Saturday, October 5, 2013

P30world : دانلود Avira AntiVir Rescue System - دیسک بوت و نجات آنتی ویروس آویرا +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Avira AntiVir Rescue System - دیسک بوت و نجات آنتی ویروس آویرا +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Avira AntiVir Rescue System - دیسک بوت و نجات آنتی ویروس آویرا

Posted: 05 Oct 2013 06:25 AM PDT

دانلود Avira AntiVir Rescue System

شاید برای شما این مشکل پیش آمده که سیستم به شدت ویروسی شده باشه به طوری که حتی قادر به بوت سیستم عامل هم نیستید. مشکل زمانی جدی تر می شود که فایل های مهم و پروژه های کاری درون دسکتاپ دارید و با تعویض ویندوز همه این اطلاعات از دست خواهند رفت. شرکت های تولید کننده آنتی ویروس برای این مواقع نرم افزار خاصی را طراحی می کنند که شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به بوت سیستم عامل، سیستم را ویروس یابی و عملیات پاک سازی ویروس ها را انجام دهید.
ما در این مطلب ایمیج دیسک نجات آنتی ویروس محبوب اویرا را برای استفاده در مواقع اورژانسی آپلود کرده ایم.
دیسک نجات سیستم اویرا نرم افزاری تحت لینوکس می باشد که برای ویروس زدایی و بازیابی اطلاعات سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این دیسک به مرور زمان توسط شرکت اویرا آپدیت می شود. شما برای استفاده از این نرم افزار باید فایل ایمیج دانلود شده در پایین این مطلب را توسط نرم افزار های رایت لوح فشرده مثل Nero یا UltraISO رایت کنید.

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3 - سری 65 تا 102  پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3 - سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Disney Planes - بازی هواپیماهای دیزنی خرید اینترنتی بازی Memoria - بازی حافظه خرید اینترنتی بازی Brothers A Tale of Two Sons - بازی داستان دو برادر
خرید اینترنتی بازی Real World Racing - بازی مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی خرید اینترنتی بازی The King of Fighters XIII - بازی پادشاه مبارزان 13 خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014

دانلود MAGIX Music Maker 2014 Premium 20.0 - نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای

Posted: 05 Oct 2013 06:25 AM PDT

دانلود MAGIX Music Maker 2014 Premium

با استفاده از نرم افزار MAGIX Music Maker 2014 Premium و امکانات بی نظیرش ، حتی افراد مبتدی هم می توانند موزیک دلخواه خود را بسازند. بیش از 6000 صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آنها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید.


امکانات نرم افزار MAGIX Music Maker 2014 Premium v20 :
- ترکیب لوپ ها و صداها.
- اجرا و ضبط سازهای موسیقی مختلف.
- میکس و مسترینگ موزیک.
- ساخت رمیکس های مختلف.
- انتشار موزیک ساخته شده.
- بیش از 6000 صدا و لوپ کاملا حرفه ای از سبک های موسیقی مختلف شامل راک ، پاپ ، Tech House ، هیپ هاپ ، تکنو ، متال ، الکتریک جاز و... به علاوه بیش از 1000 صدای آزاد رایگان موجود در آرشیو آنلاین.
- درام موسیقی راک کاملا واقع گرایانه به کیفیت صدای منحصر به فرد.
- سازهای موسیقی زهی درجه یک برای ساخت موزیک های سطح بالا.
- دستگاه باس قدرتمند و با صدای کاملا واقع گرایانه.
- پرکاشن با کیفیت صدای بالا.
- Vita 2 : امکانات بیشتر و یک صدا به سبک جدید.
- تعداد نامحدود ترک های صوتی : ساخت پروژه های حرفه ای با تعداد نامحدود ترک های صوتی.
- جستجوی جدید برای پیدا کردن لوپ ها، نمونه ها و فایل ها با سرعت بالا.
- Mastering Suite 4 مجموعه ای حرفه ای برای ویرایش نهایی موزیک با استفاده از افکت های مختلف.
- بهینه سازی صدای خواننده ضبط شده و حذف نویزهای ناخواسته.
- تبادل پروژه ها : ویرایش ردیف های ساخته شده در MAGIX Music Maker 2013 Premium با استفاده از Samplitude Music Studio 2013.
- طراحی جدید رابط گرافیکی به همراه Soundpool توسعه یافته.
- آپلی فایر مجازی قدرتمند برای گیتار و باس با کیفیت بالای صدا مناسب سبک های راک و متال.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Evernote v5.0.1.1188- نرم افزار نکته برداری و یادداشت مطالب

Posted: 05 Oct 2013 06:20 AM PDT

دانلود EverNote

Evernote نرم افزاریست ویژه برای افرادی که میخواهند مطالب مهم را در هر زمان یادداشت و حفظ نمایند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به سادگی یادداشت های خود را وارد نموده، سازماندهی ، جستجو و بازیابی کنید.بررسی مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
یک ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار را از نمونه های مشابه برتر کرده و آن هم امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.
نرم افزار Evernote شما کاربران را به این توانایی میرساند تا بتوانید متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید.
به طور مثال شما به کمک Evernote میتوانید عکس های مربوط به یک موضوع را در کنار اطلاعاتی که مد نظرتان هست قرار داده و ذخیره نمایید تا برای بیان مطالب با موضوعات مختلف دارای یک آرشیو کامل باشید. از ویژگی های خوب این نرم افزار انتشار آن برای سیستم عامل های مختلف شامل OS X, iOS, Chrome OS, Android, Microsoft Windows, Windows Phone, BlackBerry و Web OS می باشد که قابلیت یکسان سازی بین این نسخه ها به صورت آنلاین وجود دارد.


برخی از توانایی های نرم افزار Evernote :
- پشتیبانی از drag & drop
نوشتن متن و پیوند دادن عکس ، جدول و ... به متن مورد نظر
- پشتیبانی از انواع فرمت ها از نوع متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
- دارای روش های مختلف برای جستجو در بین یادداشت ها
- توانایی دسته بندی کردن نوشته ها

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BlazeDVD Professional 6.1.1.6 - نرم افزار پخش کننده حرفه ای فیلم های DVD

Posted: 05 Oct 2013 06:08 AM PDT

دانلود BlazeDVD Professional

BlazeDVD یک پلیر بسیار قدرتمند برای اجرای DVD ، Video CD، CD صوتی و فایل های رسانه ای مختلف می باشد. این نرم افزار می تواند علاوه بر کیفیت فوق العاده در اجرای صوت و تصویر امکاناتی مانند ضبط DVD، پوسته های متنوع، اجرای عکس و فیلم های DV، عکس برداری و قرار دادن بوکمارک روی ویدئو و غیره را نیز برای شما فراهم کند. BlazeDVD از فرمت های DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و دیگر فرمت های رسانه ای رایج اینترنت به خوبی پشتیبانی می کند. شما می توانید آن را روی ویندوزهای 7، XP و Vista به خوبی نصب و اجرا کنید.
امکانات نرم افزار BlazeDVD :
- پلیری همه کاره برای اجرای فرمت های ویدئویی محبوب مانند DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و ...
- امکان ضبط زنده فیلم های DVD و ذخیره فایل های DVD ضبط شده روی هارد دیسک.
- قابلیت تبدیل DVD به ویدئو در فرمت های ASF, AVI, iPod MP4, MPEG, PSP MP4.
- کنترل والدین یکی از امکانات نرم افزار برای محدود کردن فیلم های به خصوص یا انتخاب رمز عبور برای آنها است.

- تصویر در تصویر برای نمایش 2 فیلم به صورت همزمان.
- ذخیره تصویر از DVD برای عکس برداری از فیلم در حین پخش.
- شکستن قفل فیلم های دارای قفل برای اجرا.
- Resume خودکار و پشتیبانی از بوکمارک ویدئو.
- نصب و استفاده ساده با رابط کاربری زیبا.
- فراهم آوردن بهترین کیفیت تصویر.
- قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر بعد از اتمام تبدیل فرمت.
- مشاهده فیلم به همراه اجرای زیر نویس.
- حالت تکرار ویدئو.
- اجرای عکس ها به صورت اسلایدشوهای زیبا به همراه موزیک پس زمینه.
- اجرا ویدئو از دستگاه هایی مانند DV و وبکم برای ضبط فریم های آن.
- پشتیبانی از فایل های ضبط شده MPEG-2 TV.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- سازگار با ویندوزهای 7 ، Vista و XP.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود KMPlayer v3.7.0.107.6295 - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی

Posted: 05 Oct 2013 06:05 AM PDT

دانلود KMPlayer

KMPlayer نام پلیری بسیار محبوب و نام آشنا می باشد که تقریبا می تواند تمامی فرمت های رسانه ای مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia,QuickTime را به خوبی اجرا کند. این نرم افزار با قدرت بالا زیرنویس انواع فیلم دی وی دی را تشخیص داده و می تواند از هر قسمتی از ویدئو ، عکس ، فیلم یا صدا استخراج کند. KMPlayer می تواند به همراه فیلترهای داخلی و خارجی برای کنترل صوت و تصویر نیز به خوبی کار کند. اکثر کدک های صوتی و تصویری در این نرم افزار قرار داده شده و می توان گفت از این نظر برترین و کامل ترین پلیر جهان می باشد.

ویژگی های آخرین نسخه این نرم افزار:
- پشتیبانی از پخش فایل های آسیب دیده AVI
- پشتیبانی از دستگاه های خروجی مختلف
- تنظیمات متنوع و مفید برای کار با زیرنویس
- قابلیت تهیه عکس از فایل در حال پخش
- قابلیت کپچر ویدیو
- توانایی پردازش تصاویر
- قابلیت های مختلف در زمینه پردازش صوت
- پشتبانی از تجهیزات پخش زنده مثل تلویزیون و دوربین
- قابلیت اجرای ترک های صوتی خارجی
- قابلیت استفاده از پلاگین های Winamp
- قابلیت اجرای بخش های خاص یک فایل
- قابلیت انتخاب پردازش گر ویدئو
- پردازش نهایی ویدئو برای افزایش کیفیت تصویر
- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی AVI, ASF, WMV, AVS, FLV, MKV, MOV, 3GP, MP4, MPG, MPEG, DAT, OGM, VOB, RM, RMVB, TS, TP, IFO, NSV
- پشتبانی از فرمت های صوتی MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, MKA, MP2, MPA, MPC, APE, OFR, OGG, RA, WV, TTA, AC3, DTS
- پشتبانی از فرمت های زیرنویس RT, SMI, SMIL, SUB, IDX, ASS, SSA, PSB, SRT, S2K, USF, SSF, TXT, LRC
- پشتبانی از 24 زبان مختلف

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Registry Reviver v3.0.1.142- نرم افزار پاکسازی رجیستری

Posted: 05 Oct 2013 05:58 AM PDT

دانلود Registry Reviver

رجیستری یکی از اجزای کلیدی ویندوز محسوب می شود به قدری که بدون رجیستری ویندوز قابل اجرا نیست. وقتی شما یک سخت افزار یا نرم افزار جدید روی سیستم نصب می کنید اطلاعات و تنظیمات این سخت افزار یا نرم افزار در رجیستری ذخیره می شود که به ویندوز قابلیت فراخوانی مجدد این اطلاعات در مواقع مورد نیاز را می دهد. رجیستری فقط برای ذخیره تنظیمات سیستم عامل نمی باشد، تمامی تنظیمات کاربر و برنامه ها نیز در ویندوز ذخیره می شوند. به عنوان مثال وقتی شما پس زمینه دسکتاپ یا رنگ بندی ویندوز را تغییر می دهید این تغییرات در رجیستری نگه داری می شوند. با گذشت زمان و استفاده روز مره از ویندوز، رجیستری شما پر از داده های اضافی و منسوخ می شود. مخصوصا با نصب و حذف نرم افزارهای متعدد این داده های کهنه و منسوخ در رجیستری افزایش پیدا می کنند یا با تغییرات مداوم در تنظیمات ویندوز و نرم افزارها رجیستری ویندوز شما پر از پیغام های خطا یا داده های کهنه می شود. یکی از بهترین نرم افزارها برای پاک سازی و ترمیم رجیستری ویندوز نرم افزار Registry Reviver می باشد از امکانات کلیدی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت باز گردانی تنطیمات بهینه به رجیستری

- کاهش چشمگیر پیغام های خطا و هنگ های متداول هنگام کار با ویندوز

- عدم نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد رجیستری ویندوز!

- بهینه سازی و ترمیم رجیستری ویندوز تنها با یک کلیک!

ادامه مطلب / دانلود


دانلود avast Pro Antivirus 8.0 - نرم افزار آنتی ویروس

Posted: 05 Oct 2013 05:50 AM PDT

دانلود avast Pro Antivirus

Avast Antivirus Professional نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و وبگردی وبسایت های معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی از آنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند.
این برنامه مبتنی بر موتور برنده جایزه Avast می باشد که تمامی قابلیت هایی را که از یک برنامه آنتی ویروس پیشرفته و مدرن انتظار دارید را به شما ارائه می نماید. این نرم افزار از فناوری ضد نرم افزار جاسوسی تایید شده توسط فرآیندهای بررسی صحت آزمایشگاه های West Coast Labs و همچنین ضد روت کیت و قابلیت های محافظت از خود بصورت یکجا استفاده می نماید که اکنون سرعت بالاتری در اسکن فایل ها و قابلیت شناسایی تهدیدهای مختلف را ارائه می نماید. این ابزار دارای چندین سپر حفاظتی بلادرنگ می باشد که بصورت دائم و پیوسته ایمیل و اتصالات اینترنتی شما را مشاهده و کنترل نموده و فایل های موجود بر روی رایانه شما را در هنگام باز شدن و بستن بررسی می نماید.


امکانات نرم افزار avast! Antivirus PRO v8.08 :
- موتور برنده جایزه آنتی ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی.
- موتور اسکن پیشرفته با محافظت کامل در برابر انواع ویروس ها ،‌ کرمها ، تروجانها و روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب.
- محافظت ضد روت کیت بلادرنگ.
- استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی.
- شبیه ساز کد برای شناسایی تهدیدهای مشکوک در محیط مجزا.
- استفاده از موتور اکتشافی برای شناخت تهدیدهای جدید.
- محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای.
- شناسایی برنامه های ناخواسته بالقوه.
- آنتی ویروس داخلی.
- آنتی روت کیت داخلی.
- محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها.
- تنظیم نمودن برنامه برای شروع انجام عملیات اسکن.
- سپر رفتاری برای مشاهده و کنترل فعالیت رایانه شما برای بلاک نمودن و گزارش رفتارهای مشکوک.
- محافظ P2P و IM.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Avant Browser 2013 - مرورگر قدرتمند آوانت

Posted: 05 Oct 2013 05:40 AM PDT

دانلود Avant Browser

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، توانمند و ساده است است که کاربران قادرند تا با استفاده از امکانات کاربردی و جالب این نرم افزار که به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می نماید، از وبگردی لذتی چند برابر ببرند. این نرم افزار با افزودن ویژگی هایی مانند بلاک کردن Pop-up ها، امکان جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM ریدر خودکار، توانایی تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، دوباره باز نمودن پنچره ها و تب های بسته شده، از بین بردن اطلاعات اضافی مرورگر و افزودن سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، وجود لایه های بسیار زیبا و ... مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه کاربران تبدیل می نماید.

ویژگی های نرم افزار Avant Browser :

Online Profile Storage
وجود فضای پروفايلی آنلاين

Flash Animation Filter
بیش از80٪ درصد از انیمیشن های فلش بکار رفته داخل سایت ها تبلیغاتی هستند، این فایل های سرعت ارتباط شما در اینترنت را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش میدهند ، این نرم افزار از بارگذاری این گونه فایل ها جلوگیری می نماید

Mouse Gestures
استفاده از اشکال های گوناگون موس

Built-in Pop-up Blocker
توانایی بلوکه کردن پنجره های تبلیغاتی

Additional Mouse Functions
کاربردی کردن کلید های ماوس در کنترل لینک ها و حرکت به جلو و عقب

Multi-Window Browsing
امکان کنترل همزمان چندین پنجره باز

Real Full Screen Mode and Alternative Full Desktop mode
امکان استفاده از حالت تمام صفحه واقعی

Built-in Yahoo/Google Search Engine
وجود تنظیمات از پیش تعیین شده جهت جستجو در جستجوگر یاهو و گوگل

Full IE Compatibility
پشتیبانی کامل از همه توانایی های اینترنت اکسپلورر مانند قبول کوکی ها، جاوا، فلش، پلیرها، اکتیو ایکس و ...

Records Cleaner
توانایی پاک نمودن تمامی فعالیت های گذشته، آدرس های تایپ شده، سایت های بازدید شده و فایل های ذخیره شده

Safe Recovery
توانایی بازیابی پنجره های بازبه این صورت که اگر به شکل اتفاقی پنجره ای را بببندید قادرید تا آن را به راحتی بازیابی نمایید.

Skins
پشتیبانی از لایه های گوناگون جهت جذاب تر شدن محیط کار

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment