Thursday, December 6, 2012

P30world : دانلود Hard Drive Inspector v4.1 Build 143 Pro & for Notebooks - نرم افزار کنترل سلامت هارد دیسک +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Hard Drive Inspector v4.1 Build 143 Pro & for Notebooks - نرم افزار کنترل سلامت هارد دیسک +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Hard Drive Inspector v4.1 Build 143 Pro & for Notebooks - نرم افزار کنترل سلامت هارد دیسک

Posted: 06 Dec 2012 01:25 AM PST

دانلود Hard Drive Inspector v4.1 Build 143 Pro & for Notebooks - نرم افزار کنترل سلامت هارد دیسک

Hard Drive Inspector نرم افزاری قدرتمند، ایمن و ساده برای بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک شما می باشد. ارزش اطلاعات ذخیره شده روی یک هارد دیسک ، معمولا بیشتر از ارزش خود هارد می باشد. اما هارد درایو یکی از غیر قابل اطمینان ترین ابزار آلات هر کامپیوتر است. وقتی کرش می کند ، اطلاعات ذخیره شده در آن به صورت کلی یا تنها قسمتی از آن از بین می روند. بازیابی اطلاعات نیز در بعضی مواقع غیر ممکن می باشد و یا پروسه ای بسیار هزینه بردار و طولانی داشته که تنها توسط افراد حرفه ای قابل اجرا است. هارد درایوهای مدرن که از تکنولوژی S.M.A.R.T (تکنولوژی های خودبررسی ، آنالیز و گزارش دهی) پشتیبانی می کنند که به صورت ویژه ای ، خطاهای مختلف دیسک که احتمال رخ دادن در آنها وجود دارد را تشخیص می دهند. با استفاده از Hard Drive Inspector می توانید وضعیت های کنونی پارامترهای مهم یک دیسک که با کارآیی و پایداری آن در رابطه هستند را کنترل کنید. این نرم افزار تمامی اطلاعات هارد دیسک را کنترل کرده و در مواقعی که پارامترها کاهش چشمگیری در پایداری دیسک سخت ایجاد کنند ، به کاربر گزارش و هشدار می دهد.

Hard Drive Inspector

هشدارهای بموقع به شما این امکان را می دهد که اقدام به کپی برداری اطلاعات خود کنید و دیسک مشکل دار را تعویض کنید تا بدین ترتیب جلوی هر اتفاق ناگهانی مانند از دست دادن اطلاعات را بگیرید. این نرم افزار روی تمامی ویندوزها شامل 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 اجرا می شود.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی ماهنامه نرم افزاری پی سی ورلد (Minimum) - شماره اول November 2012 ماهنامه نرم افزاری پی سی ورلد (Minimum) - شماره اول November 2012
ماهنامه نرم افزاری پی سی ورلد ( مینیموم ) نسخه November 2012 شامل تمامی نرم افزارهای معرفی شده در ماه نوامبر در وب سایت P30World میباشد که برای دسترسی راحتتر مخاطبین عزیز به تمامی نرم افزارهای معرفی شده در طول یک ماه میلادی در وب سایت P30World عرضه شده ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013
- آموزش جامع Microsoft Visual Studio Cشارپ .NET 2010
- آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها
- مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - پاییز ۹۱ (Gerdoo 12)


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود (Core FTP Pro v2.2.1765 (x86/x64 - نرم افزار مدیریتی FTP سرور

Posted: 06 Dec 2012 12:42 AM PST

دانلود (Core FTP Pro v2.2.1765 (x86/x64 - نرم افزار مدیریتی FTP سرور

Core FTP Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا به صورت گرافیکی اقدام به انتقال فایل ها و اطلاعات به وب سرورها نمایند. ارسال فایل ها به سرور و دانلود فایل ها به راحتی و با پشتیبانی از ویژگی Resume امکان پذیر می باشد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به انتقال و رد و بدل نمودن فایل ها و دیگر اطلاعات از یک وب سایت بر روی وب سایت دیگری به صورت مستقیم نام برد و بدین شکل دیگر نیاز نیست تا ابتدا یک بار فایل را از host شماره یک بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید و سپس به host شماره دو ارسال کنید. این نرم افزار از متد های امنیتی ( SSL, TLS, SFTP ) جهت آپلود و دانلود فایل از سرور استفاده می کند. امکان Resume , Drag و Drop و... نیز در این برنامه وجود دارد.
برخی از امکانات نرم افزار Core FTP Pro v2.2.1765 :
- پشتیبانی از SFTP, SSL و HTTPS به منظور برقراری ارتباطی امن.
- پشتیبانی از دامنه های مختلف جهانی.
- انتقال سریع و ایمن فایل ها.
- دارای ظاهر گرافیکی مناسب.
- استفاده از حالت Z compression در هنگام انتقال اطلاعات.

Core FTP Pro

- پشتیبانی از ویژگی drag and drop برای وارد کردن فایل ها به برنامه و بر عکس.
- پشتیبانی از ویژگی Resume در هنگام انتقال اطلاعات.
- ابزارهای مدیریتی برای برای مدیریت بر فایل های سرور.
- قابلیت انتقال مستقیم فایل ها از یک سایت به سایت دیگر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Kvisoft FlipBook Maker Pro v3.6.5 - نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به کتاب های دیجیتال

Posted: 05 Dec 2012 10:50 PM PST

دانلود Kvisoft FlipBook Maker Pro v3.6.5 - نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به کتاب های دیجیتال

Kvisoft Flipbook Maker Pro نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای تبدیل فایل های PDF به کتاب های دیجیتال با قابلیت ورق زدن می باشد. این نرم افزار به شما امکان قرار دادن ویدئو، عکس، صدا، ابر لینک و بسیاری عناصر چند رسانه ای دیگر در صفحات کتاب را می دهد. بدین ترتیب می توانید از طریق هر کامپیوتر یا دستگاه های موبایلی مانند iPhone یا iPad ، کتاب های دیجیتالی که تهیه کرده را به کاربران خود نمایش دهید.
امکانات نرم افزار Kvisoft FlipBook Maker Pro v3.6.5 :
- کارکرد ساده با استفاده از وجود دکمه های مهم در رابط کاربری اصلی نرم افزار شامل دکمه های اضافه کردن فایل، ویرایش صفحه، طراحی و انتشار.
- در کنار وارد کردن فایل های PDF شما می توانید فیلم های فلش در فرمت های .flv, f4v, mp4 ,.swf و انواع عکس در فرمت های .jpg, .png, .bmp, .jpeg, gif را به کتاب خود اضافه کنید.
- اضافه کردن فایل های چند رسانه ای مانند متن، ابر لینک، ویدئو، فیلم های فلش، عکس، کلیپ آرت و صدا به صفحات کتاب کار بسیار ساده ای خواهد بود.
- پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل مختلف مانند iPhone، iPad، iPod و دستگاه های اندروید.
- ساخت جدول محتویات بنا به دلخواه شما در صورتی که فایل PDF شما دارای بوکمارک نباشد.
- امکان ویرایش بوکمارک های فایل PDF اصلی و تهیه ساختار دلخواه.
- وجود قالب های از پیش آماده شده برای کتاب.

Kvisoft FlipBook Maker Pro

- با وارد کردن اطلاعات اکانت Google Analytics خود در کتاب می توانید ترافیک بازدید و تعداد افراد آنلاینی که در حال مشاهده آن هستند را به صورت زنده در آن سایت مشاهده کنید.
- کتاب های ساخته شده از فایل های PDF توسط Flipbook Maker Pro دارای یکپارچگی کاملی با سایت های شبکه های اجتماعی هستند.
- گزینه های انتشار منعطف شامل انتشار در فرمت HTML برای وبسایت ها، انتشار برای مشاهده روی دستگاه های موبایل، ذخیره در فرمت فایل APP برای اجرا در MAC.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment