Thursday, November 7, 2013

P30world : دانلود Offline Explorer Enterprise 6.7 - نرم افزار دانلود سایت ها و مرور آفلاین آنها +5 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Offline Explorer Enterprise 6.7 - نرم افزار دانلود سایت ها و مرور آفلاین آنها +5 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Offline Explorer Enterprise 6.7 - نرم افزار دانلود سایت ها و مرور آفلاین آنها

Posted: 06 Nov 2013 11:38 PM PST

دانلود Offline Explorer Enterprise

Offline Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به ذخیره سازی صفحات ، عکس ها ، تصاویر فلش و هر آن چه که در یک وب سایت قابل مشاهده است می نماید. این نرم افزار توسط شرکت MetaProducts طراحی شده است تا نیاز کاربران در مشاهده وب سایت ها به صورت Offline را برطرف نماید. در این برنامه به کمک ابزارهای موجود شما قادر خواهید بود تا صفحه خاصی از یک سایت را انتخاب نموده و آن را ذخیره سازید. همچنین می توانید تمام لینک های موجود در آن صفحه را نیز به کمک همان صفحه اولیه ذخیره سازید و به صورت offline مشاهده نمایید.
 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- توانایی و سرعت بالا در ذخیره سازی از طریق پروتکل های FTP, HTTP, HTTPS و ...
- پشتیبانی از پروکسی سرورهای HTTP, SOCKS4, SOCKS5
- توانایی دانلود بیش از 500 فایل مربوط به سایت
- ذخیره سازی وب سایت مورد نظر و نمایش صفحات آن در برنامه در هنگام ذخیره سازی
- پشتیبانی از کوکی های مربوط به مرورگر IE در صفحات ذخیره شده
- توانایی کنترل سرعت دانلود و ذخیره سازی
 و ...

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود TurboFloorPlan 3D Home & Landscape Pro 17.0 - نرم افزار طراحی نماهای داخلی منازل

Posted: 06 Nov 2013 11:30 PM PST

دانلود TurboFloorPlan 3D Home & Landscape Pro

TurboFLOORPLAN 3D Home Landscape Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی نماهای مختلف داخلی خانه می باشد. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به  طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن 0نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و ... نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از IMSI/Design می باشد.
ویژگی های نرم افزار TurboFLOORPLAN 3D Home Landscape Pro :
- سهولت کار با نرم افزار و سادگی فرایند طراحی
- وجود ابزار طراحی به صورت پیش فرض
- توانایی ساخت نمونه های دو بعدی و سه بعدی
- توانایی کار در فضایی 360 درجه با مدل های موجود
- استفاده از نمونه های بسیار درون نرم افزار
- امکان لایه بندی کارهای نرم افزار
- توانایی بروز رسانی نرم افزار
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- حجم کم نرم افزار
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Genie Timeline Pro 2013 v4.0 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

Posted: 06 Nov 2013 11:20 PM PST

دانلود Genie Timeline Professional

Genie Timeline Pro نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند. در 3 مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید. بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. این نرم افزار می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی ، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.
امکانات نرم افزار Genie Timeline Pro :
- نصب نرم افزار تنها در 3 مرحله ساده صورت می گیرد که شما می توانید از بین قابلیت " انتخاب هوشمند " یا " تهیه نسخه پشتیبان به صورت دستی" از طریق یک رابط کاربری زیبا ، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- بازیابی سیستم و اطلاعات در صورتی که سیستم عامل دیگر اجرا نشود. شما گزینه ای برای ساخت یک دیسک Startup در یک پارتیشن مجازی ، درایو USB یا یک ایمیج ISO در اختیار دارید.
- امنیت پیوسته داده ها: به صورت پیوسته براساس انواع فایل ها ، از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد. Timeline این نرم افزار به صورت هوشمند از فایل هایی مانند اسناد متنی ، نسخه پشتیبان تهیه می کند.
- شما قابلیت تنظیم فاصله زمانی بین هر بک آپ را خواهید داشت.
- در زمان به عقب برگردید و فایل های قدیمی خود را بازیابی کنید. اینکار را می توانید از طریق مرورگر Timeline یا امکانات جستجو انجام دهید.
- Timeline این نرم افزار ، نسخه های قدیمی از اسناد شما را ذخیره می کند تا شما بتوانید به سادگی آنها را بازگردانید.
- تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از تکنولوژی ایجاد بک آپ در سطح بلوک ها.

- اجرا در حالت های مختلف بر اساس استفاده از کامپیوتر: شما می توانید "حالت هوشمند" برای هماهنگ کردن خودکار سرعت برنامه براساس مقدار استفاده CPU و یا "حالت Turbo" را برای ایجاد بالاترین کارایی انتخاب کنید.
- تهیه نسخه پشتیبان از انواع فایل ها مانند ایمیل ها ، اسناد ، دسکتاپ ، فایل های Office ، کتاب های الکترونیک ، بوکمارک ها ، عکس ها ، موزیک و ویدئو.
- ترکیب نرم افزار با ویندوز تا شما بتوانید فایل ها را اضافه یا استخراج کنید یا فایل های حذف شده را مشاهده کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود HDRsoft Photomatix Pro 5.0 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

Posted: 06 Nov 2013 10:42 PM PST

دانلود HDRSoft Photomatix

Photomatix Pro نرم افزاری برای پردازش تصاویر و عکس های تهیه شده با کنتراست بالا به تصاویر اچ دی آر (عکسی با جزئیات کامل سایه ها و سایه روشن ها) می باشد. این نرم افزار دارای دو روش پردازش عکس بوده که محدوده پویایی را افزایش می دهند. یکی از این پردازش ها HDR Tone Mapping یا نگاشت رنگمایه های HDR بوده و دیگری Exposure Blending یا ترکیب میزان نوردهی می باشد. هر دوی این پردازش ها برای ساخت تصاویر با محدوده پویایی بالا طراحی شده اند اما نتایج هر یک متفاوت می باشد.
امکانات نرم افزار HDRSoft Photomatix Pro :
- ساخت تصاویر HDR (محدوده پویایی بالا) از تصاویر با نوردهی متفاوت.
- تبدیل فایل های منفرد RAW به تصاویر pseudo-HDR یا HDR کاذب.
- ابزار نگاشت (Mapping) رنگمایه برای آشکار سازی جزئیات سایه روشن ها و سایه ها در تصویر HDR.
- نمایش دهنده HDR که اطلاعات عکس HDR را در میزان نوردهی مناسب نمایش می دهد.
- قابلیت نگاشت چندین رنگمایه مربوط به تصاویر HDR.
- عملکرد نگاشت رنگمایه در فایل های عکس HDR حجیم به همراه پیش نمایش.
- خواندن و نوشتن فایل های (Radiance RGBE (.hdr), OpenEXR (.exr و TIFF.

- جریان کاری HDR که رنگ های آن مدیریت شده اند از طریق پروفایل رنگ ICC.
- 4 الگوریتم برای ترکیب و مخلوط کردن نوردهی ها.
- ابزار پیش نمایش و ذره بین برای تمامی روش های ترکیب نوردهی.
- قابلیت انتحاب عکس ها برای روش H&S - 2 images.
- پردازش چندین فایل به صورت خودکار.
- پشتیبانی از فایل های PEG, TIFF, Radiance RGBE, OpenEXR, PNG, PSD و فایل های RAW از مدل های دوربین عکاسی مختلف.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود AnyToISO Converter Professional 3.5 - نرم افزار ساخت و مدیریت فایل های ایزو

Posted: 06 Nov 2013 10:38 PM PST

دانلود AnyToISO Converter Professional

AnyToISO یکی از برترین نرم افزارها برای باز کردن، استخراج و تبدیل فرمت به ISO و ساخت ایمیج های ISO می باشد. این نرم افزار می توانید عملیات استخراج و تبدیل فرمت به ISO را از فرمت های NRG, MDF, UIF, DMG, ISZ, BIN, DAA, PDI, CDI, IMG و غیره و همینطور ایمیج های CD/DVD ROM ، انجام دهد. استخراج فایل از ایمیج های ISO, DMG, DEB, RPM از دیگر امکانات این نرم افزار است. شما می توانید توسط آن از دیسک های CD/DVD/Blu-ray و با پشتیبانی از BIN/CUE ، فایل ایمیج ISO تهیه کنید. یکپارچگی کامل با اکسپلورر و Apple Finder و پشتیبانی از خط فرمان از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.
آیا ایمیجی که از اینترنت دانلود کرده اید ، فرمت ناشناخته ای در سیستم شما می باشد؟ دیگر نیازی نیست که نرم افزارهای تجاری و گران قیمت را خریداری کنید ، این نرم افزار از تمامی فرمت های ایمیج پشتیبانی می کند.

امکانات نرم افزار AnyToISO :
- پشتیبانی از تمامی فرمت های CD/DVD رایج در اینترنت.
- اکثر نرم افزارهای رایت CD/DVD تنها با ایمیچ های ISO و ایمیج های مخصوص به خود سازگار می باشد. شما می توانید از AnyToISO برای تبدیل فرمت ایمیچ قبل از رایت استفاده کنید.
- قابلیت فراخوانی ایمیج های CD/DVD در اینترنت روی ماشین های مجازی Parallels/VMWare شما.
- پشتیبانی از 28 زبان زنده دنیا.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ZoneAlarm Pro Firewall 12.0 - نرم افزار فایروال (دیوار آتش)

Posted: 06 Nov 2013 10:35 PM PST

دانلود ZoneAlarm Pro Firewall

ZoneAlarm Pro Firewall یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند می باشد که می تواند از کامپیوتر شما در برابر انواع خطرات مانند حملات اینترنتی ، سارقان اطلاعات ، حملات فیشینگ ، نرم افزارهای جاسوسی و ... محافظت کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و باعث تسریع روند استفاده از امکانات آن می شود.
ZoneAlarm Pro تنها در یک دقیقه نصب می شود اما توجه کنید که در حین نصب ویژگی های مورد نظر خود را برای نصب شدن انتخاب کنید. زیرا نرم افزار Zone Alarm از اجرای برنامه های غیر ضروری جلوگیری می کند. این نرم افزار هر وقت کامپیوتر خود را روشن می کنید ، بارگذاری شده و با سرعت بالا تمامی خطرات را دفع می کند. البته این رفتار کاملا قابل تنظیم است، یعنی شما می توانید با اعمال تغییرات در منوی مربوطه مشخصات دلخواه خود را برای حریم امنیتی انتخاب کنید.
در چند کلمه می توان گفت ZoneAlarm Pro یک دیوار آتشین دوطرفه ، نرم افزار امنیتی کامل در برابر سارقان اطلاعات ، سرویس تهیه نسخه پشتیبان آنلاین ، یک ابزار مخصوص برای آنالیز فایل های دانلود شده ، ابزار تشخیص سایت های خطرآفرین و ... می باشد.
شما برای نصب و اجرای ZoneAlarm Pro نیاز به یک سیستم فوق العاده قدرتمند و سریع ندارید.

این نرم افزار در بخش امنیتی دارای سرویس دفاع هوشمند می باشد که به صورت خودکار آپدیت شده و از شما در برابر جدید ترین حملات اینترنتی مراقبت می کند. همچنین در بخش مشاور امنیتی مدل های جدید نرم افزارهای جاسوسی و ویروس ها به روز می گردد.
سایر ویژگی های نرم افزار ZoneAlarm :
- دیوار آتشین دو طرفه برای جلوگیری از حملات اینترنتی.
- دیوار آتشین حرفه ای برای بلاک کردن تمامی ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی و نمایش رفتارهای تمامی نرم افزارها در ارتباط با اینترنت.
- لایه های چندگانه حفاظتی برای ایجاد امنیت کامل.
- سرویس های امنیتی آنلاین و آفلاین در مقابل سارقان اطلاعات که بر اساس مخفی کردن اطلاعات کار می کنند.
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین برای محافظت از فایل ها در مواقعی که آنها را گم می کنید ، اشتباها پاک می کنید یا دیسک شما مشکل پیدا می کند.
- امنیت حرفه ای دانلودها برای بررسی خودکار فایل های دانلودی برای تخمین امنیت یا خطرآفرینی آنها.
- تشخیص وب سایت های خطرناک برای بلاک کردن نرم افزارهای جاسوسی ، سایت های فیشینگ و ...
- عملیات خودکار با تمرکز بر روی خواسته شما.
- رابط کاربری زیبا و ساده.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment