Monday, December 31, 2012

P30world : دانلود IObit Malware Fighter Pro 1.7.0.1 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود IObit Malware Fighter Pro 1.7.0.1 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود IObit Malware Fighter Pro 1.7.0.1 Final - نرم افزار ضد جاسوسی و بد افزارها

Posted: 31 Dec 2012 12:01 AM PST

دانلود IObit Malware Fighter

IObit Malware Fighter یک نرم افزار حرفه ای برای حذف بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی می باشد که می تواند عمیق ترین آلودگی ها به انواع نرم افزار جاسوسی ، تبلیغات جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگر ها، بات ها، کرم های اینترنتی و هایجکر ها را تشخیص داده و از سیستم پاک کند. موتور دو هسته ای به همراه قابلیت تشخیص قدرتمند بدافزارها ، IObit Malware Fighter را قادر می سازد تا بتواند پیچیده ترین و خطرناک ترین نرم افزارهای جاسوسی را با سرعت بالا از روی سیستم حذف کند. بدیت ترتیب شما به امنیت کاملی در این زمینه دست خواهید یافت.


این نرم افزار امنیتی می تواند با سرعت بالا ، عمیق ترین آلودگی ها را جستجو کرده و آنها را قرنطینه یا در صورت لزوم حذف کند. بخش های مختلف آن مانند anti-malware, anti-spyware, anti-adware, anti-trojan, anti-bots و ... باعث برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های هم خانواده اش شده است. اگر شما از یک آنتی ویروس استفاده می کنید ، می توانید با نصب IObit Malware Fighter برای کشف خطرات پیچیده و جدید ، به آن کمک کنید.

 

در نسخه جدید این نرم افزار به کاربران تکنولوژی ابر نیز امکان بررسی و تجزیه و تحلیل فضای ابری برای شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، کی لاگرها، کرم ها و... در حالتی کاملا مطمئن فراهم گردیده.

همچنین رابط کاربری جدید و زیبا به کاربر این امکان را می دهد تا در چهار بخش "بازنگری"،"اسکن"،"محافظت"و"ابر" به فعالیت مورد نظر خود بپردازد.
 

ویژگی های نرم افزار IObit Malware Fighter :
- تشخیص 100% تمامی ویروس ها و بدافزارها.
- امنیت کامل با سرعت بسیار بالا شامل امینیت Statup ویندوز ، امنیت مرورگر ، امنیت شبکه ، امنیت فایل ، امنیت کوکی ها ، امنیت پردازش ها ، امنیت دیسک USB و ...
- سرعت بسیار بالا و حجم کم.
- سهولت در استفاده تنها با یک کلیک.
- سازگار با انواع آنتی ویروس های موجود.
- فعالیت خودکار در پس زمینه بدون تداخل در کارهای روزانه شما.
- آپدیت های خودکار و منظم در طول روز برای به روز رسانی پایگاه داده های نرم افزار و تشخیص خطرات جدید .

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود MP3 Toolkit 1.0.5 - نرم افزار تبدیل، ویرایش و ادغام فایل های صوتی

Posted: 30 Dec 2012 11:50 PM PST

دانلود MP3 Toolkit

یکی از مشکلات استفاده از فایل های صوتی در پخش کننده های مختلف , عدم سازگاری فرمت و مشکلاتی از این دست است که توسط نرم افزار زیر قابل حل میباشد .
MP3 Toolkit نرم افزاریست قدرتمند که فعالیت های کلیدی چون موارد زیر را به راحتی انجام میدهد :
MP3 Converter : این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا بتوانید فایل های صوتی خود را به هر یک از فرمت های MP3, WAV, WMA, FLAC, OGG, AC3, AAC, AMR, MPG تبدیل نمایید.
CD Ripper : توانایی ریپ کردن تمامی Audio CD ها را در اختیار شما قرار میدهد. شما توسط این امکان میتوانید دیسک های صوتی خریداری شده را به فایل های MP3 کم حجم تبدیل کرده و آنها را روی موبایل ، دستگاه های پخش mp3 و ... گوش کنید .
Tag Editor : امکان ویرایش تگ های اضافه شده به فایل های صوتی را در اختیار شما قرار میدهد.
MP3 Cutter : با استفاده از این قابلیت شما این توانایی را دارید تا به ویرایش فایل های صوتیتان بپردازید و بخش هایی از فایل صوتی را برش دهید
MP3 Merger : توانایی ادغام فایل های صوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
MP3 Recorder : این قابلیت را دارد تا صداها را ضبط و پس از آن به صورت Mp3 ذخیره نماید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود CDBurnerXP 4.5.0 Build 3717 Final - نرم افزار رایت انواع سی دی و دی وی دی

Posted: 30 Dec 2012 11:40 PM PST

دانلود CDBurnerXP

CDBurnerXP نرم افزاریست برای رایت انواع CD و DVD که دیسک هایBlu-Ray و HD-DVDها را نیز پشتیبانی میکند . این نرم افزار که به صورت چند زبانه طراحی شده توانایی رایت فایل های ISO را دارد که این امکان را به کاربران میدهد تا در هر کجا از آن به صورت رایگان استفاده کنند.
از مزایای این نرم افزار، سادگی آن است که به شما این امکان را میدهد تا به دور از پیچیدگی های موجود در نرم افزارهایی همچون Nero به رایت CD و DVD های خود بپردازید. همچنین این نرم افزار دیسک های rewritable را نیز پشتیبانی مینماید.

چند قابلیت اصلی نرم افزار CDBurnerXP :

رایت کردن تمامی انواع دیسک ها
رایت سی دی های صوتی به صورت یکپارچه
تولید و رایت فایلهای ISO
بازبینی مراحل رایت پیش از اجرای آخرین فرمان
ایجاد دیسک های Bootable
پشتیبانی از چندین زبان مختلف جهان
تبدیل فایلهای bin/nrg به ISO
توانایی ساخت کاور و چاپ آن برای سی دی ها و دی وی دی ها
ساپورت سیستم عاملهای Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7
و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود StartIsBack v1.3 Final - نرم افزار منوی استارت در ویندوز 8

Posted: 30 Dec 2012 11:34 PM PST

دانلود StartIsBack

StartIsBack نرم افزاری است برای بازگرداندن منوی استارت در ویندوز 8 .همانطور که مطلع هستید ، ویندوز 8 فاقد منوی استارت بوده و این قابلیت مهم از ویندوز 8 حذف شده است به همین جت کاربرانی که شروع به کار با ویندوز 8 میکنند به شدت دبنال راهی برای بازگرداندن یا ایجاد منوی استارت هستند .
نرم افزار StartIsBack این مشکل شما را حل خواهد کرد.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز 8 را دارد و با نصب آن از تمامی مزایای منوی استارت موجود در ویندوز 7 بهره مند خواهید شد .
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment