Tuesday, January 1, 2013

P30world : دانلود OnOne Perfect Resize Premium Edition 7.5 - پلاگین بزرگ کردن عکس بدون افت کیفیت +5 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود OnOne Perfect Resize Premium Edition 7.5 - پلاگین بزرگ کردن عکس بدون افت کیفیت +5 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود OnOne Perfect Resize Premium Edition 7.5 - پلاگین بزرگ کردن عکس بدون افت کیفیت

Posted: 01 Jan 2013 01:03 AM PST

دانلود OnOne Perfect Resize Premium Edition

تمامی کاربران فوتوشاپ به خوبی میدانند که بزرگ کردن یک عکس بدون افت کیفیت چه کار سخت و زمان گیری می باشد که با توجه به محدودیت های نرم افزاری معمولا به کیفیت مورد نظر نخواهند رسید.به منظور کاهش زمان و سهولت کار شما کاربران ما نرم افزار OnOne Perfect Resize Premium Edition 7.5 را به شما پیشنهاد میکنیم.

این نرم افزار یکی از پلاگین هایی است که کار بزرگ کردن عکس را بدون افت کیفیت انجام میدهد.

نرم افزار اشاره شده در ادامه نرم افزار Onone Genuine Fractals عرضه گردیده و مانند سایر نمونه های مشابه علاوه براجرایی بودن در برنامه فوتوشاپ قابل اجرا درLightroom نیز میباشد.

با هر دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته و این قابلیت را دارد تا 1600% هر عکس را بزرگ کند بدون اینکه افت کیفتی بوجود بیاورد.

 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود OnOne Perfect Portrait Premium Edition 2.0 - نرم افزار روتوش تصاویر

Posted: 01 Jan 2013 12:57 AM PST

دانلود OnOne Perfect Portrait

Perfect Portrait نرم افزاری کاملا جدید، ساخته شده توسط شرکت onOne است که بهترین امکانات روتوش تصاویر پرتره ( چهره ) را برای عکاسان فراهم می کند. هم اکنون عکاسان می توانند با استفاده از این نرم افزار تمرکز خود را در هنر روتوش چهره و ساخت تصاویر پرتره هنری قرار دهند. با استفاده از امکانات خودکار نرم افزار، این کار وقت گیر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.


امکانات نرم افزار Perfect Portrait :
- ابزاری مناسب برای روتوش و زیباسازی چهره با سرعت بالا و دور نگه داشتن ابزار غیر ضروری و کنترل هایی که در کار شما اختلال ایجاد می کردند از صفحه اصلی نرم افزار.
- Perfect Portrait می تواند با سرعت بالا علاوه بر چهره، چشم ها و لب را نیز تشخیص دهد تا سرعت کار شما در بهینه سازی این نقاط افزایش یابد.
- دیگر نیازی به صرف زمان برای استفاده از امکانات و Wizard های پیچیده نرم افزار ندارید، زیرا امکانات نرم افزار در مسیر درست خود و بر اساس نیاز شما طراحی شده اند.

- قلموی جدید روتوش چهره که جوش ها، موهای زاید، رگه ها و انواع لکه های بزرگ را حذف می کند. تنها کافیست قلموی روتوش را روی لکه ها بکشید تا به صورت خودکار حذف شوند. این کار تا کنون اینقدر ساده نبوده است.
- ساخت پوستی کاملا طبیعی از دیگر امکانات Perfect Portrait است. این نرم افزار با استفاده از ساختار پوست واقع گرایانه می تواند پوست را روتوش کند تا طوری به نظر برسد که پرتره روتوش نشده است. شما می توانید با سرعت زیاد تمامی لکه ها و منافذ عمیق روی پوست را از بین برده و صاف کنید. اینکار نه تنها روی صورت بلکه روی کل بدن امکان پذیر است.
- Perfect Portrait به شما در ساخت رنگ واقعی پوست صورت به صورت خودکار کمک می کند. این تکنولوژی تصحیح رنگ ، رنگ ها را بر پایه رنگ پوست هر کدام از افراد موجود در عکس، تنظیم می کند.
- کارکرد مستقیم در نرم افزارهای Lightroom و Aperture و یا به عنوان نرم افزار مستقل.
- اجرا به عنوان پلاگین فتوشاپ و adobe Photoshop Elements.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Math Resource Studio 5.0.11.0 - نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته

Posted: 01 Jan 2013 12:50 AM PST

دانلود Math Resource Studio

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری اقدام به ساخت و تولید برنامه هایی نموده اند که علاوه بر مزیت کاربردی بودن آن ها برای یادگیری موضوعات درسی بسیار مفید می باشند و میتوان از آنها به عنوان ابزار های قدرتمند کمک آموزشی استفاده نمود . Math Resource Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای حل مسائل و معادلات ریاضی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان سوالات مختلف را حل نموده و به جواب آن ها دسترسی پیدا نمود . از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حل معادلات مختلف ، مسائل هندسی و جبر و انجام عملیات های پیشرفته محاسباتی اشاره نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از دیگر ابزارها همانند ابزارهای سرگرمی ریاضی استفاده نمود. این برنامه محصولی از شرکت schoolhousetech  می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SSDLife Pro 2.3.52 - نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسکهای SSD

Posted: 01 Jan 2013 12:32 AM PST

دانلود SSDLife Pro

SSDLife Pro 2.3.52 نرم افزاری کاربردی برای بررسی سلامت هارد دیسک های SSD می باشد که در قالب یک نرم افزار کوچک به کاربران عرضه شده است. این نرم افزار این امکان را میدهد تا بتوانید کنترل کاملی بر هارد دیسک خود داشته باشید. به همین منظور اطلاعاتی نظیر درجه حرارت ، سرعت خواندن و نوشتن ، میزان سلامت هارد دیسک  و میزان عمر هارد دیسک شما به راحتی در دسترس شما قرار میگیرد.

یه کمک این اطلاعات شما قادر خواهید بود با دقت بیشتر و رعایت اصول مناسب حفظ هارد دیسک از خرابی آن کاسته و به طول عمر آن بیافزایید.

 

برخی از عملکرد های این نرم افزار :
- نمایش اطلاعات کلی در مورد هارد دیسک های SSD

- نمایش اطلاعات فنی در مورد هارد دیسک های SSD

- بررسی وضعیت سلامت کارSSD  در پس زمینه کار

- نمایش جزئیات آنلاین SSD و گزارش وضعیت سلامت آنلاین

ادامه مطلب / دانلود


دانلود 1CLICK DVD Converter 3.0 - نرم افزار تبدیل فیلم های دی وی دی به فایل های ویدیویی

Posted: 01 Jan 2013 12:25 AM PST

دانلود 1CLICK DVD Converter

1Click DVD Converter نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فیلم های دی وی دی و بخش های مختلف آن می باشد که می تواند با سرعت و به سادگی فیلم ها را به فایل های ویدئویی قابل اجرا روی Pad, iPod, iPhone, Apple TV, Archos, Creative Labs Zen, Generic DivX, Microsoft Zune و Soby PSP تبدیل کند. تکنولوژی تصحیح CPRx به شما این اطمینان را می دهد که تبدیل فرمت دی وی دی ها با بالاترین کارآیی و بدون خطا انجام خواهد شد.


بدین ترتیب شما می توانید تمامی دی وی دی ها خود را تنها با یک کلیک تبدیل کره و از آنها آرشیو تهیه کنید. برخلاف دیگر نرم افزارهای هم خانواده که دارای تنظیمات پیچیده و مراحل متعددی هستند، 1Click DVD Converter امکانات را به صورت بسیار ساده در اختیار شما قرار می دهد. تشخیص فیلم اصلی و قسمت های مختلف آن به صورت خودکار می باشد و نیازی نیست که شما آنها را مشاهده کنید و بخش های اصلی را حدس بزنید. فقط روی دکمه شروع کلیک کنید و در نهایت DVD تبدیل شده خود را تحویل بگیرید.

 

البته برای افراد حرفه ای ، تنظیمات کاملی نیز در نظر گرفته شده است. یک پنجره پیش نمایش به شما نشان می دهد که ویدئوی تبدیل شده روی دستگاه پخش شما چگونه اجرا خواهد شد. گزینه هایی برای بزرگنمایی، تغییر رزولوشن و کیفیت ویدئو نیز در آن وجود دارد. حتی شما می توانید DVD را به فرمت Divx تبدیل کنید.


امکانات نرم افزار DVD Converter :
- سازگار با ویندوز 7 و 8
- تکنولوژی CPRx برای جلوگیری از خطا.
- پشتیبانی از انوع پلیرهای محبوب مانند iPod ، PSP و Archos.
- انتخاب خودکار فیلم و تنظیمات آن برای ایجاد بهترین نتیجه.
- تبدیل فرمت هر اپیزود به صورت خودکار به یک فایل مجزا.
- سرعت بالای تبدیل تا 3 برابر بیشتر از نرم افزارهای دیگر.
- پشتیبانی از بزرگنمایی در صفحات WideScreen.
- پیش نمایش ویدئو.
- لغزنده برای تغییر کیفیت ویدئو.
- پشتیبانی از فیلم های NTSC DVD و PAL DVD.
- تبدیل فرمت DVD به DivX.
- پشتیبانی از زیرنویس و انتخاب زبان.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SQLite Expert Professional v3.4.41 - نرم افزار مدیریت همه پایگاه های داده و فایلهای دیتابیس

Posted: 01 Jan 2013 12:20 AM PST

دانلود SQLite Expert

SharpPlus Sqlite Developer نام نرم افزاری می باشد که برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود 500 KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و open source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید.


برخی از امکانات نرم افزار SharpPlus Sqlite Developer :

ویرایشگر قدرتمند SQL
قابلیت کاملسازی خودکار autocomplete
پشتیبانی از utf8 and utf16
ایجاد خروجی داده به صورت sql,csv,excel, word, html, xml
دریافت داده از csv, sqlit
قابلیت بروزرسانی LiveUpdate

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment