Wednesday, January 23, 2013

P30world : دانلود DxO Optics Pro 8.1.2 Build 188 Elite - نرم افزار افزایش کیفیت عکس +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود DxO Optics Pro 8.1.2 Build 188 Elite - نرم افزار افزایش کیفیت عکس +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود DxO Optics Pro 8.1.2 Build 188 Elite - نرم افزار افزایش کیفیت عکس

Posted: 23 Jan 2013 12:13 AM PST

دانلود DxO Optics Pro

نرم افزار DxO Optics Pro کیفیت عکس را با در نظر گرفتن ویژگی های دقیق دوربین عکاسی شما(بدنه دوربین و لنز) ،به صورت خودکار افزایش می دهد. این نرم افزار برای افراد مبتدی و حرفه ای و کسانی که می خواهند بهترین کیفیت عکس را داشته باشند طراحی شده است. روند افزایش کیفیت عکس روی هر دو فرمت jpg و raw به خوبی در این نرم افزار انجام می شود. DxO Optics Pro هر نوع مشکلی که روی کیفیت عکس شما تاثیر گذار باشد را به راحتی برطرف کرده و شما می توانید از قابلیت های پردازش تصویر برای افزایش کیفیت عکس به صورت خودکار استفاده کنید یا اگر ترجیح می دهید می توانید به صورت دستی تنظیمات پردازش را برای هر عکس مشخصی کنید تا نرم افزار بنا بر نیاز شما تغییرات را روی عکس اعمال کند. یکی از ویژگی های نرم افزار DxO Optics Pro Elite ، تصحیح کارایی لنز می باشد: DxO Optics به صورت خودکار تمامی مشکلات عکس شما مانند مشکلات نوری ، اعوجاج یا ناهنجاری های رنگی را با دانستن اطلاعات دقیق تجهیزات دوربین عکاسی شما برطرف می کند. آیا وضوح ( شارپنس ) لنز دوربین شما کم است؟ شما توسط نرم افزار DxO Optics Pro Elite می توانید بدون توجه به کیفیت لنز دوربین ، جزئیات عکس را بهینه سازی کنید.

سایر ویژگی های نرم افزار DxO Optics Pro Elite به شرح زیر است :

تصحیح هندسی : بازیابی پرسپکتیو صحیح و درست کردن خط افقی به همراه حفظ حجم و فرم اشیاء از دیگر امکانات این نرم افزار است.
تصحیح حجم : DxO Optics تناسب ها و درجات مناسب و صحیح را بازیابی می کند و به شکل واقع گرایانه ای به تصویر جلوه زیبایی می بخشد.
تبدیل Raw : عکاسی کردن با پسوند RAW به شما این امکان را می دهد تا کنترل کاملی بر چگونگی رندر عکس های خود داشته باشید. این بخش از نرم افزار بر پایه ی جزئیات مشخصات دوربین شما عمل می کند. با از بین رفتن حالت های موزاییکی کیفیت عکس شما به صورت چشم گیری افزایش می یابد.
حذف نویز : با در اختیار داشتن نرم افزار DxO Optics دیگر نیازی نیست که بر روی فلش دوربین خود تکیه کنید تا عکس زیبایی با رنگ های کامل و جزئیات فراوان تهیه کنید. این نرم افزار بر پایه آنالیز مشخصات دوربین شما به صورت خودکار نویزهای دیجیتال را از روی تمامی عکس های شما برطرف می کند.
تصحیح نوردهی و کنتراست : DxO Optics تعادل ایده آل بین نواحی روشن وتیزه عکس را بازیابی می کند. نوردهی و کنتراست بدین ترتیب با دقت بالا به صورت محلی یا کلی بهینه سازی خواهد شد.
 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود PDF-XChange 2012 Pro 5.0.267.0 - نرم افزار ساخت ، تبدیل و ویرایش فایل های PDF

Posted: 23 Jan 2013 12:03 AM PST

دانلود PDF-XChange Pro

 به جرات می توان گفت Tracker Software PDF-XChange Pro از بهترین نرم افزار های دنیا برای ساخت فایل های PDF می باشد. PDF-XChange دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود.
PDF-XChange کم حجم ترین، سریعترین و قدرتمندترین ابزار ساخت PDF می باشد که تا کنون طراحی شده است. امکان پرینت فایل های به PDF از طریق پنجره های مختلف ، ابزار تبدیل فرمت PDF ، مشاهده فایل های PDF و ... از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. تبدیل فرمت های MS Office به صورت منفرد و دسته ای به PDF ، تبدیل عکس به PDF و اضافه کردن واترمارک روی صفحات PDF بخشی از ویژگی های نرم افزار PDF-XChange Pro می باشد.

امکانات نرم افزار PDF-XChange Pro :
- دارای موتور بهینه سازی شده و دارای سرعت تبدیل بسیار بالا.
- بهبود وضعیت تبدیل تصاویر.
- پشتیبانی از فرمت های (ISO PDF/A 2a, 2b, 2u(RGB.
- پشتیبانی از ویرایش های X6 آکروبات مربوط به کنترل رمز امنیتی.
- تکنولوژی قدرتمند برای بهینه سازی و فشرده سازی های فایل های PDF.
- ابزارهایی برای مشاهده ، خواندن فایل PDF و ویرایش آن ها.
- ساخت فایل های PDF جدید از طریق پنجره های مختلف.
- کنترل کامل روی ساخت PDF.
- قرار دادن رمز عبور و مجوز روی PDF.
- بهینه سازی و فشرده سازی PDF برای مدیریت حافظه.
- یکپارچگی با MS Office.
- استخراج محتوای PDF به متن ، عکس و PDF.
- ویرایش ، اضافه کردن و تغییر Bookmark ها.
- حذف ، برش و چرخش صفحات PDF.
- بازنشانی صفحات در PDF.
- کنترل سایز و رزولوشن.
- تقسیم و ترکیب فایل های PDF.
- تبدیل فرمت های .RTF .DOC به PDF.
- ساخت خودکار بوکمارک
- گزینه تعبیه فونت (Font embedding).
- پشتیبانی از انواع زبان ها.
- سازگار با تمامی ویندوزها از Windows 2000 تا Windows 7 (32/64 bit).

 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MyLanViewer v4.14.2 - نرم افزار مدیریت و کنترل شبکه داخلی

Posted: 22 Jan 2013 11:58 PM PST

دانلود MyLanViewer

MyLanViewer نرم افزاری کارآمد برای اسکن NetBIOS و IP ، محاسبه فاصله زمانی بين ارسال يك بسته اطلاعاتی از مبداء به مقصد و برگشت آن ،بررسی whois ، خاموش کردن از راه دور و مدیریت WOL ، مسنجر LAN و بررسی شبکه می باشد. این نرم افزار کامپیوترهای شبکه شما را به سادگی نمایش داده و در یک پنجره اسامی ماشین ها ، آدرس های IP ، آدرس های MAC ، منابع به اشتراک گذاشته شده و دیگر جزئیات تکنیکی هر کامپیوتر را برای شما نمایش می دهد. MyLanViewer از امکاناتی مانند خاموش کردن از راه دور ، wake-on-lan ، قفل ایستگاه های کاری ، Log Off ، Sleep ، Hibernate ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن سیستم ها پشتیبانی می کند.
 شما توسط آن می توانید تمامی IP ها را بررسی کنید و وقتی وضعیت یک کامپیوتر تغییر کرد یک پیغام اطلاع رسانی را نمایش دهید. این نرم افزار همچنین می تواند به پوشه های به اشتراک گذاشته شده دسترسی داشته و آنها را مشاهده کند ، فواصل کاربری و منابع به اشتراک گذاشته شده را قطع ، اطلاعات وضعیت شبکه را نمایش و سرورهای DHCP را تشخیص دهد. MyLanViewer می تواند تمامی دستگاه ها شبکه شما را بررسی کند و وقتی دستگاه جدیدی شناسایی شد ، پیغام آن را برای شما نمایش دهد ( برای مثال برای اینکه بدانید چه کسی به Router WiFi یا شبکه Wireless شما متصل شده است). نصب و استفاده از آن بسیار ساده بوده و رابط کاربری آن بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود TagScanner 5.1.630 Final - نرم افزار ویرایش تگ های فایل های صوتی

Posted: 22 Jan 2013 11:53 PM PST

دانلود TagScanner

نرم افزار TagScanner ابزاری است برای مدیریت و ویرایش تگ های فایل های موسیقی که به کمک آن میتوانید اطلاعاتی نظیر نام خواننده ، نام آلبوم ، سال انتشار ، عکس کاور و ... را در فایل موسیقی قرار دهید . همچنین این نرم افزار قادر است تا تگ های تبلیغاتی موجود در فایل های صوتی را از بین ببرد یا بصورت کلی تمام تگ های از پیش وارد شده را از فایل موسیقی حذف کند . همچنین این برنامه دارای پتانسیل بسیار زیادی است که میتواند اطلاعات آلبوم را از طریق پایگاه داده های آنلاین مانند آمازون یا Freedb دریافت کند.


ویژگی ها نرم افزار TagScanner 5.1.630 Final Multilanguage  :
- تغییر نام فایل ها و اطلاعات تگ
- برچسب گذاری قدرتمند
- ایجاد برچسب با دریافت اطلاعات از پایگاه داده های آنلاین مانند آمازون و یا Freedb
- ایجاد برچسب در فایل / پوشه
- پیدا کردن کلمات جایگزین برای تبدیل نام فایل ها و تگ ها
- پشتیبانی کامل از یونیکد
- پشتیبانی از تمام فرمت های فایل های MP3، OGG، Musepack، FLAC، AAC، OptimFROG، SPEEX، WavePack، TrueAudio، WMA، MP4 مدرن
- پشتیبانی از تمام فرمت های ابرداده ID3 1.0/1.1/2.2/2.3/2.4 Tag، APE V1 و V2 Tag، Vorbis با پسوند، برچسب ها WMA و MP4 (آیتونز) metatags
- مشاهده و ویرایش متن ترانه های جاسازی شده
- سادگی انجام مراحل کار
- پخش ویرایشگر
- لیست پخش صادرات به HTML، CSV و اکسل (برای پایگاه داده)
- رابط چند زبانه

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Unformat Professional 2.5.3.21 - نرم افزار بازیابی اطلاعات فرمت شده

Posted: 22 Jan 2013 11:47 PM PST

دانلود Unformat Professional

Active Unformat Professional نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات فرمت شده است . این نرم افزار به منظور بازگرداندن اطلاعات از دست رفته در دیسکها طراحی شده و با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید اطلاعات از دست رفته در هارد دیسک و دستگاه های ذخیره سازی دیگر را بازگردانید. این نرم افزار قادر است تا پارتیشن های پاک شده را نیز به حالت گذشته برگرداند.رابط کاربری ساده و ظریف، اندازه کوچک، و تنظیمات مفید زیاد از ویژگیهای این نرم افزار است.این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های NTFS, FAT32, FAT و رابط کاربری جذاب ، می تواند به شما کمک بسیار زیادی در امر ریکاوری اطلاعات حذف شده و فرمت شده نماید.
Active Unformat Professional با اسکن هارد دیسک یا درایو مورد نظر شما اطلاعات پاک شده آن را برایتان لیست کرده و امکان بازیابی آن ها را فراهم مینماید . استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و طراحی آن به صورتی بوده که حتی کاربران مبتدی نیز به سادگی می توانند از آن استفاده کنند.این برنامه علاوه بر قابلیت باز گردانی اطلاعات هارد قابلیت باز گردانی اطلاعات پاک شده دستگاه های دیگری همچون دوربین های دیجیتال را نیز دارا می باشد.از ویژگیهای خوب این نرم افزار سرعت انجام کار آن است که بسیار مفید و کاربردیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active Unformat 2.5.3.21 :
- برگرداندن اطلاعاتی که ازهارد دیسک شما پاک شده است
- برگرداندن اطلاعاتی که از یک درایو فرمت شده اند
- قابلیت باز گردانی فایل های پاک شده از سطل زباله ویندوز
- قابلیت بازگردانی اطلاعات از هارد دیسک ، کارت های حافظه ، Flash Memory ها ، فلاپی دیسک و ...
- پشتیبانی از هاردهای بزرگ(با حجم بسیار زیاد)
- بازیابی پیشرفته پوشه / فایل
- بهتر شدن الگوریتم اسکن

 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment