Wednesday, January 16, 2013

P30world : دانلود Google Chrome v24.0.1312.52 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Google Chrome v24.0.1312.52 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Google Chrome v24.0.1312.52 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

Posted: 16 Jan 2013 01:22 AM PST

دانلود Google Chrome

Google Chrome گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است. نرم افزار گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید. اگر از این نرم افزار استفاده می کنید ، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش omnibox نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و... از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار ، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است.


ويژگي هاي كليدي نرم افزار Google Chrome:
سرعت بالا در بارگزاري صفحات
داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
زيبايي در طراحي
داراي پوسته هاي مختلف
پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
و ...

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Ashampoo WinOptimizer 2013 v9 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز

Posted: 16 Jan 2013 01:09 AM PST

دانلود Ashampoo WinOptimizer

شما می توانید با استفاده از Ashampoo WinOptimizer فایل های بلا استفاده و سرویس هایی که سیستم شما را کند می کنند را پاک سازی کنید. این نرم افزار سیستم شما را با قدرت بالا آنالیز می کند و از روش های هوشمندی برای جستجوی اطلاعات اضافی استفاده می کند. رابط گرافیکی آن بسیار ابتکاری طراحی شده و استفاده از آن را ساده کرده است. بعد از به پایان رسیدن اسکن می توانید به راحتی بین نتایج حرکت کنید و آنها را مشاهده کنید. برای موارد امنیتی ، Ashampoo WinOptimizer از مکانیسم های تهیه نسخه پشتیبان برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ، استفاده می کند.
Ashampoo WinOptimizer دارای امکانات مختلفی برای افزایش کارآیی سیستم می باشد که این ماژول ها شامل ابزار یکپارچه سازی ، بررسی برای خطاها و آنالیز یا تخمین وضعیت سلامتی سیستم می باشد. همانند درایوهای هارد دیسک ، رجیستری ویندوز نیز بعد از مدتی دچار در هم ریختگی و چند پارگی می شود. پاک سازی رجیستری می تواند فضای خالی آن را افزایش دهد و با کاهش زمان دسترسی به آن ، سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهد.

 

از فعالیت های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

تغییر تنظیمات نرم افزارهای Startup ویندوز برای بال بردن سرعت  بالا آمدن ویندوز بدون تداخل با نرم افزارهای دیگر .

از امکانات دیگر این نرم افزار حرفه ای می توان به دستکاری ویندوز مناسب سلیقه شخصی اشاره کرد. شما می توانید تمامی جزئیات ویندوز خود را با استفاده از Ashampoo WinOptimizer تغییر دهید.

قابلیت دسترسی به تنظیمات مخفی سیستم برای دستکاری آن و نرم افزارهای نصب شده و قابلیت ذخیره مکان آیکون ها در دسکتاپ .

امکان حذف ایمن و همیشگی و همچنین بازیابی فایل های حذف شده .

پاک سازی رد پای مرور اینترنت، محافظت از فایل ها و پوشه ها در مقابل دسترسی نرم افزارهای دیگر و رمز گذاری روی آنها از جمله امکانات امنیتی این نرم افزار می باشند.

 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود FileLocator Pro 6.5 Build 1345 - نرم افزار جستجوی فایل

Posted: 16 Jan 2013 01:01 AM PST

دانلود Download FileLocator Pro

FileLocator Pro 6.5 Build 1345 نرم افزاری است برای جستجوی حرفه ای فایل ها در کامپیوتر شما . این نرم افزار قابل استفاده برای کسانی است که معمولا دسترسی سختی به فایل های خود دارند و یا مکان و فولدر فایل های خود را زود فراموش میکنند. قابلیت هایی مانند جستجوی فایل های Word و PDF و Excel از نکات قابل اشاره در این برنامه است. ممکن است سیستم شما در یک شبکه خانگی و یا اداری باشد و شما بخواهید در آن شبکه فایلی را جستجو کنید ، به کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید فایل خود را در آن شبکه پیدا کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا نتایج جستجو های خود را به فرمت های دلخواهی مانند Xml و CSV و Txt و Html ذخیره کنید و خروجی های خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. از دیگر مزایای این نرم افزار استفاده کم از Cpu سیستم شماست و راحتی کار و سرعت را برای شما به ارمغان می آورد.

 

امکانات نرم افزار FileLocator Pro 6.5 Build 1345 :

- جستجو بر پایه Boolean یا Regular Expressions.
- پشتیبانی از Cpu های دو و یا چهار هسته ای.
- جستجوی فایل های ورد ، اکسل و پی دی اف.
- قابلیت جستجوی فایل های ورد به همراه پشتیبانی از IFilter.
- قابلیت جستجو در شبکه های LAN/WAN.
- خروجی گیری از نتایج جستجو به فرمت های Text, CSV, HTML, XML.
- قابلیت جستجو در آرشیو های ZIP, RAR, CAB, 7-Zip, ARJ, Bzip, CHM, CPIO, DEB, GZIP, ISO, LZH, NSIS, TAR.

- قابلیت ویرایش اسکریپت برای جستجوی های سلیقه ای.
- محیط جستجوی قابل تغییر.
- نمایش دهنده فایل درونی.
- پشتیبانی از Drag & Drop.
- پیش نمایش صفحه پرینت.
- دارای Search Navigation برای نمایش سریع جستجو های قبلی.
- همخوانی با Windows Shell.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment