Tuesday, May 14, 2013

P30world : دانلود VLC Media Player 2.1.0 - نرم افزار پخش فیلم و فایل های ویدئویی +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود VLC Media Player 2.1.0 - نرم افزار پخش فیلم و فایل های ویدئویی +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود VLC Media Player 2.1.0 - نرم افزار پخش فیلم و فایل های ویدئویی

Posted: 14 May 2013 02:20 AM PDT

دانلود VLC Media Player

 VLC Media Player نام نرم افزاری حرفه ای و رایگان (Open Source ) برای پخش انواع فایل های صوتی و ویدیویی می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اکثر قریب به اتفاق فرمت های مختلف صوتی و ویدیویی از کدک های مختلف را به سادگی پخش نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی نیازی نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی VideoLAN team می باشد.


برخی از امکانات نرم افزار VLC Media Player :
- قابلیت پخش فایل های Stream با پشتیبانی از UDP/RTP Unicast , UDP/RTP Multicast , HTTP / FTP , MMS , TCP/RTP Unicast , DCCP/RTP Unicast , File , DVD Video 1 - , Video CD / VCD - , SVCD 2 - , Audio CD (no DTS-CD) - , DVB (Satellite, , Digital TV, Cable TV) - , MPEG encoder 3 - , Video acquisition Direct Show iSight, EyeTV 4 V4L, V4L2 V4L, V4L2.
- پشتیبانی از فرمت های صوتی MPEG Layer 1/2 , MP3 - MPEG Layer 3 , AAC - MPEG-4 part3 , Vorbis , AC3 - A/52 (Dolby Digital) , E-AC-3 (Dolby Digital Plus) 3 , MLP / TrueHD 3 , DTS , WMA 1/2 , WMA 3 1 1 1 , FLAC , ALAC , Speex , Musepack / MPC , ATRAC 3 , Wavpack , Mod (.s3m, .it, .mod) , TrueAudio (TTA) , APE (Monkey Audio) , Real Audio 2 , Alaw/µlaw , AMR (3GPP) , MIDI , LPCM , ADPCM , QCELP , DV Audio , QDM2/QDMC (QuickTime) , MACE.
 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way راه صحیح یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در قالب 24 دی وی دی و بصورت کامل ارایه شده است. تمرکز اصلی این مجموعه روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است و در قالب فیلم های ویدویی آموزشی و سرگرمی آموزش داده خواهد شد. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه بوده که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی در فرمت MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. همچنین هر درس به همراه یک فایل PDF ارایه شده که شامل  متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها میباشد. لهجه مکالمات این مجموعه American است.
به کمک این مجموعه و یک برنامه منظم برای یادگیری میتوانید در عرض 24 هفته زبان انگلیسی را به خوبی یادبگیرد.

مشخصات مجموعه آموزشی English Way :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش های ویدیویی در 24 قسمت قابل بخش در دستگاه های پخش ویدیو خانگی و کامپیوتر.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif زمان هر قسمت 30 دقیقه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه زیر نویس انگلیسی .
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل صوتی در فرمت MP3 برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل PDF شامل متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تلفظ آمریکایی.

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 38500 تومان
پکیج 24 دی وی دی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.0.0 - نرم افزار ساخت ویدیو کلیپ و اسلاید شو از عکس ها

Posted: 14 May 2013 02:15 AM PDT

دانلود GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزار قدرتمند ساخت اسلایدشو از تصاویر است که به سادگی و با انجام مراحلی ساده میتوانید عکس های دیجیتالی خود را در قالب اسلاید شوی زیبایی آماده نمایش کنید .

کافیست تا عکس های مورد نظرتان را همراه با موزیکی که میخواهید همراه آن باشد وارد کرده تا اسلاید شوی شما ساخته شود .خروجی های این نرم افزار را میتوان در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و 3GP ذخیره کرد.

با توجه به افکت های مختلف که به صورت پیش فرض در این نرم افزار قرار داده شده (افکت های 2 بعدی و3 بعدی) فرایند عوض شدن عکس ها و نمایش آنها با زیبایی و جذابیت خاصی همراه خواهد بود. شمار افکت های پیش فرض این نرم افزار به بیش از 300 نمونه میرسد که به هرچه بهتر شدن نتیجه کار شما کمک خواهد کرد . با توجه به محیط ساده و مورد پسند برای کاربران همه مخاطبان حتی آماتور ها نیز به راحتی از این نرم افزار استفاده کرده و نتیجه مطلوب را دریافت می نمایند.این نرم افزار از فرمت های تصویری معروفی چون jpg ، jpeg ، png ، bmp و فرمت های صوتی MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU جهت آهنگ اسلاید شو پشتیبانی میکند .
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Driver Pro 3.2.0 - نرم افزار بک آپ گیری و مدیریت و آپدیت درایور ها

Posted: 14 May 2013 02:07 AM PDT

دانلود Avast Internet Security

PC Utilities Pro Driver Pro نرم افزاریست برای تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای نصب شده در سیستم شما .

به کمک این نرم افزار قادرید تا در زمانی کوتاه ، تازه ترین درایور های مرتبط با سیستم خود را پیدا نمایید و جهت استفاده دانلود کنید.نتیجه این فرایند به روز رسانی افزایش سرعت ویندوز و بهینه شدن سیستم شما خواهد بود.

فرایند کار نرم افزار PC Utilities Pro Driver Pro به این صورت است که نرم افزار ابتدا سیستم شما را به طور کامل شناسایی می کند و پس از آن جدیدترین درایورهای مرتبط با سیستم شما را جستجو می نماید. پس از آن از شما در مورد تمایل تان به دانلود درایور یافت شده سوال خواهد پرسید.در صورت تمایل شما این فرایند ادامه خواهد یافت.
ویژگی های نرم افزار PC Utilities Pro Driver Pro :
- محیطی ساده و کاربردی
- قابلیت دسترسی به بیش از ۲۰۰۰۰ درایور مختلف
- توانایی دریافت آخرین درایور های موجود برای ویندوز ۷ و ویستا و XP
- انجام تمام مراحل بهینه سازی به صورت خود کار
- اسکن سیستم و یافتن درایورهای مورد نظر در کمترین زمان
- و ...
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment