبور و اطلاعات حساس شما میباشد . شما توسط این نرم افزار کاربردی می توانید تمامی رمز عبورها را بصورت دسته بندی شده و مرتب ، در قالب یک بانک اطلاعاتی نگهداری کنید و بانک اطلاعاتی مربوطه را توسط یک رمز اصلی محافظت کنید.


امکانات نرم افزار KeePass Password Safe :
- امنیت بالا : KeePass از رمزگذاری استاندارد و حرفه ای AES و Rijndael و الگوریتم Twofish برای قرار دادن پسورد روی پایگاه داده هایش استفاده می کند.
- شما می توانید با یک رمز اصلی ، کل پایگاه داده های نرم افزار را رمزگذاری کنید.
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب : KeePass نیازی به نصب نداشته و شما می توانید آن را روی حافظه های USB حمل و روی تمامی کامپیوترها بدون نصب، اجرا کنید.
- ذخیره لیست رمزهای عبور در فرمت فایل های TXT، HTML، XML و CSV برای استفاده در نرم افزارهای دیگر.
- وارد کردن پایگاه داده های رمز عبور از فرمت های مختلف.

- انتقال ساده پایگاه داده ها : پایگاه داده های پسورد شامل یک فایل می باشند که می توانند به سادگی از یک کامپیوتر به دیگری منتقل شوند.
- پشتیبانی از گروه های رمز عبور : شما می توانید گروه هایی را برای دسته بندی رمزهای عبور ساخته ، ویرایش کرده و یا حذف نمایید.
- بخشی برای وارد کردن نظرات و یادداشت ها.
- جستجو و رده بندی ورودی های خاص در پایگاه داده های نرم افزار.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- ابزار ساخت رمزهای عبور قدرتمند به صورت تصادفی.

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود PowerISO 5.8 - نرم افزار ساخت ایمیج و درایو مجازی

Posted: 06 Nov 2013 02:58 AM PST

دانلود PowerISO

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پردازش فایل های ایمیج تهیه شده از CD، DVD و BD می باشد که به شما امکان باز کردن، استخراج، رایت، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، تقسیم و تبدیل فرمت فایل های ISO و فراخوانی این فایل ها در درایو مجازی را می دهد. PowerISO می تواند فایل های ایمیج مختلف مانند ISO و BIN را به خوبی پردازش کند.
امکانات نرم افزار PowerISO :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های فایل های ایمیج CD ، DVD و BD-ROM شامل فایل های ISO، BIN، NRG، CDI ، DAA و ...
- باز کردن و استخراج فایل های ISO تنها با یک کلیک.
- رایت فایل های ISO روی دیسک های CD، DVD و Blu-Ray. نرم افزار PowerISO نرم افزاری بسیار قدرتمند است که شما توسط آن می توانید سی دی صوتی، سی دی اطلاعات، دی وی دی اطلاعات، دی وی دی ویدئو یا VCD را بسازید.این نرم افزار همچنین از رایت دیسک Blu-Ray نیز پشتیبانی می کند.

- رایت CD صوتی از فایل های MP3، FLAC، APE، WMA یا فایل های BIN.
- Rip کردن سی دی صوتی به فایل های MP3، FLAC، APE، WMA یا فایل های BIN.
- ساخت فایل های ISO یا BIN از فایل های هارد دیسک یا دیسک های CD / DVD / BD.
- ویرایش مستقیم فایل های ایمیج ISO.
- فراخوانی فایل های ایمیج مانند ISO در درایو مجازی داخلی.
- تبدیل فرمت فایل های ایمیج بین ISO/BIN و دیگر فرمت های استاندارد.
- ساخت درایو USB قابل بوت برای نصب ویندوز از طریق درایو USB.
- ساخت فایل های ISO قابل بوت و ساخت دیسک های CD و DVD قابل بوت.
- پشتیبانی از ویندوزهای 32bit و 64bit.
- استفاده شده به همراه منو کشویی، پشتیبانی از Drag & Drop، کپی و ارسال Clipboard.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود RipTiger Ultimate 3.4.8.1 - نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین

Posted: 06 Nov 2013 02:56 AM PST

دانلود RipTiger Ultimate

 RipTiger یک نرم افزار قدرتمند برای دانلود و تبدیل ویدئو های آنلاین می باشد. این نرم افزار قدرتمند می تواند برای دانلود و مدیریت فیلم های موجود در وب از بهترین گزینه های انتخابی شما باشد. RipTiger می تواند ویدئوهای آنلاین را دانلود کرده و در کامپیوتر شما ذخیره کند. اینکار به صورت خوکار و در زمانی که شما در حال مرور وب هستید، انجام می شود. دانلود سریع ویدئو از وب به شما امکان دانلود چندین ویدئو به صورت همزمان را می دهد.
بیشتر فرمت های محبوب در سایت های پخش ویدئو ، توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند که عبارتند از :
- ویدئوی فلش (HTTP و RTMP)
- Windows Media ( HTTP، MMS و RTSP)
- Real Audio و Real Videop ( HTTP و RTSP)
- MPEG
- QuickTime
- پخش MP3 ( ShoutCast)
هیچ نرم افزار مشابهی نمی تواند از تمامی این فرمت ها پشتیبانی کند. تکنولوژی جدید و قدرتمند ضبط ویدئوهای فلش در RipTiger ، باعث برتری محسوس این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای هم خانواده اش شده است. همچنین کیفیت فیلم های ضبط شده به بالاترین شکل ممکن خواهد بود. RipTiger می تواند ویدئوهای HD و فشرده شده را از اینترنت دانلود کند و دقیقا با همان کیفیت آنها را روی هارد دیسک شما ذخیره کند.
امکانات حرفه ای نرم افزار RipTiger :
- ضبط در حالت Turbo : ذخیره ویدئو با سرعت 10X.
- ضبط ویدئو بدون تبلیغات.
- ذخیره خودکار.
- ذخیره ویدئو با نهایت کیفیت.
- ذخیره چندین ویدئو به صورت همزمان.
RipTiger می تواند به محض شروع به پخش ویدئو می تواند ضبط آن ها را آغاز کند. تمامی ویدئوها در یک پوشه ذخیره می شوند و شما می توانید در آینده آنها را مشاهده کنید و حتی آنها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. از مهمترین ویژگی های RipTiger ، اجرای خودکار در پس زمینه و ضبط ویدئو با نهایت کیفیت می باشد. البته شما می توانید به صورت دستی نیز ، دانلود ها را کنترل کنید. سادگی بی نهایت، قدرت بالا و سرعت زیاد در دانلود ویدئوها از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود DAEMON Tools Pro 5.4 - نرم افزار درایو مجازی

Posted: 06 Nov 2013 02:33 AM PST

دانلود درایو مجازی Deamon Tools Pro

DAEMON Tools یک شبیه ساز مجازی CD/DVD Rom می باشد که می تواند تقریبا از تمامی سدهای کپی برداری امروزی ، عبور کند. این نرم افزار ایمیج های ISO را در یک درایو مجازی ، بدون نیاز به رایت آنها روی CD ، فراخوانی می کند. شما توسط DAEMON Tools می توانید از تکنولوژی های امنیتی SafeDisc ( C-Dilla ) ، Securom ، Laserlock ، CDCOPS ، StarForce و Protect CD عبور کنید و بسیاری از بازی های دارای کپی رایت را اجرا کنید. درایو مجازی این نرم افزار به شما امکان استفاده از ایمیج های CD را می دهد تا دیگر نیازی به رایت آنها نداشته باشید.

 

DAEMON Tools از فایل های ایمیج زیر کاملا پشتیبانی می کند :
(CUE/BIN - ISO - CCD (CloneCD) - BWT (BlindWrite) - MDS (Media Destriptor File) - CDI (Discjunggler) - NRG (nero) - PDI (Instant CD/DVD) - B5T (BlindWrite 5


ویژگی های نرم افزار DAEMON Tools Pro :
- ساخت ایمیج های .iso, .mds/.mdf .mdx از دیسک های سی دی ، دی وی دی و بلو - ری.
- رمز گذاری روی ایمیج ها.
- ساخت ایمیج های دیسک فشرده یا تقسیم آنها به چندین فایل.
- ساخت و ویرایش ایمیج ها با ابزار قدرتمند ویرایشگر ایمیج.
- رایت ایمیج روی دیسک ها.
- تبدیل فرمت ایمیج از تمامی فرمت های پشتیبانی شده به فرمت های .mdf.mds.mdx.
- ساخت دیسک ها و ایمیج های قابل Boot.
- مدیریت مجموعه های ایمیج.

- فراخوانی ایمیج ها به دستگاه های فیزیکی IDE/SATA از طریق عملکردهای ارسال ضمیمه.
- بدست آوردن اطلاعات درباره دستگاه های فیزیکی و مجازی.
- رابط کاربری حرفه ای و زیبا.
- استفاده از خط فرمان در رابط کاربری.
- منو با قابلیت دستکاری.
- دسترسی سریع به ایمیج ها از طریق مرورگر ویندوز.
- سازگار با سیستم عامل های ویندوز9x/ME/NT/2000/XP / 7 و تمامی انواع درایو CD/DVDROM.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود NetSarang Xmanager Enterprise 4 Build 0217 - نرم افزار مدیریت شبکه

Posted: 06 Nov 2013 12:04 AM PST

دانلود NetSarang Xmanager Enterprise

NetSarang Xmanager Enterprise نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت شبکه و به اشتراک گذاشتن منابع موجود و کنترل کاربران شبکه میباشد. بدین ترتیب می توان تمامی منابع محاسبات شرکتی که تحت شبکه قرار گرفته است را برای هر کاربر به صورت یکپارچه ارایه کرد. NetSarang Xmanager Enterprise یکی از نرم افزارهای است که امروزه بسیاری از محیط های شبکه شرکت های پیچیده به آن نیاز دارند. این مجموعه شامل بخش های Xmanager 3D, Xshell, Xftp, Xlpd در یک بسته نرم افزار می باشد.
Xmanager 3D به شما امکان به اشتراک گذاری نرم افزارهای پنجره 3D (OpenGL) X را داده و شما توسط Xshell می توانید سرورهای Unix/Linux را توسط یک ترمینال امن ، مدیریت کنید. Xftp برای انتقال ساده و ایمن فایل ها بین سیستم ها می باشد. و در نهایت Xpld برای پرینت اسناد یک سیستم روی یک سیستم دیگر کاربرد دارد.
تمامی این نرم افزار یک ماژول امنیتی SSH معمولی (Shel ایمن) را دارا هستند و با یکدیگر نیز سازگار می باشند. بدین ترتیب کاربران می توانند بازدهی کار خود را به صورت محسوسی افزایش دهند. از زمانی که تمامی این نرم افزار در یک بسته ارائه شده است ، کاربران می توانند بیشترین استفاده را از یک بسته نرم افزار ببرند.

شما می توانید توسط Xmanager Enterprise سیستم های سرور را کنترل کنید ، از نرم افزارهای سیستم های دیگر استفاده کنید ، فایل ها را بین سیستم های شبکه جا به جا کنید و همینطور فایل ها را روی سیستم های دیگر پرینت کنید. تمامی این کارها از طریق محیط ویندوز شما امکان پذیر است.
بسته نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise با ویندوزهای XP / 2000 / Vista و ویندوز 7 کاملاً سازگار است.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Sticky Password Pro 6.0 - نرم افزار مدیریت پسورد

Posted: 05 Nov 2013 11:59 PM PST

دانلود Sticky Password

Sticky Password نام نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و پسورد ها می باشد. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا بتوانند از اطلاعات شخصی خود مانند : نام کاربری ، رمز عبور و... (که از آنها برای ورود ویا ثبت مشخصات استفاده می کنند) را از دسترس نرم افزار های Loger و جاسوسی دور نگه دارند. در این نرم افزار از الگوریتم های کدگذاری AES و Rijndael به منظور حفاظت از اطلاعات استفاده شده است. این نرم افزار توسط گروه نرم افزاری Lamantine طراحی شده است.

ویژگی های نرم افزار Sticky Password Pro v6.0 :
- امکان هماهنگ کردن اطلاعات موجود در کامپیوتر شخصی شما و نسخه پرتابل.
- بررسی میزان امنیت سایتی که اطلاعات شما در آن ثبت می شود.
- مراقبت از شما در مقابل سرقت اطلاعات و تهدیدات اینترنتی.
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز به منظور حفاظت از اطلاعات.
- امکان پر کردن اطلاعات شما در سایت های آنلاین.

- استفاده از الگوریتم های کدگذاری AES و Rijndael .
- امکان ذخیره سازی چندین رمز برای یک نام کاربری.
- پشتیبان گیری از بانک اطلاعتی به طور خودکار.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SONY Sound Forge Pro 11.0 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

Posted: 05 Nov 2013 11:51 PM PST

دانلود SONY Sound Forge

Sound Forge Pro نرم افزاری کارآمد و قدرتمند برای ویرایش صوت و موزیک است که تولید کننده ها می توانند توسط آن کنترل کاملی روی تمامی جنبه های ویرایش صوت و تنظیمات آهنگ داشته باشند. این نرم افزار همه کاری برای ضبط حرفه ای صوت و تنظیم، طراحی صدا، بازیابی صدا و ساخت Red Book CD کاربرد دارد. امکانات جدید نسخه Sound Forge Pro شامل ویرایش دقیق ، ابزار داخلی برای رایت روی CD، ویرایش فایل سازهای موسیقی و پردازش آنها، تبدیل فرمت صوت و کشش زمانی (time stretching) می باشد.
امکانات نرم افزار SONY Sound Forge Pro :
- کیفیت بالای صدا: نرم افزار Sound Forge Pro از رزولوشن کامل 24bit و 32bit/64bit و 192kHz پشتیبانی می کند. ضبط ماهرانه صداهای فرعی و صداهای ظریف و دقیق سازهای موسیقی، خواننده ها و تغییر افکت ها از امکانات مهم نرم افزار به شمار می رود.
- ویرایش دقیق صوت: ویرایش فایل های صوتی Mono، Stereo و چند کاناله توسط Sound Forge Pro امکان پذیر است. شما در این راه می توانید از دستورات معمول ویندوز برای برش، ارسال، میکس و محو کردن صدا استفاده کنید. ویرایش دقیق، ساخت محو شدگی صدا و میکس موزیک و پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop فایل صوتی بین کانال ها و کار با یکی در حین پردازش دیگری در پس زمینه از امکانات کاربردی Sound Forge Pro می باشند.

- ضبط قدرتمند صدا: Sound Forge Pro دارای مجموعه ابزار کاملی برای ضبط مستقیم روی کارت صدا یا استفاده از زمان سنج ضبط برای آغاز و پایان ضبط در زمان و تاریخی خاص است.
- پردازش افکت ها: بیش از 40 افکت صوتی حرفه ای مانند متعادل کننده، EQ، تاخیر، گروه کر، شدت صدا، داینامیک صوت، حذف نویز، Pitch Shift، Flange و لرزاننده صدا از نمونه این افکت ها می باشند.
- ابزاری برای طراحی و تولید صدا: این مجموعه نرم افزاری شامل پلاگین های Noise Reduction 2 برای تعمیر مشکلات معمول صدا مانند خش خش نوار، وز وز دوربین، کلیک و غیره می باشد.
- نرم افزار Sound Forge Pro از انواع فرمت های ویدئویی شامل AVI, WMV, MPEG-1 , MPEG-2 پشتیبانی می کند تا شما بتوانید به صورت دقیق صدا و تصویر را در آنها هماهنگ کنید.
- خروجی Dolby Digital AC-3.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SoundTaxi 3D Video Player 3.4 - نرم افزار پخش فیلم های سه بعدی

Posted: 05 Nov 2013 11:50 PM PST

دانلود SoundTaxi 3D Video Player

نرم افزار SoundTaxi 3D Video Player یک پلیر ویژه فیلم های سه بعدی است . امروز با کیفبت ترین فیلم ها را در قالب تصاویر سه بعدی می توان در بازار پیدا کرد. به همین دلیل استفاده از این نرم افزارها بسیار پر کاربرد شده است.با کمک این نرم افزار شما یک سینمای سه بعدی را در خانه به همراه خواهید داشت.نرم افزار SoundTaxi 3D Video Player توانایی پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج دنیا را دارد.
مراحل کار با این نرم افزار به 4 مرحله خلاصه خواهد شد :
1 - اجرای نرم افزار SoundTaxi 3D Video Player
2 - باز کردن پنجره pop-up و امنخاب ویدئوی مورد نظر
3 - انتخاب اجرای 2 بعدی یا 3 بعدی فیلم ها
4 - قرار دادن عینک و لذت بردن از تماشای فیلم


ویژگی های نرم افزار SoundTaxi 3D Video Player :
- رابط کاربری ساده
- میحط جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری مانند : AVI, MKV, WMV, ASF, 3GP, 3GP2, 3GPP, MP4, M4V, RM, RMVB, M2TS, MTS, TOD, WMV, MPG, MOV, FLV, VOB, IFO, QT
- کیفیت بالای صدا و تصویر
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Remo Recover Windows 4.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

Posted: 05 Nov 2013 11:49 PM PST

دانلود Remo Recover Windows

Remo Recover Windows تمامی مشکلات کاربران ویندوز را در مورد بازیابی اطلاعات برطرف می کند. این نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی ها ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی ، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم Remo Recover Windows می باشند. الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای XP/Vista/7 می باشد.
امکانات نرم افزار Remo Recover Windows :
- اسکن کل هارد درایو در چند دقیقه برای بازیابی فایل های حذف شده.
- بازیابی فایل های حذف شده با ترکیب کلیدهای Shift+Delete.
- بازیابی اطلاعات از پارتیشن های فرمت شده حتی وقتی که شما ویندوز را دوباره نصب می کنید.
- قابلیت تشخیص و بازیابی بیش از 300 نوع فایل مختلف براساس مشخصات خاص آنها.
- پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از روی درایوها و پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT که فرمت شده اند.

- بازیابی اطلاعات از هارد درایوها ، درایوهای خارجی USB ، کارت های حافظه فلش ، درایوهای FireWire و iPod.
- الگوریتم های منحصر به فرد برای بازیابی عکس ها ، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس های RAW.
- پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها.
- گزینه ای برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده روی سی دی یا دی وی دی یا روی یکی از درایوهای ویندوز.
- ادامه روند بازیابی یا ذخیره اطلاعات با استفاده از ویژگی "Save Scan Information".
- ساخت دیسک ایمیج برای عبور کردن از Bad Sector ها تا شما بتوانید فایل های خود را بعداً از روی ایمیج دیسک و بدون خطا بازیابی کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Google Earth Pro 7.1 - نرم افزار گوگل ارث برای مشاهده تصاویر ماهواره ای از کره زمین

Posted: 05 Nov 2013 11:41 PM PST

دانلود Google Earth Pro

Google Earth نرم افزاری خارق العاده است که با کمک گرفتن از بهترین و قوی ترین ماهواره های به تمامی انسان ها این قدرت را داده تا به هر کجا که علاقه دارند سفر کنند.به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان ها و ... را به صورت 3 بعدی مشاهده نمایند.شما قادرید تا تصاویر دریافتی را ذخیره نمایید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
Google Earth Pro را میتوان ترکیبی از نقشه های ماهواره ای و جستجو های گوگل دانست که با نمایش 3 بعدی ساختمان ها بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار میدهد . به کمک این محصول شما با نوشتن نام منطقه مورد نظرتان میتوانید به آنجا دسترسی داشته باشید.این نرم افزار قادر است تا به صورت اختصاصی نیز به جستجو بپردازد.به این معنی که میتوان به طور مثال مدارس، پارک ها، رستوران ها و یا هتل ها را جستجو کرد.
نرم افزار Google Earth Pro به تصاویری که گوگل از خیابان های جهان دریافت میکند دسترسی دارد.به کمک این محصول شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه دوربین و تماشای پنجره ای باز میشود به مشاهده این تصاویر خیابانی بپردازید.شما میتوانید در هر نقطه که هستید با فشار دادن دستور خورشید (Sun) به مشاهده طلوع یا غروب خورشید بپردازید.


قابلیت های منحصر به فرد در نسخه Google Earth Pro :
- قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارکرد سریع ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای پرینت تصاویری بهتر
- استفاده در راستای مسائل حرفه ای و بازرگانی ( به دست آوردن اطلاعات دقیق برای یافتن مکانی خاص در راستای کاربردی خاص )
- میتوان نقاط خاصی را به صورت پیش فرض در این نرم افزار ذخیره نمود با داشتن آددرس و یا مختصات جغرافیایی
- سازگاری با فايل های از قبیل GIS data .shp and .tab. Examples include parcel, demographic, and 3D building data
- توانایی انتشار و اشتراک تصاویر به صورت مستقیم
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BitDefender Total Security 2014 - آنتی ویروس ، دیوار آتش و مجموعه امنیتی شرکت بیت دفندر

Posted: 05 Nov 2013 11:38 PM PST

دانلود BitDefender Total Security

BitDefender Total Security نام بسته امنیتی و آنتی ویروسی پرقدرت، جهت حل تمامی مشکلات امنیتی در محیط اینترنت و غیر اینترنت می باشد. این مجموعه رایانه شما را در مقابل هرگونه آلودگی مانند : ویروس ، نرم افزار های جاسوسی ، اسپم و.... محافظت می کند. در قسمت محافظت اینترنتی یا Internet Security این بسته، ابزارهای فراوانی تعبیه شده است که هر کدام از آنها در برقراری امنیت سیستم تاثیر به سزایی دارند و در ادامه به آن ها اشاره می شود.
همچنین این نرم افزار مجهز به دو بخش شناسایی فعال و مجازی بر پایه سیستم Cloud برای توقف تهدیدهای الکترونیکی که باعث از دست رفتن سایر نرم افزارها می گردد می باشد. جلوگیری از سرقت ID شما ، حفاظت در شبکه های اجتماعی و فایروال دو طرفه بخشی از ویژگی های نرم افزار Total Security 2013 می باشد.
ویژگی Bitdefender Safepay تمامی صفحات بانکی شما را در یک مرورگر امن به اجرا در می آورد تا از دسترسی هکرها به اطلاعات حساب شما جلوگیری کند.
Security Widget شما را قادر می سازد تا تمامی رویدادهای امنیتی خود را تحت کنترل داشته باشید، همچنین شما می توانید با قابلیت drag-and-drop فولدر های خود را جهت اسکن در این ویجت قرار دهید.
USB Immunizer نیز برای مصونیت فلش شما از انواع ویروس ها طراحی گردیده و نگرانی شما در مورد آلوده بودن فلش شما یا دوستانتان را برطرف می کند.

ویژگی های اصلی نرم افزار BitDefender Total Security :
- حفاظت از رایانه در مقابل آلودگی های مختلف.
- استفاده از موتور اسکن قدرتمند در بخش Firewall.
- دارا بودن ابزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز.
- دارا بودن ابزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ضروری.
- قابلیت  فیلترگذاری بر روی لینک های ارسال شده از طرف دوستان در سایت های Facebook و Twitter.
- مجهز به سیستم Autopilot جهت اتخاذ تصمیمات بدون دردسر توسط خود نرم افزار.
- حالت امدادگر جهت ری بوت کردن و ورود به فضای مطمئن.
- بهبود وضعیت مشاور جستجو.
- اسکن Dispatcher.
- استفاده از موتور اسکن قدرتمند در بخش Firewall.
- اسکن در مفابل آسیب پذری امنیتی.
- آنتی اسپم.
- کنترل توسط والدین برای محافظت از کودکان(وارد کردن زمان استفاده یا آدرس سایت).

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Google Nik Collection 1.1 - مجموعه پلاگین های فتوشاپ

Posted: 05 Nov 2013 11:27 PM PST

دانلود Google Nik Collection

Google Nik Collection مجموعه کاملی از پلاگین های نرم افزار فتوشاپ است که با کمک گرفتن از این مجموعه ، کاربارن قادر خواهند بود تا با بالاترین کیفیت و سرعتی بسیار بالا به ویرایش تصاویر مورد نظر بپردازند.
این مجموعه قابلیت کار با نرم افزارهای Photoshop ، Lightroom و Aperture را دارد .همچنین این مجموعه برای نسخه های CS4 تا CS6 نرم افزار فتوشاپ ، نسخه های ۹ تا ۱۱ نرم افزار Photoshop Elements ، نسخه های ۳ و ۴ نرم افزار Photoshop Lightroom و نسخه های ۳٫۱ بالاتر نرم افزار Apple Aperture قابل اسفاده خواهد بود.باید بدانید که این مجموعه در هر دو نسخه 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز امکان استفاده دارد.
پلاگین های موجود در نرم افزارGoogle Nik Collection :
- Analog Efex Pro 1.004
- Color Efex Pro 4.304
- Dfine 2.204
- HDR Efex Pro 2.204
- Sharpener Pro 3.104
- Silver Efex Pro 2.204
- Viveza 2.104

 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود CyberLink PowerDVD 13.0 - نرم افزار پخش فیلم

Posted: 05 Nov 2013 02:47 PM PST

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra

CyberLink PowerDVD Ultra 13 نرم افزاری است که می تواند تمامی انواع رسانه ها شامل فیلم ، ویدئو ، عکس و موزیک را با نهایت کیفیت اجرا کند. این نرم افزار با استفاده از بهترین تکنولوژی های صوتی و تصویری می تواند تجربه مشاهده فیلم های HD و 3 بعدی را در شما تغییر دهید. امکان پخش از طریق شبکه خانگی ، یوتیوب ، فیس بوک و فلیکر هم در این نسخه قرار گرفته است.


امکانات نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra 13 :
- نمایش فیلم های SD و عکس ها به صورت HD و همچنین مشاهده فیلم های بلو - ری 2 بعدی به صورت 3 بعدی.
- تصحیح نوردهی و گرفتن لرزش ویدئو برای افزایش کیفیت آن.
- مشاهده محتوای رسانه ای یوتیوب، فیس بوک و فلیکر به صورت HD و 3 بعدی.
- تغییر سایز سریع برای تنظیم اندازه پیش نمایش بند انگشتی (Thumbnail) محتوا.
- مشاهده سریع برای اسکن عکس ها در پوشه ها.
- زوم سریع روی ویدئوها با 4 برابر.
- لغزنده سریع برای حرکت روی صحنه های فیلم و دسترسی سریع به یک صحنه خاص.
- کتابخانه هوشمند رسانه ها برای جستجوی سریع بوسیله نام ، درجه و ...
- حالت نمایش "سینمای کلاسیک" و PowerDVD Mobile.
- پشتیبانی از انواع سایزهای تصویر.
- اجرای تمامی رسانه ها مانند فیلم، ویدئو، عکس و موزیک از طریق کتابخانه رسانه ها، درایوها، دستگاه های وصل شده و شبکه های اجتماعی.
- اجرای انواع فرمت ها با نهایت کیفیت از طریق تکنولوژی TrueTheater.
- اجرا از طریق هر نوع منبع .
- مشاهده عکس های RAW به صورت مستقیم و پشتیبانی از اکثر دوربین های دیجیتال DSLR.
- مرور ، دانلود و اجرای بیش از 17 میلیون آهنگ از طریق نرم افزار.
- اجرا روی هر نوع وسیله : از فیلم ها ، ویدئوها ، عکس ها و موزیک خود در هر قسمت منزل با استفاده از یک شبکه خانگی و با قابلیت به اشتراک گذاری PowerDVD می توانید لذت ببرید.
- همگام سازی روی دستگاه های آندروید : می توانید رسانه های محبوب خود را روی دستگاه های مجهز یه سیستم آندروید همگام سازی کنید و از طریق PowerDVD Mobile آنها را اجرا کنید.
- با استفاده از PowerDVD Mobile می توانید از فایل های رسانه ای خود روی iPhone، iPad و دستگاه های آندروید لذت ببرید.
- پخش و به اشتراک گذاری کتابخانه رسانه ها روی دیگر دستگاه ها در خانه با استفاده از قدرت به اشتراک گذاری نرم افزار.
- اجرای تمامی رسانه های به صورت مستقیم از طریق PowerDVD روی دیگر دستگاه های پخش.


امکانات اضافه شده در ورژن جدید نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra v13:
- تبدیل Bluray های 2 بعدی به 3 بعدی.
- فرمت های جدید DTS.HD 7.1 اضافه شده به نرم افزار.
- اضافه شدن 7 فروشگاه موزیک دیجیتال به نرم افزار.
- ارتقا امکانات یوتیوب در نرم افزار.
- اضافه شدن امکانات بهتر در زمینه Zoom , Scale , View  و Seek
- Media Library هوشمند.
- تبدیل هوشمند فرمت های ویدئویی.
- دارای ورژن های Power DVD Mobile و Power DVD Remote.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Sweet Home 3D 4.2 Final - نرم افزار طراحی داخلی مسکونی

Posted: 05 Nov 2013 02:43 PM PST

دانلود Sweet Home 3D

Sweet Home 3D نرم افزاریست قدرتمند و حرفه ای که جهت طراحی دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده نمود . این نرم افزار به کاربران این امکان را خواهد داد تا به سادگی تمامی اجزای داخلی ساختمان را طراحی و در جای مناسب خود شبیه سازی کنند.
با بهره گرفتن از این نرم افزار شما این توانایی را دارید تا بر اساس مقیاس مورد نظر خود تمامی طراحی های موجود را انجام دهید ، هر قسمت از خانه را با سلیقه شخصی چیدمان نمایید ، دیوارها را رنگ کنید و نور پردازی مورد نظرتان را شبیه سازی کنید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Sweet Home 3D :
- وجود شرایط متن باز و بدون محدودیت نرم افزار در استفاده از آن
- وجود یک مجموعه کامل از نمونه های داخلی جهت استفاده در طراحی داخلی
- توانایی شبیه سازی نقشه های گوناگون
- چیدمان قسمت های مختلف خانه با استفاده از ابزارهای گوناگون به شکل مجازی
- روابط کاربری ساده و محیط راحت کار با این نرم افزار
- توانایی ذخیره سازی تصاویر طراحی شده به صورت فرمت های تصویری
- پشتیبانی کامل نرم افزار از ویندوزهای گوناگون
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Adobe Dreamweaver CC 13.1 - نرم افزار طراحی صفحات وب

Posted: 04 Nov 2013 08:39 AM PST

دانلود Adobe Dreamweaver

Adobe Dreamweaver نرم افزار حرفه ای طراحی وب به همراه رابط کاربری تصویری و کاملا خلاقانه می باشد . استفاده از صفحه بندی شبکه ای روان برای سازگاری و صفحه بندی سایت با انواع پلتفورم ها از نمونه فواید نسخه جدید این نرم افزار است. بازبینی طرح ها توسط پیش نمایش چند صفحه ای قبل از انتشار مطالب در وب از امکانات مفید Adobe Dreamweaver می باشد.
امکانات جدید نرم افزار Adobe Dreamweaver :
- صفحه بندی شبکه ای روان : ساخت طرح های وبسایت سازگار با انواع مرورگرها و پلتفورم ها با استفاده از سیستم صفحه بندی شبکه ای روان بر پایه CSS3 .
- کارآیی بهتر FTP : با استفاده از ابزار جا به جایی فایل های FTP موجود در این نسخه از نرم افزار که بهینه سازی شده است، می توانید در آپلود فایل های حجیم به مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید. بدین ترتیب آپلود فایل های سایت با سرعت زیادتری نسبت به سابق انجام خواهد شد.
- یکپارچگی با Adobe Business Catalyst : استفاده از پنل یکپارچه نرم افزار Adobe Business Catalyst درون Dreamweaver برای اتصال و ویرایش سایتی که توسط Adobe Business Catalyst ساخته اید ممکن است (Adobe Business Catalyst به صورت مجزا موجود است).
- پشتیبانی بهتر از jQuery Mobile : با استفاده از این قابلیت به روز شده می توانید نرم افزارهای موبایل را برای پلتفورم های iOS و اندروید طراحی کنید.
- پشتیبانی بهتر از PhoneGap : پشتیبانی بهتر از Adobe PhoneGap ، ساخت بسته های نرم افزاری برای اندروید و iOS را ساده تر می کند.
- افکت های CSS3 : با استفاده از کنترل های بهتر روی طراحی وبسایت و روی تمامی عناصر آن می توانید افکت های زیبایی خلق کنید.
- نمایش زنده توسعه یافته : تست صفحات قبل از انتشار سایت روی وب با استفاده از این قابلیت امکان پذیر است.
- پنل پیش نمایش چند صفحه ای به روز شده : بررسی نمایش پروژه های ساخته شده برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر با استفاده از این پنل ممکن است.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment