Saturday, November 9, 2013

P30world : دانلود Active Boot Disk Suite 7.5 - نرم افزار راه اندازی کامپیوتر توسط دیسک بوت نجات +10 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Active Boot Disk Suite 7.5 - نرم افزار راه اندازی کامپیوتر توسط دیسک بوت نجات +10 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Active Boot Disk Suite 7.5 - نرم افزار راه اندازی کامپیوتر توسط دیسک بوت نجات

Posted: 09 Nov 2013 12:46 AM PST

دانلود Active Boot Disk

با استفاده از نرم افزار Active BootDisk Suite می توانید کامپیوتر خود را از طریق USB ، سی دی یا دی وی دی به صورت مستقیم راه اندازی کنید. Active BootDisk Suite نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای در این زمینه می باشد که به شما امکان اجرای مستقیم سیستم عامل از دیسک های CD ، DVD و فلش USB را می دهد. این نرم افزار به هیچ وجه سیستم عامل نصب شده روی سیستم شما را تغییر نداده و به آن صدمه ای وارد نمی کند. ابزار فراوانی برای راه اندازی یک کامپیوتر و تعمیر Startup ، تنظیمات کامپیوتر و رفع مشکلات مدیریت سیستم در Active BootDisk Suite وجود دارد. نسخه جدید Active BootDisk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز 7 ساخته شده است که شامل ابزار مدیریت پارتیشن ها ، بازنشانی رمز عبور ، حذف کامل اطلاعات و... می باشد. همچنین در نسخه جدید نرم افزارهایی چون File Recovery جهت بازیابی اطلاعات ، Partition Recovery جهت بازیابی کل پارتیشن های هارد و اضافه کردن مجموعه ای متشکل از 152 درایور برای یواس بی3، حافظه های انبوه و پشتیبانی از شبکه در نظر گرفته شده است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Active Boot Disk Suite 7.1.0 :
- عملکرد راه اندازی به دو طریق (ویندوز و DOS).
- ظاهر جدید قسمت ساخت دیسک Boot به علاوه امکانات جدید.
- یکپارچه سازی دیسک ها برای بهینه سازی فایل های روی هارد دیسک.
- پردازش فعال سازی جدید که نیازی به نصب دوباره نخواهد داشت.
- مدیریت فایل : مرور دایرکتوری ها ، جستجو ، کپی و ارسال فایل ها و پوشه ها.
- رایت اطلاعات روی سی دی و دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی آن.
- بارگذاری درایورهای اضافی از دایرکتوری های از پیش تنظیم شده.
دسترسی کامل به کامپیوترهایی که قابلیت بوت شدن ندارند.
- دسترسی به شبکه از طریق TCP/IP به همراه قابلیت تغییر تنظیمات آن.
 

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود MakeMusic Finale 2014 - نرم افزار آهنگسازی و نت نویسی

Posted: 09 Nov 2013 12:44 AM PST

دانلود Finale SongWriter

MakeMusic Finale 2014 نرم افزاری است برای کسانی که قصد دارند برای موزیک های خود نت بنویسند و از ایده های خود به خوبی استفاده کنند . به کمک این نرم افزار شما دیگر نیازی به مداد و یا خودکار برای نوشتن نت های خود ندارید و می توانید به راحتی نت های خود را دقیق و بدون اشتباه به شکلی زیبا بنویسید و از آنها استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت پرینت نت ها،استفاده از آنها در فایل های MIDI و چندین امکان مختلف دیگر را دارد.
امکانات نرم افزار MakeMusic Finale 2014 :
- شنیدن نت های نوشته شده توسط شما قبل از استفاده و یا پرینت .
- ویرایش نت های نوشته شده پس از شنیدن در صورت ناراضی بودن.
- قابلیت استفاده از سازهای مختلف جهت ساخت نت های شما.
- استفاده بسیار راحت و وارد کردن نت ها به آسانی.

- دارای کیبورد ، شما به راحتی با کمک نرم افزار و کامپیوتر خود موسیقی را بنوازید تا این نرم افزار نت را بنویسد.
- قابلیت باز کردن فایل های دیگر از نرم افزارهای این کمپانی .
- و بسیاری امکانات دیگر ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GiliSoft Video Editor 5.2 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی

Posted: 09 Nov 2013 12:40 AM PST

دانلود GiliSoft Video Editor

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین آنها نباشید. این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و... را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و... تبدیل کنید.
امکانات نرم افزار GiliSoft Video Editor  :
- انتخاب فرمت برای ترکیب و چسباندن ویدئوها: شما می توانید فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در فرمت های مختلف نیز ذخیره کنید.
- تنظیمات برای چسباندن ویدئوها: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیمات نسبت فریم ، Bitrate و رزولوشن ویدئو را داده تا به بهترین نتیجه دلخواه خود برسید.
- تقسیم دستی یا خودکار ویدئو: شما می تواند با کشیدن لغزده روی نقطه خاصی از ویدئو ، آن را برش دهید و یا با تعیین زمان ، سایز و یا میانگین خاصی ، این پردازش را به صورت خودکار در اختیار داشته باشید.
- ذخیره کلیپ ها در فرمت های مختلف: شما می توانید فرمت مورد نظر خود را در لیست نرم افزار مشاهده و کلیپ خود را در فرمت دلخواه ذخیره کنید.

- پارامترهای مختلف: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند نسبت فریم ، Bitrate یا رزولوشن را می دهد.
- پشتیبانی از پیش نمایش: با مشاهده پیش نمایش ویدئوی منبع و ویدئوی خروجی می توانید تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنید.
- اجرا در پس زمینه: این نرم افزار می تواند عملیات مختلف برش ، چسباندن و تقسیم ویدئو را در پس زمینه ویندوز و با کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم اجرا کند.
- سازگار با سخت افزارها: پشتیبانی از پردازنده های Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-Core سرعت کارآیی نرم افزار را افزایش می دهد.
- پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز XP، Vista و Win7 نسخه های 32bit و 64bit.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Anvi Smart Defender Pro 1.9 - نرم افزار آنتی ویروس

Posted: 09 Nov 2013 12:37 AM PST

دانلود Anvi Smart Defender

Anvi Smart Defender نرم افزار امنیتی هوشمند و قدرتمندی است که از کامپیوتر شما در برابر انواع نرم افزارهای خطر آفرین مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بات ها و دیگر بدافزارها محافظت می کند. موتور این نرم افزار با طراحی جدید خود می تواند با سرعت بالا تمامی خطرات اینترنتی را کشف کند.قابلیت های بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت کامپیوتر و اسکن با تکنولوژی ابری این نرم افزار می توانند امنیت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهند.
امکانات و فواید نرم افزار Anvi Smart Defender :
- Anvi Smart Defender دارای تکنولوژی محاسبه ابری برای محافظت بیشتر از کامپیوتر است. با آپلود فایل های مشکوک از روشی هوشمند ، می توانید گزارش امنیت ابری را بدست آورید و سریعا خطرات جدید را کشف کنید.
- اسکن سریع با کمترین استفاده از منابع سیستم : موتور Swordfish این نرم افزار که جدیدا طراحی شده است می تواند تمامی آلودگی های ویروسی عمیق را در کامپیوتر شما اسکن و حذف کند. اینکار هیچ گونه تداخلی با کارآیی کامپیوتر شما ایجاد نمی کند زیرا از کمترین مقدار حافظه سیستم برای آن استفاده خواهد شد.

- با دانلود جدیدترین پایگاه داده ها روی سیستم ،شما می توانید از امنیت کامپیوتر خود در برابر جدیدترین خطرات مطمئن باشید.
- امنیت لحظه ای : Anvi Smart Defender از کامپیوتر شما توسط عملکردهای مختلفی محافظت می کند. این عملکردها شامل بخش محافظ حریم شخصی، محافظ Startup، امنیت رفتار فایل ها، امنیت پردازش ها و امنیت فایل ها می باشد که همگی کاملا رایگان بوده و دارای کارآیی بسیار بالا می باشند. با استفاده از قابلیت امنیت لحظه ای این نرم افزار می توانید بدون نگرانی از خطرات آنلاین به مرور اینترنت بپردازید.
- با کلیک بر روی دکمه Care Now ، Anvi Smart Defender سیستم شما را اسکن کرده و مشکلات آن را به صورت خودکار رفع می کند تا سرعت سیستم شما افزایش یابد.
- سازگار با انواع آنتی ویروس ها و همکاری با آنها به عنوان نرم افزار جانبی برای ایجاد امنیت بیشتر.
- پشتیبانی فنی رایگان از طریق ایمیل یا انجمن پشتیبانی.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Hide Folders 2012 4.3 - نرم افزار مخفی سازی فایل ها و پوشه ها

Posted: 09 Nov 2013 12:34 AM PST

دانلود Hide Folders

Hide My Folders نرم افزاری است که به سادگی میتوانید فایل ها و اطلاعات مهم و حیاتی خود را در کامپیوتر مخفی کنید . برای کار با این نرم افزار تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به محیط نرم افزار بکشید و کار تمام است .

قابلیت های مهم نرم افزار :

استفاده از روشی موثر برای مخفی کردن فایل ها در کلیه ویندوز ها

دارای 4 روش محافظت شامل ، مخفی کردن ، قفل کردن ، مخفی و قفل کردن ، فقط قابل خواندن 

پشتیبانی از کلیه فایل سیستم ها : NTFS, FAT, FAT32

قابلیت محافظت از فرمت های خاصی از فایل مثلا فقط فایل های ویدئویی یا MP3

محافظت برنامه ، تنظیمات ، بخش حذف نرم افزار و ... توسط پسورد

و ...




ادامه مطلب / دانلود


دانلود Mediafour MacDrive Pro 9.2 - نرم افزار به اشتراک گذاری فایل میان سیستم عامل مکینتاش و ویندوز

Posted: 08 Nov 2013 10:29 PM PST

دانلود Mediafour MacDrive Pro

MacDrive نام نرم افزاری قدرتمند برای به اشتراک گذاری فایل ها میان سیستم عامل مکینتاش و ویندوز می باشد. به کمک این نرم افزار می توان انواع فایل ها و اطلاعات را از سیستم عامل Mac بدون هیچ مشکلی به ویندوز انتقال داد. سیستم عامل Mac عموماً به خاطر رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده‌ است و به همین علت بسیاری از افرادی که در زمینه های گرافیکی و چند رسانه ای فعالیت می کنند از این سیستم عامل بهره می برند زیرا نرم افزارهای بسیاری برای این سیستم عامل در زمینه کار با فایل های چند رسانه ای فراهم شده است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده این دسته از افراد دیگر نگران انتقال فایل های خود از سیستم عامل mac به ویندوز نمی باشند. این نرم افزار محصولی از Mediafour Corporation می باشد.
 
برخی از ویژگی های نرم افزار MacDrive :
- پشتیبانی کامل از ویندوز 7
- دسترسی به فایل های موجود در سیستم عامل Mac
- انتقال آسان فایل از سیستم عامل Mac به ویندوز
- پشتیبانی برای کپی اطلاعات بر روی cd و dvd
 و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Pixelan FilmTouch PRO 2.0 - نرم افزار ویرایش فیلم

Posted: 08 Nov 2013 10:23 PM PST

دانلود Pixelan FilmTouch PRO

Pixelan FilmTouch PRO نرم افزار ویرایش ویدئو می باشد که با بهره گیری از این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهند بود تا فریم به فریم یک فیلم را ویرایش نمایند.این نرم افزار قادر است تا پلاگین های مرتبط با نرم افزارهای Adobe Premiere Pro و Premiere Elementsو After Effects را اجرا نماید و در میحط خود از آنها استفاده کند.با استفاده از این نرم افزار فرایند ادیت به بالاترین سرعت ممکن خواهد رسید. این نرم افزار این توانایی را خواهد داشت تا یک عنصر مشخص در یک فریم جداگانه از یک فیلم را ادیت نماید.مانند یک لیوان آب به تنهایی و بدون تغییر در سایر نقاط .
ویژگی های نرم افزار Pixelan FilmTouch PRO :
- سرعت بالای کار روی تصاویر
- امکان ادیت تفکیک شده فریم به فریم کار
- امکان ویرایش یک عنصر خاص در یک فریم از کار
- بالاتر رفتن سرعت و کیفیت کار نسبت به بهتر شدن کارت گرافیک شما
- و ... .
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود TeamViewer 9 beta - نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر

Posted: 08 Nov 2013 10:18 PM PST

دانلود TeamViewer

TeamViewer نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .
ویژگی های نرم افزار TeamViewer  :
- ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور ، مدیریت از راه دور ، آموزش و فروش و ... TeamViewer نرم افزاری جامع و قدرتمند به همراه ماژول های مختلف می باشد.
- مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور : بدین طریق مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می باشد. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را می دهد.
- انتقال فایل : ابزار داخلی انتقال فایل، قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند.
- استاندارد امنیتی بسیار بالا : تمامی نسخه های TeamViewer از کانال های پیچیده امنیتی به همراه رمزگذاری AES برای تبادل اطلاعات استفاده می کنند. این نوع کدگذاری روی پروتکل های امنیتی که از HTTPS / SSL استفاده می کنند وجود دارد.

- نمایش وضعیت آنلاین ها : آیا شما و اعضای تیمتان در مکان های مختلفی هستید؟ از طریق این نرم افزار و تنها با یک کلیک می توانید از حضور یا عدم حضور افراد مطلع شوید.
- پشتیبانی از راه دور : کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق اینترنت از هر کجا برای شما میسر خواهد بود. هیچگونه اتصال فیزیکی در کار نیست و تنها با اجرای نرم افزار می توانید 2 کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید.
- سازگار با فعالیت دیوار آتشین : دیوار آتشین در کار این نرم افزار تداخلی ایجاد نمی کند و شما می تواند به سادگی به کامپیوتر دیگر متصل شوید.
- دسترسی از طریق مرورگر : آیا شما در جاده و مسافرت هستید و در همین حال می خواهید از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید؟ این نرم افزار می تواند به صورت مجازی از طریق هر مرورگر و سیستم عاملی اجرا شود.
- سازگار با اتصال های LAN.
- سازگاری با انوع فایروال.
- کیفیت تصاویر به سرعت اینترنت هر کامپیوتر بستگی دارد.
- بهبود کیفیت صدا (جدید).
- خاموش کردن و راه اندازی مجدد کامپیوتر از راه دور (جدید).
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop برای خارج کردن یک فایل از ایمیل به کامپیوتر از راه دور (جدید).
- برطرف شدن مشکلات صفحه نمایش و اشتباهات متن (جدید).

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Aiseesoft YouTube Downloader Pro 5.0 - نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب

Posted: 08 Nov 2013 10:02 PM PST

دانلود Aiseesoft YouTube Downloader Pro

Aiseesoft YouTube Downloader Pro نرم افزاریست جهت دانلود فایل های ویدئویی از سایت بزرگ اشتراک گذاری ویدئو همانند Youtube . این نرم افزار این توانایی را دارد تا علاوه بر سایت Youtube از بیش از 150 سایت معتبر دیگر در این زمینه پشتیبانی نماید.این نرم افزار این توانایی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا با بیشترین سرعت ممکن ویدئوهای مورد نظرتان را دریافت نمایید.نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro از پروتکل های اصلی و پرکاربردی مانند به http, rtsp, rtmp, mms پشتیبانی می نماید.یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت فایل های دانلودی پس از اتمام کار است که میتوان در همین زمینه به فرمت هایی مانند MP4, H.264, AVI, MPEG اشاره نمود.
برخي از ویژگیهای نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro :
- توانایی دانلود ویدئو از بیشتر از 150 سایت معتبر به اشتراک گذاری ویدئو
- پشتیبانی از معتبرترین و پرکاربردترین پروتکل ها مانند .http , rtsp , rtmp , mms
- توانایی دانلود فایل های ویدئویی با فرمت هایی مانند Mp4 , H.264 , Avi , Mpeg
- قابلیت تبدیل فایل های Flv , F4v , Swf به فرمت های صوتی و تصویری دیگر
- امکان تنظیم پیشرفته جهت دانلود و تبدبل فرمت ها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Balabolka 2.8 - نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار

Posted: 08 Nov 2013 09:59 PM PST

دانلود Balabolka

Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است ( تبدیل متن به صدا ) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید.
نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند . Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید .
نرم افزار Balabolka امکان پشتیبانی از فرمتهای صوتی Wav,MP3,OGG و WMA را دارد و قادر است تا فایل هایی با پسوند DOC , RTF , PDF , ODT و HTML را دخیره نماید.
ویژگی های نرم افزار Balabolka :
- قابلیت تغییر فرمت فایل متنی به فایل های صوتی با فرمت های مانند WAV, MP3, OGG یا WMA
- نرم افزاری در زمینه کمک به افراد کم سواد و نابینا
- قابل استفاده در امور آموزشی
- قابل استفاده در آموزش زبان های خارجی
- توانایی تغییر زبان متن های مورد علاقه و شنیدن آن ها در زبان های گوناگون
و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Adobe After Effects CC 12.1 - نرم افزار ساخت جلوه های ویژه سینمایی

Posted: 08 Nov 2013 09:40 PM PST

دانلود Adobe After Effects

Adobe After Effects CC 12.1 جدیدترین نسخه از سری مجموعه های شرکت Adobe می باشد.در این نسخه از Adobe After Effects  از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است .از ویژگی های افزوده شده در این نسخه از این نرم افزار به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان میان فایل های اشتراکی می باشد. ابزاری به نام لبه کار در این نسخه طراحی شده که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به سادگی جزئیات موجود را در هنگام جدا سازی پس زمینه حفظ نمایید.ابزار دیگری با نام VFX نیز جهت تثبیت عکس و ویرایش دقیق آن طراحی شده است.با کمک این نسخه از نرم افزار شما قادرید تا نحوه نمایش دوربین در جهات مختلف را تجربه کنید.
ویژگی نرم افزار Adobe After Effects CC 12.1 :
-  امکان نمایش سه بعدی صفحه کار
-  افزودن افکت های چهار بعدی
-  امکان پشتیبانی از ابزار  VFX
-  توانایی کار در چند زبان رایج جهان
-  توانایی کار آسان و ویرایش ساده تصاویر

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment