Wednesday, October 2, 2013

P30world : دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition 19.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition 19.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition 19.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم

Posted: 02 Oct 2013 01:00 AM PDT

دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition

با استفاده از نرم افزار MAGIX Music Maker Soundtrack Edition می توانید به راحتی موسیقی فیلم (Soundtrack) کاملاً حرفه ای تولید کنید. این نرم افزار با داشتن امکاناتی مانند Drag & Drop صداها و لوپ ها روی یکدیگر ، ضبط مجازی و سازهای موسیقی واقعی ، افکت های حرفه ای صوتی و میکس پروژه ها با کیفیت استودیو بدون نیاز به مهارت های تدوین موسیقی ، از کاربردی ترین نرم افزار ساخت موزیک فیلم می باشد.
امکانات نرم افزار MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.5 :
- Vita String Ensemble: این ابزار برای اضافه کردن سبک و استایل کلاسیک به موسیقی بسیار کارآمد است. این مجموعه کامل می تواند به صورت یکپارچه ای درون تولیدات مختلف قرار گیرد. مجموعه ای گسترده از انواع صداهای سازهای زهی طبیعی و کلاسیک در این مجموعه وجود دارد که برای انواع سبک های موسیقی کاربرد دارند.
- BeatBox 2 : ماشین درجه 1 درام BeatBox 2 دارای قابلیت های منحصر به فرد ساخت ریتم بوده و هزاران عملکرد را برای ساخت ضرب آهنگ و خطوط پایه را به شما ارائه می کند. کیت درام داینامیک ، قابلیت های نامحدود برای تغییر شکل صدا ، افکت های با کیفیت و... از ویژگی های این ابزار می باشند.
- مجموعه افکت های قدیمی و کلاسیک: مجموعه افکت های قدیمی برای زیباسازی صدای موسیقی سازها و تنظیم صدای خواننده کاربرد دارند. اضافه کردن این افکت ها روی هر توالی بسیار ساده می باشد.
- Song Maker 2: با انتخاب سبک موسیقی ، تنظیم زمان موسیقی و ضرب آهنگ ترک صوتی ، موسیقی به صورت خودکار ساخته می شود. این قابلیت برای ساخت موسیقی پس زمینه ویدئوها و اسلایدشوها بسیار کاربردی می باشد.

- موتور جستجو: شما تنها با نوشتن یک حرف و با استفاده از قابلیت جستجوی زنده ، می توانید بین تمامی لوپ ها ، نمونه و فایل هایی که دارای حرف مشابه می باشند جستجو کنید.
- انتشار موسیقی و به اشتراک گذاری آن با دوستان: با استفاده از MAGIX Music Maker Soundtrack Edition می توانید موسیقی های ساخته شده را در فرمت های مختلف مانندMP3 ، WAV، OGG و غیره ذخیره و آن را به صورت مستقیم روی دیسک رایت کنید و یا به دستگاه های مختلف منتقل کنید.

ادامه مطلب / دانلود


بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014 بازی کامپیوتری FIFA 2014 - فوتبال فیفا 2014

پس از ماهها انتظار بازی کامپیوتری FiFa 2014 - فوتبال فیفا 2014 زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد. باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2014 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد. FiFa 2014 که به اختصار FIFA14 نیز نامیده میشود، جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 20 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است. فیفا 2014 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی، 40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند.

اطلاعاتی در مورد بازی FiFa 2014 :
شرکت سازنده : EA Sports
شرکت منتشر کننده : Electronic Arts
تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2013
ژانر بازی : ورزشی - فوتبال

پلتفرم : کامپیوتر - PC
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه


* همچنین این بازی نسخه ی XBOX نیز دارد، برای خرید اینترنتی FIFA 14 نسخه ایکس باکس 360 - Xbox 360 به لینک زیر مراجعه کنید :
http://xboxbazar.com/wp-content/uploads/2013/09/XBOX360.jpg


تصاویری از محیط بازی FIFA14 - FIFA 2014 :

http://shop.p30world.com/images/1392/Games/FIFA2014/FIFA14-5.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 5000 تومان
پکیج 2 دی وی دی - نسخه مخصوص کامپیوتر
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Disney Planes - بازی هواپیماهای دیزنی خرید اینترنتی بازی Memoria - بازی حافظه خرید اینترنتی بازی Brothers A Tale of Two Sons - بازی داستان دو برادر
خرید اینترنتی بازی Real World Racing - بازی مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی خرید اینترنتی بازی The King of Fighters XIII - بازی پادشاه مبارزان 13 خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014

دانلود ACDSee Photo Editor 6.0 - نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس

Posted: 02 Oct 2013 12:50 AM PDT

دانلود ACDSee Video Converter Pro

ACDSee Photo Editor نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر است که امروزه برای ساخت تصاویر خارق العاده از آن استفاده میشود.در این نرم افزار فرایند های ادیت و ویرایش به صورت پیش فرض و یا دستی وجود دارد که نتیجه استفاده از آنها عکس ها و تصاویر ماندگار برای شما است.فرایند ویرایش عکس در این نرم افزار از کارهای ساده تا پیشرفته وجود دارد.عملیاتی مانند استفاده از شکل ها ، از بین بردن قرمزی چشم ، ساخت کارت های تبریک و... و یا کارهای حرفه ای بر روی عکس مانند افزودن blurs ، به وجود آوردن رنگهای زنده ، افزودن فیلتر های مختلف روی عکس و... .
همه اینها گواهی بر کاربردی بودن و توانایی های نرم افزار ACDSee Photo Editor است.


قابلیت های نرم افزار ACDSee Photo Editor :
- فرایند ویرایش ساده و حرفه ای تصاویر
- وجود ابزارهای کاربردی و حرفه ای و مختلف برای ویرایش تصاویر
- پشتیبانی از فرمت های مختلف رایج تصاویر
- فرایند استفاده آسان و رابط گرافیکی ساده
- پشتیبانی از انواع نسخه های ویندوز
- و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ACDSee Video Converter Pro 3.5.2 - نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی

Posted: 02 Oct 2013 12:44 AM PDT

دانلود ACDSee Video Converter Pro

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری توانمند و حرفه ای جهت تبدیل فایل های ویدئویی به تمامی فرمت های محبوب و کاربردی دنیا می باشد که این توانایی را دارد تا فرایند تبدیل را با سرعتی بالا و بهترین کیفیت انجام دهد. این نرم افزار همچنین مبدلی است ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD .توانایی تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های گوناگون، جدا سازی صدا از فایل های ویدئویی، پشتیبانی از فرمت های قایل پخش در گوشی های تلفن همراه،توانایی به اشتراک گذاری آنلاین ویدئوها،امکان تنظیم خروجی ها با کیفیت و اندازه تصویر دلخواه کاربران، انجام عملیات ریپ و رایت بر روی انواع دیسک ها،امکان استخراج فایل ها از دی وی دی ، امکان مشاهده پیش نمایش ویدئوها، توانایی تنظیم صدا، ویرایش ویدئوها و ده ها امکان دیگر از مجموعه عملیاتی است که با کمک گرفتن از نرم افزار ACDSee Video Converter Pro قادر به انجام آن هستید. . با استفاده از ACDSee Video Converter Pro این توانایی را دارید تا ویدئوهای با کیفیت بالا 720p و 1080p را به بهترین شکل ممکن به فرمت های محبوب دیگر جهت پخش در تلفن های همراه تبدیل نمایید.

ویژگی های اصلی نرم افزار ACDSee Video Converter Pro :
- امکان تبدیل بین فرمت های صوتی و ویدئویی AVI, MP4, MKV, FLV, 3GP, 3G2, WMV, MOV, VOB, MPG, PSP, M4V, VCD, DVD, ARM, ASF, AVS, SWF, MPEG, MTV, OGG, H261, H263, H264, MP3, M2TS و ...
- تشخیص و بروز رسانی و هماهنگی کامل با فرمت های رایج دنیا
- فرایند ساده تبدیل
- سازگاری فایل های خروجی با دستگاه های صوتی و تصویری قابل حمل
- سازگاری کامل فایل های خروجی با انواع گوشی های تلفن همراه
- توانایی رایت اطلاعات خروجی بر روی دی وی دی
- توانایی Rip کردن ویدئوها
- امکان تنظیم خروجی با کیفیت، اندازه تصویر، فرمت و ... به شکل دلخواه
- امکان به اشتراک گذاری آنلاین اطلاعات خروجی
- توانایی تبدیل فرمت همزمان چند فایل شکل تفکیک شده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود TwistedBrush Pro Studio 20.01 - نرم افزار نقاشی دیجیتال

Posted: 02 Oct 2013 12:35 AM PDT

دانلود TwistedBrush Pro Studio

TwistedBrush Pro Studio نرم افزاری گرافیکی دارای بیش از 5000 قلموی طراحی به همراه قابلیت ویرایش کامل براش ها می باشد. این نرم افزار گزینه ای مناسب برای نقاشی دیجیتال، ویرایش عکس و تمامی اشکال هنرهای دیجیتال است.
امکانات نرم افزار TwistedBrush Pro Studio :
- لایه ها و شفافیت : TwistedBrush Pro Studio از لایه ها و قابلیت شفافیت به همراه تمامی حالت های استاندارد ترکیب لایه ها به علاوه حالت های خاص میکس که جای دیگری نمونه آنها را مشاهده نمی کنید، پشتیبانی می کند.
- ماسک : پشتیبانی حرفه ای از ماسک ها برای محافظت از لایه اصلی از دیگر امکانات TwistedBrush Pro Studio می باشد. ابزار Magic Wand برای ساخت ماسک و ابزار قلمو می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
- همانندسازی : با استفاده از قلموی همانند ساز در TwistedBrush Pro Studio می توانید تمامی عملکردهای استاندارد همانندسازی روی عکس را در اختیار داشته باشید.
- ردیابی کاغذ : یک راهنما برای نقاشی که به شما امکان مشاهده عکس زیر عکس فعلی را می دهد. این قابلیت برای استفاده از براش های Cloning کاربرد مناسبی دارند.
- فرمت های عکس پشتیبانی شده TwistedBrush Pro Studio عبارتند از JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF, EMF.
- پشتیبانی از نقاشی با تبلت : تجربه نقاشی و طراحی حرفه ای روی تبلت به همراه دقت بالای نمونه گیری از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشند.
- موتور براش قدرتمند : شاید بتوان گفت TwistedBrush Pro Studio قدرتمندترین موتور ویرایش قلمو در بین تمامی نرم افزارهای گرافیکی را داراست.
- تصویر سازی 64bit : استفاده از 64bit اطلاعات رنگی برای هر پیکسل از طرح.
- فیلترهای پردازش عکس : بیش از 150 فیلتر پردازش عکس مختلف برای دستکاری تصاویر در نرم افزار موجود است.
- فیلترهای Lua Scrpt : GLUAS یک استاندارد در حال رشد برای استفاده از زبان برنامه نویسی Lua برای نوشتن فیلترهای پردازش عکس می باشد.
- مجموعه ابزارهای قدرتمند شامل ابزار انتخاب رنگ، پاک کننده براش، انتخاب، برش، جا به جایی، خط، چهارگوش، بیضی، گرادیان، ماسک چهارگوش، ماسک بیضی، Mask Wand، کشش تصویر، ابزار کپی، ابزار ارسال، متن، براش چرخش ، راهنمای نقاشی و ابزارهای تنظیمات براش و ...
- پالت های رنگ متعدد و پالت رنگ های ترکیبی برای ساخت رنگ های دلخواه.
- بیش از 1000 براش.
- سازگار با پلاگین های استاندارد نرم افزار فتوشاپ.
ویرایش و دستکاری براش ها.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Collectorz.com Movie Collector Pro 9.2.3 - نرم افزار مدیریت و سازماندهی فیلم های شما

Posted: 02 Oct 2013 12:25 AM PDT

دانلود Movie Collector Pro

Movie Collector Pro نرم افزاری برای ساخت فهرست از فیلم های DVD به صورت خودکار در یک پایگاه داده می باشد. تنها با نوشتن نام فیلم یا اسکن بارکد DVD می توانید تمامی اطلاعات آن را از سورس های اینترنتی مختلف مانند IMDB و Amazon دانلود و آرشیو کنید. اطلاعاتی از قبیل نام فیلم، کارگردان، سبک فیلم، بازیگران و عکس کاور از این سورس ها جمع آوری و دانلود می شوند.
امکانات اصلی نرم افزار Movie Collector Pro :
- اضافه کردن DVD ها روی دیتابیس.
- اضافه کردن DVD با نوشتن نام فیلم یا اسکن بارکد DVD توسط دستگاه مخصوص.
- بدست آوردن اطلاعات فیلم از سورس های مختلف شامل Collectorz.com Movie Database, IMDB, Amazon US, Amazon UK, Amazon CA, Amazon DE, Amazon FR, Amazon JP و فروشگاه های مختلف DVD.
- دانلود خودکار کاورها از اینترنت یا استفاده از اسکنر داخلی TWAIN برای ذخیره عکس های کاور.
- اضافه کردن دستی فیلم.
- اضافه کردن فیلم توسط Wizard یا حالت حرفه ای.
- پشتیبانی از تعداد نا محدود فیلم.
- امکان استفاده از ویرایش اطلاعات شخصی و دلخواه شما مانند اطلاعات خرید، یادداشت های شخصی و ...
- وجود زمینه های مختلف اطلاعات.
- زمینه های اطلاعات اصلی آن شامل عنوان، ویرایش، بازیگران، سبک، فرمت، سری، تاریخ انتشار، زمان و وضعیت مجموعه می باشد.

- پشتیبانی از تصاویر کاور پشت و رو.
- جزئیات اضافی شامل زیرنویس ها، ترک های صوتی، Screen Ratio، تعداد دیسک، بسته بندی و بارکد.
- امکانات اضافی DVD شامل انتخاب صفحه، منوهای تعاملی و ...
- مشاهده، جستجو و دسته بندی فیلم ها.
- مشاهده مجموعه به صورت یک لیست با جدول های متعدد یا بر اساس تصاویر کاور موجود.
- گروه بندی خودکار فیلم ها در پوشه ها.
- امکان فیلتر کردن جستجو بر اساس زمینه های ویژه، استفاده از And یا Or، استفاده از Not برای نشان ندادن موضوع مورد نظر و ...
- ذخیره لیست فیلم ها به صورت HTML، یا متن و یا جدول XML.
- ابزار مدیریت اجاره دادن فیلم ها.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment