Friday, October 25, 2013

P30world : دانلود Norton 360 2013 v 20.3.0.36 Final - آنتی ویروس و فایروال نورتون 360 +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Norton 360 2013 v 20.3.0.36 Final - آنتی ویروس و فایروال نورتون 360 +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Norton 360 2013 v 20.3.0.36 Final - آنتی ویروس و فایروال نورتون 360

Posted: 25 Oct 2013 12:20 AM PDT

دانلود Norton 360

Norton 360 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی دنیا برای محافظت از کامپیوتر شما در مرور اینترنت می باشد. این نرم افزار حرفه ای و کامل می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، هکرها و Botnet ها به خوبی محافظت کند.

امکانات نرم افزار Norton 360 2014 :
- امنیت حرفه ای برای انواع خطرات مانند ویروس ها ، خطرات آنلاین ، دفاع در برابر سارقان هویت و یک گاو صندوق برای اطلاعات مهم شما.
- سیستم امنیتی نورتون که دارای 4 لایه امنیتی حرفه ای برای محافظت از کامپیوتر شما قبل از آلوده شدن آن می باشد.
- Insight که می تواند در زمان ورود فایل ها امکان ایجاد خطر توسط آنها را بررسی کند.
- Insight 2.0 که از کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای خطر آفرین قبل از نصب محافظت خواهد کرد.
- Norton Safe Web به شما در مورد وب سایت های خطر آفرین هشدار می دهد و آنها را در نتیجه جستجوی شما بلاک می کند.
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار از تمامی عکس ها ، موزیک ها ، اسناد مالی و دیگر اطلاعات مهم روی دیسک ، دستگاه USB یا یکی از پایگاه داده های ایمن شرکت Norton.
- بهینه سازی کامپیوتر با تعمیر تنظیمات سیستم ، خالی کردن حافظه و از بین بردن بخش های غیر ضروری از هارد درایو برای اجرای سریعتر آن.
- Norton Managment که سیستمی ابری بوده و به شما امکان دانلود ، نصب ، آپدیت یا تجدید محصولات نورتون را می دهد.
- Norton Identity Safe که برای محافظت از رمزهای عبور ، به خاطر سپردن آنها و وارد کردن خودکار آنها در حین تایپ می باشد.
- بخش کنترل والدین برای بررسی فعالیت کودکان در اینترنت.
- ابزار بازیابی قابل بوت Norton که امکان ساخت CD/DVD/USB بازیابی از سیستم را برای شما فراهم می کند.
- دسترسی به عکس ها ، ویدئوها و دیگر اطلاعات ذخیره شده به صورت آنلاین از طریق یک صفحه وب رمز گذاری شده.
- تشخیص خطراتی که در شبکه وجود دارد.
- امنیت مرورگر اینترنت بوسیله بررسی سایت ها قبل از اینکه آنها بتوانند به کامپیوتر شما صدمه بزنند.
- SONAR 4 برای ایجاد امنیت براساس رفتار مشکوک فایل ها و بلاک کردن فعالیت اینگونه فایل ها.
- اسکن اخبار جدید و دانلودهای خطرناک و لینک به وبسایت های خطرآفرین و هشدار به شما و دوستان شما در فیس بوک درباره آنها.
- متوقف کردن مجرمان حرفه ای که قصد سرقت اطلاعات امنیتی موجود در نرم افزارهای کامپیوتر را دارند.
- تکنولوژی ضد فیشینگ برای متوقف کردن سایت های فیشینگ که قصد سرقت اطلاعات و اموال شما را دارند.
- مدیریت پهنای باند.
- بررسی آنی ایمیل و پیام های نرم افزارهای پیام رسان.
- دیوار آتشین هوشمند و دو طرفه.
- بلاک کردن اسپم ها و خالی کردن Inbox شما از ایمیل های اضافی.
- اجرا در حالت Silent برای عدم تداخل در حین بازی یا مشاهده فیلم.
- زمان بندی هوشمند برای آپدیت یا اسکن.

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102 پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Disney Planes - بازی هواپیماهای دیزنی خرید اینترنتی بازی Memoria - بازی حافظه خرید اینترنتی بازی Brothers A Tale of Two Sons - بازی داستان دو برادر
خرید اینترنتی بازی Real World Racing - بازی مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی خرید اینترنتی بازی The King of Fighters XIII - بازی پادشاه مبارزان 13 خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014

دانلود CloneSpy 3.04 - نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری یا نسخه های قدیمی

Posted: 25 Oct 2013 12:15 AM PDT

دانلود CloneSpy

CloneSpy نرم افزاری است در زمینه شناسایی فایل های تکراری یا فایل هایی با نسخه های قدیمی تر .این نرم افزار با فرایند بهینه سازی ساده و پرکاربرد خود موجب افزایش فضای هارد دیسک شما خواهد شد.در نتیجه سرعت کار شما با سیستم افزوده خواهد شد.این نرم افزار همچنین قادر است فایل هایی که از نظر محتوا با هم یکسان نیستند را نیز شناسایی کند تا نرم افزار ها و فایل های غیر یکسان ولی با عنوان های مشابه را تشخیص داده و در زمانی که نیاز به پاک کردن و حذف نسخه های قدیمی آن فایل دارید این امکان را برای شما بوجود بیاورد تا از نسخه گذشته موجود یک فایل مستقل تهیه نمایید.
ویژگی دیگر این نرم افزار تشخیص و حذف فایل های صفر بیتی میباشد.این فرایند موجب افرودن نظم سیستم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم شما خواهد شد.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CloneSpy :
- توانایی تشخیص و خذف فایل های تکراری
- توانایی یافتن فایل های هم نام
- امکان یافتن فایل های صفر بیتی و حذف آنها
- توانایی حذف فایل های قدیمی
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


FileRecovery 2013 Enterprise v5.5 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

Posted: 25 Oct 2013 12:09 AM PDT

دانلود FileRecovery

از دست رفتن اطلاعات و اسناد مهم همیشه بزرگترین دغدغه ذهنی افرادیست که به سلامت اطلاعات خود اهمیت می دهند.به همین دلیل است که تاکنون صدها نرم افزار محافظت از اطلاعات و همچنین بازگرداندن آن ها توسط شرکت های گوناگون در اختیار کاربران قرار گرفته شده.یکی از نرم افزار های موثر در زمینه بازگرداندن اطلاعات FileRecovery 2013 Enterprise نام دارد.
با بهره گیری از FileRecovery 2013 Enterprise قادرید تا با کمک موتور جستجو قدرتمند این نرم افزار فایل های پاک شده را با استفاده از پارتیشن بندی فضای هارد در صفحه نمایش خود ببینید و پس از آن و تایید نهایی ، اطلاعات را بازیابی کنید .این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که آنتی ویروس ها نیز به اشتباه تشخیص میدهند و پاک می نمایند نیز بازگرداند.
ویژگی های نرم افزار FileRecovery 2013 Enterprise :
- امکان بازیابی پوشه های موجود در هارددیسک
- توانایی بازیابی اطلاعاتی که به اشتیاه آنتی ویروس ها پاک می کنند
- توانایی دریافت و ارائه SMART تجزیه و تحلیل از هارد دیسک
- استفاده آسان و کاربردی
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ashampoo UnInstaller 5.03 - حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوتر

Posted: 25 Oct 2013 12:05 AM PDT

دانلود Ashampoo UnInstaller

Ashampoo UnInstaller نرم افزاری قدرتمند برای حذف کامل نرم افزارها از روی کامپیوتر می باشد. این نرم افزار ، تغییراتی که نصب نرم افزارها روی کامپیوتر ایجاد می کنند را بررسی و ذخیره می کند تا بتواند به صورت صحیح نرم افزارهای ناخواسته را حذف کند. Ashampoo UnInstaller رد پای نرم افزارهای حذف شده را کاملا آنالیز کرده و از روی سیستم پاک می کند. قابلیت های دیگری مانند حذف فایل های چند نسخه ای و فایل های موقت و مدیریت فونت های نصب شده روی سیستم از دیگر امکانات آن می باشند. رابط گرافیکی آن نیز مانند تمامی نرم افزارهای شرکت Ashampoo بسیار کاربر پسند طراحی شده است.
بهینه سازی های این نسخه :
- حذف کننده نرم افزار بهینه شده.
- حذف کننده و پاک کننده فایل بهینه شده.
- یکپارچه سازی بهینه هارد دیسک.
- بهینه سازی پاک کننده رد پا در اینترنت.
- رابط گرافیکی جدید و زیبا.
دیگر برتری های نرم افزار Ashampoo UnInstaller :
- بررسی نصب.
- بررسی فعالیت های مخفی نرم افزارها.
- نصب دوباره نرم افزار حذف شده با تنظمیات قبلی.

- حذف کننده نرم افزار با قابلیت Drag & Drop از روی دسکتاپ.
- پیدا کردن ورودی های نامعتبر نصب نرم افزار.
- مدیریت Restor Point های سیستم.
- پاک کننده رجیستری.
- مدیریت فونت ها.

بخش های مختلف نرم افزار Ashampoo UnInstaller :
- بررسی خودکار و دسترسی نصب نرم افزارها.
- بررسی فعالیت های مخفیانه نرم افزارها.
- حذف تمامی رد پای نرم افزار از روی سیستم.
- نصب دوباره نرم افزارها با تنظیمات قبلی.
- یکپارچه سازی قدرتمند هارد دیسک.
- پاک سازی ورودی های رجیستری.
- پاک کننده رد اینترنت.
- بازیابی فایل های حذف شده.
- پاک کننده ایمن و دائمی فایل ها.
- جستجو/حذف فایل های چند نسخه ای ، فایل های موقت و پوشه های خالی.
- ابزار پاک سازی منوی Startup.
- مدیریت سرویس های ویندوز.
- مدیریت افزونه های اینترنت اکسپلورر.
- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی فایل ها و پوشه ها.
- مدیرین فونت ها و حذف فونت های غیر ضروری.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود AKVIS Enhancer 14.0 - نرم افزار بهینه سازی و تصحیح نور دهی تصاویر

Posted: 24 Oct 2013 11:55 PM PDT

دانلود AKVIS Enhancer

اگر شما از یک گربه سیاه در یک اتاق تاریک عکس بگیرید، نتیجه کار خیلی دورتر از آن چیزی است که در ذهن شما بوده. یا اگر شما از یک منظره طبیعت عکسی تهیه کنید ، تنظیمات فوکوس خودکار روی آسمان ، می تواند کیفیت نوری بدی را در تصویر ایجاد کند.
شما با استفاده از ابزارهای استاندارد تصحیح نوردهی می توانید بخش هایی از تصویر را تعمیر کنید اما AKVIS Enhancer به شما امکان تصحیح نور تمامی قسمت های یک عکس را می دهد.
AKVIS Enhancer نرم افزاری برای بهینه سازی عکس و افزایش جزئیات یک تصویر بدون توجه به علت کیفیت بد آن ، می باشد. این نرم افزار جزئیات را در قسمت های کم نور ، پر نور و نواحی نور میانه تشخیص داده و تصحیح می کند. همچنین می تواند فوکوس را روی تصاویر مات ایجاد کند و کیفیت آنها را افزایش دهد.
این نرم افزار در 3 حالت کار می کند : افزایش جزئیات عکس ، Prepress و تصحیح رنگ ها. هدف اصلی این 3 حالت ، تصحیح عکس می باشد که این کار از روش های مختلف انجام شده و نتایج تقریبا متفاوتی ایجاد می کند. عکس های مختلف نیاز به استفاده از روش های متناسب با خودشان را دارند.
در حالت "افزایش جزئیات" ، نرم افزار جزئیات یک عکس را با تشدید انتقال رنگ آن ، افزایش می دهد. در حالت Prepress ، نرم افزار به شما کمک می کند تا عکس را قبل از گرفتن پرینت یا انتشار آنلاین ، تنظیم کنید. با استفاده از این حالت می توانید شدت رنگ حاشیه ها و کنتراست عکس را افزایش دهید. حتی عکس های بسیار با کیفیت نیز به این مرحله نیاز دارند تا جلوه ای حرفه ای پیدا کنند. و در نهایت در حالت تصحیح رنگ ها ، می توانید نواحی روشن و تاریک یک عکس را تصحیح کنید. نتیجه این کار افزایش کیفیت کلی عکس خواهد بود. تغییرات می توانند روی کل عکس یا تنها در یک قسمت ویژه از عکس ، وابسته به رنگ های انتخابی ، اجرا شوند.
این ابزار نه تنها برای تصحیح عکس های هنری و خانوادگی کاربردی هستند ، بلکه می توانند در استفاده های تکنیکی نیز موثر باشند. ناشران و انتشاراتی ها نیز می توانند از این نرم افزار برای افزایش کیفیت تصاویر با جزئیات بالا استفاده کنند.
استفاده از AKVIS Enhancer بسیار ساده بوده و یادگیری آن زمان اندکی می برد. شما می توانید تمامی تغییرات را برای استفاده در آینده ، ذخیره کنید. قابلیت پردازش دسته ای تصاویر برای پردازش یک سری عکس به صورت خودکار با یک نوع تنظیمات و در نهایت اجرا به صورت مجزا یا به صورت پلاگین بر روی نرم افزارهای Adobe Photoshop, Photoshop Elements, Corel Paint Shop Photo Pro و غیره از دیگر ویژگی های AKVIS Enhancer می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Norton Antivirus 2014 21.1 - نرم افزار آنتی ویروس نورتون

Posted: 24 Oct 2013 11:50 PM PDT

دانلود Norton Antivirus

Norton AntiVirus 2014 نام یکی از برترین نرم افزارها در زمینه حفاظت از سیستم های کامپیوتری در مقابل حملات مخرب می باشد. نرم افزار Norton AntiVirus آنتی ویروس بسیار قدرتمند و پیشرفته برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب می باشد. بوسیله این برنامه می توانید سیستم خود را در سلامت کامل حفظ نمایید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. این نرم افزار در حالت Background کار می کند و شما نیازی ندارید که نگران محافظت از سیستم خود باشید و براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حملات مخرب اینترنتی باشید. این نرم افزار همچنین قادر است تا Attachment های داخل ایمیل ها و چت ها را اسکن کند و اگر آنها را مشکل دار یافت سریعاً دست به کار شود و این فایل های مخرب را از بین ببرد. آپدیت های اتوماتیک و مکرر این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی ویروس ها ، تروجان ها و فایل های مخرب شناسایی خواهند شد و سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

امکانات نرم افزار Norton Antivirus 2014 21.1:
- آنتی ویروس قدرتمند.
- مقابله با حملات جاسوسی از اینترنت.
- محافظت از شما هنگام کار در مرورگر اینترنتی.
- مانیتورینگ شبکه ای که شما از آن استفاده می کنید.
- مقابله با Worm ها و Rootkit ها.
- کار کردن در پس زمینه بدون نیاز به عملیاتی خاص.
- سبک بودن و عدم حجم گیری در سیستم ، ظاهر ساده و بسیاری امکانات دیگر...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Lavasoft Registry Tuner 2.0.1 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Posted: 24 Oct 2013 11:45 PM PDT

دانلود Lavasoft Registry Tuner

امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه بیهنه سازی سیستم در اختیار کاربران قرار دارد که هدف همه آنها حفظ و نگهداری و افزایش بهره وری سیستم های کاربران می باشد.یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه را میتوان نرم افزار Lavasoft Registry Tuner نامید.توانایی این نرم افزار در زمینه بهینه سازی بسیار بالاتر از نمونه های مشابه می باشد.
نرم افزار Registry Tuner این قابلیت را دارد تا با فشار دادن یک دکمه در واسط کاربری این نرم افزار فرایند بهینه سازی را انجام دهد .این نرم افزار در واقع مجموعه کاملی است از تست کننده ها و ابزارهایی که هدفشان رفع مشکلات و خطاهایی است که سیستم شما را تهدید می نماید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Macrorit Disk Partition Expert 3.0 - نرم افزار پارتیشن بندی

Posted: 24 Oct 2013 11:37 PM PDT

دانلود Macrorit Disk Partition Expert

یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارها جهت پارتیشن بندی برای کامپوترها که امروزه در دسترس کاربران قرار دارد نرم افزار Macrorit Disk می باشد.پارتیشن بندی در واقع یکی از فرایند های مهم در مسیر راه اندازی سیستم ها می باشد.در صورت استفاده درست از پارتیشن بندی و تقسیم بندی درست فضا بهره وری سیستم به شدت افزایش خواهد یافت .
ویژگی های نرم افزار Macrorit Disk :
- سادگی فرایند کار و فضای کار کاربر پسند
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- مدیریت پارتیشن ها علاوه بر توانایی پارتیشن بندی
- و ... .

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment