Thursday, October 17, 2013

P30world : دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129- نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129- نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite v12.1.1.129- نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

Posted: 16 Oct 2013 11:30 PM PDT

دانلود MAGIX Samplitude Pro X Suite

MAGIX Samplitude Pro X Suite نرم افزار قدرتمندی برای تولید موسیقی می باشد که کارهای مختلف از آرایش و ضبط تا ویرایش و میکس را به صورت کاملاً حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. تالیف حرفه ای DVD و CD از دیگر امکانات نرم افزار است. رابط کاربری نرم افزار کاملاً قابل دستکاری می باشد و شما می توانید براساس نیاز خود آن را تغییر دهید.
برخی از امکانات نرم افزار MAGIX Samplitude Pro X Suite :
- پشتیبانی از سیستم های 64bit: برای اولین بار Samplitude Pro X Suite به شما امکان استفاده از قدرت سیستم های 64bit و همچنین پلاگین های 64bit را می دهد.
- طراحی جدید سیستم Docking: این سیستم جدید برای تنظیمات رابط کاربری طراحی شده است، بدین معنی که نرم افزار می تواند برای نیازهای استودیویی بهینه سازی شود. مکان اجزای مرکزی نرم افزار امکان تغییر داشته و یا می توانید آنها را با استفاده از Drag & Drop بزرگ کنید. همچنین می توانید آنالیز کننده ، مرورگر فایل و دیگر اجرای نرم افزار را نیز به خوبی مدیریت کنید.
ویرایش طیفی در سطح ترک: حذف صداها ناخواسته مانند سرفه یا صداهای ناگهانی ، بدون تاثیر در رسایی صدای اصلی از دیگر امکانات نرم افزار است.
- پشتیبانی از AAF / OMF : تبادل اطلاعات بین DAW های مختلف و ذخیره برای رابط های کاربری گوناگون می تواند برای هر کسی هزینه بر باشد. اما هم اکنون این نرم افزار با پشتیبانی از AAF / OMF این مشکل را برطرف کرده است.
- میکس با صدای فراگیر 5.1: Samplitude Pro X Suite دارای امکانات مختلفی برای میکس عناصر صوتی با صدای فراگیر 5.1 است. هر تعداد از دستگاه های اجرا را می توانید به تمامی کانال های صداهای اصلی تخصیص دهید و عنصر صوتی می تواند بین گذرگاه های موجود تقسیم شود.
- تمپو: با کمک ابزار تمپو کدید می توانید سرعت اجرای هر قسمت از ترتیب MIDI را تغییر دهید. بدین ترتیب می توانید تمپوهای ابتکاری مختلف را خلق کنید.

ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3 - سری 65 تا 102  پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3 - سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Disney Planes - بازی هواپیماهای دیزنی خرید اینترنتی بازی Memoria - بازی حافظه خرید اینترنتی بازی Brothers A Tale of Two Sons - بازی داستان دو برادر
خرید اینترنتی بازی Real World Racing - بازی مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی خرید اینترنتی بازی The King of Fighters XIII - بازی پادشاه مبارزان 13 خرید اینترنتی بازی FiFa 2014 - بازی فوتبال فیفا 2014

دانلود Classroom Spy Professional 3.9.12 - نرم افزار مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه

Posted: 16 Oct 2013 11:26 PM PDT

دانلود Classroom Spy Professional

آموزش روش استفاده از کامپیوتر یا حتی یک نرم افزار خاص یا اینترنت به یک گروه از افراد کار دشواری است. اگر شما به دنبال نرم افزار و روشی خوب برای اینکار هستید، Classroom Spy Professional می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده کار دیگران را می دهد. شما با استفاده از آن می توانید فعالیت تمامی کامپیوترهای کلاس خود را از راه دور کنترل و بررسی کنید. علاوه بر این می توانید صفحه نمایش خود را با کامپیوتر دانش آموزان به اشتراک بگذارید، و همچنین می توانید خیلی ساده انواع پیش نمایش و Presentation را تهیه کنید.

 

امکانات نرم افزار Classroom Spy Professional :
- مشاهده صفحه نمایش کامپیوتر تمامی دانش آموزان به صورت زنده.
- نمایش صفحه کامپیوتر شما به دانش آموزان.
- در دست گرفتن کنترل موس و صفحه کلید کامپیوتر دانش آموزان.
- قفل تمامی کامپیوترهای دانش آموزان برای گوش دادن به استاد.
- ضبط از راه دور صفحه نمایش کامپیوترها در فایل های AVI.
- چندین ابزار اجرایی مختلف مانند خاموش کردن، راه اندازی مجدد، قرار دادن روی Hibernate، قفل کردن ایستگاه کاری و ...
- جلوگیری از مرور اینترنت با قفل کردن پورت ها، بلاک کردن و یا اجازه بازدید برخی از سایت ها.
- اجرا و متوقف کردن از راه دور نرم افزارها و پردازش ها روی کامپیوترها.
- تنظیم و نصب از راه دور.
- کار روی LAN، WLAN، VPN و اینترنت.
- محافظت از نرم افزار توسط رمز عبور.
- پشتیبانی از چندین مانیتور.
- استفاده از اتصالات رمزگذاری شده برای امنیت بیشتر.
- نمایش تصاویر زنده از یک ریموت کامپیوتر.
- نمایش پیام توسط شما روی کامپیوترهای انتخابی.
- تنظیم فواصل refresh با توجه به پهنای باندی که در اختیار دارید.
- اتصال خودکار به ریموت کامپیوتر به عنوان گزینه انتخابی.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Nitro Pro 9.0.2 - نرم افزار حرفه ای ساخت و ویرایش فایل های PDF

Posted: 16 Oct 2013 11:20 PM PDT

دانلود Nitro Pro

نرم افزار Nitro Pro 9 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند.
امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice و...
- استفاده از حالت های مختلف تبدیل فرمت برای ذخیره فایل ها دقیقا مانند نسخه اصلی.
- استخراج تمامی متن ها و عکس ها از اسناد PDF.
- تبدیل فرمت دسته ای فایل های PDF به Word ، RTF و دیگر فرمت های متنی.
- کپی متن با حفظ فرمت آن شامل فونت ، رنگ و سایز.
- وارد کردن و ویرایش کردن متن شامل فونت ، سایز ، رنگ و...
- ویرایش عکس ها شامل قرار دادن ، تغییر سایز ، چرخاندن ، برش ، برگرداندن ، جایگزینی ، حذف و استخراج.
- ویرایش تنظیمات عکس شامل روشنایی ، کنتراست ، رنگ و رزولوشن.
- ویرایش صفحات شامل وارد کردن ، حذف ، چرخش ، برش ، استخراج و...
- تقسیم صفحات اسناد PDF براساس گروه های صفحات ، محدود صفحات و ساختار بوکمارک ها.
- اضافه کردن هدر ، فوتر ، واترمارک و متن به تمامی صفحات.
- اضافه کردن و ویرایش بوکمارک ها و لینک ها.
- ساخت خودکار بوکمارک براساس فرمت و هدر صفحات.
- ساخت خودکار لینک ها بر پایه کلمات کلیدی و شماره های صفحات.
- بهینه سازی و تعمیر اسناد PDF.
- ساخت فایل های PDF از صفحات اسکن شده یا فایل های PDF موجود مناسب انتشار ، ویرایش و آرشیو کردن آنها.
- ساخت فایل های PDF فایل ویرایش و دستکاری اسناد با استفاده از ابزار ویرایش متن.
- ساخت اسناد PDF با قابلیت جستجو.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- اضافه کردن نقاشی های مختلف با استفاده از مداد.
- اضافه کردن شکل های نقاشی شامل خطوط ، پیکان ها ، مربع ها ، چند شکلی ها و غیره.
- اضافه کردن مهر روی صفحات.
- ضمیمه کردن اسناد و دیگر فایل ها روی اسناد PDF.
- رمزگذاری 40bit ، 128bit و 256bit روی اسناد.
- امضاء دیجیتالی روی اسناد.
- اضافه کردن ، ویرایش و اجرای Javascript.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Alien Skin Exposure 5.0.0 - نرم افزار افکت گذاری روی تصاویر به سبک هنری

Posted: 16 Oct 2013 11:15 PM PDT

دانلود Alien Skin Exposure

با استفاده از نرم افزار Alien Skin Exposure به ابزارهای زیادی برای عکاسی در سبک قدیمی مانند ترفندهای تاریک خانه و خصوصیات دوربین lo-fi دسترسی خواهید داشت و از آنها لذت خواهید برد. این نرم افزار به صورت دقیق ، فیلم های کلاسیک را شبیه سازی می کند ، چیزهایی شبیه به Kodachrome ، Polaroid و Panatomic-X در این نرم افزار جای گرفته اند. نتیجه کار عکسی خواهد بود که گویی یک انسان روی آن کار کرده است ، نه یک کامپیوتر. سازندگان آن سعی کرده اند کنترل های نرم افزار را ساده طراحی کنند تا شما بتوانید تمرکز خود را روی اثر هنری معطوف کنید. نسخه چهارم Alien Skin Exposure دارای یک رابط گرافیکی با طراحی جدید می باشد تا سرعت شما را در حین خلق اثر افزایش دهد.

امکانات نرم افزار Alien Skin Exposure :


1- رابط گرافیکی بهینه شده :
- طراحی جدید رابط کاربری برای استفاده آسان.
- فیلترهای رنگی و سیاه سفید در یک فیلتر ترکیب شده اند تا شما بتوانید تمامی افکت ها را در یک مکان پیدا کنید.
- گروه پیش تنظیمات به شما امکان ساخت افکت های جدید را می دهد.
- پیش نمایش بند انگشتی(Thumbnail) از تنظمیات.
- تنظیمات جستجو بر اساس شماره یا توضحیات.
- سرعت بالای نرم افزار.

2- کنترل ها و افکت های جدید :
- کنترل جدید این نسخه بسیار ابتکاری طراحی شده و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
- ساخت راحت تر افکت های سیاه و سفید ( کانال های رنگی بیشتر، فیلتر رنگ های B/W و ...)
- افکت های جدید تکسچر مانند نفوذ نوز ، گرد و غبار و خراشیدگی ، حاشیه و کادر و ...

3- پیش تنظیمات جدید :
- صدها پیش تنظیمات بهینه سازی شده و پیش تنظیمات جدید.
- تکسچرهای جدید برای بازسازی پردازش های عکاسی مربوط به دوران گذشته مانند Cyanotype ، Lith printing و Plate Photography.
- افکت lo-fi با تنظیماتی برای نفوذ نور و تسکچرهای ارگانیک.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment