Monday, December 24, 2012

P30world : دانلود LibreOffice 4.0.0 Beta 2 - مجموعه نرم افزارهای آفیس +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود LibreOffice 4.0.0 Beta 2 - مجموعه نرم افزارهای آفیس +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود LibreOffice 4.0.0 Beta 2 - مجموعه نرم افزارهای آفیس

Posted: 24 Dec 2012 11:55 AM PST

دانلود LibreOffice 4.0.0 Beta 2 - مجموعه نرم افزارهای آفیس

LibreOffice مجموعه نرم افزاری رایگان برای کار با اسناد متنی در محیط های ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux می باشد که دارای 6 نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد.
- Writer یک پردازشگر لغات است که درون بسته نرم افزاری LibreOffice وجود دارد. با استفاده از امکانات آن می توانید کارهای مختلف مانند نوشتن یک کتاب به همراه جدول محتوا ، طرح های گرافیکی موجود در آن ، جدول ها و فهرست کتاب را به راحتی تهیه کنید.
- Calc نرم افزاری برای محاسبه اعداد است که به شما در آنالیز اطلاعات و نمایش آنها کمک می کند. جدول ها و ابزار آنالیز این نرم افزار می توانند نتایج حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورند.
- Impress سریعترین و ساده ترین راه برای ساخت پرزنتیشن های مولتی مدیای مختلف می باشد.
- Draw به شما امکان ساخت دیاگرام و طرح های زیبا از طرح های اولیه را می دهد.
- Base یک پایگاه داده برای LibreOffice suite می باشد.
- Math یک ویرایشگر معادلات خطی می باشد که به شما امکان نمایش عبارات ریاضی ، شیمی ، الکتریکی یا تعادل های علمی را به صورت استاندارد می دهد.
امکانات و فواید نرم افزار LibreOffice v3.6.3 :
- کاملا رایگان بدون نیاز به لایسنس.
- پشتیبانی از تعداد زیادی زبان زنده دنیا .

LibreOffice

- بدلیل باز بودن سورس نرم افزار ، LibreOffice suite توسط بسیاری از متخصصان امنیتی تست شده است.
- رابط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پسند طراحی شده و دستکاری و شخصی سازی آن کاری بسیار ساده است. کاربران Microsoft Office می توانند به دلیل شباهت این دو به هم به راحتی از نرم افزار استفاده کنند.
- سازگار با تمامی فرمت فایل های مهم. شما می توانید فایل های خود را به سادگی از نرم افزارهای Microsft Office، Excel و Powerpoint و دیگر فرمت ها وارد LibreOffice کنید و همچنین می توانید آنها را در فرمت Microsft Office و دیگر فرمت های مورد نیاز خود نیز ذخیره کنید.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
مجموعه‎‏‎ ی جدید آموزشی حرفه ای تریدی مکس از شرکت Digital Tutors، بیش از 206 ساعت آموزش جدید مالتی مدیا منطبق با تریدی مکس 2013،2012،2011،2010 گلچینی از بهترین مباحث آموزشی نرم افزار Autodesk 3Ds Max ارائه شده توسط شرکت معتبر Digital Tutors در بین سالهای 2010 تا 2013. آموزش ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010
- آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود AIMP 3.20 Build 1165 - نرم افزار پخش موسیقی و آهنگ

Posted: 24 Dec 2012 11:45 AM PST

دانلود AIMP 3.20 Build 1165 - نرم افزار پخش موسیقی و آهنگ

AIMP نام نرم افزاری قدرتمند در جهت پخش موسیقی است. امروزه پلیرهای قدرتمند بسیاری در این زمینه وجود دارند و میتوان AIMP را یکی از نرم افزارهای خوب در این زمینه نام برد. این نرم افزار قادر است موسیقی های شما را با کیفیتی بالا پخش کند و ظاهر ساده آن مطمئنا هر کاربری را جذب خواهد کرد. همچنین شما میتوانید با پوسته های موجود شکل نرم افزار را به فرم دلخواه خود تغییر دهید. نرم افزار همچنین دارای یک Equalizer قدرتمند 18 بانده است و با افکت های پخش موسیقی میتواند توجه شما را جلب کند. افکت هایی مانند FadeIn و FadeOut این حس را به شما میدهد که Playlist شما یک سری آهنگ متوالی و زیباست و هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد. همچنین شما قادر خواهید بود تا صدای خود را ضبط کنید ، موسیقی ها را ویرایش کنید و فرمت آنها را تغییر دهید ، و Tag های فایل ها را ویرایش کنید. این نرم افزار بر پایه سیستم اصلی موسیقی یعنی Bass ساخته شده است و به همین علت شما میتوانید Plugin های زیادی را بر روی آن نصب و اجرا کنید.
امکانات نرم افزار AIMP :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی مانند : MP1, MP2, MP3, MPC, MP+, AAC, AC3, OGG, FLAC, .APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX
- کپی برداری به صورت 1:1 روی CD-R و CD-RW ها.
- امکانات بسیار زیاد در مقابل ظاهری ساده و کاربر پسند.
- درست کردن Bookmark و لیست مرتب شده آهنگ ها برای اجرا.
- دارای Equalizer داخلی 18 بانده.
- دارای افکت های زیبا نظیر : Reverb, Flanger, Chorus, Pitch, Tempo, Echo, Speed.
- قابلیت پردازش موسیقی 32 بیتی.
 

- قابلیت کار با چندین Playlist.
- پشتیبانی از پلاگین ها.
- پشتیبانی از حالت چند کاربره Multi-user.
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف.
- دارای قابلیت Hotkeys.
- دارای قابلیت جستجو و امکانات بسیار دیگر ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Gilisoft Full Disk Encryption 3.0 - نرم افزار رمزگذاری بر روی هارد دیسک

Posted: 24 Dec 2012 11:41 AM PST

دانلود Gilisoft Full Disk Encryption 3.0 - نرم افزار رمزگذاری بر روی هارد دیسک

GiliSoft Full Disk Encryption نرم افزاری است که برای رمز گذاری روی پارتیشن های دیسک سخت ساخته شده است. از طریق رمز گذاری روی یک دیسک ، پارتیشن یا اجزای سیستم عامل ، می توانید فعالیت های غیر مجاز خواندن و نوشتن اطلاعات روی دیسک یا کامپیوتر را غیر فعال کنید و دسترسی و اجرای دیسک ها و فایل های خاص را محدود کنید. این نرم افزار می تواند امنیتی خودکار را برای تمامی اطلاعات هارد دیسک شما ، شامل اطلاعات کاربری ، فایل های سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده ، فراهم کند.
این نرم افزار رمز گذاری با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و جدید به همراه امکانات ایجاد امنیت کامل برای هارد درایوها و دیسک های فلش ، از برترین نرم افزار امنیتی موجود می باشد. از ویژگی های مهم دیگر GiliSoft Full Disk Encryption می توان به پشتیبانی از هارد درایوهای فلش و USB اشاره کرد تا شما بتوانید در صورت از دست دادن اطلاعات ، به آنها دسترسی داشته باشید.

http://images.p30world.com/5/1391/9/GiliSoft.Full.Disk_460.jpg

امکانات نرم افزار Full Disk Encryption :
- رمز نگاری هارد دیسک : رمز گذاری خودکار روی تمامی اطلاعات یک درایو ، شامل اطلاعات کاربر ، سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده از مهمترین امکانات GiliSoft Full Disk Encryption می باشد.
- تصديق (authentication) قبل از راه اندازی : بدین طریق می توانید اطمینان حاصل کنید که تنها کاربران دارای مجوز می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
- پشتیبانی از رمز گذاری روی دیسک های USB : عملکرد اولیه نرم افزار GiliSoft Full Disk Encryption در مورد رمز گذاری روی هارد درایوها و حافظه های فلش می باشد.
- رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند : برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ گونه مهارت یا تخصص خاصی ندارید. GiliSoft Full Disk Encryption می تواند در نهایت سادگی ، امنیت کامل هارد دیسک شما و اطلاعاتتان را تامین کند و حریم شخصی شما را با محفوظ نگه داشتن اطلاعات از دسترسی های غیر مجاز ، ایمن کند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GiliSoft Secure Disc Creator 5.0 - نرم افزار رمزنگاری و قفل گذاری دی وی دی

Posted: 24 Dec 2012 03:22 AM PST

دانلود GiliSoft Secure Disc Creator 5.0 - نرم افزار رمزنگاری و قفل گذاری دی وی دی

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری برای ایجاد دیسک های محافظت شده توسط پسورد می باشد. این نرم افزار از انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی کامل می کند. این نرم افزار یک منطقه محافظت شده روی دیسک شما ایجاد میکند و کلیه اطلاعات ان منطقه توسط یک پسورد محافظت میگردد . رمز گذاری به صورت 256bit AES خواهد بود. این سی دی ها و دی وی دی های تولید شده کاملا خودکار و مستقل خواهند بود و نیازی به نصب هیچ برنامه اضافی روی کامپیوتر ندارند. استفاده از چندین لایه امنیتی و روش های مختلف رمز گذاری ، ساخت فایل های ایمیج ISO از سی دی و دی وی دی و  ساخت یک درایو مجازی برای اجرای فایل های ISO بخشی از ویژگی های دیگر نرم افزار Secure Disc Creator می باشد.

http://images.p30world.com/5/1391/9/GiliSoft-Secure-460.jpg

سایر امکانات نرم افزار Secure Disc Creator :
- رایت سی دی وی دی وی دی با قرار دادن رمز عبور روی آنها برای حفاظت از محتوا.
- قرار دادن اطلاعات ، فایل ها ، پوشه ها و اسناد روی درایو CD/DVD و محافظت از آنها.
- امنیت بسیار بالا.
- برای مشاهده محتوای دیسک های رمزگذاری شده نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت.
- رایت فایل های ایمیج ISO.
- رابط کاربری زیبا و ساده بدوین نیاز به هیچ گونه اطلاعات یا مهارت خاص برای استفاده.
- سازگار با انواع سخت افزارها شامل پردازشگر Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-CoreProcessor.
- سازگار با ویندوزهای 2000/2003/XP/Vista/Windows 7.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود IDM UEStudio v12.20.0.1006 - نرم افزار کد نویسی و ویرایش متن

Posted: 24 Dec 2012 03:17 AM PST

دانلود IDM UEStudio v12.20.0.1006 - نرم افزار کد نویسی و ویرایش متن

UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وبسایت ها می باشد. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند. از نمونه آنها می توان به پشتیبانی از 30 کامپایلر محبوب، کنترل یکپارچه نسخه CVS، مرورگر Class داخلی، تبدیل پروژه و ابزار اشکال زدایی اشاره کرد.
یکی از عناصر مهم برای یک محیط برنامه نویسی، بخش ویرایشگر کد آن می باشد. این بخش ، هسته مرکزی یک محیط برنامه نویسی به حساب می آید. UEStudio دارای یک بخش ویرایشگر قدرتمند، پایا و دارای استانداردهای انواع نرم افزارهای ویرایش متن و برنامه نویسی می باشد.
امکانات نرم افزار UEStudio :
- تبدیل پروژه های Visual Studio 6/05 به پروژه های UEStudio.
- پشتیبانی از کامپایلر یکپارچه.
- پشتیبانی از کنترل یکپارچه نسخه CVS.
- پشتیبانی از SVN یکپارچه.
- پشتیبانی از چندین ماژول SVN/CVS درون یک پروژه.

UEStudio

- پشتیبانی یکپارچه از Tag.
- مدیریت قدرتمند پروژه ها.
- قالب های پروژه مخصوص کامپایلر.
- کامپایل کردن پروژه های شما درون UEStudio.
- ساخت دسته های پروژه ها.
- اشکال زدایی.
- پشتیبانی از ابزار اشکال زدایی یکپارچه برای WinDbg برای نرم افزارهای Microsoft C/C++.
- اجرای نرم افزار از داخل UEStudio.
- پشتیبانی از برنامه نویسی PHP/Ruby ویژه.
- اجرا و تست اسکریپت های PHP/Runy از داخل UEStudion.
- عملکرد جدید PHP که اسکریپت ها را از داخل نرم افزار بررسی می کند.
- تجزیه اسناد PHP/Ruby.
- سایه روشن کردن منبع.
- اشکال زدایی PHP توسط Xdebug.
- پشتیبانی توسعه یافته از CVS.
- قابلیت جدید باز کردن سریع فایل ها از آدرس بار.
- پشتیبانی توسعه یافته از FTP.
- تشخیص خودکار فایل های حجیم.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment