Tuesday, January 22, 2013

P30world : دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDF +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDF +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDF

Posted: 21 Jan 2013 11:15 PM PST

دانلود Nitro PDF Reader

این نرم افزار ، ابزاری قدتمند برای مشاهده فایل های PDF است . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نوع فونت ، بزرگ نمایی ، اندازه صفحه ، جهت صفحه ،  کیفیت تصاویر ر ا کنترل نمایید . همچنین به کمک این نرم افزار شما میتوانید برای فایل های PDF خود رمز عبور مشخص کرده تا از دسترس سایرین دور بماند.
از امکانات بسیار خوب این نرم افزار میتوان به توانایی استخراج عکس ها از داخل فایل های pdf اشاره نمود.همچنین محدودیت دسترسی به اینترنت در فایل ها و غیر فعال سازی کدهای جاوا  اسکریپت از ویژگی های این نرم افزار است.
توسط این نرم افزار می توانید نوشته های خود را وارد pdf کنید , مکان های مهم را پر رنگ کنید , زیر متن های مهم خط بکشید.از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت ساخت پرینتر مجازیت که به شما این امکان را میدهد تا اسناد خود را به صورت PDF ذخیره نمایید.نیترو پی دی اف ریدر به شما این اجازه را داده تا به طور مستقیم به ویرایش متن پی دی افی که در حال مشاهده آن هستید اقدام کنید. مواردی که ویرایش شما را در بر میگیرد میتواند شامل اضافه کردن متن ، قرار دادن امضا ، برجسته ساختن بخشی از متن و اضافه کردن حاشیه نویسی نظرات و یادداشت های ظاهر شونده به سند می باشد.
پشتیبانی از 300 نوع فرمت متفاوت از فایل های pdf از توانایی های این نرم افزار است.

 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Boilsoft Video Splitter 7.02.1 - نرم افزار برش فیلم

Posted: 21 Jan 2013 11:07 PM PST

دانلود Boilsoft Video Splitter

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری کاربردی برای برش ، ویرایش ، و حتی سانسور بخش هایی از یک فیلم میباشد . این نرم افزار قادر است از فرمت هایی مانند AVI, MPEG, RM, ASF, WMV, 3GP و MP4 پشتیبانی کند.
گاهی اوقات شما وقتی یک ویدئو را ویرایش میکنید برای گرفتن خروجی از ویدئوی ویرایش شده اکثر نرم افزار ها آن ویدئو را دوباره Encode و یا به اصطلاحی Re-Encode میکنند. این طرز کار ، خود یک پروسه طولانی مدت و زمان بر است. در حالی که اکثر کاربران به دنبال راه های پر سرعت تر هستند. از مزیت های قابل ذکر Boilsoft Video Splitter ، این است که ویدئو های شما دوباره Encode نمیشوند و شما میتوانید با سرعت بالاتر از ویدئوهای مورد نظر خروجی بگیرید. AVI Splitter, MPEG Splitter, RM Splitter, ASF Splitter, WMV Splitter, 3GP Splitter, MP4 Splitter همگی در یک نرم افزار !


امکانات نرم افزار Boilsoft Video Splitter 7.02.1  :
- جداسازی مستقیم بدون Encode کردن دوباره.
- پشتیبانی از رایج ترین فرمت های ویدئویی مانند AVI, Divx, MPEG-4.
- پشتیبانی از اکثر فرمت های قابل استفاده مانند : MPEG-1, MPEG-2, VOB و ASF, WMV, WMA .rm, .rmvb و .mp4, .m4a و .3gp, 3g2 و .dat و AC3.
- پشتیبانی از ویدئوهای با سایز بالا ، حتی بیشتر از 2 گیگابایت.
- بسیار پر سرعت و بدون افت کیفیت.
- ظاهر بسیار ساده و کاربر پسند.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Helium Audio Splitter 1.70.258 - نرم افزار برش و تقسیم فایل های موسیقی

Posted: 21 Jan 2013 11:01 PM PST

دانلود Helium Audio Splitter

Helium Audio Splitter نرم افزاری سریع و قدرتمند برای تقسیم و جدا کردن فایل های صوتی به چند تکه می باشد. این نرم افزار رایگان بوده و دارای عملکردهای کاملی برای تقسیم کردن یک فایل صوتی به چندین ترک بوده و در این راستا با فرمت های مختلف صوتی سازگار می باشد. پشتیبانی Helium Audio Splitter از محدوده وسیعی از فرمت های صوتی برای فایل های ورودی و خروجی شامل فرمت های محبوب AAC ، FLAC ، M4A، M4B، MP3 ، MP4 ، MPC ، Ogg Vorbis ، Wave ، Wave Pack و WMA از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.

با استفاده از Helium Audio Splitter می توانید ترک های صوتی را به روش های زیر خلق کنید :
- بوسیله بارگذاری فایل CUE
- ساخت تعداد مشخصی از ترک های صوتی با مدت زمان یکسان
- ساخت دستی ترک ها بوسیله تخصیص افست های آغازین و پایانی
بازکردن فایل های منبع با کلیک بر دکمه Open File ممکن خواهد بود. وارد کردن محتوای برچسب برای نام هنرمند، عنوان موزیک، نام آلبوم و دیگر زمینه های مربوط ، در ویرایشگر از امکانات مفید نرم افزار می باشد. از انتخاب فرمت خروجی دلخواه و انتخاب اختیاری گزینه کدکننده برای تقسیم فایل ها نیز می توان به عنوان برتری های Helium Audio Splitter نام برد.
همانطور که گفته شد ،شما می توانید به سرعت، برچسب های اطلاعات را روی فایل ها اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود تا با تیک زدن یا برداشتن تیک از روی ترک های صوتی، فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه هایی برای تنظیم مشخصات در مورد نوشتن حروف به صورت بزرگ در ویرایشگر برچسب ها و برای زبان های مختلف در Helium Audio این نرم افزار وجود دارد. پنل موجی شکل Helium Audio Splitter نیز می تواند برای تنظیم ترک ها در حین اجرا ، استفاده شود.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Active Undelete 8.2.3 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده

Posted: 21 Jan 2013 10:54 PM PST

دانلود Active UNDELETE

Active UNDELETE نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای بازیابی اطلاعات می باشد که در بازیافت فایل های پاک شده و بازیابی پارتیشن های حذف شده به شما کمک می کند. این نرم افزار از ویندوزهای 2003،2008، XP، Vista و ویندوز 7 به طور کامل پشتیبانی می کند.


امکانات نرم افزار Active UNDELETE :
- بازیابی فایل ها و پوشه های حذف شده که قابلیت اصلی این نرم افزار است.
- بازیابی فایل ها و پوشه ها از پارتیشن های حذف شده یا صدمه دیده.
- اسکن برای فایل های حذف شده بر اساس فرمت آنها. حتی اگر فرمت مورد نظر شما توسط نرم افزار پشتیبانی نشود نیز این قابلیت کارآمد است.
- بازیابی پارتیشن های حذف شده : آیا پارتیشن شما ناپدید شده است؟ آیا به صورت تصادفی آن را پاک کرده اید یا ویروسی آن را حذف کرده است؟ با استفاده از Active@ UNDELETE می توانید در صورتی که هنوز روی آن اطلاعات جدید نریخته باشید، آن را بازیابی کنید.
- بازیابی فایل ها و پوشه ها از دیسک های RAID صدمه دیده.
- دستکاری پارتیشن : با استفاده از ماژول مدیریت پارتیشن این نرم افزار می توانید عملیاتی مانند ساخت، فرمت و حذف پارتیشن را نیز انجام دهید. این قابلیت در زمان عملیات بازیابی پارتیشن می تواند مفید باشد.
- بازیابی فایل ها و پوشه ها روی کامپیوترهای شبکه : با اجرای این نرم افزار روی یک کامپیوتر شبکه، نرم افزار هارد دیسک آن را برای پیدا کردن فایل ها و پوشه های حذف شده و بازیابی آنها ، اسکن می کند.
- بازیابی اطلاعات از هارد درایو به صورت مستقیم در CD یا DVD.
- پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها برای اطمینان از صحت فایل مورد نظر.
- ساخت ایمیج از دیسک برای افزایش امنیت بازیابی اطلاعات و پارتیشن ها و امکان باز کردن آنها.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود FireFox v18.0.1 - مرورگر فایر فاکس 18

Posted: 21 Jan 2013 10:48 PM PST

دانلود Firefox

Mozilla Firefox 18.0.1 آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.

ویژگی های اصلی مرورگر FireFox v18.0.1 :
- سازگاری اغلب افزودنی ها (Add-Ons) با نسخه جدید.
- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.
- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.
- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.
- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.
- امکان پشتیبانی از CSS های انیمیشن.
- افزایش سرعت گرافیکی.
- ارتقاء سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- پشتیبانی کامل از HTML5.

- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment