Sunday, November 17, 2013

P30world : دانلود Google Chrome 31.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم +6 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Google Chrome 31.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم +6 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Google Chrome 31.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

Posted: 16 Nov 2013 11:42 PM PST

دانلود Google Chrome

Google Chrome گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است. نرم افزار گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید. اگر از این نرم افزار استفاده می کنید ، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش omnibox نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و... از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار ، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است.

ويژگي هاي كليدي نرم افزار Google Chrome :
سرعت بالا در بارگزاري صفحات
داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
زيبايي در طراحي
داراي پوسته هاي مختلف
پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز
و ...

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود CDRoller 9.7 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از انواع CD و DVD

Posted: 16 Nov 2013 11:40 PM PST

دانلود CDRoller

CDRoller نرم افزاری ساده در عین حال بسیار قدرتمند و مشهور برای بازیابی اطلاعات از انواع CD و DVD می باشد. با استفاده از آن می توانید اطلاعات از دست رفته را از روی انواع دیسک های خش دار، معیوب یا صدمه دیده بازیابی کنید.
امکانات نرم افزار CDRoller :
- بازیابی موثر و قدرتمند اطلاعات از دست رفته انواع دیسک های رایت شده با نرم افزارهایی مانند Sonic، بسته نرم افزاری Nero، CeQuadrat's PacketCD و ... با استفاده از Drag & Drop.
- خواندن سی دی ها و دی وی دی های Finalize نشده.
- UDF Reader داخلی بدون نیاز به نرم افزار جانبی برای خواندن دیسک های قدیمی UDF در ویندوزهای جدید ویستا یا 7.
- مجموعه ابزار کامل برای بازیابی ویدئوهای DVD برای جستجو و بازیابی فیلم های دی وی دی از دست رفته، تبدیل فرمت VOB یا VRO به فرمت فایل های MPG و در نهایت ساخت دیسک جدید از آنها برای اجرا روی انواع DVD پلیرها.
- جستجو، تشخیص و بازیابی دی وی دی های Finalize نشده عکس یا ویدئو با استفاده از مجموعه دستگاه هایی که به صورت مستقیم روی دیسک رایت می کنند مانند دوربین های فیلم برداری Hitachi, Canon, Panasonic, Samsung ,Sony DVD.
- بازیابی اطلاعات سی دی رایت شده توسط دوربین های دیجیتال Sony Mavica CD.
- بازیابی تصاویر از دست رفته ، ویدئوها و دیگر فایل ها از کارت های حافظه فلش مانند SmartMedia، CompactFlash ، xD Picture Card و دیگر فلش ها.
- جستجو و بازیابی فایل هایی که به صورت تصادفی پاک شده اند ، فایل های قرار گرفته در پوشه های مشکل دار، فایل هایی که روی دیسک های مشکل دار قرار دارند و ...

- بازیابی فایل های نسخه پشیتبان از دیسک های multisession.
- ابزار داخلی رایت اطلاعات روی سی دی، دی وی دی و BD.
- پاک کردن سی دی، دی وی دی و BD های قابل بازنویسی با استفاده از روش های سریع پاک کردن کامل اطلاعات.
- بررسی و تست سکتورهای دیسک در سطحی پایین و نمایش آنها در حالت های متنی، Binary، مبنای 16 یا Unicode.
- بازیابی اطلاعات از دیسک های خش دار، صدمه دیده یا معیوب.
- ساخت و استفاده از فایل های ایمیج برای مدیریت سکتورهای دیسک.
- استخراج ترک های صوتی در فرمت های مختلف Wav.
- تست خوانایی دیسک.
- استخراج فایل های ایمیج ISO و رایت آنها روی دیسک جدید.
وجود تمامی امکانات در یک رابط کاربری ابتکاری و ساده.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Acunetix Web Vulnerability Scanner 9.0 - نرم افزار بررسی امنیت وب سایت ها

Posted: 16 Nov 2013 11:40 PM PST

دانلود Acunetix Web Vulnerability Scanner

Acunetix Web Vulnerability Scanner نرم افزاری است که اسکریپت ها و وبسایت های شما را اسکن میکند و اگر مشکلی در مقابل باگ های SQL Injection, XSS و... بود به شما سریعاً اطلاع میدهد. امروزه تقریبا 70 درصد سایت های اینترنتی باگ و راه های نفوذ دارند بدون آنکه خودشان اطلاعی داشته باشند. شما هم اگر صاحب وبسایت و یا وبلاگی شخصی هستید میتوانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند سایت خود را اسکن کنید و در صورت وجود هر گونه راه نفوذ و یا باگ در سایت ، راه حل و روش برطرف کردن آن را از طریق همین نرم افزار مطالعه کرده و به رفع مشکل بپردازید.
امکانات نرم افزار Acunetix Web Vulnerability Scanner :
- تکنولوژی AcuSensor.
- اسکنر تمام اتوماتیک برای تست وبسایت های Ajax و Web 2.0 applications.
- قابلیت اسکن قدرتمند وبسایت ها برای یافتن باگ های SQL injection و Cross site scripting.
- ابزارهای تست penetration قدرتمند مانند HTTP Editor و the HTTP Fuzzer .
- پشتیبانی از صفحات دارای CAPTHCA و نیازمند پسورد.
- دارای فاکتور های گزارش دهنده بسیار زیاد نظیر VISA PCI.
- قابلیت اسکن هزاران صفحه به طور همزان و پر سرعت.
- دارای خزنده هوشمند با قابلیت پیدا کردن نوع وب سرور و اسکریپت.
- قابلیت اسکن سایت هایی با محتوای flash , SOAP  و AJAX.
- اسکن پورت سرور و یافتن مشکلات امنیتی سروری که سایت روی آن میزبانی میشود.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Bigasoft AVCHD Converter 3.7 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای AVCHD

Posted: 16 Nov 2013 11:25 PM PST

دانلود Bigasoft AVCHD Converter

Bigasoft AVCHD Converter راهی ساده و سریع برای تبدیل و ویرایش ویدئوهای AVCHD می باشد. این نرم افزار می تواند ویدئوهای AVCHD انواع دوربین های فیلم برداری HD را از فرمت های TS, M2TS, MOD, TOD به فرمت های QuickTime,AVI,MP4,WMV,MKV, MPG, RM, RMVB, DivX, XViD, WebM, VP8 و غیره تبدیل کند. همچنین قابلیت تبدیل ویدئوهای AVCHD به صورت HD از دیگر ویژگی های آن می باشد.
  پشتیبانی کامل از دوربین های Canon, Hitachi, JVC, Leica Camera, Panasonic و Sony از مهمترین ویژگی های آن می باشد.

همچنین نرم افزار Bigasoft AVCHD Converter قابلیت تبدیل فرمت های  AVCHD برای اجرا روی دستگاه های قابل حمل مانند iPad,iPod,iPhone, Zune, Zune HD, Xbox, PSP, PSP 2 و غیره را دارا می باشد.
ویژگی های نرم افزار Bigasoft AVCHD Converter :
- تبدیل ویدئوهای AVCHD به تمامی فرمت های ویدئویی محبوب شامل MP4, AVI, MOV و دیگر فرمت های با کیفیت.
- تبدیل AVCHD به ویدئوهای HD مانند HD AVI, HD MPEG4, HD WMV, HD VOB, HD ASF, H.264/MPEG-4 AVC, MKV, HD WMV و ...
- تبدیل فرمت AVCHD برای اجرا روی پلیرهای DivX/XivD و QuickTime با نهایت کیفیت صوت و تصویر.
- استخراج صوت از ویدئوهای AVCHD و تبدیل ویدئو به فرمت های صوتی مختلف مانند AAC, MP3, M4A, WMA, WAV, RA, AC3, OGG و ...
- ویرایش گر AVCHD که توسط آن می توانید به راحتی عملیات مختلفی مانند برش ، تقسیم کردن ، ترکیب ، چرخش جهت ویدئو ، اضافه کردن واترمارک ، تنظیم روشنایی ، تنظیم کنتراست و نوردهی و در نهایت امکان اضافه کردن چندین Track صوتی به همراه زیرنویس از دیگر امکانات Bigasoft AVCHD Converter می باشد.
- پشتیبانی کامل از تکنولوژی NVIDIA CUDA در افزایش سرعت تبدیل AVCHD.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود EASEUS Todo Backup Advanced Server 6.1 - نرم افزار پشتیبان گیری از سرور

Posted: 16 Nov 2013 11:17 PM PST

دانلود Todo Backup Advanced Server

EASEUS Todo Backup Advanced Server نام نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل های تحت ویندوز می باشد. این نرم افزار برای تهیه نسخه پشتیبان ویندوز سرور و بازیابی کامپیوتر از مشکلات فیزیکی و مجازی محیط ویندوز سرور می باشد. تهیه نخسه پشتیبان و بازیابی توسط این نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا ، پشتیبانی از فایل ها ، بازیابی مشکلات ، جابه جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن ، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد.
از قابلیت های قابل ذکر در این نرم افزار امکان بک آپ گیری به صورت ریموت روی سروری دیگر از طریق FTP است. این امکان برای کسانی که می خواهند بک آپ روزانه داشته باشند امکانی بسیار عالی است.

امکانات نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server :
- بک آپ گیری آسان از سیستم.
- بک آپ گیری آسان از شبکه.
- سیستم تعویض سرور قابل اعتماد.
- بهینه سازی دیسک ها برای بک آپ گیری.
- بک آپ گیری در چندین فضای ذخیره سازی مختلف به همراه محافظت 2 برابر از فایل ها.
- بازیابی سریع سیستم های Crash شده.
- بک آپ گیری بر روی FTP.
- پشتیبانی از Windows Server 2000/2003/2008 و Windows 2000/XP/Vista/7.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Aiseesoft DVD Converter Suite Ultimate 6.3 - نرم افزار مبدل و مدیریت فایل های ویدئویی

Posted: 16 Nov 2013 11:00 PM PST

دانلود Aiseesoft DVD Converter

برنامه Aiseesoft DVD Converter Suite Ultimate ، مجموعه کاملی از ابزار های ریپ دی وی دی ، تبدیل فرمت های ویدئویی ، ساخت و رایت دیسک های DVD و انتقال انواع رسانه به دستگاه آیفون شما میباشد .
به کمک ابزار های قدرتمند این نرم افزار میتوانید دی وی دی یا فایل های ویدیویی خود را به فرمت های محبوبی نظیر MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, 3GP, VOB, DivX, MOV, M4A, AAC, WAV تبدیل کنید .
برخی از گزینه های این برنامه این امکان و به شما میدهد چند کلیپ را به یک کلیپ تبدیل کنید ویا قسمتی از کلیپ را بدون کمترین افت کیفیت در روشنایی و سایر اجزا جدا کنید،شما میتوانید به ویدیو هایتان "واترمارک"(نوشته هایی که پس زمینه ندارند) در قالب IPR برای محافظت و جلوگیری از تغییر اضافه کنید و پروفایل های آماده برای تبدیل ویدیو های شما به فرمت مورد نظر برای دستگاهتان باتوجه به سلیقه خودتان ایجاد کنید
با این برنامه دیگر تبدیل فیلم های 2بعدی به 3 بعدی غیر ممکن نخواهد بود،دارای رابط کاربری حرفه ای در عین حال ساده ای برای اینکار میباشد
اگر شما از آیفون استفاده میکنید خواهید دید که چه ساده با فروشگاه آی تونز کار میکند و قابلیت انتقال فایل هایتان را نیز داراست،با این برنامه شما میتوانیدفایل های آیفونتان را به کامپیوتر انتقال دهید و همچنین به راحتی قادر خواهید بود تا فایل هایتان را به آیفونتان بدون کوچکترین افت کیفیت صدا و تصویر منتقل کنید
ویژگی های اصلی نرم افزار Aiseesoft DVD Converter Suite Ultimate :
1.تبدیل هر DVD یا ویدیو یا صدا به فرمت های AMV, ASF, AVI, DivX, Flash H264, FLV, SWF, H.264 AVI, H.264/MPEG-4 AVC, M4V MPEG-4, MKV, MOV, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, MTV, VOB, WMV, XviD, DVD, VCD, WebM, HD, 3D video and AC, AC3, AIFF, AMR, MP3, OGG, AU, WAV, WMA و ... و همچنین فرمت های صوتی
2.تبدیل هر ویدیویی به DVD
شامل DVD ساز یا همان رایتر DVD با پشتیبانی از فرمت های 3GP, 3G2, AVI, DIF, FLV, SWF, F4V, MOD, DV, MJPG, MJPEG, MKV, MPEG, MPEG-2, VOB, DAT, MP4, M4V, MPV, QT, MOV, ASF, HD video, etc to DVD disc, DVD folder and ISO files شما همچنین میتونید به فیلم هایتان زیرنویس مورد نظرتون ،تصویر و موسیقی نیز اضافه کنید
3.تبدیل ویدیوهای استاندارد 2بعدی به ویدیوهای 3بعدی
شما میتوانید لذت تماشای یک فیلم 3 بعدی را با تبدیل هر ویدیویی 2بعدی به 3بعدی در منزلتان تجربه کنید
4.اشتراک گذاری فایل هایتان با دستگاهای IOS
با این سرویس میتوانید فایل هایتان را با انواع محصولات شرکت اپل (iPod, iPhone and iPad) به اشتراک بگذارید
5.ادیتور های قدرتمند در زمینه ویدیو
این برنامه این اجازه رو به شما میدهد تا بتوانید تمام جزئیات یک فایل ویدیو ،DVDو یا کلیپ اعم از مدت زمان،عنوان های ویدیو ها در DVDها،برش قسمت های از ویدیو،اضافه کردن واترمارک،روشنایی،کنتراست،تفکیک پذیری،رنگ و حجم را تغییر بدهید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود jv16 PowerTools 2014 3.2 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Posted: 16 Nov 2013 10:56 PM PST

دانلود jv16 PowerTools

jv16 PowerTools مجموعه ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز می باشد که می تواند سرعت کامپیوتر شما و کارآیی آن را بهبود ببخشد. کاربران توسط این نرم افزار می توانند رد پای مخفی نرم افزارهای حذف شده را به طور کامل پاک کرده و با پاک سازی رجیستری ، کارآیی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهند. بیشتر مشکلات رجیستری توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک رفع خواهد شد.
امکانات نرم افزار jv16 PowerTools :
- پاک سازی و تعمیر کامپیوتر : جستجو و نعمیر مشکلات رجیستری، بخش های اضافی رجیستری، فایل های بلا استفاده، فایل های موقت ، فایل های ثبت وقایع غیر ضروری و غیره از امکانات کلیدی نرم افزار است.
- حذف کامل نرم افزارها : کمک به شما برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی سیستم و پاک سازی تمامی رد پای نرم افزارهای حذف شده.
- افزایش سرعت کامپیوتر بوسیله بهینه سازی آن.
- کنترل اجرای خودکار نرم افزارها : می توانید با استفاده از jv16 PowerTools تعیین کنید که کدام یک از نرم افزارها در هنگام راه اندازی ویندوز اجرا شوند و کدام یک در این زمان غیر فعال باشد. بدین ترتیب می توانید سرعت راه اندازی کامپیوتر خود را افزایش دهید.
- ایمن کردن My Computer : این امکان جدید برای بلاک کردن دسترسی از کامپیوتر شما به وبسایت های خطرآفرین شناخته شده می باشد تا بدین طریق امنیت کامپِوتر شما فراهم شود.
- تعیین اعبار دانلودها برای امنیت اجرا : اولین خط دفاعی در برابر بدافزارها و ویروس ها.
دیگر بخش های jv16 PowerTools عبارتند از :
- ابزار مدیریت رجیستری.
- ابزار جستجوی رجیستری.
- ابزار جستجو و جایگذاری رجیستری.
- ابزار پاک کننده رجیستری.
- ابزار فشرده سازی رجیستری.
- اطلاعات رجیستری.
- بررسی رجیستری.
- ابزار پاک کننده فایل.
- ابزار جستجوی فایل.
- ابزار بازیابی فایل.
- جستجوی فایل های دو نسخه ای.
- ابزار جستجوی دایرکتوری ها.
- ابزار مدریت فایل ها.
- تغییر نام چندین فایل به صورت همزمان.
- ترکیب یا تجزیه فایل ها.
- جستجو و جایگذاری اطلاعات در فایل ها.
- پاک سازی همیشگی فایل ها.
- حذف کنند نرم افزار.
- مدیریت Startup.
- ابزار منوی Start.
- ابزار خودکار سازی.
- Service Manager.
- بهینه سازی سیستم.
- پاک کننده تاریخچه.
- پاک کننده سیستم.
- تهیه نسخه پشتیبان.
- تاریخچه عملکردها .

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment