Sunday, December 30, 2012

P30world : دانلود AceMoney 4.33 - نرم افزار حسابداری و مدیریت پول +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود AceMoney 4.33 - نرم افزار حسابداری و مدیریت پول +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود AceMoney 4.33 - نرم افزار حسابداری و مدیریت پول

Posted: 30 Dec 2012 01:26 AM PST

دانلود AceMoney

AceMoney نرم افزایست که برای مدیریت و دسته بندی حساب های مالی و شخصی کاربرد دارد. این نرم افزار در نهایت سادگی و سرعت می تواند کمک خوبی برای مدیریت حساب های شخصی افراد نظیر درآمد ها ، هزینه ها ، حساب های بانکی ، حساب های نقدی و ... باشد. AceMoney از تمامی امکانات مورد نیاز برای کاربران خانگی و حتی شرکت های تجاری کوچک ، پشتیبانی می کند.
شما می توانید از این نرم افزار برای مدیریت حساب های مالی خود به خوبی بهره ببرید ( مدیریت پول نقد - مدیریت حساب های بانکی - مدیریت صندوق و ... )
امکانات نرم افزار AceMoney :
- مدیریت چندین حساب : نرم افزار مدیریت مالی AceMoney از انواع عملیات مالی حساب ها مانند بررسی، پس انداز، کارت های اعتباری، اجاره و حساب های بدهی ، پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید انواع حساب های شخصی خود را نیز در آن خلق کنید.
- به روز رسانی های خودکار برای تعادل : این نرم افزار می تواند برای دانلود خودکار تراکنش های مالی از بانک ها ، دسته بندی آنها و به روز کردن تعادل های بودجه شما ، تنظیم شود.
- مدیریت بودجه منزل : بیش از 100 دسته بندی برای مخارج خانگی در این نرم افزار وجود دارد. شما می توانید محدودیت های بودجه خانه خود را برای هر دسته تنظیم کنید و تفاوت بین اعتبارات دخل و خرج شده و اعتبارات واقعی را بررسی کنید. 

- بررسی کارآیی سرمایه گذاری : می توانید فعالیت های سرمایه گذاری خود مانند اختيار خريد سهام را بررسی کنید. قیمت ها به صورت خودکار از اینترنت دانلود می شوند.
- محاسبات مالی با پول های رایج : نسبت مبادله ارز برای بیش از 150 نوع پول قانونی و رایج کشورها به صورت خودکار از اینترنت دانلود می شود.
- دسته بندی دخل و خرج : تمامی تراکنش های تجاری یا شخصی شما توسط نرم افزار ، دسته بندی می شود تا شما بتوانید به صورت دقیق از میزان درآمد و خرج خود آگاه باشید.
- جلوگیری از تعویق در پرداخت بدهی ها : AceMoney به شما نشان می دهد که معوقه حساب های شما چه زمانی فرا می رسد.
- قابلیت استفاده روی ویندوز ، لینوکس و مکینتاش.
- نیازمند 8 مگابایت حافظه.
- اجرا روی ویندوزهای 32bit و 64bit از ویندوز 95 تا ویندوز 7 .

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
مجموعه نرم افزار ها ، بازی ها و اپلیکیشن های اپل آیفونگروه های تشکیل دهنده بسته جادویی آیفون (ویرایش ششم) نرم افزار، بازي، پوسته هاي زيبا به همراه آموزش نصب، جي پي اس به همراه تعدادی از نقشه شهرهای ایران، نرم افزارهاي تبديل صدا و تصوير، زنگ موبايل سازگار ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Dr.Web LiveCD v6.0.2 - دیسک نجات ( بوت ) آنتی ویروس دکتر وب

Posted: 30 Dec 2012 01:21 AM PST

دانلود Dr.Web LiveCD

نرم افزار Dr.Web LiveCD فایلی به صورت ایمیج بوده که هدف آن کمک به شما در مواقع آلودگی سیستم و بازیابی اطلاعات سیستم شما در زمان اضطراری می باشد.
اگر سیستم عامل ویندوز یا لینوکس شما توسط نرم افزارهای مخرب دچار مشکل شده و دیگر بوت نمی شود شما می توانید اکثر این مشکلات را به آسانی توسط نرم افزار Dr.Web LiveCD برطرف کنید.

 

نرم افزار Dr.Web LiveCD می تواند کامپیوتر شما را از فایل های آلوده و مشکوک پاک کرده ، به شما در کپی کردن اطلاعات مهم و انتقال آن ها به یک دستگاه قابل حمل و یا کامپیوتری دیگر کمک نموده تا شما بتوانید در هنگام بروز اینگونه مشکلات اطلاعات کامپیوتر خود را حفظ کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Runtime GetDataBack for NTFS & FAT 4.32 نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته

Posted: 30 Dec 2012 01:16 AM PST

دانلود GetDataBack

GetDataBack For FAT & NFTS نام نرم افزاری قدرتمند است که به کمک آن میتوانید اطلاعات و فایل های پاک شده را بازیابی کنید. در این نرم افزار می توان با انتخاب درایو مورد نظر اقدام به اسکن آن درایو نمود و برنامه نیز فایل های پاک شده از سیستم را که قابلیت ریکاوری آن ها موجود می باشد را برابر کاربر لیست می نماید ، سپس کاربر در صورت تمایل می تواند هر یک از فایل های لیست شده در برنامه را انتخاب و اقدام به بازیابی آن ها نماید. همچنین در مواردی ( بسته به نوع فایل ) کاربر قادر است تا قبل از انجام عمل بازیابی ، پیش نمایشی از فایل را مشاهده کند. این نرم افزار قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده توسط شرکت Runtime Software طراحی شده است.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

توانایی بازیابی فایل های عکس ، صوتی و تصویری پاک شده

قابلیت بازیابی فایل های مربوط به سند های متن Office و Tax

توانایی بازیابی فایل هایی که از درون Recycle Bin پاک شده اند

قابلیت پیش نمایش از فایل ها قبل از عمل بازگردانی اطلاعات

قابلیت بازیابی اطلاعات از هارد دیسک ، کارت های حافظه SD ، فلش کارت های حافظه و بسیاری دیگر از حافظه های جانبی

پشتیبانی از فرمت های NTFS و FAT

و ...

ادامه مطلب / دانلود


Microsoft Expression Web v4.0.1460.0 - نرم افزار طراحی وب مایکروسافت ، جایگزین فرانت پیج

Posted: 30 Dec 2012 01:09 AM PST

دانلود Microsoft Expression Web

 یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage ( فرانت پیج ) مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 ، علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web عرضه و منتشر شده تا طراحان وب از آن پس بتوانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web که نرم افزار اصلی و بزرگ پکیج Microsoft Expression Studio 4 است نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و ... بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net، مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment